Nu ben ik helemaal de kluts kwijt. 't Lijkt me erg sterk dat Net 5 deel 1 van de season finale wél uitzendt en deel 2 niet. Maar wanneer komt deel 2 dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:53 schreef rena het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt als het later weer uitgezonden wordt![]()
Gilmore Girls![]()
Daar heb ik nu ook weer zin in zeg
![]()
Jaa GG.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:53 schreef rena het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt als het later weer uitgezonden wordt![]()
Gilmore Girls![]()
Daar heb ik nu ook weer zin in zeg
![]()
Nee, hij heeft het er niet over dat het rond deze tijd word uitgezonden, maar pas als Net5 het weer oppiktquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:57 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Nu ben ik helemaal de kluts kwijt. 't Lijkt me erg sterk dat Net 5 deel 1 van de season finale wél uitzendt en deel 2 niet. Maar wanneer komt deel 2 dan?
Ze kwam een wespennest tegenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:13 schreef Spinazie het volgende:
En waarom lag die blonde (ik ben haar naam even kwijt, onbegrijpelijk), ineens met een dik oog in het ziekenhuis? In het begin stond ze nog fijn te bitch-en op een trappetje.![]()
Ghehe geweldig dat gezichtquote:
Jake is leukquote:
Net5 is een beetje prutserig. Ik weet nog of je ooit Greys Anatomy hebt gekeken, maar daar hadden ze 1 keer een uitzending in een totaal verkeerde volgorde uitgezonden, en ook al een keertje de ondertiteling vergetenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:50 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Mja, vreemd dat er die week daarna geen DH meer gepland staat op Net5.nl óf in de gids (Veronicagids zegt Gilmore Girls)
De sympathiekste partij??quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
En die Felicia dan.. wat een loeder. Ok, Paul heeft hele verkeerde dingen gedaan, maar vergeleken bij haar is hij toch de sympathiekste partij..
Ja, alsof dat zo'n lieverdje wasquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:05 schreef Lethe het volgende:
[..]
De sympathiekste partij??
Hij heeft haar zus vermoord hoor....
Volgens mij was het geen make-up, maar een andere actrice! Die vrouw in bed leek echt helemaal in niets meer op Edie!quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:53 schreef Miss-V het volgende:
Edie was echt grappigdie make-up was goed idd
![]()
Wie is Orson..?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:02 schreef Frollo het volgende:
Verder wil ik meer Orson. Ik moet altijd giechelen als ik hem zie, omdat ik dan natuurlijk aan special agent Dale Cooper moet denken.
Jaa want je zag ze niet zoenen of zo, maybe is er wel iets andersquote:Ik ben ook benieuwd of Tom echt vreemdgaat. Je kunt het eigenlijk op geen andere manier uitleggen wat Lynette gezien heeft, maar je weet nooit wat voor draai de schrijvers er toch weer aan weten te geven.
Die gozer die meehielp met Susan d'r brandschade op te ruimen. Ze had hem drie episodes geleden ontmoet in de bioscoop; Susan deed toen alsof Orson haar date was, om Mike jaloers te maken, maar uiteraard maakte ze zichzelf daardoor alleen maar belachelijk.quote:
Ik kijk heel weinig tv, dus ik had 'm zelf sinds Twin Peaks niet meer gezien.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:31 schreef MaJo het volgende:
En speelde Charlotte's man in Sex and the City. Kan hem daar niet los van zien
Vind ik niet. Paul wil alleen maar rust voor zijn gezin.quote:Vind Paul overigens niet de sympathieker van de twee, hij is echt gestoord.
Ik heb Twin Peaks wel gezien maar ik was toen zo jong dat ik me er nu nauwelijks wat van kan herinnerenquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik kijk heel weinig tv, dus ik had 'm zelf sinds Twin Peaks niet meer gezien.
[..]
Uhm, hij heeft Deirdre wel in stukken gesneden, dat vind ik een behoorlijk zieke actiequote:Vind ik niet. Paul wil alleen maar rust voor zijn gezin.
Het was Mary-Alice die destijds Deirdre vermoordde, niet Paul. Hij heeft haar wel beschermd uiteraard en geprobeerd de sporen uit te wissen, maar hij was zelf geen moordenaar, tenminste niet totdat Mrs. Huber hem vele jaren later probeerde te chanteren. En nu dus weer Felicia die hem het leven zuur maakt, terwijl hij gewoon het liefst in stilte wil leven met zjin zoon.
Ik ben dus helemaal niet 'tegen' Paul Young. Neemt niet weg dat ik flink kan smullen van de zieke acties van Felicia!
Oké, dat in stukken snijden was niet fjingevoelig nee. Toch vind ik hem, op dit moment althans, niet gestoord. Koel en berekenend? Waarom zou hij? Hij wenst niemand onder de zoden, hij heeft het op niemand voorzien.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:49 schreef MaJo het volgende:
Uhm, hij heeft Deirdre wel in stukken gesneden, dat vind ik een behoorlijk zieke actieHij is het koelbloedige berekenende type, behoorlijk freaky. Martha Huber is natuurlijk ook geen lieverdje, maar om er nou iemand voor te vermorden (het was voor de bescherming van zijn gezin niet noodzakelijk om haar te doden). Wat Felicia betreft, tuurlijk is ze creepy maar als je kijkt naar wat ze tot nu toe gedaan heeft is dat niet veel raars (haar vingers eraf snijden daargelaten
) Ze probeerd hem in de val te lokken en hem te laten boeten voor de moord op haar zus. Dat lijkt me een begrijpelijke reactie.
De laatste aflevering bestaat volgens mij eigenlijk uit twee delen: in het eerste deel wordt teruggeken naar alle gebeurtenissen tot nu toe met flashbacks, daarna gaat het verhaal weer verder met waarschijnlijk op het einde een clifhanger.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:35 schreef Rory78 het volgende:
Ik zou maar even mailen met Net5 als ik jullie was, want er staat, zover ik kan zien volgende week alleen slechts een uurtje Remember 1 gepland en als er daarna echt niets meer uitgezonden wordt...
Dat zou echt niet grappig zijnquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:55 schreef Molline het volgende:
[..]
De laatste aflevering bestaat volgens mij eigenlijk uit twee delen: in het eerste deel wordt teruggeken naar alle gebeurtenissen tot nu toe met flashbacks, daarna gaat het verhaal weer verder met waarschijnlijk op het einde een clifhanger.
Ik denk dan ook dat NET5 het nieuwe seizoen met het laatste deel verder gaat, zodat je meteen weer in het verhaal zit.
Zeker weten doe ik het niet maar volgens mij is de laatste aflevering gewoon een samenvatting van alles wat er tot nu toe is gebeurd, dus eigenlijk is het nu al afgelopen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:19 schreef Rory78 het volgende:
Ik heb liever een cliffhanger dan een halve aflevering, waar je niets mee kunt.
Hmm volgens mij is het een stukje flashback juist en de rest allemaal nieuw nieuw nieuw hoor.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:04 schreef MaJo het volgende:
Ik heb het even opgezocht en er komen inderdaad alleen nog twee flashbackafleveringen waarbij er nog wel bepaalde dingen naar boven komen. Geen reguliere aflevering dus meer, wat de aflevering van afgelopen dinsdag dus de seizoensfinale maakt. Damn, had gehoopt op nog een normale aflevering
Kut, dat staat niet in de TV-Gids. Gauw maar veranderen zo.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:24 schreef MaJo het volgende:
Goed nieuws:
Seizoensfinale: dubbele aflevering
Bree krijgt beangstigend nieuws. Susan trekt in een caravan omdat haar huis is afgebrand. Lynette komt erachter dat Tom vreemd is gegaan.
Let op: vanavond wordt een dubbele aflevering van Desperate Housewives uitgezonden in verband met de seizoensfinale. Hierdoor vervalt 'Love My Way'.
Bron: Net 5 site
Betekent dus dat we gewoon de dubbele aflevering te zien krijgen vanavond
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:24 schreef MaJo het volgende:
Goed nieuws:
Bree krijgt beangstigend nieuws. Susan trekt in een caravan omdat haar huis is afgebrand. Lynette komt erachter dat Tom vreemd is gegaan.
Let op: vanavond wordt een dubbele aflevering van Desperate Housewives uitgezonden in verband met de seizoensfinale. Hierdoor vervalt 'Love My Way'.
Tof!!!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:24 schreef MaJo het volgende:
Goed nieuws:
Als je even boven jouw post leest.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:52 schreef Rory78 het volgende:
Staat toch gewoon van 20u30 - 21u25 geprogrammeerd; gaan ze het dubbel zo snel uitzenden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |