Ik zou zeggen: ga je gang!quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:01 schreef MadGuy het volgende:
Kunnen we alle mysteries niet even overzichtelijk op een rijtje zetten zodat we lekker kunnen speculeren? Zonder gespoiled te worden uiteraard?
Ik was al bezig een lijstje samen te stellen. Maar ik zal nu wel aanvullen...quote:
quote:May 18, 2005
Police Bust 'Housewives' Co-Star
Most of 17-year-old Cody Kasch's problems this year have occurred on ABC's Desperate Housewives, where he's had to deal with his mother's suicide, his father's increased paranoia and his girlfriend breaking up with him. Unfortunately, the young actor's latest issues are happening in real life and they involve the police.
According to the AP, Kasch was arrested and charged with misdemeanor marijuana possession late Tuesday (May 17) night.
Kasch was reportedly busted by a plainclothes officer after he was allegedly seen smoking marijuana in public. He was ticketed for fifth-degree drug possession and released. No court date has been set.
Troubled Zach Young (son of the ill-fated Mary Alice) on the ABC smash dramedy, Kasch's previous credits include a short run on Normal, Ohio and guest spots on a number of shows, including Boomtown, NYPD Blue and The Practice. Earlier this year, Kasch won a Screen Actors Guild award as part of the "Housewives" ensemble.
Is Gabrielle al zwanger?quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:15 schreef Tokay het volgende:
Ik vul aan...
Komt Carlos ooit achter het overspel van Gabrielle?
Biecht Tom Scavo z'n slippertje op aan Lynette?
Gaat de creepy apotheker van Bree nog rare dingen doen?
Blijft Andrew vrijuit gaan na zijn aanrijding met ouwe Solis?
Komt zus Huber nog roet in het eten gooien als oud-collega van Mary-Alice?
Is toch geen spoiler, maar ligt in de lijn der verwachtingen aangezien Carlos haar anticonceptiepillen voor andere tabletjes heeft verwisseld...quote:
Inderdaad..quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is toch geen spoiler, maar ligt in de lijn der verwachtingen aangezien Carlos haar anticonceptiepillen voor andere tabletjes heeft verwisseld...
Daar hebben ze vast niet van te voren over nagedachtquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Inderdaad..
Moet zeggen dat ze wel echt een goed punt hebben gekozen om te stoppen
Denk t welquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:10 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Daar hebben ze vast niet van te voren over nagedacht![]()
Misschien hebben ze er in Belgie iig wel aan gedacht, die zijn toch op hetzelfde punt gestopt?quote:
Nee Belgie stopte bij 11..quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:32 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Misschien hebben ze er in Belgie iig wel aan gedacht, die zijn toch op hetzelfde punt gestopt?
Ik dicht Net5 wat dat betreft niet al te veel toe, die schijnen toch ook te knippen in bijvoorbeeld Will en Grace, en stopten met Charmed ook op de raarste punten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |