Ik 299...quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:29 schreef ranja het volgende:
Er kwam ineens geheel onverwacht een grote hint op deze de vorige pagina
afhankelijk van je instelling natuurlijk, ik gebruik gewoon 25 posts per pagina
quote:
Wat hij zegt. Laat staan Quin. Dus dat 'nooit van gehoord' van daarnet was wel degelijk op zijn plaatsquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:00 schreef bukgeit het volgende:
Wist ook niet dat het zusjes zijn.
Jawel, van naam en een paar mp3's. Maar ik weet niets persoonlijks van ze ook niet hoe ze er uitzienquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:13 schreef ranja het volgende:
Je kent Tegan & Sara niet? Hm, eens veranderen dan
89.700 hits voor Elvis Preslyquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:03 schreef bukgeit het volgende:
Wie kocht onlangs een huis dat van Elvis Presley is geweest?
Niet goed. Hint:quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:14 schreef ranja het volgende:
En laat ik eens gokken op Prince.
als ik zeg 'nooit van gehoord' bedoel ik niet 'ik heb er wel mp3's van maar ken hun bio niet uit m'n hoofd'quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:16 schreef GLO het volgende:
Jawel, van naam en een paar mp3's. Maar ik weet niets persoonlijks van ze ook niet hoe ze er uitzien
Goed lezen is ook een kunst:quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:22 schreef ranja het volgende:
[..]
als ik zeg 'nooit van gehoord' bedoel ik niet 'ik heb er wel mp3's van maar ken hun bio niet uit m'n hoofd'
laat maar.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:48 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ik heb alleen nog nooit van zingende zusjes die Quin heten gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |