quote:Your postcard finally reached me! It was delivered to the wrong house and ended up sitting in my neighbour's mailbox for a couple weeks while he was on vacation. I love the picture on the front. Thanks, Sonja!
ja, daar kwam ik later achter, nadat ik al een mailtje had gehad van Paulo. Nou ja, het is gelukkig opgelostquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:12 schreef QTPi het volgende:
Dat mysterie is ook weer opgelost dan
Muck, dat van die deleted users kun je in dit thread nalezen. Kennelijk is er een opschoonbeurt geweest van inactieve users, maar dat is niet helemaal goed gegaan..
Vandaag ga ik kaartjes kopen met veel Nederlandse tekst om lekker rond te sturen voor de "other than English tag.![]()
Hmm volgens mij niet, maar ik herinner me wel dat ze de vriendin van iemand was. Van wie weet ik ook niet meer precies.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:45 schreef Muck het volgende:
is eefjevt iemand van fok?
oh...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:52 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hmm volgens mij niet, maar ik herinner me wel dat ze de vriendin van iemand was. Van wie weet ik ook niet meer precies.
ja, ik wil ook een mooi, lief kaartje. Omdat het regent en ik ziek thuis zitquote:Een nieuwe dag, nieuwe kansen hè trouwens! Het regent, dus een kaartje om te troosten zou wel op z'n plaats zijn.
15 verzonden, 11 ontvangenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:54 schreef Klonk het volgende:
bij mij, verhouding ligt een beetje scheef zo, 35 verstuurd, 28 ontvangen, dus laat maar komen
Oh dat is erg naar! Beterschap! Trouwens wel een voordeel van ziek thuis zitten als het regent: je voelt je tenminste niet belabberd dat je niet naar buiten kunt. Ik daarentegen moet vandaag op excursie, lekker door de Kromme Rijn gaan wandelen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:06 schreef Muck het volgende:
ja, ik wil ook een mooi, lief kaartje. Omdat het regent en ik ziek thuis zit
he jakkie, zonde dat het regent dan!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:12 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Oh dat is erg naar! Beterschap! Trouwens wel een voordeel van ziek thuis zitten als het regent: je voelt je tenminste niet belabberd dat je niet naar buiten kunt. Ik daarentegen moet vandaag op excursie, lekker door de Kromme Rijn gaan wandelen.
het is zo zonde. in de country specialty-tag zijn er al zoveel nederlanders, en dan komt zij er gewoon 2 achter elkaar taggen.quote:Hee en schaam je niet om te zeggen dat je het vervelend vindt als iemand zo vaak in dezelfde topics tagt, ik kan me er ook aan ergeren. Net als een tijdje terug met xpinkink, dat werd ook te veel.
haha, dan ben je vast een vroege postcrosserquote:Ik heb nu trouwens 10 verstuurd en 11 ontvangen.Ik snap er niks van hoe het kan, maar ik ben er dus zo eentje geworden.
dank je!quote:
Ja sneu he met dit mooie weer...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |