81 danquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:16 schreef ranja het volgende:
Lienelien zat in het vorige topic erg dicht bij
Done, en die titel laat ik even veranderen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Moet dat openstaand bij 666 in de OP niet weg?
tvp
quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:22 schreef Neleos het volgende:
Ik heb de vraag nog niet gelezen, maar 76?
Hij was zelfs in de race voor de titel Oudste Fok!kerquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[dolle_hond]
Is dat ook zo'n bejaarde? Nooit geweten...
quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:26 schreef GLO het volgende:
[..]
Hij was zelfs in de race voor de titel Oudste Fok!ker
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:40 schreef Chriz2k het volgende:
dolle_hond, 59.
Ik kwam er via dit topic achter dat hij al korting krijgt bij musea etc.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:26 schreef GLO het volgende:
[..]
Hij was zelfs in de race voor de titel Oudste Fok!ker
40 weken?quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:35 schreef ranja het volgende:
Hoeveel weken heeft Marco Borsato in de Nederlandse top 40 op 1 gestaan? tot nu toe dus.
Wat Lien zegt.....quote:
te-veel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:35 schreef ranja het volgende:
Hoeveel weken heeft Marco Borsato in de Nederlandse top 40 op 1 gestaan? tot nu toe dus.
Ik ook, ik had hem uitgeleend en ben er gisteren in geslaagd om hem terug te krijgen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:36 schreef Z het volgende:
Die plaat heb ik, van de Suicidal Birds that is.
quote:
En ik had het al 2 keer goedquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:50 schreef Skanqua het volgende:
Ik vind gokken niet meer leuk, ben telkens net te laat of zit er één naast...![]()
Ik wou mijn gemakkelijke vragen even naar een ander niveautje tillen, want het niveau van de gemiddelde trivia'er haal ik nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:55 schreef DaisyDuke het volgende:
Veel vragen in een..![]()
Meet me in the bathroom en Under Control van The Strokes. Van het album Room on Fire.
nog één!quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:00 schreef DaisyDuke het volgende:
pfff... What Ever Happened?
er is nog maar één stukje tekst over!quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:03 schreef DaisyDuke het volgende:
Geen idee meer...
Hhmm, ik zie met wat fantasie zes stukjes tekst. Ik heb zes Strokes titels gegeven.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
er is nog maar één stukje tekst over!![]()
has no endquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:59 schreef DaisyDuke het volgende:
The End had no end
1 fout.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:10 schreef GLO het volgende:
Pearl Jam
Dave Grohl
Mark Lanegan
Mudhoney
Chris Cornell
Courtney Love
Alice In Chains
Warm.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:13 schreef Z het volgende:
Courtney Love Alice In Chains weg en Scott Weiland erin?
Vergeet Kane nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:24 schreef Z het volgende:
Nickelback man, das pas grunge.
Yep.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:35 schreef GLO het volgende:
Toch Scott ipv Courtney
edit: Hole was natuurlijk ook geen grunsj
Jij verdient de puntenquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:35 schreef GLO het volgende:
Toch Scott ipv Courtney
edit: Hole was natuurlijk ook geen grunsj
quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:39 schreef bukgeit het volgende:
In het vorige topic werd gemeld dat er tot nu toe 12 kaarten zijn verkocht voor Pinkpop. Dan heb ik kennelijk alle kaarten aan de man gebracht: onzin.
quote:TheCero Siete stands nestled on the coast of outer Honduras, where the Caribbean air gently rocks the proverbial palms and straw-hatted tourists sip those inviting cocktails with the toothpick umbrellas. "It's sort of fitting,” says Henry Binns, one half of the UK’s Zero 7, "that we stole our name from a little ramshackle
in Honduras, where Sam [the duo's other half] and I were doing a photo shoot. It fits our whole aesthetic, don't you think?" Frankly, nothing could be more fitting. Just as Henry paints a picture of Cero Siete's setting as tropically inspired, so too is Zero 7's debut album Simple Things
Ik had je wel gehoord hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:35 schreef peaceman het volgende:
Vernoemd naar een sexclub?
Aiquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]Wel kijken wie het punt kreeg, he
quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:44 schreef bukgeit het volgende:
Nachtclub
Bukgeit in oranje?quote:
Goed dat je me er even aan herinnertquote:
Op zich wel: ik had een vastloper en nu moet ik weg.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
is het al tijd voor een lostrekkertje?
Met dank aan de slechte smaak van search64quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Zie je wel dat je het wel weet
GLO + 1
Ja, je moeder. Melodie is voor mietjes.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:12 schreef GLO het volgende:
[..]
Met dank aan de slechte smaak van search64![]()
Aha, seizoen 1986-1987. Toen keek ik alleen naar Tiktakquote:
quote:wo 17 mei 2006, 17:44
LONDEN -brengt een nieuwe plaat uit.
Dat meldde de BBC woensdag. De Britse zanger had onder de naameen aantal hits in de jaren zestig en zeventig, waaronder
en
. In 1979 keerde hij de muziekindustrie de rug toe, nadat hij zich twee jaar eerder had
.
Met zijn nieuwe album hoopt hij het onderling begrip tussenen
te vergroten. Hij kwam twee jaar geleden nog in het nieuws, toen hem "uit
overwegingen” de toegang tot
werd geweigerd. Op de nieuwe plaat, die in het najaar uitkomt, staan nummers waar hij meer dan twintig jaar geleden al aan werkte.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:20 schreef Charmian het volgende:
Steve Harley?
Nah ja je moet maar zo denken Scott Fitzgerald is ook blondquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Waarom zit ik nu niet met Make Me Smile of Psychomodo in mijn hoofd, maar met If I Had Words..
Yupquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:22 schreef ranja het volgende:
Cat Stevens/Yusuf Islam?
Komt door dat Paay-Keely-mens..en door dequote:Op woensdag 17 mei 2006 21:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nah ja je moet maar zo denken Scott Fitzgerald is ook blond![]()
![]()
Geen goeie smileys bij de hand...quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ging ie nou trouwen of eten in 1977
quote:Cat Stevens, born Steven Demetre Georgiou, was the son of a Swedish mother and a Greek father who ran a restaurant in London
eerst moet je het antwoord afwachten, daarna mag je klagen indien dan nog van toepassingquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:42 schreef GLO het volgende:
Nooit van gehoord als ik jou mag parafraseren
Ik klaag niet, ik heb alleen nog nooit van zingende zusjes die Quin heten gehoordquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef ranja het volgende:
[..]
eerst moet je het antwoord afwachten, daarna mag je klagen indien dan nog van toepassing
Ik 299...quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:29 schreef ranja het volgende:
Er kwam ineens geheel onverwacht een grote hint op deze de vorige pagina
afhankelijk van je instelling natuurlijk, ik gebruik gewoon 25 posts per pagina
quote:
Wat hij zegt. Laat staan Quin. Dus dat 'nooit van gehoord' van daarnet was wel degelijk op zijn plaatsquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:00 schreef bukgeit het volgende:
Wist ook niet dat het zusjes zijn.
Jawel, van naam en een paar mp3's. Maar ik weet niets persoonlijks van ze ook niet hoe ze er uitzienquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:13 schreef ranja het volgende:
Je kent Tegan & Sara niet? Hm, eens veranderen dan
89.700 hits voor Elvis Preslyquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:03 schreef bukgeit het volgende:
Wie kocht onlangs een huis dat van Elvis Presley is geweest?
Niet goed. Hint:quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:14 schreef ranja het volgende:
En laat ik eens gokken op Prince.
als ik zeg 'nooit van gehoord' bedoel ik niet 'ik heb er wel mp3's van maar ken hun bio niet uit m'n hoofd'quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:16 schreef GLO het volgende:
Jawel, van naam en een paar mp3's. Maar ik weet niets persoonlijks van ze ook niet hoe ze er uitzien
Goed lezen is ook een kunst:quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:22 schreef ranja het volgende:
[..]
als ik zeg 'nooit van gehoord' bedoel ik niet 'ik heb er wel mp3's van maar ken hun bio niet uit m'n hoofd'
laat maar.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:48 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ik heb alleen nog nooit van zingende zusjes die Quin heten gehoord
Ja, lekker makkelijk. Niet goed lezen, dan iemand beschuldigen en dan 'laat maar' zeggen ipv het te willen begrijpenquote:
iemand die van lange lunchpauzes houdt? Moeten we iemand feliciteren?quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:28 schreef GLO het volgende:
[..]
Iemand die van lekker eten houdt? Of Fatboy Slim?
Vergeet het bordquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:28 schreef GLO het volgende:
[..]
Iemand die van lekker eten houdt? Of Fatboy Slim?
ranja - bloed - nagels grmblquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:30 schreef bigshadow het volgende:
Hé, wat is het hier gezelluggg!!!!!!!!
een trivia-relletje om 37 minuten na middernachtquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:36 schreef GLO het volgende:
[..]
ranja - bloed - nagels grmbl
ik weet 't, ik moet me niet zo laten gaan![]()
Het zijn geen rellen, het zijn constructieve trivia bijdragenquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
een trivia-relletje om 37 minuten na middernacht![]()
de 2e deze week, wel weer genoeg voor de komende jaren dus![]()
Is het wel een muzikant?quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:31 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Vergeet het bord
Donna Summer en Meat Loaf zijn niet goed.
deconstructief juistquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:39 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Het zijn geen rellen, het zijn constructieve trivia bijdragenEn ach, het is eigenlijk niet eens iets om je druk om te maken (voor mij dan, aangezien er met mij nooit wordt gereld
)
Met ranja is dat gewoon wel 's moeilijk, zeker als het persoonlijk wordt. Maar je hebt gelijk. Ik ben ook een beetje jaloers op bukgeit, die zo heerlijk beheerst kan rellenquote:
'beheerst rellen'quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:43 schreef GLO het volgende:
[..]
Met ranja is dat gewoon wel 's moeilijk, zeker als het persoonlijk wordt. Maar je hebt gelijk. Ik ben ook een beetje jaloers op bukgeit, die zo heerlijk beheerst kan rellen
en waarschijnlijk nog meer als je z'n naam goed schrijftquote:
Uri Lama?quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:42 schreef bukgeit het volgende:
Nope.
Deze hint is zo obvious dat ik 'm niet durf af te beelden.
jij slaapt ook al half?quote:
Nou, vul maar in!quote:moet voor Nederland deelnemen aan het Eurovisie Songfestival. Dat zegt Eric van Tijn woensdag in De Telegraaf. De producer, bekend van het duo Fluitsma & Van Tijn, vindt dat Nederland een 'toppper' naar het Songfestival moet sturen.
Nee hoor, ben klaarwakkerquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
jij slaapt ook al half?Ik ben na een lange avond werken ook wel aan een douche en m'n bed toe, en ik kan toch nooit die vragen van jullie beantwoorden
![]()
![]()
Jaaahhh, Marco "TopperT" BorsatooooT [invoeg wave smiley]quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Borsato?
Verkapte relpost!!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:12 schreef bukgeit het volgende:
Wat zijn dat voor wanhoopsgokken? Zelf overigens geen idee. = eensch
Ook niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:11 schreef GLO het volgende:
Beats International?
Eric Clapton are shite!quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:21 schreef GLO het volgende:
Wat schreven de fans van Eric Clapton in de jaren ’60 op de muren?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:22 schreef bukgeit het volgende:
Goor kwam net ter sprake en bij toerbeurt verschijnt ook deze banner:
[afbeelding]
De zin ervan ontgaat me volledig, en jullie?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:24 schreef bigshadow het volgende:
Wees gerust, jij mag ook hetero zijn op de weblog![]()
Ontopic:
Eric, go solo or go to bed!!!
I will![]()
Helaas, 't is waar. Maar er wordt wel tegenaan gezekenquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:31 schreef bukgeit het volgende:
Nog een laatste obligate gok dan:
'Eric Clapton is God'. Ik hoop zo dat het niet waar is.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:35 schreef GLO het volgende:
[..]
Helaas, 't is waar. Maar er wordt wel tegenaan gezeken
[afbeelding]
bukgeit +1
Beter zeg je dat in MUZ Feedback - Dance to the music of...quote:Op donderdag 18 mei 2006 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wou nog even zegen dat 699 = DCXCIX
Dan is ze wel opgeknapt...quote:
Inzending van België voor het Eurovisie Songfestivalquote:
Ah songfestival... vandaar dat het me niks zegtquote:Op donderdag 18 mei 2006 09:09 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Inzending van België voor het Eurovisie Songfestival
Reden om te kijken, luisteren is nog steeds niet de moeite waard...
quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah songfestival... vandaar dat het me niks zegt![]()
Ze heeft wel al een top 10 hit gehad in Nederland (met Desenchantee dus). Maar ja, top 40quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:13 schreef peaceman het volgende:
Ah songfestival... vandaar dat het me niks zegt![]()
Dat zal niet 15 jaar geleden of eerder zijn geweest, toen ik dat nog wel volgde...quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Ze heeft wel al een top 10 hit gehad in Nederland (met Desenchantee dus). Maar ja, top 40
Jij leest wel eens kranten en dat soort dingen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:41 schreef peaceman het volgende:
Dat is een hint, dat ik vandaag eigenlijk beter weg kan blijven omdat we allemaal vragen over dat festival krijgen?![]()
Jawel, maar bij het songfestival blijft mijn blik meestal niet hangen.. alhoewel ik wel gehoord heb dat het die IJslandse moet zijn, wat MM zegt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Jij leest wel eens kranten en dat soort dingen?
Deze dames is niet zo'n goede vriendjes met de dames van Treble
En dat is de correcte naam. Iggy +1quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:53 schreef iggy_in_the_house het volgende:
sylvia night
Nee, dat was Dana International...quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:52 schreef peaceman het volgende:
Maar die dame had toch de pik op iedereen?
Nee dat was een dame die een pik had, in het algemeen....quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat was Dana International...![]()
Graham Parker?quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Genoeg songfestival, wie is dit:
[afbeelding]
quote:Silvía Nótt zal in 2006 IJsland op het Eurovisiesongfestival 2006 vertegenwoordigen met het liedje Til hamingju Ísland ("Gefeliciteerd IJsland").
is er geen verschil tussen artietsennaam en haar gewone achternaam? alleen dan is nog de vraag wel 'het meest goed' is..quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:06 schreef peaceman het volgende:
Tja... in feite heeft MadMaster het punt wel verdiend, toch ?![]()
Mjah, op de officiele Eurovision site staat toch echt Sylvia Night. (klinkt internationaal gezien ook beter dan Nótt)quote:
Hier ben ik het mee eensquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:06 schreef peaceman het volgende:
Tja... in feite heeft MadMaster het punt wel verdiend, toch ?![]()
het verbaasde me al van Skanqua, doe 'ie normaal nooitquote:
Ik weet niet of ze een geboren ijslandse is maar zo wel dan lijkt Nott me ook niet de echte naam, dan zou het wel eindigen op ~dottir.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:08 schreef cafca het volgende:
Mjah, op de officiele Eurovision site staat toch echt Sylvia Night. (klinkt internationaal gezien ook beter dan Nótt)
Nee. Zij is het bekendst.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:20 schreef MadMaster het volgende:
Het ging mij niet om het punt, mijn spelling was ook niet 100%.
Ik had alleen een andere naam gelezen die zeker geen 'Night' was...
Is dat Duncan Brown overigens?
Krijgt Ranja nu ook een punt voor "Ik weet niet of ze een geboren ijslandse is maar zo wel dan lijkt Nott me ook niet de echte naam, dan zou het wel eindigen op ~dottir."quote:Silvía nótt: Ágústa Eva Erlendsdóttir eða held það sé nafnið, allavega kemur það...
Knap!quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:26 schreef MadMaster het volgende:
Angela Groothuizen van Angela & The Rude
Angela & The Rudequote:Op donderdag 18 mei 2006 10:40 schreef cafca het volgende:
Ah, dus eigenlijk was het antwoord: Angela en Ruud
Klopt, Ruud Mulderquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:41 schreef MadMaster het volgende:
Die gozer kwam me bekend voor en jouw hint bracht de oplossing.
Die gitarist was toch voorheen van Spargo?
Wie zien we hier?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |