Inzending van België voor het Eurovisie Songfestivalquote:
Ah songfestival... vandaar dat het me niks zegtquote:Op donderdag 18 mei 2006 09:09 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Inzending van België voor het Eurovisie Songfestival
Reden om te kijken, luisteren is nog steeds niet de moeite waard...
quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah songfestival... vandaar dat het me niks zegt![]()
Ze heeft wel al een top 10 hit gehad in Nederland (met Desenchantee dus). Maar ja, top 40quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:13 schreef peaceman het volgende:
Ah songfestival... vandaar dat het me niks zegt![]()
Dat zal niet 15 jaar geleden of eerder zijn geweest, toen ik dat nog wel volgde...quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Ze heeft wel al een top 10 hit gehad in Nederland (met Desenchantee dus). Maar ja, top 40
Jij leest wel eens kranten en dat soort dingen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:41 schreef peaceman het volgende:
Dat is een hint, dat ik vandaag eigenlijk beter weg kan blijven omdat we allemaal vragen over dat festival krijgen?![]()
Jawel, maar bij het songfestival blijft mijn blik meestal niet hangen.. alhoewel ik wel gehoord heb dat het die IJslandse moet zijn, wat MM zegt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Jij leest wel eens kranten en dat soort dingen?
Deze dames is niet zo'n goede vriendjes met de dames van Treble
En dat is de correcte naam. Iggy +1quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:53 schreef iggy_in_the_house het volgende:
sylvia night
Nee, dat was Dana International...quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:52 schreef peaceman het volgende:
Maar die dame had toch de pik op iedereen?
Nee dat was een dame die een pik had, in het algemeen....quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat was Dana International...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |