asl het maar werkt tochquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:46 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ze is nu druk bezig om de pics op haar log te zetten. Ze doet dat altijd zo leuk, eerst een foto maken van de kaart en dan plaatsen, als we nu een scanner hadden...
Ik ken Fok! door en doorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:48 schreef PICHT het volgende:
[..]
En dat terwijl ik amper wat post, mijn icon werkt goed!
Ik doe het ook met foto's hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:46 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ze is nu druk bezig om de pics op haar log te zetten. Ze doet dat altijd zo leuk, eerst een foto maken van de kaart en dan plaatsen, als we nu een scanner hadden...
Maar het is zo omslachtig! Je zou haar eens moeten zien, die foto precies in het bereik van de camera krijgen zodat ze niks bij hoeft te snijden. Pietje preciesquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:51 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik doe het ook met foto's hoorach het werkt
![]()
ik ga kijkenquote:
awwwwwquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:54 schreef PICHT het volgende:
[..]
Maar het is zo omslachtig! Je zou haar eens moeten zien, die foto precies in het bereik van de camera krijgen zodat ze niks bij hoeft te snijden. Pietje precies![]()
O nee, dat bijsnijden doe ik wel, net als fisheye.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:54 schreef PICHT het volgende:
[..]
Maar het is zo omslachtig! Je zou haar eens moeten zien, die foto precies in het bereik van de camera krijgen zodat ze niks bij hoeft te snijden. Pietje precies![]()
De enige manier om een filmpje te maken heeft zij in haar handen..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:57 schreef Vava het volgende:
[..]
O nee, dat bijsnijden doe ik wel, net als fisheye.
Maar kan je niet een keer een filmpje makenlijkt me wel schattig om te zien
Oooohhh maar daar hoef je echt niet stiekem over te doen, Pippi is en blijft geweldig.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:58 schreef Muck het volgende:
en die pippi-kaart
20 jaar, en stiekem vind ik pippi nog geweldig
He, wat jammer nou!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:58 schreef PICHT het volgende:
[..]
De enige manier om een filmpje te maken heeft zij in haar handen..
Ik heb ook nog een kaart van Pippi tegoedquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:59 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Oooohhh maar daar hoef je echt niet stiekem over te doen, Pippi is en blijft geweldig.Ik was ook zo blij toen iemand een kaart van haar aanbood dat ik geen moment twijfelde om daarvoor te taggen.
Oeh waarvandaan? Die zal ik graag bekijken op je site!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een kaart van Pippi tegoed
Ook uit Finland maar van iinaj, en uiteraard komt die kaart op mijn sitequote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:06 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Oeh waarvandaan? Die zal ik graag bekijken op je site!
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:05 schreef PICHT het volgende:
Pippi lovers!
Ik ben benieuwd of het dezelfde is!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Ook uit Finland maar van iinaj, en uiteraard komt die kaart op mijn siteook een zwart/wit trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |