Mijn dank is groot.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:15 schreef Fannetje het volgende:
http://abc.go.com/primetime/desperate/recaps/222.html
Kan je het zelf even lezen (wel in het Engels)
vrij uitgebreide samenvatting
Klopt helemaal!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:18 schreef LeNeHe het volgende:
Volgens mij omdat ze toen door die ene gozer van de Applewhites van de trap is geduwd/gevallen en een miskraam heeft gehad, er was van alles beschadigd geloof ik.
Je had gelijk...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:17 schreef Xurk het volgende:
Ik zit zo te denken aan een dochter van voordat hij iets met Lynette kreegVolgens mij heb ik dat idee uit de topics hier op Fok! zelfs
Thanksquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:18 schreef LeNeHe het volgende:
Volgens mij omdat ze toen door die ene gozer van de Applewhites van de trap is geduwd/gevallen en een miskraam heeft gehad, er was van alles beschadigd geloof ik.
Dat weet ik ook niet (meer). Heb wat afleveringen gemist.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Thanks![]()
Wat heeft die tandarts gedaan, reclame duurt te lang om erachter te komen
Gewone aflevering, dubbelaflevering zelfs. Het is nog bezig, het 2e deel buurvrouw.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:11 schreef _Floddertje_ het volgende:
Was het alleen maar een samenvatting vanavond of werden er ook wel nieuwe dingen getoond?
Oh, ook nieuwe dingen zo te zien.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:12 schreef Q. het volgende:
Waaaat een kutwijf is die Nora. Tom zal wel flink spijt hebben van die one night stand.![]()
Alleen maar.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:12 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Oh, ook nieuwe dingen zo te zien.![]()
Dat is de cliffhanger denk ik.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:24 schreef Zwansen het volgende:
Het is zeker te lang om uit te leggen waarom die tandarts die kerel aanreed en dan bij dat andere wijf met bloemen aan te komen.
Tandarts = Orson, Kerel = Mike en wijf (enorm rot woord btw) = Bree...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:24 schreef Zwansen het volgende:
Het is zeker te lang om uit te leggen waarom die tandarts die kerel aanreed en dan bij dat andere wijf met bloemen aan te komen.
Ja ik denk dat ik het ook ga downloaden ik kan niet w8en hoor...ik hoorde dat in Amerika 25 juni ofzo weer een aflevering komt dus.....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Gabrielle is cool![]()
Ze heeft altijd wel goede acties![]()
Zou ik de volgende aflevering op internet kunnen vinden?Ik MOET weten wat er met die tandarts is
![]()
Nja, alleen maar omdat Gabrielle hem niet meer wilquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:54 schreef Zwansen het volgende:
Carlos gaat natuurlijk met die werkster verder, het is immers zijn kind.
Nou das iig veel dichterbij dan septemberquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:56 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik het ook ga downloaden ik kan niet w8en hoor...ik hoorde dat in Amerika 25 juni ofzo weer een aflevering komt dus.....![]()
Ook die van Gabrielle, het is haar eicel, dus dat wordt nog een leuk vervolgquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:54 schreef Zwansen het volgende:
Carlos gaat natuurlijk met die werkster verder, het is immers zijn kind.
Ik weet wel zeker dat Gabrielle 't kind krijgt:+ Die laat zich niet nog een kind afpakkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:00 schreef rena het volgende:
[..]
Ook die van Gabrielle, het is haar eicel, dus dat wordt nog een leuk vervolg![]()
Eind mei was in Amerika de laatste aflevering (die wij net dus hadden gezien), dus dat duurt nog wel evenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:56 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik het ook ga downloaden ik kan niet w8en hoor...ik hoorde dat in Amerika 25 juni ofzo weer een aflevering komt dus.....![]()
Je verpest mn avond nuquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Eind mei was in Amerika de laatste aflevering (die wij net dus hadden gezien), dus dat duurt nog wel even
'k Word Karl ook een beetje beu zoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:09 schreef Jorie het volgende:
Oke ik heb nu een hekel aan:
- Orson
- Xiao Ming
- Carlos (Hoezo Gabrielle is veel hotter en leuker dan die stomme Xiao-Ming!!)
- En dat ene exwief van Tom!
Bah Bah Bah!! Ben ik nog iemand vergeten??
De dokter / psychiatorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:09 schreef Jorie het volgende:
Oke ik heb nu een hekel aan:
- Orson
- Xiao Ming
- Carlos (Hoezo Gabrielle is veel hotter en leuker dan die stomme Xiao-Ming!!)
- En dat ene exwief van Tom!
Bah Bah Bah!! Ben ik nog iemand vergeten??
Neem je de volgende aflevering mee danquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kan ik nog langskomen om je avond goed te maken?
quote:
Oeh idd! Als ik Bree was had ik m geslagen zo gauw als ik de kans hadquote:
Aah... ik vind Karl wel schattig opzich. Hij houdt van Susie-Q!! Maaaar ik vind toch dat Mike beter bij Susie-Q past, ondankt dat hij misschien dood is??quote:
Hij is niet skattig, hijs achterbaks en irritantquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:18 schreef Jorie het volgende:
[..]
Aah... ik vind Karl wel schattig opzich. Hij houdt van Susie-Q!! Maaaar ik vind toch dat Mike beter bij Susie-Q past, ondankt dat hij misschien dood is??![]()
Ja maarja, Orson is ook niet zo erg als Hitlerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:26 schreef Jorie het volgende:
Ja je hebt wel een heeeel klein beetje gelijk. Hij is ook vreemd gegaan toen hij bij Susan was!Maaaar, als je hem met die Orson of George de apotheker vergelijkt, dan valt hij toch wel mee!
![]()
Een aflevering of 3-4 ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:00 schreef Slayage het volgende:
Hoe lang speelt Kyle Mclachlan nou in de serie?
Orson.quote:
Ik zou niet weten waarom niet, er zijn zoooo veel open eindjes.quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:39 schreef MaJo het volgende:
Is het trouwens al echt zeker dat er een seizoen 3 komt? Heb het nog nergens bevestigd zien staan.
En het is nog steeds een gigantisch succes in Amerika.quote:Op woensdag 21 juni 2006 07:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet, er zijn zoooo veel open eindjes.
Idd, wat is hij allemaal van plan met zijn zojuist verkregen imperium?quote:
idd die krullen ....quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:08 schreef Xurk het volgende:
En Susan's haar zat veel leuker inderdaad [bij haar eerste flashback, niet die krullenbos]!
Nee, dat begreep ik ook al niet. Maar ja, je zag het wel aankomen, denk dat Gaby nu ook een nieuwe loverboy op gaat zoeken ....quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:08 schreef Xurk het volgende:
Het sloeg nergens op dat Carlos vreemdging [ook al had hij toestemming gekregen van Gabby een tijd terug], want hun huwelijk is nu echt veel beter dan bijvoorbeeld in seizoen 1, dus hij heeft weinig reden om dat te doen.
Waarom werd ie ontslagen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:28 schreef Molline het volgende:
Vind trouwens dat ontslag van Tom een lachtertje ... daar hadden ze ook wel wat anders voor kunnen bedenken, vind dit een nogal zwakke uitweg van de makers.![]()
Love My Wayquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:28 schreef Molline het volgende:
Vind trouwens dat ontslag van Tom een lachtertje ... daar hadden ze ook wel wat anders voor kunnen bedenken, vind dit een nogal zwakke uitweg van de makers.![]()
Weet iemand hier trouwens wat er volgende week in de plaats van DH komt?
Toch geen GG hè? Daar ben ik niet zo'n fan van.![]()
helaas:
Herhalingen van de 'Gilmore Girls' zijn vanaf 27 juni weer iedere dinsdagavond om 20.30 uur te zien.
(De herhalingen zijn van seizoen 5/6) Vanaf september komt NET 5 met nieuwe afleveringen.![]()
Daar kan ik mijn hoofd dus echt niet bij houdenquote:
In eerste instantie omdat die baas van Tom en Lynette ruzie had met zijn vrouw en iemand moest ontslaan, toen koos ie maar Tom uit. Later moest hij daar een geldige reden voor hebben, toen heeft hij ontdekt dat Tom op kostenvan de zaak naar Atlantic City vloog steeds...quote:
Lynette moest van de baas sex-emailtjes sturen naar zijn vrouw, omdat hij dat zelf niet zo goed kon! Maar zij heeft dus iets verkeerds gedaan blijkbaar, dus nu wil de vrouw van de baas dat degene die de sex-emailtjes heeft gestuurd, ontslagen wordt, want ze is er dus achter gekomen dat ze die emailtjes niet van haar man kreeg maar van iemand anders.quote:
Ja maar das wel de nieuwe disndagavond, ik keek altijd de hele avond, nu dus echt niet meerquote:
Oh ja, die seks mailtjes enzo had ik wel gezien, maar dacht lukt m nooit hem te ontslaan zoquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:40 schreef Jorie het volgende:
[..]
Lynette moest van de baas sex-emailtjes sturen naar zijn vrouw, omdat hij dat zelf niet zo goed kon! Maar zij heeft dus iets verkeerds gedaan blijkbaar, dus nu wil de vrouw van de baas dat degene die de sex-emailtjes heeft gestuurd, ontslagen wordt, want ze is er dus achter gekomen dat ze die emailtjes niet van haar man kreeg maar van iemand anders.
De baas kan Lynette niet ontslaan, omdat ze zo goed is. Dus toen wilde de baas Tom ontslaan!
Dus de baas ging helemaal op zoek naar kleine foutjes die Tom maakte en daar werd hij helemaal gek van ofzo. Daarom ging Tom de baas slaan!Dus bye bye Tom!
Zoiets was het toch??
Het ging mij meer om dat eerste deel met die sex-mailtjes, toen moest ie al weg.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh ja, die seks mailtjes enzo had ik wel gezien, maar dacht lukt m nooit hem te ontslaan zoMaarja, slaan is meestal we een goede reden ja
Oh ik had het daar helemaal niet over. Maar ben 't met je eensquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:47 schreef Molline het volgende:
[..]
Het ging mij meer om dat eerste deel met die sex-mailtjes, toen moest ie al weg.
Dat vond ik nogal vergezocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |