quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:39 schreef berc het volgende:
Hoe heet de aflevering op internet die afgelopen dinsdag op tv was?
Ik heb liever Teri Hatcherquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[afbeelding]
Die wil ik niet alleen keihard neuken, die wil ik zelfs zwanger maken!
* TheThirdMark is trouwens een trouwe volger.
Toch, als Bree ooit aanbied om mijn Meesteres te worden...quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Beide denk ik.. ze heeft ook van die gigantische wallen nu.. maar ja, beter dan dat enge botox-hoofd van Bree
Ze wordt niet zo makkleijk zwanger meerquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[afbeelding]
Die wil ik niet alleen keihard neuken, die wil ik zelfs zwanger maken!
* TheThirdMark is trouwens een trouwe volger.
Maar je kan het blijven probere hequote:Op donderdag 18 mei 2006 21:36 schreef Samson het volgende:
[..]
Ze wordt niet zo makkleijk zwanger meer![]()
Ja, wat een strafquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maar je kan het blijven probere he![]()
Ik vind Grey's Anatomy ook leuker en het zal er ook wel mee te maken hebben dat het de laatste serie is op een avond (ik kijk nu in ieder geval geen tv meerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, da's wel zo.. het spannende is er wel vanaf. Maar Grey's Anatomy is nou ook niet echt superspannend, en daar gaat het toch een stuk harder.. Lijkt wel alsof iedereen DH heeft ingeruild voor GA![]()
Grey's anatomy is idd niet echt spannend, maar op de een of andere manier wel leuker om naar te kijken, vind ik dan. En meerdere mensen met mijquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, da's wel zo.. het spannende is er wel vanaf. Maar Grey's Anatomy is nou ook niet echt superspannend, en daar gaat het toch een stuk harder.. Lijkt wel alsof iedereen DH heeft ingeruild voor GA![]()
Hij is toch vreemdgegaan ....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:42 schreef Nesle het volgende:
Ik vold DH ook nog altijd trouw.
Maar er moet ff wat spanning komen, zoals eerder werd vermeld.
Ennee Xurk wat heeft Tom dan gedaan?
Kan er ff niet opkomen.
Ik heb vast een afl gemist dan.quote:
Ah thankgod een lotgenote.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:28 schreef Fannetje het volgende:
Ik ook niet... ik kan me wel vaag iets herinneren van Tom die iets stiekems besprak met z'n vader
Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:47 schreef Xurk het volgende:
Nee hoor, we krijgen vanavond aflevering 19, "It Wasn't Meant to Happen"
Ja, dat was echt stom; zij kan gewoon nog een keer zwanger worden toch? Gabrielle kan dat niet...quote:"Yeah, we kinda want to try out the whole family thing"
Anders ik wel...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:30 schreef Geqxon het volgende:
AAAargh, ik kan die kut stripper wel wurgen
Daar is een ander topic voor meneertje.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:01 schreef HiZ het volgende:
Ik vond de season finale een beetje vreemd. Net alsof ze er nog niet over uit waren of het nou voorbij is of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |