Eind mei was in Amerika de laatste aflevering (die wij net dus hadden gezien), dus dat duurt nog wel evenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:56 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik het ook ga downloaden ik kan niet w8en hoor...ik hoorde dat in Amerika 25 juni ofzo weer een aflevering komt dus.....![]()
Je verpest mn avond nuquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Eind mei was in Amerika de laatste aflevering (die wij net dus hadden gezien), dus dat duurt nog wel even
'k Word Karl ook een beetje beu zoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:09 schreef Jorie het volgende:
Oke ik heb nu een hekel aan:
- Orson
- Xiao Ming
- Carlos (Hoezo Gabrielle is veel hotter en leuker dan die stomme Xiao-Ming!!)
- En dat ene exwief van Tom!
Bah Bah Bah!! Ben ik nog iemand vergeten??
De dokter / psychiatorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:09 schreef Jorie het volgende:
Oke ik heb nu een hekel aan:
- Orson
- Xiao Ming
- Carlos (Hoezo Gabrielle is veel hotter en leuker dan die stomme Xiao-Ming!!)
- En dat ene exwief van Tom!
Bah Bah Bah!! Ben ik nog iemand vergeten??
Neem je de volgende aflevering mee danquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kan ik nog langskomen om je avond goed te maken?
quote:
Oeh idd! Als ik Bree was had ik m geslagen zo gauw als ik de kans hadquote:
Aah... ik vind Karl wel schattig opzich. Hij houdt van Susie-Q!! Maaaar ik vind toch dat Mike beter bij Susie-Q past, ondankt dat hij misschien dood is??quote:
Hij is niet skattig, hijs achterbaks en irritantquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:18 schreef Jorie het volgende:
[..]
Aah... ik vind Karl wel schattig opzich. Hij houdt van Susie-Q!! Maaaar ik vind toch dat Mike beter bij Susie-Q past, ondankt dat hij misschien dood is??![]()
Ja maarja, Orson is ook niet zo erg als Hitlerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:26 schreef Jorie het volgende:
Ja je hebt wel een heeeel klein beetje gelijk. Hij is ook vreemd gegaan toen hij bij Susan was!Maaaar, als je hem met die Orson of George de apotheker vergelijkt, dan valt hij toch wel mee!
![]()
Een aflevering of 3-4 ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:00 schreef Slayage het volgende:
Hoe lang speelt Kyle Mclachlan nou in de serie?
Orson.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |