Ik 299...quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:29 schreef ranja het volgende:
Er kwam ineens geheel onverwacht een grote hint op deze de vorige pagina
afhankelijk van je instelling natuurlijk, ik gebruik gewoon 25 posts per pagina
quote:
Wat hij zegt. Laat staan Quin. Dus dat 'nooit van gehoord' van daarnet was wel degelijk op zijn plaatsquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:00 schreef bukgeit het volgende:
Wist ook niet dat het zusjes zijn.
Jawel, van naam en een paar mp3's. Maar ik weet niets persoonlijks van ze ook niet hoe ze er uitzienquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:13 schreef ranja het volgende:
Je kent Tegan & Sara niet? Hm, eens veranderen dan
89.700 hits voor Elvis Preslyquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:03 schreef bukgeit het volgende:
Wie kocht onlangs een huis dat van Elvis Presley is geweest?
Niet goed. Hint:quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:14 schreef ranja het volgende:
En laat ik eens gokken op Prince.
als ik zeg 'nooit van gehoord' bedoel ik niet 'ik heb er wel mp3's van maar ken hun bio niet uit m'n hoofd'quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:16 schreef GLO het volgende:
Jawel, van naam en een paar mp3's. Maar ik weet niets persoonlijks van ze ook niet hoe ze er uitzien
Goed lezen is ook een kunst:quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:22 schreef ranja het volgende:
[..]
als ik zeg 'nooit van gehoord' bedoel ik niet 'ik heb er wel mp3's van maar ken hun bio niet uit m'n hoofd'
laat maar.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:48 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ik heb alleen nog nooit van zingende zusjes die Quin heten gehoord
Ja, lekker makkelijk. Niet goed lezen, dan iemand beschuldigen en dan 'laat maar' zeggen ipv het te willen begrijpenquote:
iemand die van lange lunchpauzes houdt? Moeten we iemand feliciteren?quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:28 schreef GLO het volgende:
[..]
Iemand die van lekker eten houdt? Of Fatboy Slim?
Vergeet het bordquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:28 schreef GLO het volgende:
[..]
Iemand die van lekker eten houdt? Of Fatboy Slim?
ranja - bloed - nagels grmblquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:30 schreef bigshadow het volgende:
Hé, wat is het hier gezelluggg!!!!!!!!
een trivia-relletje om 37 minuten na middernachtquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:36 schreef GLO het volgende:
[..]
ranja - bloed - nagels grmbl
ik weet 't, ik moet me niet zo laten gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |