Mijn dank is groot.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:15 schreef Fannetje het volgende:
http://abc.go.com/primetime/desperate/recaps/222.html
Kan je het zelf even lezen (wel in het Engels)
vrij uitgebreide samenvatting
Klopt helemaal!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:18 schreef LeNeHe het volgende:
Volgens mij omdat ze toen door die ene gozer van de Applewhites van de trap is geduwd/gevallen en een miskraam heeft gehad, er was van alles beschadigd geloof ik.
Je had gelijk...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:17 schreef Xurk het volgende:
Ik zit zo te denken aan een dochter van voordat hij iets met Lynette kreegVolgens mij heb ik dat idee uit de topics hier op Fok! zelfs
Thanksquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:18 schreef LeNeHe het volgende:
Volgens mij omdat ze toen door die ene gozer van de Applewhites van de trap is geduwd/gevallen en een miskraam heeft gehad, er was van alles beschadigd geloof ik.
Dat weet ik ook niet (meer). Heb wat afleveringen gemist.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Thanks![]()
Wat heeft die tandarts gedaan, reclame duurt te lang om erachter te komen
Gewone aflevering, dubbelaflevering zelfs. Het is nog bezig, het 2e deel buurvrouw.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:11 schreef _Floddertje_ het volgende:
Was het alleen maar een samenvatting vanavond of werden er ook wel nieuwe dingen getoond?
Oh, ook nieuwe dingen zo te zien.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:12 schreef Q. het volgende:
Waaaat een kutwijf is die Nora. Tom zal wel flink spijt hebben van die one night stand.![]()
Alleen maar.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:12 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Oh, ook nieuwe dingen zo te zien.![]()
Dat is de cliffhanger denk ik.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:24 schreef Zwansen het volgende:
Het is zeker te lang om uit te leggen waarom die tandarts die kerel aanreed en dan bij dat andere wijf met bloemen aan te komen.
Tandarts = Orson, Kerel = Mike en wijf (enorm rot woord btw) = Bree...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:24 schreef Zwansen het volgende:
Het is zeker te lang om uit te leggen waarom die tandarts die kerel aanreed en dan bij dat andere wijf met bloemen aan te komen.
Ja ik denk dat ik het ook ga downloaden ik kan niet w8en hoor...ik hoorde dat in Amerika 25 juni ofzo weer een aflevering komt dus.....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Gabrielle is cool![]()
Ze heeft altijd wel goede acties![]()
Zou ik de volgende aflevering op internet kunnen vinden?Ik MOET weten wat er met die tandarts is
![]()
Nja, alleen maar omdat Gabrielle hem niet meer wilquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:54 schreef Zwansen het volgende:
Carlos gaat natuurlijk met die werkster verder, het is immers zijn kind.
Nou das iig veel dichterbij dan septemberquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:56 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik het ook ga downloaden ik kan niet w8en hoor...ik hoorde dat in Amerika 25 juni ofzo weer een aflevering komt dus.....![]()
Ook die van Gabrielle, het is haar eicel, dus dat wordt nog een leuk vervolgquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:54 schreef Zwansen het volgende:
Carlos gaat natuurlijk met die werkster verder, het is immers zijn kind.
Ik weet wel zeker dat Gabrielle 't kind krijgt:+ Die laat zich niet nog een kind afpakkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:00 schreef rena het volgende:
[..]
Ook die van Gabrielle, het is haar eicel, dus dat wordt nog een leuk vervolg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |