Het zijn geen rellen, het zijn constructieve trivia bijdragenquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
een trivia-relletje om 37 minuten na middernacht![]()
de 2e deze week, wel weer genoeg voor de komende jaren dus![]()
Is het wel een muzikant?quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:31 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Vergeet het bord
Donna Summer en Meat Loaf zijn niet goed.
deconstructief juistquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:39 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Het zijn geen rellen, het zijn constructieve trivia bijdragenEn ach, het is eigenlijk niet eens iets om je druk om te maken (voor mij dan, aangezien er met mij nooit wordt gereld
)
Met ranja is dat gewoon wel 's moeilijk, zeker als het persoonlijk wordt. Maar je hebt gelijk. Ik ben ook een beetje jaloers op bukgeit, die zo heerlijk beheerst kan rellenquote:
'beheerst rellen'quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:43 schreef GLO het volgende:
[..]
Met ranja is dat gewoon wel 's moeilijk, zeker als het persoonlijk wordt. Maar je hebt gelijk. Ik ben ook een beetje jaloers op bukgeit, die zo heerlijk beheerst kan rellen
en waarschijnlijk nog meer als je z'n naam goed schrijftquote:
Uri Lama?quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:42 schreef bukgeit het volgende:
Nope.
Deze hint is zo obvious dat ik 'm niet durf af te beelden.
jij slaapt ook al half?quote:
Nou, vul maar in!quote:moet voor Nederland deelnemen aan het Eurovisie Songfestival. Dat zegt Eric van Tijn woensdag in De Telegraaf. De producer, bekend van het duo Fluitsma & Van Tijn, vindt dat Nederland een 'toppper' naar het Songfestival moet sturen.
Nee hoor, ben klaarwakkerquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
jij slaapt ook al half?Ik ben na een lange avond werken ook wel aan een douche en m'n bed toe, en ik kan toch nooit die vragen van jullie beantwoorden
![]()
![]()
Jaaahhh, Marco "TopperT" BorsatooooT [invoeg wave smiley]quote:Op donderdag 18 mei 2006 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Borsato?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |