abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31701516
Vorige: Desperate Housewives # 5 NL/BEL - wachten tot september -

En weer verder

Ik vond het een leuke aflevering gisteravond, goede verhaallijn en weer eens lekker grappig. George met zijn erectie

[ Bericht 18% gewijzigd door rena op 26-10-2005 17:25:23 ]
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 26 oktober 2005 @ 15:14:19 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31701593
Ik ben erg benieuwd naar de ontwikkelingen die gaan volgen nu er nieuwe buren zijn in Wisteria Lane...
Ja, inderdaad: dit is een verkapte tvp .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_31701681
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 15:10 schreef rena het volgende:

Ik vond het een leuke aflevering gisteravond, goede verhaallijn en weer eens lekker grappig. George met zijn erectie
Ja maar Bree lokte dat ook wel heel erg uit...
pi_31701729
Gabrielle. .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_31701733
ik vond het erg grappig gisteren

Gaby toen Carlos haar vastpakte: " I am pregnant, you caveman."
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_31701771
Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe familie, op het eerste gezicht passen ze er niet echt tussen, maar dat zal wel goedkomen! (of niet, natuurlijk )
  woensdag 26 oktober 2005 @ 15:24:26 #7
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_31701793
Ik wind er geen doekjes omheen, dit is een TVP
pi_31709145
Leuke aflevering weer gisteren.
Ik ben wel benieud hoe het verder gaat lopen met de man van Lynette, die keek toch niet vrolijk toen hij te horen kreeg dat Lynette ervoor had gezorgd dat hij eerder de promotie niet kreeg. Hier komt nog wel een staartje aan. Boeiende ontwikkelingen elke keer weer.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2005 22:31:49 ]
pi_31709470
Wat een leuke avond DH weer Dat nieuwe stel in de buurt lijken mij ook wel weer geheimen te hebben! Meer plots! Ik vind wel dat ze nu eens met antwoorden moeten komen, hoor. Of zijn we bijna aan het einde van het seizoen? Dat ze aan het einde een mooie cliffhanger ervan maken? (Natuurlijk wel éérst meer antwoorden )
pi_31709644
Leuke aflevering! George met zijn erectie Brrr enge man vind ik het, met die pillen van Rex klooien Wel gemeen van Bree dat ze zo tergend langzaam deed om hem naar het ziekenhuis te brengen!! (je kan toch je man geloven??) Denk dat Tom nog erg pissig op Lynette gaat worden! (was dat hele voorval over die promotie al weer vergeten) Krijgt vast nog een staartje... Ik vind Gabrielle toch één van de leukste characters van Wisteria Lane, samen met Felicia maar die is lekker evil en slim bezig
  Moderator donderdag 27 oktober 2005 @ 00:55:43 #11
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31713693
De verhaallijnen naderen inderdaad zijn eind. Als ik het goed heb nog 3 afleveringen tot het einde? Heb de DVD box van seizoen 1 al binnen maar nog geen tijd gehad om naar te kijken Gister dus met de rest meegekeken. In het weekend ga ik weer alle afleveringen bekijken, inclusief de laatste paar. Kan me bijna niet inhouden
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_31718150
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 15:24 schreef Xurk het volgende:
Ik wind er geen doekjes omheen, dit is een TVP
* Whiskers sluit aan
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_31718295
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 22:46 schreef SuperMOM het volgende:
Wel gemeen van Bree dat ze zo tergend langzaam deed om hem naar het ziekenhuis te brengen!! (je kan toch je man geloven??)
Ik vraag me af of ze dat bewust zo deed, of dat het haar gekke afwijking is dat alles perfect moet zijn voor de buitenwereld...
pi_31721484
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:10 schreef wendy-tje het volgende:

[..]

Ik vraag me af of ze dat bewust zo deed, of dat het haar gekke afwijking is dat alles perfect moet zijn voor de buitenwereld...
Volgens mij deed ze dat bewust zo, want ze is boos op Rex. George had haar namelijk verteld dat Rex openlijk praatte over zijn voorliefde voor SM en wat Bree dus allemaal met hem moest doen.

George zei ook dat hij dit verhaal hoorde van een 'vriendin' die in het ziekenhuis ligt. Dus iedereen weet het daar. Daarom wil Bree niet naar het ziekenhuis, lijkt me.

Gewoon dus een rotstreek van die George, want Rex heeft natuurlijk helemaal niets gezegd daarover.
pi_31728804
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 12:24 schreef Nuna het volgende:

[..]
George zei ook dat hij dit verhaal hoorde van een 'vriendin' die in het ziekenhuis ligt. Dus iedereen weet het daar. Daarom wil Bree niet naar het ziekenhuis, lijkt me.
Nee, dat lult hij Hij had namelijk ingebroken bij Bree en toen ontdekte hij die SM spullen en heeft hij er foto's van gemaakt, ik ben benieuwd of hij daar nog wat mee gaat doen.
And you know I might
pi_31728908
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 16:52 schreef rena het volgende:

[..]

Nee, dat lult hij Hij had namelijk ingebroken bij Bree en toen ontdekte hij die SM spullen en heeft hij er foto's van gemaakt, ik ben benieuwd of hij daar nog wat mee gaat doen.
Ja, maar dat weet Bree niet. Vandaar dat zij dus niet zo graag naar het ziekenhuis wil
pi_31729122
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 16:52 schreef rena het volgende:

[..]

Waarschijnlijk gaat hij Bree daarmee afpersen. Iets in de zin van: als ze geen relatie met hem begint zal hij de foto van de openbaar maken.
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_31755256
Als hij dat zou doen, komt de waarheid boven, nl. dat hij met de medicijnen van Rex geknoeid heeft. Dan kan ik nog wel wat geloofwaardiger verhaallijnen bedenken dan dat Bree zich zo makkelijk zou laten chanteren. Mij dunkt dat George momenteel een succesvol plan aan het afwerken is. De wig tussen Bree en Rex wordt steeds groter. En ik verwacht binnenkort wel een climax.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:09:36 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_31763389
Vanavond geen uitzending op den Belg?

Edit: ben er al uit. Komt blijkbaar te vervallen. In plaats daarvan een uitzending over de stakingen.

[ Bericht 60% gewijzigd door Lienekien op 28-10-2005 20:32:30 ]
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:59:41 #20
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_31789212
Heeft iemand die reclame voor volgende week dinsdag al gezien?
Ze slagen er wel steeds in om precies de juiste fragmenten in die reclames te stoppen, want elke keer dat ik er zo één zie kan ik gewoon niet wachten totdat het dinsdag is

Voor degenen die het nog niet hebben gezien en het ook niet willen weten, spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_31878558
Ik moest huilen bij dat stukje nadat Bree het te horen kreeg Wat een verschrikkelijk emotioneel stukje!
And you know I might
  Moderator dinsdag 1 november 2005 @ 21:16:26 #22
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31878578
De laatste aflevering van seizoen is nu bezig. Ik heb hem gisteren al gezien. Vond het eerlijk gezegd een klein beetje tegenvallen de ontknoping, het meeste wisten we immers al. Had meer schokkende feiten verwacht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator dinsdag 1 november 2005 @ 21:17:20 #23
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31878606
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:15 schreef rena het volgende:
Ik moest huilen bij dat stukje nadat Bree het te horen kreeg Wat een verschrikkelijk emotioneel stukje!
Ik zat ook zowat te janken ja, in ieder geval een flinke brok in mijn keel
pi_31878610
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:15 schreef rena het volgende:
ik oooh .oooooook
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_31878612
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:04 schreef Rory78 het volgende:
Als hij dat zou doen, komt de waarheid boven, nl. dat hij met de medicijnen van Rex geknoeid heeft. Dan kan ik nog wel wat geloofwaardiger verhaallijnen bedenken dan dat Bree zich zo makkelijk zou laten chanteren. Mij dunkt dat George momenteel een succesvol plan aan het afwerken is. De wig tussen Bree en Rex wordt steeds groter. En ik verwacht binnenkort wel een climax.
Nou, daar heb je je (anti)climax.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')