Ja maar Bree lokte dat ook wel heel erg uit...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:10 schreef rena het volgende:
Ik vond het een leuke aflevering gisteravond, goede verhaallijn en weer eens lekker grappig. George met zijn erectie![]()
![]()
* Whiskers sluit aanquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:24 schreef Xurk het volgende:
Ik wind er geen doekjes omheen, dit is een TVP
Ik vraag me af of ze dat bewust zo deed, of dat het haar gekke afwijking is dat alles perfect moet zijn voor de buitenwereld...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:46 schreef SuperMOM het volgende:
Wel gemeen van Bree dat ze zo tergend langzaam deed om hem naar het ziekenhuis te brengen!! (je kan toch je man geloven??)
Volgens mij deed ze dat bewust zo, want ze is boos op Rex. George had haar namelijk verteld dat Rex openlijk praatte over zijn voorliefde voor SM en wat Bree dus allemaal met hem moest doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:10 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze dat bewust zo deed, of dat het haar gekke afwijking is dat alles perfect moet zijn voor de buitenwereld...
Nee, dat lult hijquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:24 schreef Nuna het volgende:
[..]
George zei ook dat hij dit verhaal hoorde van een 'vriendin' die in het ziekenhuis ligt. Dus iedereen weet het daar. Daarom wil Bree niet naar het ziekenhuis, lijkt me.
Ja, maar dat weet Bree niet. Vandaar dat zij dus niet zo graag naar het ziekenhuis wilquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:52 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, dat lult hijHij had namelijk ingebroken bij Bree en toen ontdekte hij die SM spullen en heeft hij er foto's van gemaakt, ik ben benieuwd of hij daar nog wat mee gaat doen.
Waarschijnlijk gaat hij Bree daarmee afpersen. Iets in de zin van: als ze geen relatie met hem begint zal hij de foto van dequote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:52 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, dat lult hijHij had namelijk ingebroken bij Bree en toen ontdekte hij die SM spullen en heeft hij er foto's van gemaakt, ik ben benieuwd of hij daar nog wat mee gaat doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik zat ook zowat te janken ja, in ieder geval een flinke brok in mijn keelquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:15 schreef rena het volgende:
Ik moest huilen bij dat stukje nadat Bree het te horen kreeg![]()
Wat een verschrikkelijk emotioneel stukje!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:15 schreef rena het volgende:
Ik moest huilen bij dat stukje nadat Bree het te horen kreeg![]()
Wat een verschrikkelijk emotioneel stukje!
Nou, daar heb je je (anti)climax.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:04 schreef Rory78 het volgende:
Als hij dat zou doen, komt de waarheid boven, nl. dat hij met de medicijnen van Rex geknoeid heeft. Dan kan ik nog wel wat geloofwaardiger verhaallijnen bedenken dan dat Bree zich zo makkelijk zou laten chanteren. Mij dunkt dat George momenteel een succesvol plan aan het afwerken is. De wig tussen Bree en Rex wordt steeds groter. En ik verwacht binnenkort wel een climax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |