quote:wo 17 mei 2006, 17:44
LONDEN -brengt een nieuwe plaat uit.
Dat meldde de BBC woensdag. De Britse zanger had onder de naameen aantal hits in de jaren zestig en zeventig, waaronder
en
. In 1979 keerde hij de muziekindustrie de rug toe, nadat hij zich twee jaar eerder had
.
Met zijn nieuwe album hoopt hij het onderling begrip tussenen
te vergroten. Hij kwam twee jaar geleden nog in het nieuws, toen hem "uit
overwegingen” de toegang tot
werd geweigerd. Op de nieuwe plaat, die in het najaar uitkomt, staan nummers waar hij meer dan twintig jaar geleden al aan werkte.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:20 schreef Charmian het volgende:
Steve Harley?
Nah ja je moet maar zo denken Scott Fitzgerald is ook blondquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Waarom zit ik nu niet met Make Me Smile of Psychomodo in mijn hoofd, maar met If I Had Words..
Yupquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:22 schreef ranja het volgende:
Cat Stevens/Yusuf Islam?
Komt door dat Paay-Keely-mens..en door dequote:Op woensdag 17 mei 2006 21:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nah ja je moet maar zo denken Scott Fitzgerald is ook blond![]()
![]()
Geen goeie smileys bij de hand...quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ging ie nou trouwen of eten in 1977
quote:Cat Stevens, born Steven Demetre Georgiou, was the son of a Swedish mother and a Greek father who ran a restaurant in London
eerst moet je het antwoord afwachten, daarna mag je klagen indien dan nog van toepassingquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:42 schreef GLO het volgende:
Nooit van gehoord als ik jou mag parafraseren
Ik klaag niet, ik heb alleen nog nooit van zingende zusjes die Quin heten gehoordquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:46 schreef ranja het volgende:
[..]
eerst moet je het antwoord afwachten, daarna mag je klagen indien dan nog van toepassing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |