Bij mij op de hoek hoort hij om 18.00 uur geleegd te worden. Ik ben er een paar minuten over 5, zie ik net de TPG-wagen wegrijden. Ik kijken, en ja hoor, hij was geleegd voor vandaagquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:51 schreef Klonk het volgende:
net 30 kaartjes tegelijikertijd gekocht, werd een beetje moe van telkens een paar tegelijk kopen, nu snel naar de brievenbus voor dat ie gelicht word
Ik had vandaag ook twee kaartjes van elliot, met leuke stickersquote:Ik had vandaag een kaartje van Elliot Zonder tekening helaas, maar wel met hele leuke stickertjes..
Ik wilde hem alleen een U2U sturen om hem te melden dat zijn kaart was aangekomen, maar dat kan dus niet meer De site zegt: Dit lid bestaat niet..
je kan hem een bedankkkaartje sturen, als je zijn adres hebtquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:43 schreef Saphira200 het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook twee kaartjes van elliot, met leuke stickers![]()
En het is zo jammer dat je hem nu niet kan bedanken, nou ja überhaput dat hij weg is![]()
iemand anders hier vast wel, kan je met een PM vast wel oplossenquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:48 schreef Saphira200 het volgende:
Heb ik niet
Nou wat raar! Ik vind niet dat ze dat zomaar kunnen maken hoor eigenlijk!quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:30 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Bij mij op de hoek hoort hij om 18.00 uur geleegd te worden. Ik ben er een paar minuten over 5, zie ik net de TPG-wagen wegrijden. Ik kijken, en ja hoor, hij was geleegd voor vandaag
Ik heb zijn adres nog wel!quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:48 schreef Saphira200 het volgende:
Heb ik niet
Jaaaaaa ik ookquote:
ligt het aan mij? ik snap iig geen klap van wat je nu bedoelt...quote:
aha, okquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:27 schreef Klonk het volgende:
16de plek bij de most active current users in de stats
tja, het tikt wel aan, maar voor je kaartje heb je er geen klap aan, ze overlappen elkaar toch allemaalquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:30 schreef Klonk het volgende:
zal nu wel ff minder worden op 1 naar portugal na gaat alles naar Noord of Zuid Amerika, had de ''mazzel'' van een paar keer finland, die zijn er gewoon supersnel.
och, ze zijn niet allemaal zo ergquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:32 schreef Klonk het volgende:
daar wonen lappen en die wonen in tenten, zeg maar de frans bauers van noorwegen, is nogal al lastig als je de ene dag op nummer 10 en de volgende dag op nummer 43 woont
nou, 280.000 ongeveerquote:
jaquote:
Nouvelle Calédonie... wow p-etr-a, ik had er zelf nog nooti van gehoord!quote:jeeeee, mijn kaartje in finland is aangekomen! In 4 dagen!
Gelijk maar een nieuw adres aangevraagd. Hij mag naar Engeland!
leuk! daar heb ik nog nooit een kaartje heen gestuurd
edit:
oh ja hoor...
eentje die gestopt is denk ik...
geen naam, geen leeftijd, geen overige info
en het gekste is nog: geen adres!
op het forum is die persoon ook niet te vinden, en nadat ik op de site ging kijken of ik ham daar was stond er bij zijn/haar profiel dat de user verwijderd is!
dan kan ik er toch helemaal geen kaart heen sturen?!
lekekr dan, nu kan ik 60 dagen gaan zitten wachten tot ie expired is!
http://www.postcrossing.com/user/Praias
Inderdaad, het werkt weer, de nieuwe mag naar Finlandquote:Hi Marjo.
Yesterday postcrossing database had some maintenance tasks to delete inactive users and some where re-queued by mistake. I already deleted all this incorrect postcards so now you can request a new address.
I'm sorry for the inconvenience.
Paulo Magalhães
mopperende muckje... had zo de nieuwe suske en wiske kunnen zijnquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:58 schreef Vava het volgende:
Haha ja ik vond het wel grappig om te zien Muckhahaha
Zegt ook niks hoor dat ik er nog nooit van gehoord had.quote:Nieuw Caledonie is wel heel gaaf iddkleine kans ook, gezien het aantal verstuurde kaarten, om daarvandaan een kaart te krijgen
ik kende het wel, maar dat komt omdat mijn Australische nichtje er naartoe ging op schoolreis
![]()
Hahaha, jij zo heel nieuwsgierig waar het lijntje naartoe zou gaanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:11 schreef p-etr-a het volgende:
Ik kende het ook niet! Ik had het in m'n bus liggen en er stond wel een kaartje op van het eiland, maar verder geen omringende landen ofzo dus ik vond het heel spannend om hem te gaan registreren.
Suske en Wiske en het mopperende Muckjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:08 schreef Muck het volgende:
mopperende muckje... had zo de nieuwe suske en wiske kunnen zijn
Ja precies.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:15 schreef Vava het volgende:
[..]
Hahaha, jij zo heel nieuwsgierig waar het lijntje naartoe zou gaan![]()
quote:Why are you so sad?
Let's be happy and change postcards .
I believe if you are in "postcrossing" is for changing postcards no matter the place ok
Thanks
Helga
Hahahaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:17 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja precies.
Echt heel apart, want meestal weet je het wel en nu zat ik echt gewoon van: waar zou het zijn? Hoe exotisch is dit wel niet?
Oh ja zeker.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Hahahahet is wel je meest legendarische kaart tot nu toe denk ik
staat ie al op je log?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:26 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Oh ja zeker.
Ik ben nog steeds "stunned". Maar ik heb ook heel veel andere mooie kaarten hoor, dat is zeker.
Mooie kaarten hoeven niet altijd van ver te komenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:26 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Oh ja zeker.
Ik ben nog steeds "stunned". Maar ik heb ook heel veel andere mooie kaarten hoor, dat is zeker.
Ja echt waar! Ik zou bijna echt een theepakket naar haar sturenquote:
ik moest zo ontzettend lachen om jullie wilde ideeën hequote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:33 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja echt waar! Ik zou bijna echt een theepakket naar haar sturen![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ik moest zo ontzettend lachen om jullie wilde ideeën he
Nee, ik heb wel de foto's gemaakt enzo maar mijn vriend moet ze even hosten voor me. Dus misschien zo nog maar anders morgen.quote:
ik ookquote:
ja inderdaadquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:36 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ookhet is soms echt heerlijk om dat soort plannetjes te maken als iemand zo raar doet
uitvoeren hoeft niet eens
![]()
ben jij de vriend van p-etr-a?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:41 schreef PICHT het volgende:
Zal ik die foto's van p-etr-a nou hosten of niet?
wist ik helemaal niet!quote:
iddquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:40 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
[..]
ja inderdaad
heerlijk om te lezen dat iedereen zo zijn duistere trekjes heeft![]()
Haha ik wist het ook niet, ken jullie beide ook wel van naam van Fokquote:
Ze is nu druk bezig om de pics op haar log te zetten. Ze doet dat altijd zo leuk, eerst een foto maken van de kaart en dan plaatsen, als we nu een scanner hadden...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:43 schreef Muck het volgende:
[..]
wist ik helemaal niet!
kende jullie allebei wel (van naam he) maar nooit geweten!
en natuurlijk moet je ze even hosten
En dat terwijl ik amper wat post, mijn icon werkt goed!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:45 schreef Vava het volgende:
[..]
Haha ik wist het ook niet, ken jullie beide ook wel van naam van Fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |