Volgens mij dat visitekaartje?? Of ik heb het mis...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:45 schreef Xurk het volgende:
Wat stopte Tom zojuist "stiekem" in zijn koffer? Mijn ontvangst is slecht dus ik zag het niet goed
Het visite-kaartje van de directeur, voor het geval dat Linette niet alsnog met de directeur kon bellenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:45 schreef Xurk het volgende:
Wat stopte Tom zojuist "stiekem" in zijn koffer? Mijn ontvangst is slecht dus ik zag het niet goed
ik geloof het ook nog niet helemaal...maar ik hoop t wel eigenlijkquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:12 schreef Xurk het volgende:
We zagen ze niet zoenen oid, dus ik geloof het nog niet...
Ik had trouwens niet verwacht dat Susan het in één keer zou lukken om Edie te laten bekennen, meestal loopt dat altijd verkeerd af voor haarNu ook wel een beetje, maar misschien heeft ze het bandje alsnog weten te bemachtigen...
Hij moet wel een verdomd goede reden hebben (leugen kunnen verzinnen) wil Tom dit rechtzetten..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:12 schreef Xurk het volgende:
Ik denk wel dat ze dat bandje heeftquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:12 schreef Xurk het volgende:
Ik had trouwens niet verwacht dat Susan het in één keer zou lukken om Edie te laten bekennen, meestal loopt dat altijd verkeerd af voor haarNu ook wel een beetje, maar misschien heeft ze het bandje alsnog weten te bemachtigen...
Ik moest keihard lachen toen ik haar zagquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:31 schreef Fannetje het volgende:
En Edie in dat ziekenhuisbed... knap van de make-up afdeling!
Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:48 schreef Geqxon het volgende:
De dubbele season-finale episode zal overigens in 2 weken worden uitgezonden
Verkeerd verwoord, ik bedoel dus dat het in twee losse weken uitgezonden wordquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:33 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Op de site van Net5 staat dat volgende week de laatste aflevering is.
In de gids staat dat ook... maar het duurt dan toch maar een uur... ze zouden toch niet zó stom zijn om deel 1 van de season finale wel uit te zenden, en deel 2 niet?![]()
Mja, vreemd dat er die week daarna geen DH meer gepland staat op Net5.nl óf in de gids (Veronicagids zegt Gilmore Girls)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Verkeerd verwoord, ik bedoel dus dat het in twee losse weken uitgezonden word
Ik denk dat hij bedoelt als het later weer uitgezonden wordtquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:50 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Mja, vreemd dat er die week daarna geen DH meer gepland staat op Net5.nl óf in de gids (Veronicagids zegt Gilmore Girls)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |