Graham Parker?quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Genoeg songfestival, wie is dit:
[afbeelding]
quote:Silvía Nótt zal in 2006 IJsland op het Eurovisiesongfestival 2006 vertegenwoordigen met het liedje Til hamingju Ísland ("Gefeliciteerd IJsland").
is er geen verschil tussen artietsennaam en haar gewone achternaam? alleen dan is nog de vraag wel 'het meest goed' is..quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:06 schreef peaceman het volgende:
Tja... in feite heeft MadMaster het punt wel verdiend, toch ?![]()
Mjah, op de officiele Eurovision site staat toch echt Sylvia Night. (klinkt internationaal gezien ook beter dan Nótt)quote:
Hier ben ik het mee eensquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:06 schreef peaceman het volgende:
Tja... in feite heeft MadMaster het punt wel verdiend, toch ?![]()
het verbaasde me al van Skanqua, doe 'ie normaal nooitquote:
Ik weet niet of ze een geboren ijslandse is maar zo wel dan lijkt Nott me ook niet de echte naam, dan zou het wel eindigen op ~dottir.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:08 schreef cafca het volgende:
Mjah, op de officiele Eurovision site staat toch echt Sylvia Night. (klinkt internationaal gezien ook beter dan Nótt)
Nee. Zij is het bekendst.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:20 schreef MadMaster het volgende:
Het ging mij niet om het punt, mijn spelling was ook niet 100%.
Ik had alleen een andere naam gelezen die zeker geen 'Night' was...
Is dat Duncan Brown overigens?
Krijgt Ranja nu ook een punt voor "Ik weet niet of ze een geboren ijslandse is maar zo wel dan lijkt Nott me ook niet de echte naam, dan zou het wel eindigen op ~dottir."quote:Silvía nótt: Ágústa Eva Erlendsdóttir eða held það sé nafnið, allavega kemur það...
Knap!quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:26 schreef MadMaster het volgende:
Angela Groothuizen van Angela & The Rude
Angela & The Rudequote:Op donderdag 18 mei 2006 10:40 schreef cafca het volgende:
Ah, dus eigenlijk was het antwoord: Angela en Ruud
Klopt, Ruud Mulderquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:41 schreef MadMaster het volgende:
Die gozer kwam me bekend voor en jouw hint bracht de oplossing.
Die gitarist was toch voorheen van Spargo?
Wie zien we hier?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |