Hahaha, jij zo heel nieuwsgierig waar het lijntje naartoe zou gaanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:11 schreef p-etr-a het volgende:
Ik kende het ook niet! Ik had het in m'n bus liggen en er stond wel een kaartje op van het eiland, maar verder geen omringende landen ofzo dus ik vond het heel spannend om hem te gaan registreren.
Suske en Wiske en het mopperende Muckjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:08 schreef Muck het volgende:
mopperende muckje... had zo de nieuwe suske en wiske kunnen zijn
Ja precies.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:15 schreef Vava het volgende:
[..]
Hahaha, jij zo heel nieuwsgierig waar het lijntje naartoe zou gaan![]()
quote:Why are you so sad?
Let's be happy and change postcards .
I believe if you are in "postcrossing" is for changing postcards no matter the place ok
Thanks
Helga
Hahahaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:17 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja precies.
Echt heel apart, want meestal weet je het wel en nu zat ik echt gewoon van: waar zou het zijn? Hoe exotisch is dit wel niet?
Oh ja zeker.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Hahahahet is wel je meest legendarische kaart tot nu toe denk ik
staat ie al op je log?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:26 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Oh ja zeker.
Ik ben nog steeds "stunned". Maar ik heb ook heel veel andere mooie kaarten hoor, dat is zeker.
Mooie kaarten hoeven niet altijd van ver te komenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:26 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Oh ja zeker.
Ik ben nog steeds "stunned". Maar ik heb ook heel veel andere mooie kaarten hoor, dat is zeker.
Ja echt waar! Ik zou bijna echt een theepakket naar haar sturenquote:
ik moest zo ontzettend lachen om jullie wilde ideeën hequote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:33 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja echt waar! Ik zou bijna echt een theepakket naar haar sturen![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ik moest zo ontzettend lachen om jullie wilde ideeën he
Nee, ik heb wel de foto's gemaakt enzo maar mijn vriend moet ze even hosten voor me. Dus misschien zo nog maar anders morgen.quote:
ik ookquote:
ja inderdaadquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:36 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ookhet is soms echt heerlijk om dat soort plannetjes te maken als iemand zo raar doet
uitvoeren hoeft niet eens
![]()
ben jij de vriend van p-etr-a?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:41 schreef PICHT het volgende:
Zal ik die foto's van p-etr-a nou hosten of niet?
wist ik helemaal niet!quote:
iddquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:40 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
[..]
ja inderdaad
heerlijk om te lezen dat iedereen zo zijn duistere trekjes heeft![]()
Haha ik wist het ook niet, ken jullie beide ook wel van naam van Fokquote:
Ze is nu druk bezig om de pics op haar log te zetten. Ze doet dat altijd zo leuk, eerst een foto maken van de kaart en dan plaatsen, als we nu een scanner hadden...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:43 schreef Muck het volgende:
[..]
wist ik helemaal niet!
kende jullie allebei wel (van naam he) maar nooit geweten!
en natuurlijk moet je ze even hosten
En dat terwijl ik amper wat post, mijn icon werkt goed!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:45 schreef Vava het volgende:
[..]
Haha ik wist het ook niet, ken jullie beide ook wel van naam van Fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |