Nou, inderdaad....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:33 schreef Vava het volgende:
[..]
Gaaf! Ik ga zo gelijk kijkenben even dat elliotverhaal aan het lezen, wat een verhaal zeg
Die australiers zijn pas irritant, die stempelen die barcode (?) gewoon op de voorkant van de kaart. Niks geen sticker.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:38 schreef Allan24 het volgende:
Trouwens, een kleine tip voor de mensen die een kaart krijgen uit de VS met op de voorkant zo'n langwerpige sticker met een barcode erop: die kun je er gewoon af pulken, de voorzijde van de kaart raakt er niet door beschadigd! (Vooral handig als je 'm op bijvoorbeeld een blog wil zetten)
Ik had wat Engelse woorden ('hi, how are you? here is a card from the Netherlands!') door een vertaalmachine gegooid en die in het Russisch (Привет, как дела ? Вот - карта из Нидерландов! ) op de kaart gezet - zoiets wordt doorgaans erg gewaardeerdquote:Hello!!!
Today I received your such beautiful postcards!
Thanks a lot!!! I really liked them! I have to say that you live in a very beautiful place! Hope someday I will visit your country because I have a big wish to do it
You wrote in Russian just perfectly!!! And I was so surprised to read the words in my languageThanks for that too!
Have a good time,
Natasha
Dat is wel heel netjesquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:19 schreef Gatalin het volgende:
Na 37 dagen heeft woodlandscribe dan eindelijk mijn kaartje geregistreerd!Zij heeft zich wel veronschuldigd dat ze hem niet eerder heeft geregistreerd, een nettere reactie dan sommige anderen als ik het hier zo lees...
Leuk is dat hequote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:38 schreef Allan24 het volgende:
Ik ben helemaal blij
[..]
Ik had wat Engelse woorden ('hi, how are you? here is a card from the Netherlands!') door een vertaalmachine gegooid en die in het Russisch (Привет, как дела ? Вот - карта из Нидерландов! ) op de kaart gezet - zoiets wordt doorgaans erg gewaardeerdlaatst hetzelfde gedaan met een kaart naar Finland en ook daarvan kreeg ik een heel leuke reactie terug
Cool!quote:
Welke vertaalmachine?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:38 schreef Allan24 het volgende:
Ik ben helemaal blij
[..]
Ik had wat Engelse woorden ('hi, how are you? here is a card from the Netherlands!') door een vertaalmachine gegooid en die in het Russisch (Привет, как дела ? Вот - карта из Нидерландов! ) op de kaart gezet - zoiets wordt doorgaans erg gewaardeerdlaatst hetzelfde gedaan met een kaart naar Finland en ook daarvan kreeg ik een heel leuke reactie terug
Ik lees het ff door om te zien of er iets over Helga in staat.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:39 schreef Sonja27 het volgende:
Wie had ook alweer een kaartje naar Helga verzonden? Lees dit eens:
http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=2629
Goed idee!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:08 schreef Troel het volgende:
Ja, ik kan me goed voorstellen dat dat je neus uitkomt.
Wellicht moeten we Paolo vragen om NL-FI en FI-NL even uit te schakelen
Ik mag alleen maar naar Europa sturen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:06 schreef Troel het volgende:
Pfff
Van de 5 travelling moeten er vier naar finland.
het zal wel meevallen denk ik, ik gok dat ze er nog altijd meer uit de VS en Duitsland krijgenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:07 schreef Klonk het volgende:
volgens mij worden die finnen best wel moe van al die NL kaartjes
Wow wat gaaf! Wat staat erop?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:11 schreef Troel het volgende:
Ik was blij verrast door de postbode!
Een kaartje uit de USA van bijna een A4-tje groot! (25 bij 20)
http://www.rustran.com/quote:
die van mij valt tegen, komt vooral om dat al mijn Amerika lijntjes over elkaar openquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:01 schreef brighton het volgende:
Kaartje uit Florida
Historymap gaat er steeds leuker uitzien zoGa 'm volgende week weer eens hier posten denk ik
ja, in Nederland verstuurd, een kaart uit Houstonquote:
tja, maar die onderweg tellen uiteraard niet mee...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:46 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb al een week niks meer binnengekregen. En dat terwijl ik nog steeds 4 kaartjes meer verstuurd heb (nou ja, eigenlijk 8, want er zijn er ook nog 4 onderweg).
Die krijg ik binnenkort ook.quote:
maar vanuit NZ is die minder indrukwekkend vrees ikquote:
Idd.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:07 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar vanuit NZ is die minder indrukwekkend vrees ik
maar aan de andere kant, bij jou zijn onindrukwekkende lijntjes de uitzonderingquote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:10 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar aan de andere kant, bij jou zijn onindrukwekkende lijntjes de uitzondering
hoe lang heeft ie nog om te antwoorden?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar als ik straks niet meer actief ben zal mijn profiel ook verdwijnen. Nog steeds geen antwoord overigens van Postcrossing.
Dat is me wel een postzegel van ¤0,85 waardquote:"Here's some Dutch tea, to help you relax a bit!Best regards!"
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:34 schreef Allan24 het volgende:
Oké, het is al van even geleden, maar deze gaat vandaag de deur uitéén keer raden waarheen
![]()
[afbeelding]
op de achterkant staat:
[..]
Dat is me wel een postzegel van ¤0,85 waard
Oké, het is al van even geleden, maar deze gaat vandaag de deur uitéén keer raden waarheen
![]()
[afbeelding]
op de achterkant staat:
[..]
![]()
[afbeelding]
op de achterkant staat:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |