abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32569176
Desperate Housewives
Niets is zoals het lijkt bij de bewoners van Wisteria Lane. Susan, Lynette, Bree, en Gabrielle lijken het perfecte leven te lijden, maar iedereen heeft zo haar geheimen. Of de schone schijn opgehouden kan blijven, is nog maar de vraag...

Daar waar iedereen elkaar vriendelijk glimlachend de loef probeert af te steken en angstvallig de vuile was binnenhoudt, is Mary Alice vastbesloten verslag te doen van alle sappige geheimen en van de gecompliceerde levens die zich achter de gesloten deuren van een ieder afspelen.

Op een dag, in haar perfecte huis, in schitterende buitenwijk Wisteria Lane, maakte Mary Alice een eind aan haar leven. Nu kan ze meer zien dan ze ooit heeft gedaan dan toen ze nog in leven was. Iedereen doet zich perfect voor, althans aan de buitenkant. Iedereen doet zijn best om de schone schijn op te houden, maar de geschoren gazonnetjes en de blinkende keukens zijn eerder het decor van verschillende menselijke zwakheden.
Bron

Hoofdrolspelers?
Marcia Cross - Bree van de Kamp

Teri Hatcher - Susan Mayer

Felicity Huffman - Lynette Scavo

Eva Longoria - Gabrielle Solis

Nicolette Sheridan - Edie Britt

Laatste bericht
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 14:11 schreef stefimke het volgende:

Sow... die programmering ziet er uit... "hh" na "hh".
quote:
Ach, dan krijg ik weer een leven
Vorig topic:
Desperate Housewives # 6

[ Bericht 44% gewijzigd door Nuna op 25-11-2005 16:09:19 ]
pi_32569237
Geen eens een mooie OP
pi_32569614
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 15:53 schreef Geqxon het volgende:
Geen eens een mooie OP
Geduld is een schone zaak
pi_32571145
Mooie OP hoor
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:59:49 #5
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_32571307
Mooie OP

Alleen... Ben ik nou de enige die Edie niet als een hoofdpersonage ziet?
Naar mijn mening draait DH toch echt om Susan, Bree, Gabrielle en Lynette, en is Edie een bijpersonage dat er alleen bij gehaald wordt als de scenarioschrijvers hebben besloten dat Susan zichzelf weer eens in de nesten moet werken.
Je ziet ook haast nooit een verhaallijn met Edie alleen.
  vrijdag 25 november 2005 @ 17:26:04 #6
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32572084
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:59 schreef Frollo het volgende:
Mooie OP

Alleen... Ben ik nou de enige die Edie niet als een hoofdpersonage ziet?
Naar mijn mening draait DH toch echt om Susan, Bree, Gabrielle en Lynette, en is Edie een bijpersonage dat er alleen bij gehaald wordt als de scenarioschrijvers hebben besloten dat Susan zichzelf weer eens in de nesten moet werken.
Je ziet ook haast nooit een verhaallijn met Edie alleen.
Zit er deze weken net aan te komen in Amerika
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_32575867
Mooie op
Ik wil geen Edie verhaallijn, ik heb een gruwelijke hekel aan die snol Maar daarvoor is het personage ook gemaakt denk ik
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_32576065
Stel je eens voor dat Nicolette Sheridan Bree was
pi_32577394
Mooie OP
  vrijdag 25 november 2005 @ 22:10:34 #10
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_32580832
TVP
  vrijdag 25 november 2005 @ 22:55:21 #11
71048 Tokay
makes your day!
pi_32582140
Ik heb de serie nog niet helemaal opgegeven, dus bij dezen een TVPlaatje...

"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_32583295
Oke ik dan ook maar een onbeschaamd tvptje
pi_32591387
Niet dat ik DH nu helemaal niet leuk meer vind, maar het had eigenlijk beter gewoon bij dat ene seizoen kunnen blijven. Dat hoofdverhaal van waarom mary alice zichzelf had vermoord. Het begint steeds meer op een gewone soap te lijken zo.
pi_32595652
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 11:51 schreef flubub het volgende:
Niet dat ik DH nu helemaal niet leuk meer vind, maar het had eigenlijk beter gewoon bij dat ene seizoen kunnen blijven. Dat hoofdverhaal van waarom mary alice zichzelf had vermoord. Het begint steeds meer op een gewone soap te lijken zo.
Ben ik het wel mee eens aan de ene kant, maar aan de andere kant kijk ik toch nog steeds, toch nog wel leuk genoeg om te blijven kijken en op een gegeven moment ken je de personen ook wat beter, maakt het ook weer wat leuker
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  Moderator zondag 27 november 2005 @ 18:45:28 #15
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_32624343
*tvp*

Net de aflevering van afgelopen dinsdag gezien en het blijft me nog wel boeien. Toch wel minder dan tegen het einde van het eerste seizoen. Maar die vent in de kelder en het gedoe met George vind ik nog wel spannend. Wat een ontzettende creep is dat toch!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_32624763
Ik vind dat je deze afleveringen niet echt kunt vergelijken met de laatste afleveringen van het vorig seizoen. Daar werden de afleveringen steeds spannender en meer vragen werden opgelost. Nu moeten ze nog een beetje naar de cliffhanger toe werken en is dus alles wat minder spannend dan het vorig seizoen.
pi_32625507
Maar wat ook zo is, de serie is nu niet zo nieuw meer en je kent de karakters en verhaallijnen wel een beetje en dan word het meestal wel wat saaier, omdat je dan sommige verhaallijnen al kunt gokken omdat je weet hoe de serie in elkaar steekt. Het blijft niet zo uniek als het was, vind ik jammer genoeg.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_32680942
Ff reclame nu dus, nou, ik had niet verwacht dat ik dit zou zeggen, maar als de serie zo blijft doorkabbelen haak ik toch af. Het is gewoon een soort van soap aan het worden helaas..
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  dinsdag 29 november 2005 @ 21:22:09 #19
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_32681046
Ik erger me echt dood aan Susan, het lijkt wel of ze het dwangmatig voor zichzelf moet verbruien met Mike
En ik vind Andrew vaak onuitstaanbaar, maar vanavond is hij mijn held met betrekking tot George
  dinsdag 29 november 2005 @ 21:30:23 #20
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_32681318
Must... kill... George...
  dinsdag 29 november 2005 @ 22:27:34 #21
57434 Marloes
Digital Love
pi_32683040
ik vind het nog steeds leuk
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_32683176
Mooie foto van Lynette in de OP btw. Tevens een TVP. Ik neem hem op, dus ik kan morgen weer mee discussiėren.
pi_32685852
Andrew is okee. Vind het alleen wel raar dat ze in de serie nu al zo lang niet meer terugkomen op zijn homoseksualiteit.
pi_32689432
I've killed my sons imaginary friend
pi_32689745
Die homoseksualiteit komt vast wel weer, net als dat hij mama solis heeft aangereden...
Er zit nog teveel in die verhaallijn om het zomaar te laten varen denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')