Mijn dank is groot.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:15 schreef Fannetje het volgende:
http://abc.go.com/primetime/desperate/recaps/222.html
Kan je het zelf even lezen (wel in het Engels)
vrij uitgebreide samenvatting
Klopt helemaal!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:18 schreef LeNeHe het volgende:
Volgens mij omdat ze toen door die ene gozer van de Applewhites van de trap is geduwd/gevallen en een miskraam heeft gehad, er was van alles beschadigd geloof ik.
Je had gelijk...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:17 schreef Xurk het volgende:
Ik zit zo te denken aan een dochter van voordat hij iets met Lynette kreegVolgens mij heb ik dat idee uit de topics hier op Fok! zelfs
Thanksquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:18 schreef LeNeHe het volgende:
Volgens mij omdat ze toen door die ene gozer van de Applewhites van de trap is geduwd/gevallen en een miskraam heeft gehad, er was van alles beschadigd geloof ik.
Dat weet ik ook niet (meer). Heb wat afleveringen gemist.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Thanks![]()
Wat heeft die tandarts gedaan, reclame duurt te lang om erachter te komen
Gewone aflevering, dubbelaflevering zelfs. Het is nog bezig, het 2e deel buurvrouw.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:11 schreef _Floddertje_ het volgende:
Was het alleen maar een samenvatting vanavond of werden er ook wel nieuwe dingen getoond?
Oh, ook nieuwe dingen zo te zien.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:12 schreef Q. het volgende:
Waaaat een kutwijf is die Nora. Tom zal wel flink spijt hebben van die one night stand.![]()
Alleen maar.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:12 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Oh, ook nieuwe dingen zo te zien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |