http://www.tpgpost.nl/bus(...)opa_tcm42-103589.pdfquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:52 schreef Klonk het volgende:
deeltje 11 nog ff erbij en mischien dat pdf-je uit het vorige topic waarin stond wat wel en niet bij europa hoorde enzo, ik zoek het linkje er ff bij
ik ook, zit met een brief van de huisarts voor de psych voor m'n neus en dat mens noemt me ernstig labielquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:59 schreef Muck het volgende:
mja, was boos
iemand een beter idee voor een tt?
schoppenquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ook, zit met een brief van de huisarts voor de psych voor m'n neus en dat mens noemt me ernstig labiel![]()
modjes!quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:05 schreef Jaguarized het volgende:
Postcrossing #12 Waar PC'ers lekker doormopperen
Ik heb mijn rechten nog niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:07 schreef Muck het volgende:
[..]
modjes!
kunnen ze hem gelijk centraal maken
anti zijn maar wel melden dat je een Mac Os10 hebtquote:I'm a 16-year old. I'm very involved with my community, through both my school as well as Anchorage Youth Court. I use an eMac
with Mac OS 10.4.2 (www.apple.com) and I'm online or at least using the computer very often. I'm also an avid member of Bookcrossing.com, a
similar website. I'm a vegetarian and an anti-consumerism anarchist radical-to-be
gewoon die  weglaten, dan komt het helemaal goed, 2º betekent tweede, net zo iets als B bij onsquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:35 schreef Klonk het volgende:
kan iemand gokken wat hier moet staan
R. Bastos Nunes, 6-2º Esq.
Portugees is de taal...
Augsburg, zuid-duitsland!quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:49 schreef Klonk het volgende:
waar in Duitsland ?
Bij mij op de hoek hoort hij om 18.00 uur geleegd te worden. Ik ben er een paar minuten over 5, zie ik net de TPG-wagen wegrijden. Ik kijken, en ja hoor, hij was geleegd voor vandaagquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:51 schreef Klonk het volgende:
net 30 kaartjes tegelijikertijd gekocht, werd een beetje moe van telkens een paar tegelijk kopen, nu snel naar de brievenbus voor dat ie gelicht word
Ik had vandaag ook twee kaartjes van elliot, met leuke stickersquote:Ik had vandaag een kaartje van Elliot Zonder tekening helaas, maar wel met hele leuke stickertjes..
Ik wilde hem alleen een U2U sturen om hem te melden dat zijn kaart was aangekomen, maar dat kan dus niet meer De site zegt: Dit lid bestaat niet..
je kan hem een bedankkkaartje sturen, als je zijn adres hebtquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:43 schreef Saphira200 het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook twee kaartjes van elliot, met leuke stickers![]()
En het is zo jammer dat je hem nu niet kan bedanken, nou ja überhaput dat hij weg is![]()
iemand anders hier vast wel, kan je met een PM vast wel oplossenquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:48 schreef Saphira200 het volgende:
Heb ik niet
Nou wat raar! Ik vind niet dat ze dat zomaar kunnen maken hoor eigenlijk!quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:30 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Bij mij op de hoek hoort hij om 18.00 uur geleegd te worden. Ik ben er een paar minuten over 5, zie ik net de TPG-wagen wegrijden. Ik kijken, en ja hoor, hij was geleegd voor vandaag
Ik heb zijn adres nog wel!quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:48 schreef Saphira200 het volgende:
Heb ik niet
Jaaaaaa ik ookquote:
ligt het aan mij? ik snap iig geen klap van wat je nu bedoelt...quote:
aha, okquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:27 schreef Klonk het volgende:
16de plek bij de most active current users in de stats
tja, het tikt wel aan, maar voor je kaartje heb je er geen klap aan, ze overlappen elkaar toch allemaalquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:30 schreef Klonk het volgende:
zal nu wel ff minder worden op 1 naar portugal na gaat alles naar Noord of Zuid Amerika, had de ''mazzel'' van een paar keer finland, die zijn er gewoon supersnel.
och, ze zijn niet allemaal zo ergquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:32 schreef Klonk het volgende:
daar wonen lappen en die wonen in tenten, zeg maar de frans bauers van noorwegen, is nogal al lastig als je de ene dag op nummer 10 en de volgende dag op nummer 43 woont
nou, 280.000 ongeveerquote:
jaquote:
Nouvelle Calédonie... wow p-etr-a, ik had er zelf nog nooti van gehoord!quote:jeeeee, mijn kaartje in finland is aangekomen! In 4 dagen!
Gelijk maar een nieuw adres aangevraagd. Hij mag naar Engeland!
leuk! daar heb ik nog nooit een kaartje heen gestuurd
edit:
oh ja hoor...
eentje die gestopt is denk ik...
geen naam, geen leeftijd, geen overige info
en het gekste is nog: geen adres!
op het forum is die persoon ook niet te vinden, en nadat ik op de site ging kijken of ik ham daar was stond er bij zijn/haar profiel dat de user verwijderd is!
dan kan ik er toch helemaal geen kaart heen sturen?!
lekekr dan, nu kan ik 60 dagen gaan zitten wachten tot ie expired is!
http://www.postcrossing.com/user/Praias
Inderdaad, het werkt weer, de nieuwe mag naar Finlandquote:Hi Marjo.
Yesterday postcrossing database had some maintenance tasks to delete inactive users and some where re-queued by mistake. I already deleted all this incorrect postcards so now you can request a new address.
I'm sorry for the inconvenience.
Paulo Magalhães
mopperende muckje... had zo de nieuwe suske en wiske kunnen zijnquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:58 schreef Vava het volgende:
Haha ja ik vond het wel grappig om te zien Muckhahaha
Zegt ook niks hoor dat ik er nog nooit van gehoord had.quote:Nieuw Caledonie is wel heel gaaf iddkleine kans ook, gezien het aantal verstuurde kaarten, om daarvandaan een kaart te krijgen
ik kende het wel, maar dat komt omdat mijn Australische nichtje er naartoe ging op schoolreis
![]()
Hahaha, jij zo heel nieuwsgierig waar het lijntje naartoe zou gaanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:11 schreef p-etr-a het volgende:
Ik kende het ook niet! Ik had het in m'n bus liggen en er stond wel een kaartje op van het eiland, maar verder geen omringende landen ofzo dus ik vond het heel spannend om hem te gaan registreren.
Suske en Wiske en het mopperende Muckjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:08 schreef Muck het volgende:
mopperende muckje... had zo de nieuwe suske en wiske kunnen zijn
Ja precies.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:15 schreef Vava het volgende:
[..]
Hahaha, jij zo heel nieuwsgierig waar het lijntje naartoe zou gaan![]()
quote:Why are you so sad?
Let's be happy and change postcards .
I believe if you are in "postcrossing" is for changing postcards no matter the place ok
Thanks
Helga
Hahahaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:17 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja precies.
Echt heel apart, want meestal weet je het wel en nu zat ik echt gewoon van: waar zou het zijn? Hoe exotisch is dit wel niet?
Oh ja zeker.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Hahahahet is wel je meest legendarische kaart tot nu toe denk ik
staat ie al op je log?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:26 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Oh ja zeker.
Ik ben nog steeds "stunned". Maar ik heb ook heel veel andere mooie kaarten hoor, dat is zeker.
Mooie kaarten hoeven niet altijd van ver te komenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:26 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Oh ja zeker.
Ik ben nog steeds "stunned". Maar ik heb ook heel veel andere mooie kaarten hoor, dat is zeker.
Ja echt waar! Ik zou bijna echt een theepakket naar haar sturenquote:
ik moest zo ontzettend lachen om jullie wilde ideeën hequote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:33 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja echt waar! Ik zou bijna echt een theepakket naar haar sturen![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ik moest zo ontzettend lachen om jullie wilde ideeën he
Nee, ik heb wel de foto's gemaakt enzo maar mijn vriend moet ze even hosten voor me. Dus misschien zo nog maar anders morgen.quote:
ik ookquote:
ja inderdaadquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:36 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ookhet is soms echt heerlijk om dat soort plannetjes te maken als iemand zo raar doet
uitvoeren hoeft niet eens
![]()
ben jij de vriend van p-etr-a?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:41 schreef PICHT het volgende:
Zal ik die foto's van p-etr-a nou hosten of niet?
wist ik helemaal niet!quote:
iddquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:40 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
[..]
ja inderdaad
heerlijk om te lezen dat iedereen zo zijn duistere trekjes heeft![]()
Haha ik wist het ook niet, ken jullie beide ook wel van naam van Fokquote:
Ze is nu druk bezig om de pics op haar log te zetten. Ze doet dat altijd zo leuk, eerst een foto maken van de kaart en dan plaatsen, als we nu een scanner hadden...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:43 schreef Muck het volgende:
[..]
wist ik helemaal niet!
kende jullie allebei wel (van naam he) maar nooit geweten!
en natuurlijk moet je ze even hosten
En dat terwijl ik amper wat post, mijn icon werkt goed!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:45 schreef Vava het volgende:
[..]
Haha ik wist het ook niet, ken jullie beide ook wel van naam van Fok
asl het maar werkt tochquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:46 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ze is nu druk bezig om de pics op haar log te zetten. Ze doet dat altijd zo leuk, eerst een foto maken van de kaart en dan plaatsen, als we nu een scanner hadden...
Ik ken Fok! door en doorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:48 schreef PICHT het volgende:
[..]
En dat terwijl ik amper wat post, mijn icon werkt goed!
Ik doe het ook met foto's hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:46 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ze is nu druk bezig om de pics op haar log te zetten. Ze doet dat altijd zo leuk, eerst een foto maken van de kaart en dan plaatsen, als we nu een scanner hadden...
Maar het is zo omslachtig! Je zou haar eens moeten zien, die foto precies in het bereik van de camera krijgen zodat ze niks bij hoeft te snijden. Pietje preciesquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:51 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik doe het ook met foto's hoorach het werkt
![]()
ik ga kijkenquote:
awwwwwquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:54 schreef PICHT het volgende:
[..]
Maar het is zo omslachtig! Je zou haar eens moeten zien, die foto precies in het bereik van de camera krijgen zodat ze niks bij hoeft te snijden. Pietje precies![]()
O nee, dat bijsnijden doe ik wel, net als fisheye.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:54 schreef PICHT het volgende:
[..]
Maar het is zo omslachtig! Je zou haar eens moeten zien, die foto precies in het bereik van de camera krijgen zodat ze niks bij hoeft te snijden. Pietje precies![]()
De enige manier om een filmpje te maken heeft zij in haar handen..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:57 schreef Vava het volgende:
[..]
O nee, dat bijsnijden doe ik wel, net als fisheye.
Maar kan je niet een keer een filmpje makenlijkt me wel schattig om te zien
Oooohhh maar daar hoef je echt niet stiekem over te doen, Pippi is en blijft geweldig.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:58 schreef Muck het volgende:
en die pippi-kaart
20 jaar, en stiekem vind ik pippi nog geweldig
He, wat jammer nou!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:58 schreef PICHT het volgende:
[..]
De enige manier om een filmpje te maken heeft zij in haar handen..
Ik heb ook nog een kaart van Pippi tegoedquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:59 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Oooohhh maar daar hoef je echt niet stiekem over te doen, Pippi is en blijft geweldig.Ik was ook zo blij toen iemand een kaart van haar aanbood dat ik geen moment twijfelde om daarvoor te taggen.
Oeh waarvandaan? Die zal ik graag bekijken op je site!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een kaart van Pippi tegoed
Ook uit Finland maar van iinaj, en uiteraard komt die kaart op mijn sitequote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:06 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Oeh waarvandaan? Die zal ik graag bekijken op je site!
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:05 schreef PICHT het volgende:
Pippi lovers!
Ik ben benieuwd of het dezelfde is!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Ook uit Finland maar van iinaj, en uiteraard komt die kaart op mijn siteook een zwart/wit trouwens!
Jaaaaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:11 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Als het zo is, dan is het in elk geval een mooie.
Whehehequote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:12 schreef PICHT het volgende:
[..]
Jij wil me blijkbaar spanken, wie moet zich nu gedragen?![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:15 schreef PICHT het volgende:
Ik zit altijd te wachten totdat dat paard die aap vermorzeld onder zijn hoeven, het gebeurt alleen nooit
Ja he? Vooral die Tommyquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:14 schreef Muck het volgende:
ik vind die tommy en annika allen van die irritante stemmetjes hebben
Taka Tuka landquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:18 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat is heel vervelend inderdaad.
Welke aflevering/serie vinden jullie het leukst?
quote:
die dat ze naar de apotheek gaat voor een fles meducijnquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:18 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat is heel vervelend inderdaad.
Welke aflevering/serie vinden jullie het leukst?
jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:22 schreef p-etr-a het volgende:
Je bedoelt de vloer schrobben met die bezemachtige dingen onder de voeten?
jaquote:Oh en ik vind het ook zo gaaf als ze in een regenton van de waterval af gaat!
kan dat?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:23 schreef PICHT het volgende:
Waarom sturen jullie pippi geen kaart?
En jij doet dat nooitquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:24 schreef PICHT het volgende:
Petra liet net een vieze scheet!
Jaaaa die regentonquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:22 schreef p-etr-a het volgende:
Je bedoelt de vloer schrobben met die bezemachtige dingen onder de voeten?
Oh en ik vind het ook zo gaaf als ze in een regenton van de waterval af gaat!
Die van mij zijn zeer goed te doen, als je aan die van petra ruikt dan donder je bijna dood neer.quote:
Aaaaah, maar stiekem vind je het niet ergquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:27 schreef PICHT het volgende:
[..]
Die van mij zijn zeer goed te doen, als je aan die van petra ruikt dan donder je bijna dood neer.
Nou om eerlijk te zijn ren ik meestal hard weg en trek ik een zure waardoor ze gaat zeuren. Maar ze doet het zelf!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:29 schreef Vava het volgende:
[..]
Aaaaah, maar stiekem vind je het niet erg![]()
Ja joh! Dacht je dat meisjes dat niet dedenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:31 schreef PICHT het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn ren ik meestal hard weg en trek ik een zure waardoor ze gaat zeuren. Maar ze doet het zelf!
Jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:39 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja joh! Dacht je dat meisjes dat niet deden
je bent zelf stomquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:41 schreef PICHT het volgende:
[..]
JaMeisjes zijn stom. Bovendien zit ze me nu al de hele tijd te roepen of ik bij d'r in bed kom.
Zal me werkelijk waar niks verbazenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:42 schreef Muck het volgende:
[..]
je bent zelf stom
en natuurlijk roept ze of je bij heer in bed komt. ze heeft gewoon stiekem een scheet onder de dekens gelaten omdat je zo zit te zeuren
Meisjes zijn niet stomquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:41 schreef PICHT het volgende:
[..]
JaMeisjes zijn stom. Bovendien zit ze me nu al de hele tijd te roepen of ik bij d'r in bed kom.
Whahahaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:42 schreef Muck het volgende:
[..]
je bent zelf stom
en natuurlijk roept ze of je bij heer in bed komt. ze heeft gewoon stiekem een scheet onder de dekens gelaten omdat je zo zit te zeuren
Slaap lekker! Succesquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:44 schreef PICHT het volgende:
Nougoed, ik bezwijk onder het geblér, ik ga er naast liggen.
Dat vraag ik me ook al afquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:45 schreef Muck het volgende:
is eefjevt iemand van fok?
beetje kut dat ze al 2 keer iemand getagged heeft in de country specialties tag zo vlak achter elkaar.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:46 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al afze woont wel bij me in de buurt
Ik erger me er ook een beetje aanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:47 schreef Muck het volgende:
[..]
beetje kut dat ze al 2 keer iemand getagged heeft in de country specialties tag zo vlak achter elkaar.
leuk dat ze anderen ook even de kans geeft :S
gelukkigquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:49 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik erger me er ook een beetje aaneerlijk gezegd
![]()
quote:
nup, Duitsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:54 schreef Vava het volgende:
[..]dat vond ik ook al van mezelf
![]()
en ze biedt Diddle aan, da's volgens mij niet eens Nederlands![]()
Ja, dat dacht ik ook alquote:
mooi ,dan kan het geen kwaad dat ik zei dat ik het een beetje kut vindquote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:06 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook almaar ze zit dus niet op Fok!
![]()
quote:Your postcard finally reached me! It was delivered to the wrong house and ended up sitting in my neighbour's mailbox for a couple weeks while he was on vacation. I love the picture on the front. Thanks, Sonja!
ja, daar kwam ik later achter, nadat ik al een mailtje had gehad van Paulo. Nou ja, het is gelukkig opgelostquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:12 schreef QTPi het volgende:
Dat mysterie is ook weer opgelost dan
Muck, dat van die deleted users kun je in dit thread nalezen. Kennelijk is er een opschoonbeurt geweest van inactieve users, maar dat is niet helemaal goed gegaan..
Vandaag ga ik kaartjes kopen met veel Nederlandse tekst om lekker rond te sturen voor de "other than English tag.![]()
Hmm volgens mij niet, maar ik herinner me wel dat ze de vriendin van iemand was. Van wie weet ik ook niet meer precies.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:45 schreef Muck het volgende:
oh...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:52 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hmm volgens mij niet, maar ik herinner me wel dat ze de vriendin van iemand was. Van wie weet ik ook niet meer precies.
ja, ik wil ook een mooi, lief kaartje. Omdat het regent en ik ziek thuis zitquote:Een nieuwe dag, nieuwe kansen hè trouwens! Het regent, dus een kaartje om te troosten zou wel op z'n plaats zijn.
15 verzonden, 11 ontvangenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:54 schreef Klonk het volgende:
bij mij, verhouding ligt een beetje scheef zo, 35 verstuurd, 28 ontvangen, dus laat maar komen
Oh dat is erg naar! Beterschap! Trouwens wel een voordeel van ziek thuis zitten als het regent: je voelt je tenminste niet belabberd dat je niet naar buiten kunt. Ik daarentegen moet vandaag op excursie, lekker door de Kromme Rijn gaan wandelen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:06 schreef Muck het volgende:
ja, ik wil ook een mooi, lief kaartje. Omdat het regent en ik ziek thuis zit
he jakkie, zonde dat het regent dan!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:12 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Oh dat is erg naar! Beterschap! Trouwens wel een voordeel van ziek thuis zitten als het regent: je voelt je tenminste niet belabberd dat je niet naar buiten kunt. Ik daarentegen moet vandaag op excursie, lekker door de Kromme Rijn gaan wandelen.
het is zo zonde. in de country specialty-tag zijn er al zoveel nederlanders, en dan komt zij er gewoon 2 achter elkaar taggen.quote:Hee en schaam je niet om te zeggen dat je het vervelend vindt als iemand zo vaak in dezelfde topics tagt, ik kan me er ook aan ergeren. Net als een tijdje terug met xpinkink, dat werd ook te veel.
haha, dan ben je vast een vroege postcrosserquote:Ik heb nu trouwens 10 verstuurd en 11 ontvangen.Ik snap er niks van hoe het kan, maar ik ben er dus zo eentje geworden.
dank je!quote:
Ja sneu he met dit mooie weer...quote:
leuk, had laatst ook een mooi kaartje uit Lissabonquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:46 schreef _Boo_ het volgende:
Drie kaartjes vandaag, 1 officiele (uit Finland.......met een meeuw erop, ik ben doodsbang voor die beesten, ik durf amper naar die kaart te kijken maar daar kan zij natuurlijk ook niks aan doen)
2-tag kaartjes, 1 uit Wenen en 1 uit Lissabon![]()
Ik had er pas eentje van die boog met dat standbeeld ervoor en nu eentje van de wijk Alfama met een beetje een vintage look, heel mooi kaartje. Ik weet ook dat de afzender veel moeite heeft gedaan om een kaartje uit te kiezen, dus dat maakt het extra leuk.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
leuk, had laatst ook een mooi kaartje uit Lissabon![]()
sinds vandaag ben ik er ook zo een, lagen 2 kaartjes op me te wachten, 1 uit Finlandquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:12 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb nu trouwens 10 verstuurd en 11 ontvangen.Ik snap er niks van hoe het kan, maar ik ben er dus zo eentje geworden.
ok, jij je zinquote:
NL-6394 kimmed United States of America 29 Mar, 2006 51 Travellingquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:49 schreef Jaguarized het volgende:
NZ-3601 Sileas Germany 23 Apr, 2006 26 Travelling
4 dagen naar portugal, daar hoor je me nog niet overquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:54 schreef Jaguarized het volgende:
Gelukkig verloopt de eerste binnen 9 dagen. Maar idd, duurt wel lang ja.En de 5e?
En nog onderweg?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:56 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
4 dagen naar portugal, daar hoor je me nog niet over
uiteraard, anders had ik wel een ander adres gezegd met 0 dagenquote:
Sonline, dat ben ik ja!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:42 schreef Klonk het volgende:
ik zie volgens mij minimaal 2 Fokkers in die current most active user lijst staan
Sonline en ondergetekende
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:45 schreef Muck het volgende:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:06 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook almaar ze zit dus niet op Fok!
![]()
Weet je dat wel heel zeker?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:16 schreef Muck het volgende:
[..]
mooi ,dan kan het geen kwaad dat ik zei dat ik het een beetje kut vind
Van mij!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:52 schreef p-etr-a het volgende:
[Is Eefjevt iemand van Fok?]
Hmm volgens mij niet, maar ik herinner me wel dat ze de vriendin van iemand was. Van wie weet ik ook niet meer precies.
quote:Originally posted by PelesGrrl
everyone...i have just received some very sad news. some of you may still be expecting cards or other things from this user and now it may take even longer... elliot has passed away and his little brother is trying to finish up sending out all the things he promised people.
please let's stop and give elliot a moment of our time (those of us who corresponded with him) to think about how Postcrossing connects us with one another.
i'm going to see if i can get his little brother's address so that cards of condolence (or of cheering in this sad time) can be sent. if anyone else is interested, i can pass the address on.
a light has gone out in the world. let's remember its warmth.
Ja ik zou op zo'n moment toch iets anders aan mijn hoofd hebben hoor.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:24 schreef _Boo_ het volgende:
Ik heb pas een aantal kaarten gestuurd, de mijne moest ie nog versturen. Ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe oud hij was, weet iemand dat? Wel apart dat die broer zich nu bezig houdt met het versturen van die kaarten.
dat was ikquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:39 schreef Sonja27 het volgende:
Wie had ook alweer een kaartje naar Helga verzonden? Lees dit eens:
http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=2629
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:06 schreef Vava het volgende:
Ik had een kaart uit Londen van Allan24en een tagkaartje uit Hawaii!
quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:25 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Sonline, dat ben ik ja!![]()
[..]
[..]
[..]
Weet je dat wel heel zeker?![]()
[..]
Van mij!En ze is ontzettend leuk en aardig dus niet zo roddelen over haar hey!
![]()
![]()
Maar ik snap wel wat jullie bedoelen hoor!Want er zijn gewoon inderdaad een aantal mensen die gewoon overal heel snel opduiken. Ik ben gelukkig soms ook snel, maar vaak ook niet en ik word vooral dood moe van die Xpink ofzoiets!
Ik ga morgen de stad even in en zal wel even een paar van die leuke toeristen dingen halen voor de country speciality tag!![]()
Oh en ik heb weer een adres opgevraagd: Australië![]()
Gaaf! Ik ga zo gelijk kijkenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:29 schreef Muck het volgende:
ik heb mijn log helemaal bijgewerkt met alle ingescande kaartjes
Nou, inderdaad....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:33 schreef Vava het volgende:
[..]
Gaaf! Ik ga zo gelijk kijkenben even dat elliotverhaal aan het lezen, wat een verhaal zeg
Die australiers zijn pas irritant, die stempelen die barcode (?) gewoon op de voorkant van de kaart. Niks geen sticker.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:38 schreef Allan24 het volgende:
Trouwens, een kleine tip voor de mensen die een kaart krijgen uit de VS met op de voorkant zo'n langwerpige sticker met een barcode erop: die kun je er gewoon af pulken, de voorzijde van de kaart raakt er niet door beschadigd! (Vooral handig als je 'm op bijvoorbeeld een blog wil zetten)
Ik had wat Engelse woorden ('hi, how are you? here is a card from the Netherlands!') door een vertaalmachine gegooid en die in het Russisch (Привет, как дела ? Вот - карта из Нидерландов! ) op de kaart gezet - zoiets wordt doorgaans erg gewaardeerdquote:Hello!!!
Today I received your such beautiful postcards!
Thanks a lot!!! I really liked them! I have to say that you live in a very beautiful place! Hope someday I will visit your country because I have a big wish to do it
You wrote in Russian just perfectly!!! And I was so surprised to read the words in my languageThanks for that too!
Have a good time,
Natasha
Dat is wel heel netjesquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:19 schreef Gatalin het volgende:
Na 37 dagen heeft woodlandscribe dan eindelijk mijn kaartje geregistreerd!Zij heeft zich wel veronschuldigd dat ze hem niet eerder heeft geregistreerd, een nettere reactie dan sommige anderen als ik het hier zo lees...
Leuk is dat hequote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:38 schreef Allan24 het volgende:
Ik ben helemaal blij
[..]
Ik had wat Engelse woorden ('hi, how are you? here is a card from the Netherlands!') door een vertaalmachine gegooid en die in het Russisch (Привет, как дела ? Вот - карта из Нидерландов! ) op de kaart gezet - zoiets wordt doorgaans erg gewaardeerdlaatst hetzelfde gedaan met een kaart naar Finland en ook daarvan kreeg ik een heel leuke reactie terug
Cool!quote:
Welke vertaalmachine?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:38 schreef Allan24 het volgende:
Ik ben helemaal blij
[..]
Ik had wat Engelse woorden ('hi, how are you? here is a card from the Netherlands!') door een vertaalmachine gegooid en die in het Russisch (Привет, как дела ? Вот - карта из Нидерландов! ) op de kaart gezet - zoiets wordt doorgaans erg gewaardeerdlaatst hetzelfde gedaan met een kaart naar Finland en ook daarvan kreeg ik een heel leuke reactie terug
Ik lees het ff door om te zien of er iets over Helga in staat.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:39 schreef Sonja27 het volgende:
Wie had ook alweer een kaartje naar Helga verzonden? Lees dit eens:
http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=2629
Goed idee!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:08 schreef Troel het volgende:
Ja, ik kan me goed voorstellen dat dat je neus uitkomt.
Wellicht moeten we Paolo vragen om NL-FI en FI-NL even uit te schakelen
Ik mag alleen maar naar Europa sturen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:06 schreef Troel het volgende:
Pfff
Van de 5 travelling moeten er vier naar finland.
het zal wel meevallen denk ik, ik gok dat ze er nog altijd meer uit de VS en Duitsland krijgenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:07 schreef Klonk het volgende:
volgens mij worden die finnen best wel moe van al die NL kaartjes
Wow wat gaaf! Wat staat erop?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:11 schreef Troel het volgende:
Ik was blij verrast door de postbode!
Een kaartje uit de USA van bijna een A4-tje groot! (25 bij 20)
http://www.rustran.com/quote:
die van mij valt tegen, komt vooral om dat al mijn Amerika lijntjes over elkaar openquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:01 schreef brighton het volgende:
Kaartje uit Florida
Historymap gaat er steeds leuker uitzien zoGa 'm volgende week weer eens hier posten denk ik
ja, in Nederland verstuurd, een kaart uit Houstonquote:
tja, maar die onderweg tellen uiteraard niet mee...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:46 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb al een week niks meer binnengekregen. En dat terwijl ik nog steeds 4 kaartjes meer verstuurd heb (nou ja, eigenlijk 8, want er zijn er ook nog 4 onderweg).
Die krijg ik binnenkort ook.quote:
maar vanuit NZ is die minder indrukwekkend vrees ikquote:
Idd.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:07 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar vanuit NZ is die minder indrukwekkend vrees ik
maar aan de andere kant, bij jou zijn onindrukwekkende lijntjes de uitzonderingquote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:10 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar aan de andere kant, bij jou zijn onindrukwekkende lijntjes de uitzondering
hoe lang heeft ie nog om te antwoorden?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar als ik straks niet meer actief ben zal mijn profiel ook verdwijnen. Nog steeds geen antwoord overigens van Postcrossing.
Dat is me wel een postzegel van ¤0,85 waardquote:"Here's some Dutch tea, to help you relax a bit!Best regards!"
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:34 schreef Allan24 het volgende:
Oké, het is al van even geleden, maar deze gaat vandaag de deur uitéén keer raden waarheen
![]()
[afbeelding]
op de achterkant staat:
[..]
Dat is me wel een postzegel van ¤0,85 waard
Oké, het is al van even geleden, maar deze gaat vandaag de deur uitéén keer raden waarheen
![]()
[afbeelding]
op de achterkant staat:
[..]
![]()
[afbeelding]
op de achterkant staat:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |