abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37842840
quote:
American Enterprise Institute

American Enterprise Institute is een Amerikaanse denktank opgericht in 1943.

The American Entreprise Institute for Public Policy Research is een neoconservatieve denktank. Deze denktank streeft naar een afgeslankte overheid, een vrije markt en een krachtige buitenlandse politiek. Zeker sinds de verkiezing van George W. Bush tot president van de Verenigde Staten in 2000 is deze denktank zeer invloedrijk geworden. Voor financiering is deze denktank afhankelijk van bedrijven, stichtingen en particulieren. Invloedrijke medewerkers van deze denktank zijn onder andere Lynne Cheney (echtgenoot van Dick Cheney), David Frum, Newt Gingrich en Radek Sikorski. Deze laatste na een succesvolle carrière in het AEI en het New Atlantic Initiative minister van defensie van Polen geworden.
pi_37842860
quote:
Hirsi Ali per 1 september naar Washington
Van onze verslaggevers Raoul du Pré, Hans Wansink

DEN HAAG - Het VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali treedt per 1 september in dienst van het American Enterprise Institute (AEI), een conservatieve denktank in Washington. Dit zal zij morgen in Den Haag bekend maken. Hirsi Ali bereikte afgelopen week overeenstemming met het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken over haar beveiliging.

Het was de bedoeling dat Hirsi Ali op 1 mei volgend jaar naar de Verenigde Staten zou vertrekken. Maar omdat zij op 27 augustus haar huis in Den Haag moet ontruimen, heeft zij het AEI verzocht of zij per 1 september terecht kon.

De afgelopen maanden heeft Hirsi Ali ook onderhandeld met twee andere denktanks, de Johns Hopkins University (‘te arm’) en de Brookings Institution (‘die zaten niet helemaal op mijn lijn’).

Hirsi Ali gaat in de VS haar boek Shortcut to Enlightenment (Een korte weg naar de Verlichting) afmaken. Zij had al geruime tijd het idee dat haar aanwezigheid in Nederland ‘averechts werkte’. Hirsi Ali zei in maart tegen de Volkskrant: ‘Ik maak meer kapot dan ik goedmaak. Bij de burgers komt mijn boodschap vervormd over.’
pi_37842936
Neo-conservatief en een kleine overheid gaan nu niet echt samen is wel gebleken de afgelopen 6 jaar.
pi_37842958
Dat is een flinke carriere-move. Het is gegund.
pi_37842968
Ik wens haar veel geluk, wel jammer dat ze juist voor die club kiest - snap niet waarom ze zo in de conservatieve hoek duikt eigenlijk.
  maandag 15 mei 2006 @ 13:32:33 #6
146018 mariatrepp
wetenschap, politiek EN kunst!
pi_37842980
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Het was me al opgevallen dat er nauwe verbanden waren tussen mijn vrienden van de neoconservatieve Burke Stichting ( de Burkianen Cliteur en Ellian zijn officiele "vrienden van Ayaan") enerzijds, Burke en Wilders anderzijds en de liberale "jihad"-strijders Wilders en Hirsi Ali.
Dit past in het plaatje.
  maandag 15 mei 2006 @ 13:34:08 #7
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37843030
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:30 schreef Chewie het volgende:
Neo-conservatief en een kleine overheid gaan nu niet echt samen is wel gebleken de afgelopen 6 jaar.
Mhaw, fikse belastingverlagingen (voor de mensen die de meeste belastingen betalen) en fikse kortingen op sociale zekerheid, zorg en onderwijs zijn natuurlijk wel speerpunten van een kleine overheid. Maar dat de overheid an sich daar niet erg klein is, dat ben ik wel met je eens.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_37843080
Neem aan dat we hier verder gaan, past hier ook wel een beetje
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:23 schreef Maerycke het volgende:

Maar goed, dat is een totaal ander onderwerp. Hirshi gaat blijkbaar weg. Goh verrassend (not).
Nou ja ik vind deze kwestie en die van Taida wel aangeven dat het beleid niet deugt. Niet dat ik het beleid van Verdonk te hard vind, er zijn nog nooit zoveel mensen in aanmerking gekomen voor een pardon regeling, maar het is gewoon niet logisch.

Dat AHA uit de politiek verdwijnt vind ik ook geen ramp, als 2e kamerlid voegde ze te weinig toe (alhoewel dat wel voor zeer veel kamerleden geldt) en ze komt beter tot haar recht als publicist. Maar goed deze stap geeft wel aan dat ze niet heel erg liberaal is anders had ze eerder gekozen voor the Cato institute.
  maandag 15 mei 2006 @ 13:36:49 #9
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37843113
Punt is wel dat dergelijke onservatieve denktanks in de VS behoorlijk religieus ingesteld zijn en op persoonlijk vlak totaal niet liberaal zijn. Nu weet ik niet of dat voor deze dentank geldt overigens, maar het zou toch wel een vreemde keuze zijn dan....

Ik denk dat ze wel beter tot haar recht komt in een denktank dan in de politiek.
pi_37843130
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:35 schreef Chewie het volgende:
Neem aan dat we hier verder gaan, past hier ook wel een beetje
[..]

Nou ja ik vind deze kwestie en die van Taida wel aangeven dat het beleid niet deugt. Niet dat ik het beleid van Verdonk te hard vind, er zijn nog nooit zoveel mensen in aanmerking gekomen voor een pardon regeling, maar het is gewoon niet logisch.

Dat AHA uit de politiek verdwijnt vind ik ook geen ramp, als 2e kamerlid voegde ze te weinig toe (alhoewel dat wel voor zeer veel kamerleden geldt) en ze komt beter tot haar recht als publicist. Maar goed deze stap geeft wel aan dat ze niet heel erg liberaal is anders had ze eerder gekozen voor the Cato institute.
Dis is weer de oude Chewie

Ben het helemaal met je eens. Hoop dat ze die filmpjes ook laat voor wat het zijn en een beetje onder de invloed van de vrienden van Burke uitkomt.
pi_37843132
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:34 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Mhaw, fikse belastingverlagingen (voor de mensen die de meeste belastingen betalen) en fikse kortingen op sociale zekerheid, zorg en onderwijs zijn natuurlijk wel speerpunten van een kleine overheid.
Ja maar niet als je die bezuinigingen gaat inzetten op andere overheidstereinen.
quote:
Maar dat de overheid an sich daar niet erg klein is, dat ben ik wel met je eens.
Nee en ook niet echt kleiner geworden onder de huidige regering.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2006 13:38:04 ]
pi_37843167
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:35 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar goed deze stap geeft wel aan dat ze niet heel erg liberaal is anders had ze eerder gekozen voor the Cato institute.
Mwah.

Ze kiest voor een erg klassiek-liberale pad. Dat maakt het niet minder liberaal.
pi_37843196
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Dis is weer de oude Chewie
Dat zeg ik al de hele tijd SCHat
quote:
Ben het helemaal met je eens. Hoop dat ze die filmpjes ook laat voor wat het zijn en een beetje onder de invloed van de vrienden van Burke uitkomt.
Heb het idee dat haar nieuwe vrienden nog een stapje erger zijn.
pi_37843230
-edit-
Niet op de man spelen

[ Bericht 45% gewijzigd door Sidekick op 15-05-2006 14:42:34 ]
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_37843257
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:38 schreef nikk het volgende:

Ze kiest voor een erg klassiek-liberale pad. Dat maakt het niet minder liberaal.
Klasiek-liberaal vind je meer bij de CATO institute.

Deze denktank is niet echt liberaal en al helemaal niet wat individuele vrijheden betreft.
  maandag 15 mei 2006 @ 13:42:09 #16
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_37843275
Goed zo.
NL is er in geslaagd de ENIGE voorvechter van vrouwenemancipatie die in de politiek actief was weg te pesten. Bravo. Hulde.... zucht
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_37843294
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:40 schreef typtypo het volgende:
Misschien gaat ze daar wel naar toe omdat ze hier door islam facisten en linkse partijen verketterd en uitgestoten wordt.

Blijkt maar weer door het openen van deze topic om haar te beschadigen door een gespeelde verontwaardiging van onze opper nazi en racist sch.

Geef het maar toe sch. Je mag haar niet omdat ze onhankelijke zwarte vrouw is met een eigen mening.
Jij ziet liever zwarten volgens jouw vooroordelen namelijk afhankelijk en hulp behoevend.

Het wordt steeds gekker met jou.

pi_37843309
Goh, dat free-lance 2e kamer werk werd d'r te gortig zeker?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_37843321
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:41 schreef Chewie het volgende:

[..]

Klasiek-liberaal vind je meer bij de CATO institute.

Deze denktank is niet echt liberaal en al helemaal niet wat individuele vrijheden betreft.
Ik vind dat wel meevallen eigenlijk. Maar ik denk dat het er maar net aan ligt wat je zoekt als liberaal zijnde.
pi_37843324
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:42 schreef DoctorB het volgende:
in de politiek actief was
De verleden tijd is al geruime tijd veel te correct.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_37843352
quote:
: ‘Ik maak meer kapot dan ik goedmaak. Bij de burgers komt mijn boodschap vervormd over.’
Zo, daar komt ze laat achter.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 15 mei 2006 @ 13:49:21 #22
4842 D-FENS
Weapon of mass distraction
pi_37843482
Melkert, Karremans, Hirsi Ali. De USA wordt wel een dumpplaats voor politiek gevoelig-liggende Nederlanders.
People should stop blaspheming and comparing Lemmy to God. He might be a decent chap but he certainly isn't Lemmy.
pi_37843942
Hirsi gaat gewoon geen leugen uit de weg om haar doel te bereiken, dit wil niet zeggen dat ze altijd liegt of onzin verteld maar zulke personen vertrouw ik niet.

Nu ik er over nadenk, ik vertrouw eigenlijk niemand meer.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_37844012
Ah, verstandig, ''nicht is es dein loos Fliegenwedel zu sein''.

maar wat een blunder om de Johns Hopkins University links te laten liggen
pi_37844094
Ongetwijfeld wordt nu in de linkse kerk, en door Hans Dijkstal, het Horst Wessel lied aangeheven. Men heeft zich weer laten kennen de afgelopen dagen.
pi_37844126
quote:
Zij had al geruime tijd het idee dat haar aanwezigheid in Nederland ‘averechts werkte’. Hirsi Ali zei in maart tegen de Volkskrant: ‘Ik maak meer kapot dan ik goedmaak. Bij de burgers komt mijn boodschap vervormd over.’
Aha, dus ze was misschien al van plan uit de politiek te gaan. Ik denk dat de VVD haar vertrek geen windeieren zal leggen (nu zeker niet). En AHA kan zonder de politiek ook tenminste haar gang maar weer gaan.
Ik denk dat dit voor beide partijen een goede oplossing zal zijn dan.
  † In Memoriam † maandag 15 mei 2006 @ 14:16:16 #27
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_37844127
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:26 schreef SCH het volgende:

[..]

American Enterprise Institute

Projectje van Richard "Prince of Darkness" Perle en zijn zionistische buddies.

Momenteel wordt het bijvoorbeeld gebruikt om Iran te destabiliseren door de oppositie te organiseren. Oa. hebben ze ook een beweging voor vrouwenrechten weten te strikken bijvoorbeeld. Ideaal dus voor Hirsi om zich door te laten prostitueren.

Dat ze door Times en Readers Digest tijdje terug werd geroemd was al veelzeggend natuurlijk. Blij dat die neoconhoer hier uitgespeeld is.
pi_37844295
quote:
Op maandag 15 mei 2006 14:16 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

[afbeelding]

Projectje van Richard "Prince of Darkness" Perle en zijn joodse neocon buddies.
Blijf dan in je eigen hok
quote:
Momenteel wordt het bijvoorbeeld gebruikt om Iran te destabiliseren door de oppositie te organiseren. Oa. hebben ze ook een beweging voor vrouwenrechten weten te strikken bijvoorbeeld. Ideaal dus voor Hirsi om zich door te laten prostitueren.
Wat overigens een prima manier is om een verderfelijk regime uit het zadel te stoten zoals eind jaren 80 wel is gebleken. Deze manier lijkt me ook meer wenselijk dan een land binnenvallen om zo een regime af te zetten.
quote:
Dat ze door Times en Readers Digest tijdje terug werd geroemd was al veelzeggend natuurlijk. Blij dat die neoconhoer hier uitgespeeld is.
Deze reactie van jou zegt anders meer over jou verwerpelijke denkwijze.
pi_37844337
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:44 schreef nikk het volgende:

[..]

Ik vind dat wel meevallen eigenlijk. Maar ik denk dat het er maar net aan ligt wat je zoekt als liberaal zijnde.
Het is vrij simpel eigenlijk, individuele vrijheden zijn de basis. Kleine overheid, vrije handel enz zijn een voortvloeisel daaruit.
  maandag 15 mei 2006 @ 14:30:21 #30
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_37844502
Ik vind het een logische en goede carriére stap. Ik ben nooit fan geweest van Hirsi Ali, het Kamerlid, maar als opiniemaker is ze wel geschikt. In een denktank van waar uit ze haar ideeën verder vorm kan geven met een columnpje in een Nederlandse krant op zijn tijd is ze precies goed op haar plek.
  † In Memoriam † maandag 15 mei 2006 @ 14:33:10 #31
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_37844591
The Project for the New American Century was formed, along with the American Enterprise Institute, the Hudson Institute and others that have since merged the ambitions of the Reagan administration with those of the current Bush regime.

One of George W Bush's "thinkers" is Richard Perle. I interviewed Perle when he was advising Reagan; and when he spoke about "total war", I mistakenly dismissed him as mad. He recently used the term again in describing America's "war on terror". "No stages," he said. "This is total war. We are fighting a variety of enemies. There are lots of them out there. All this talk about first we are going to do Afghanistan, then we will do Iraq... this is entirely the wrong way to go about it. If we just let our vision of the world go forth, and we embrace it entirely and we don't try to piece together clever diplomacy, but just wage a total war... our children will sing great songs about us years from now."

Perle is one of the founders of the Project for the New American Century, the PNAC. Other founders include Dick Cheney, now vice-president, Donald Rumsfeld, defence secretary, Paul Wolfowitz, deputy defence secretary, I Lewis Libby, Cheney's chief of staff, William J Bennett, Reagan's education secretary, and Zalmay Khalilzad, Bush's ambassador to Afghanistan. These are the modern chartists of American terrorism.

The Guardian - December 12, 2002
pi_37844804
quote:
Op maandag 15 mei 2006 14:24 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het is vrij simpel eigenlijk, individuele vrijheden zijn de basis. Kleine overheid, vrije handel enz zijn een voortvloeisel daaruit.
Dat is in mijn ogen dan weer net iets te simpel beredeneerd. Ik zou eerder willen stellen dat de basis het vervullen van begeerten is.
  maandag 15 mei 2006 @ 14:43:51 #33
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_37844893
Prachtig, dan is ze weg uit Nederland.

Mooi bericht, geeft een heerlijk helder gevoel in mijn buik en maag.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_37845004
TVPtje
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 15 mei 2006 @ 14:50:03 #36
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37845057
Van de 'liberale' VVD naar deze club.

Ze laat zich wel lekker kennen zo. Aan de andere kant heeft ze nu meer tijd en geld (subsidie van deze neo conservatieve jokers) om films en boeken te schrijven dus ik ben bang dat we niet van haar af zijn, integendeel.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_37845120
quote:
Op maandag 15 mei 2006 14:43 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Mooi he?

en daar daar hoefde je geen eens een moord voor te plegen.

Alleen jammer dat ze een nog veel groter podium heeft.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_37845140
Mm, ze wilde wel met Cohen praten en samenwerken toch? En nu komt de neoconservatieve aap uit de mouw? Zou ze geradicaliseerd zijn?
I´m back.
pi_37845244
quote:

²
Het gat dat ze achterlaat zal wel weer opgevuld worden hoor.
I´m back.
pi_37845262
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:42 schreef DoctorB het volgende:
Goed zo.
NL is er in geslaagd de ENIGE voorvechter van vrouwenemancipatie die in de politiek actief was weg te pesten. Bravo. Hulde.... zucht
Het is toch echt een bewuste keuze van haar geweest hoor.

Ze is gewoon briljant. Ze heeft iedereen ge- en misbruikt. Nederlandse asielprocedure, haar exman, de NMO, de PvdA, de VVD, de Nederlands kiezers, de Moslims, de vrouwen in de blijf van mijn lijf huizen.

Allemaal om haar doel te bereiken. Een groots onthaal in een conservatieve Amerikaanse denktank waar ze zich volledig thuis zal voelen met haar anti Islam retoriek.

Hulde aan Magan. De economische vluchteling puur sang.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 15 mei 2006 @ 14:57:14 #41
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_37845269
Fortuyn dood, van Gogh dood, Ali weggepest. Nu nog iemand die Wilders zal omleggen en Nederland kan weer wegzakken in haar multiculti dromerijl.

Dames, koop nu vast een Burka, in 2010 zijn ze verplicht.

Ik zou ook vertrekken als ze je in NL voor je eigen veiligheid in een cel moeten opsluiten of verstoppen op een buitenlandse basis. Nederland home of the free.
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:49 schreef D-FENS het volgende:
Karremans
Huh, waar hebben we die gelaten?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_37845363
quote:
Op maandag 15 mei 2006 14:51 schreef typtypo het volgende:

Alleen jammer dat ze een nog veel groter podium heeft.
Niets mis met zo'n groot podium. Er zijn veel meer mensen in die denktanks, die haar gedachtes dragen. Wij zullen in ieder geval veeeeeeeel minder van haar "mening" hoeven te genieten en dat vraagt om een feestje
-Rabia Al-Basri
  maandag 15 mei 2006 @ 15:01:20 #43
3542 Gia
User under construction
pi_37845370
quote:

²
D'r zitten goede filmmakers in de States.

Submission - The sequel... part 2, 3 en 4
pi_37845382
quote:
Op maandag 15 mei 2006 14:57 schreef Slayage het volgende:

[..]

Het is toch echt een bewuste keuze van haar geweest hoor.

Ze is gewoon briljant. Ze heeft iedereen ge- en misbruikt. Nederlandse asielprocedure, haar exman, de NMO, de PvdA, de VVD, de Nederlands kiezers, de Moslims, de vrouwen in de blijf van mijn lijf huizen.

Allemaal om haar doel te bereiken. Een groots onthaal in een conservatieve Amerikaanse denktank waar ze zich volledig thuis zal voelen met haar anti Islam retoriek.

Hulde aan Magan. De economische vluchteling puur sang.
Ze is er gewoon bij tijds achter gekomen dat de pvda een spreekbuis is voor islamfacisten en is terecht over gestapt naar de vvd.

Dat ze nu naar de VS gaat geeft haar een veel betere mogelijkheid de wereld te informeren over islams facistische ondertoon.
www.jihadwatch.org
pi_37845386
Met al haar leugens en opruiing is de AEI de juiste plek voor haar. Hoe wil ze daar gaan heten?
Megan Hirsh?
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_37845402
quote:
Op maandag 15 mei 2006 14:57 schreef Napalm het volgende:

Huh, waar hebben we die gelaten?
Ja precies. Die was toch ergens in Spanje op een strand ofzo.
-Rabia Al-Basri
pi_37845420
Het zal mij niks verbazen als ze zich in september bekeert tot het christendom. Wat een ongelooflijk opportunistische leugenaar is het toch ook. En dat er nog mensen zijn die het allemaal goed praten ook.
  maandag 15 mei 2006 @ 15:03:59 #48
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37845445
Weggepest? Nou, het martelaarschap wordt wel heel snel gegeven tegenwoordig.
  maandag 15 mei 2006 @ 15:04:15 #49
3542 Gia
User under construction
pi_37845452
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:03 schreef dazzle123 het volgende:
Het zal mij niks verbazen als ze zich in september bekeert tot het christendom.
Ik zou haar van harte welkom heten.
  maandag 15 mei 2006 @ 15:04:17 #50
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_37845453
%$%^@$^@$#
pi_37845502
weet iemand of ze de 2 films nog wel afmaakt??? ik hoop van wel deel 1 was immers ook verhelderend voor velen
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_37845521
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik zou haar van harte welkom heten.
Van de ene sekte naar de andere sekte. Het is maar waar je zin in hebt.
  maandag 15 mei 2006 @ 15:07:27 #53
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37845530
Hmm, opvallend resultaat bij Google, toen ik wat achtergronden aan het zoeken was:
quote:
woensdag 2 november 2005 08:43

Ayaan Hirsi Ali: Ik blijf altijd in Nederland

'Ik blijf in Nederland, voor de rest van mijn leven.' Dat zei Tweede-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali (VVD) tijdens een bijeenkomst in de Rode Hoed in Amsterdam, georganiseerd in het kader van de herdenking van de moord op Theo van Gogh, vandaag een jaar geleden.

Hirsi Ali ontkende met klem dat ze van plan is om na haar kamerlidmaatschap naar de Verenigde Staten te emigreren. Of ze in de politiek blijft, weet het VVD-kamerlid nog niet. Ze zei in ieder geval wel vast te houden aan haar mandaat voor deze termijn, die loopt tot begin 2007.

Bron: Elsevier
  † In Memoriam † maandag 15 mei 2006 @ 15:07:36 #54
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_37845536
quote:
Op maandag 15 mei 2006 14:57 schreef Slayage het volgende:

[..]

Hear hear!

De grens tussen 'genie' en pathologisch geval blijkt weer eens erg dun.
pi_37845581
Maar goed, zoals ik in de vorige topic al aangaf, nu kunnen we ons weer concentreren op dat waarom het werkelijk gaat; de beroerde positie van vrouwen in de islam. En geen Ayaan meer als excuus om dit dringende probleem links te laten liggen.
Rest alleen de vraag wie er nu, aangezien Ayaan vertrekt, het slachtoffer gaat worden van de traditionele linkse treitercampagnes tegen éénieder die van de leer afwijkt.
pi_37845607
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:01 schreef typtypo het volgende:

Dat ze nu naar de VS gaat geeft haar een veel betere mogelijkheid de wereld te informeren over islams facistische ondertoon.
Denk je echt dat ze daar iets nieuws te vertellen heeft? Het waren de Amerikanen zelf, die na het Rode (Communisme) gevaar het Groene (Islam) gevaar introduceerden in hun buitenlandse politiek. Wat dat betreft is ze een lieferdje en misschien zal ze zelfs een matigende effect hebben op een paar van die denktanks
-Rabia Al-Basri
pi_37845652
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:07 schreef Sidekick het volgende:
Hmm, opvallend resultaat bij Google, toen ik wat achtergronden aan het zoeken was:
[..]
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_37845670
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

Denk je echt dat ze daar iets nieuws te vertellen heeft? Het waren de Amerikanen zelf, die na het Rode (Communisme) gevaar het Groene (Islam) gevaar introduceerden in hun buitenlandse politiek.
Daar gaven de islamitsche dictaturen dan ook wel aanleiding toe.
pi_37845695
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:09 schreef Godslasteraar het volgende:
Maar goed, zoals ik in de vorige topic al aangaf, nu kunnen we ons weer concentreren op dat waarom het werkelijk gaat; de beroerde positie van vrouwen in de islam.
Mevrouw Ali komt ook uit een islamitisch land. Toch is zij heel erg geemancipeerd opgevoed. Heeft goed onderwijs genoten, opgevoed door alleen haar moeder. Dus kennelijk valt het met die onderdrukking wel mee.
pi_37845709
quote:
[..]
Ze blijt een slijmjurk. Waar ze op dat moment mee kan scoren zal ze ook zeggen.

(Trouwens nog een leugen erbij in de grote reeks, die veel Nederlanders voor zoete koek hebben geslikt)
-Rabia Al-Basri
pi_37845718
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:06 schreef GewoneMan het volgende:
weet iemand of ze de 2 films nog wel afmaakt??? ik hoop van wel deel 1 was immers ook verhelderend voor velen
En hier te bekijken: Submission
pi_37845803
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:11 schreef Chewie het volgende:

[..]

Tuurlijk heb je een punt, maar wat ik hier stel is dat een algeme vijandsbeeld onder een noemer o zo handig is en het groene gevaar is veel abstracter dan het rode gevaar en kan daarom ook veel succesvoller zijn om als drijfveer gebruikt te worden.
-Rabia Al-Basri
pi_37845817
Wat ik zo vreemd vind is dat iedereen haar nu opeens afkraakt. Zijn de ogen nu opeens wel geopend. Ze voegde niets toe aan de discussies. Ze polariseerde maar en zorgde voor een grotere kloof tussen verschillende groepen mensen.

Als ze nou platformen zou creeeren waarin mensen openlijk met elkaar in discussie zouden kunnen gaan. Ik denk dat en jongerensite als Fok! meer heeft gedaan dan een Hirshi Ali.

Hier krijg je namelijk alle kanten van het verhaal. Bij haar was het 1 kant en maar weining kans tot reakties. Alle reakties werden gezien als negatief.
pi_37845823
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

(Trouwens nog een leugen erbij in de grote reeks, die veel Nederlanders voor zoete koek hebben geslikt)
Is dat net zoiets als W. Bos en de AOW??
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_37845954
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:18 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Who's next? Ellian?
Klein fascistje aan het worden?
pi_37845979
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:18 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Who's next? Ellian?
Neen een pvda politicus die gelogen heeft om een verblijfs vergunning.
www.jihadwatch.org
pi_37846012
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:21 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wat een smerige opmerking.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37846036
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:09 schreef Godslasteraar het volgende:
Rest alleen de vraag wie er nu, aangezien Ayaan vertrekt, het slachtoffer gaat worden van de traditionele linkse treitercampagnes tegen éénieder die van de leer afwijkt.
Laten we in ieder geval iemand vinden die bruggen kan slaan tussen de delen van de Islamitische gemeenschap, die een meer traditionele kijk hebben over man/ vrouw relaties en het moderne denken hier over en niet de bestaande bruggen sloopt en in Gods naam! iemand die geloofwaardigheid heeft in de Islamitische samenlleving.
-Rabia Al-Basri
pi_37846043
quote:
[..]
Zegt niet zoveel natuurlijk. Sinds die tijd is er nogal wat veranderd binnen de VVD. Hans Wiegel opende de aanval op Ayaan Hirsi Ali, wat een tweespalt opleverde binnen de VVD. Voor of tegen Ayaan. Dat maakt je positie niet makkelijker. Bovendien had ze enge buren.
pi_37846053
quote:

[..]

Jij een antifascistje aan het worden? .
Je weet wat Churchill daarover zei hè.
I´m back.
  maandag 15 mei 2006 @ 15:25:14 #72
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_37846088
YES, Ik kan mijn geluk niet op! Wanneer was dit nieuws bekend?!

Dit voelt als een persoonlijke pyrus-overwinning.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_37846108
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:23 schreef Slayage het volgende:

[..]

Laten we in ieder geval iemand vinden die bruggen kan slaan tussen de delen van de Islamitische gemeenschap, die een meer traditionele kijk hebben over man/ vrouw relaties en het moderne denken hier over en niet de bestaande bruggen sloopt en in Gods naam! iemand die geloofwaardigheid heeft in de Islamitische samenlleving.
Gezien de diversiteit van de stromingen binnen de islam zal dat niet eenvoudig zijn.
Heb je een voorbeeld in gedachten?
  maandag 15 mei 2006 @ 15:26:01 #74
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37846112
quote:

[..]

Er lijkt mij niet fascistisch aan het toewensen van een goede baan in de VS...
  maandag 15 mei 2006 @ 15:27:02 #75
126836 Super7fighter
pi_37846148
Hoewel... ik had haar liever geboeid naar Somalie zien gedeporteerd worden. Dat zou een beter resultaat geweest zijn.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_37846180
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:25 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Gezien de diversiteit van de stromingen binnen de islam zal dat niet eenvoudig zijn.
In ieder geval geen persoon die uit een sub-sahara land komt, post-traumatische stress stoornissen heeft, en "een ongelukkige jeugd" heeft gehad.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37846189
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:16 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Is dat net zoiets als W. Bos en de AOW??
Je bedoelt da Bos zei, dat alleen de rijken mee zouden gaan betalen? Wat is rijk? Moet je je dan afvragen en Bos heeft daar dan een grens bij getrokken. Zo vreemd is dat niet.
Om de AOW betaalbaar te houden moeten er nu eenmaal bepaalde matregelen worden. Ik weet niet hou oud jij bent, maar dat speelt wel een rol lijkt me
-Rabia Al-Basri
pi_37846235
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee hoor iedereen heeft het recht om zijn mening te uiten (zelfs hier op Fok!), van fascist tot anti-fascist

De wens uitspreken dat je graag mensen ziet vertrekken die er een andere mening opnahouden mag uiteraard ook maar dan kun je dit soort reacties verwachten.
pi_37846240
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat zei die dan?
-Rabia Al-Basri
pi_37846276
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

In ieder geval geen persoon die uit een sub-sahara land komt, post-traumatische stress stoornissen heeft, en "een ongelukkige jeugd" heeft gehad.
Waarmee de kans op een moslim vrouw dus nagenoeg geelimineerd is.??
pi_37846350
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

Wat zei die dan?
"De nieuwe fascisten zullen zich antifascist noemen"

Dit wordt tenminste aan hem toegeschreven, bestaat wel enkele discussie over.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2006 15:34:11 ]
pi_37846358
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat een smerige opmerking.
Niet persoonlik worden.

Het was maar een vraagje.
www.jihadwatch.org
pi_37846369
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:25 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Ik heb het niet zo zeer over iemand "van" de Islamitische gemeenschap. Kan ook een niet Moslim zijn wat mij betreft. Je hoeft echt geen Moslim te zijn om geloofwaardig te zijn hier over, maar nee ik heb geen naam. Het gaat niet zozeer om de poppetjes, maar dat er door de beleidsmakers in ieder geval geluisterd wordt naar de gemeenschap en hieruit goed beleid wordt gemaakt.
-Rabia Al-Basri
pi_37846386
quote:
Op maandag 15 mei 2006 14:52 schreef Ryan3 het volgende:
Mm, ze wilde wel met Cohen praten en samenwerken toch? En nu komt de neoconservatieve aap uit de mouw? Zou ze geradicaliseerd zijn?
Lijkt me wel als ze in zo'n korte tijd van de Beckmanstichting vis de VVD naar zo'n denktank gaat.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_37846421
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:27 schreef Super7fighter het volgende:
Hoewel... ik had haar liever geboeid naar Somalie zien gedeporteerd worden. Dat zou een beter resultaat geweest zijn.
-Rabia Al-Basri
pi_37846425
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:31 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Huh? Die moet je even uitleggen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37846456
quote:
[..]
Zo zie je maar weer politici nooit op hun woord geloven . En types als aha al helemaal niet .
pi_37846464
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Huh? Die moet je even uitleggen.
Het is 'humor'. Gewoon doen alsof je het leuk vindt, lachen en weer doorgaan. Niet te veel aandacht aan besteden.
pi_37846469
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:31 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Wat insinueer je hiermee over Moslimvrouwen?
-Rabia Al-Basri
  maandag 15 mei 2006 @ 15:37:14 #90
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37846470
Van nu.nl:
quote:
Het aanstaande vertrek is "geen verlies voor de VVD" en ook niet voor de Tweede Kamer. Dat zei VVD-coryfee Wiegel maandag in het radioprogramma 1opdeMiddag. Hirsi Ali is een "dappere vrouw", maar ze heeft volgens hem standpunten die polariserend zijn.

Wiegel noemde als voorbeeld haar opvattingen over de vrijheid van onderwijs en minderheden. "Ik was het niet met die lijn eens", zei Wiegel. Hij denkt niet dat we nog veel van Hirsi Ali zullen horen als ze eenmaal in de Verenigde Staten werkt. "Dat vind ik niet zo erg", erkende Wiegel.

Ruzie

Wiegel en Hirsi Ali kregen vorig jaar november openlijk ruzie over artikel 23 van de Grondwet (vrijheid van onderwijs) en de toon in het integratiedebat. Hirsi Ali wil dat wetsartikel afschaffen, maar volgens Wiegel hoort het bij het liberale gedachtegoed. Hirsi Ali omschreef Wiegel als "reactionair conservatief".

Wiegel vindt het verder terecht en verstandig dat minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie) een onderzoek is begonnen naar de naturalisatie van Hirsi Ali. Nederland moet volgens hem één lijn trekken voor iedereen die hier komt en niet de waarheid spreekt. "Gelijke monniken, gelijke kappen", zei Wiegel.

Plek

Onderzoeker Peter van Ham van Instituut Clingendael verwacht dat Ayaan Hirsi Ali niet op haar plek zal zijn in het American Enterprise Institute (AEI). "Je zou Geert Wilders daar eerder verwachten dan Hirsi Ali", zei de onderzoeker naar aanleiding van het aanstaande vertrek van de politica.

Volgens Van Ham is het AEI een zeer conservatief instituut, dat floreert sinds president George Bush aan het hoofd van de Verenigde Staten staat. "Het is bepaald geen liberaal bolwerk", concludeert Van Ham. Hij verwacht dat Hirsi Ali daar niet aan hoeft te komen met onderwerpen als euthanasie, homoseksualiteit en abortus.

Grote vis

Van Ham: "De mensen die er werken hebben veelal een zeer gekleurd religieus wereldbeeld. Ik denk dat Hirsi Ali daar volstrekt claustrofobisch wordt." Toch begrijpt hij wel dat de politica naar Amerika vertrekt. "Ze is hier een hele grote vis in een erg kleine vijver. Daar is ze een kleine vis in een zeer grote vijver. Je moet daar heel wat doen om zoveel kritiek te krijgen als hier in Nederland", aldus Van Ham. "Ze zal het wel zat zijn om constant het pispaaltje te zijn."
pi_37846471
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:33 schreef Chewie het volgende:

[..]

Volgens mij bestaat er over de methode die de AFA gebruikt weinig discussie.
pi_37846500
Er gebeurt in elk geval altijd wat met Ali.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_37846514
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:11 schreef Chewie het volgende:

[..]

Hoeveel zijn er daarvan? Iran? Plus Singapore, pakistan en nog wat ellende op het arabisch schiereiland (maar die worden volop door de VS gesteund).
pi_37846517
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:37 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Volgens mij bestaat er over de methode die de AFA gebruikt weinig discussie.
Wat dat betreft klopt het ook wel
  maandag 15 mei 2006 @ 15:39:00 #95
139489 Arendt
met DT ja, vuige vlegels
pi_37846530
Verbaast me niks, Hirsi Ali heeft altijd al taal uitgeslagen die qua niveau vergelijkbaar was met Amerikaanse conservatieven. Nou ja, opgeruimd staat netjes, zullen we maar zeggen...
Arendsoog kreeg een arend in zijn oog.
pi_37846568
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:38 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hoeveel zijn er daarvan? Iran? Plus Singapore, pakistan en nog wat ellende op het arabisch schiereiland (maar die worden volop door de VS gesteund).
Irak, Libie, Syrie, Afghanistan enz
  maandag 15 mei 2006 @ 15:41:05 #97
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_37846602
Jammer, een fatsoenlijke voor zich zelf denkende moslim minder hier en wij blijven met de minder ruimdenkende * rest * zitten.
Kunnen we 't niet omdraaien ??
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_37846614
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:33 schreef Chewie het volgende:

[..]

Hmm ok, maar dat is wel logisch eigenlijk een terrorist zal nooit zeggen dat ie terrorist een racist zal nooit zeggen dat hij racist is (behalve in Belgie dan, daar schijnt 40% van de bevolking zich als racist te beschouwen) en een fascist zal zich dan ook nooit fascist noemen.

Niemand wil natuurlijk zijn eigen ramen ingooien.
-Rabia Al-Basri
pi_37846616
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:40 schreef Chewie het volgende:

[..]

Irak, Libie, Syrie,
Daar was eerder sprake van dictaturen in Islamitische landen
quote:
Afghanistan enz
Die dan weer wel was ik ff vergeten. Maar eigenlijk is daar nooit een centraal gezag en dus de mogelijkheid voor een dictatuur geweest.
pi_37846632
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:40 schreef Chewie het volgende:

[..]

Irak, Libie, Syrie, Afghanistan enz
Afghanistan en Syrie waren toen niet aan de orde. En Irak was geen islamitische dictatuur, net als Libie dat niet was en is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37846652
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:41 schreef deedeetee het volgende:
blablabla voor zich zelf denkende moslim blablabla
Ken de konten die je likt. Ze heeft zelf aangegeven géén moslim te zijn. Waarom wil jij haar steevast deze stempel geven?
pi_37846667
-edit-
Het blijft niet bij waarschuwingen als je door blijft gaan met het op de man spelen.

[ Bericht 87% gewijzigd door Sidekick op 15-05-2006 15:49:14 ]
www.jihadwatch.org
pi_37846707
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:37 schreef Slayage het volgende:

[..]

Wat insinueer je hiermee over Moslimvrouwen?
Laat maar. Niet serieus nemen. Lange teentjes enzo.
pi_37846717
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:41 schreef du_ke het volgende:

[..]

Daar was eerder sprake van dictaturen in Islamitische landen
Deze snap ik even niet.
[..]
quote:
Die dan weer wel was ik ff vergeten. Maar eigenlijk is daar nooit een centraal gezag en dus de mogelijkheid voor een dictatuur geweest.
Ja maar dat zijn juist de landen waar terrorisme een goede voedingsbodem heeft en de kans krijgt om zich te ontwikkeleen en te trainen.
pi_37846749
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:49 schreef D-FENS het volgende:
Melkert, Karremans, Hirsi Ali. De USA wordt wel een dumpplaats voor politiek gevoelig-liggende Nederlanders.
voor een tijdje dan...

vraagt ze nu dan politiek asiel aan in de VS?
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_37846755
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:43 schreef typtypo het volgende:

[..]
Het was meer een toewensing van iemand het zwijgen op leggen.
Ow? Dan weet je meer dan ik

Wie spreekt hier? De ware islamofoob in je? Achter elke steen zit een moslim? Alle moslims dood?
pi_37846762
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:44 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Beschouw je dat als "lange teentjes". Dus jij zal niet boos worden als je moeder een domme hoer of iets dergelijks wordt genoemd? Tja...
Allah Al Watan Al Malik
pi_37846803
Ze is wel snel weg voor iemand die een warm hart toedraagt aan de nederlandse samenleving only the money counts
pi_37846817
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:44 schreef Chewie het volgende:

[..]

Deze snap ik even niet.
[..]
[..]
Ik bedoel dat het geen dictaturen uit naam van de Islam zijn. Ze zijn weinig democratisch maar dat is in de meeste landen buiten het westen eigenlijk het geval (en begin jaren 90 al helemaal).
quote:
Ja maar dat zijn juist de landen waar terrorisme een goede voedingsbodem heeft en de kans krijgt om zich te ontwikkeleen en te trainen.
Tja de grootste voedingsbodem waren toch de palestijnse gebieden volgens mij. Tot een paar jaar terug geheel onder de controle van Israel.
pi_37846824
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:44 schreef Chewie het volgende:
Deze snap ik even niet.
Logisch dat je dat niet snapt. Je moet namelijk genuanceerd kunnen denken voordat je dat snapt. Hoe kan je Irak en libie Islamitische dictaturen beschouwen? De enige Islamitische dictaturen ter wereld zijn Iran (vroeger afghanistan ook), Saoedie Arabie en thats it. Waarbij Saoedie Arabie gesteund word door de VS notabene.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37846829
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Afghanistan en Syrie waren toen niet aan de orde. En Irak was geen islamitische dictatuur, net als Libie dat niet was en is.
Dat is ook de denkfout die gemaakt wordt, de VS is ook niet bezig met een strijd tegen de islam maar tegen terrorisme. Dat de islam misbruikt wordt door veel van die terroristen is al spijtig maar dat de "tegenstanders" van het beleid van de VS de islam daarvoor ook misbruiken al helemaal.

Maar goed je hebt wel gelijk dat ik die denkfout ook niet had moeten maken.
  maandag 15 mei 2006 @ 15:48:07 #112
126836 Super7fighter
pi_37846855
Hoe denken jullie dat de Amerikanen Hirsi Ali zullen behandelen, als ze erachter komen dat ze ook daar een burgeroorlog zal willen ontketenen? Ik denk dat ze in de VS wel wat minder zachtzinniger met haar om zullen gaan dan hier het geval is.
pi_37846871
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Logisch dat je dat niet snapt. Je moet namelijk genuanceerd kunnen denken voordat je dat snapt. Hoe kan je Irak en libie Islamitische dictaturen beschouwen? De enige Islamitische dictaturen ter wereld zijn Iran (vroeger afghanistan ook), Saoedie Arabie en thats it.
Zie mijn reactie, ik bedoelde dan ook dat ik die zin niet snapte. Die klopte taalkundig dan ook niet.

Kan nu een grap maken over inburgering maar goed.
pi_37846902
quote:
[..]
Dat ze uit haar Haagse appartement moest vertrekken kan ook een rol gespeeld hebben in haar beslissing.

Uit de Elsevier:
quote:
Naast alle andere lasten die zij draagt, doolt Hirsi Ali sinds 2001 als een nachtprinses door het donker en wisselt zij geregeld van slaapplaats om zich de boze geesten van het lijf te houden. Ze zei dat ze het vreselijk vond om haar Haagse woning, die haar sinds een jaar als vast verblijf dient, te moeten verlaten en dat ze verlangde naar een rijtjeshuis met open haard en open tuin.
pi_37846904
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Beschouw je dat als "lange teentjes". Dus jij zal niet boos worden als je moeder een domme hoer of iets dergelijks wordt genoemd? Tja...
De moslimvrouwen die in blijf van mijn lijf huizen zitten voldoen prima aan de omschrijving
die jij gaf. Heeft niets met mijn moeder te maken.

Sjeez, jij stond zeker ook op de barricade met de cartoonrellen?
Over lange tenen gesproken. keep on smiling, maakt het leven stukken aangenamer.
pi_37846907
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:47 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat is ook de denkfout die gemaakt wordt, de VS is ook niet bezig met een strijd tegen de islam maar tegen terrorisme. Dat de islam misbruikt wordt door veel van die terroristen is al spijtig maar dat de "tegenstanders" van het beleid van de VS de islam daarvoor ook misbruiken al helemaal.

Maar goed je hebt wel gelijk dat ik die denkfout ook niet had moeten maken.
Het gaat mij niet om de terroristen, de gehele staatsinrichting van die betreffende landen (Irak en Libie) berust niet op de Islam. Dus kan je het nooit een Islamitische dictatuur noemen. Hooguit een Islamitisch land met een dictator.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37847000
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:49 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

De moslimvrouwen die in blijf van mijn lijf huizen zitten voldoen prima aan de omschrijving
die jij gaf. Heeft niets met mijn moeder te maken.

Sjeez, jij stond zeker ook op de barricade met de cartoonrellen?
Over lange tenen gesproken. keep on smiling, maakt het leven stukken aangenamer.
Vooral over lange tenen blijven praten, om je mening te verdoezelen.

Wat moslimvrouwen in blijf van mijn lijf huizen te maken hebben met wat ik zei is ook een raadsel. Maar het is nu "plots een "grap"".
Allah Al Watan Al Malik
pi_37847009
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:48 schreef Super7fighter het volgende:
Hoe denken jullie dat de Amerikanen Hirsi Ali zullen behandelen, als ze erachter komen dat ze ook daar een burgeroorlog zal willen ontketenen? Ik denk dat ze in de VS wel wat minder zachtzinniger met haar om zullen gaan dan hier het geval is.
Zou ik niet van uitgaan.
Google eens op die naam van de denktank, oer-conservatieven, close met Bush administration en pro Likud.
Daarnaast zullen de amerikaanse evangelische missionarissen ook wel klaar staan om een ex moslim op te vangen, interviewtjes enzo en uitnodigingen in tv shows, ze kan der ei daar dus wel kwijt, der ei wat Islam en Moslims betreft dan natuurlijk.
X
  maandag 15 mei 2006 @ 15:52:22 #119
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37847023
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:49 schreef basilisk het volgende:

[..]

Dat ze uit haar Haagse appartement moest vertrekken kan ook een rol gespeeld hebben in haar beslissing.

Uit de Elsevier:
[..]
In het beginartikel van dit topic staat dat het vertrek uit haar appartement het proces heeft versneld, maar dat ze al van plan was om medio 2007 te gaan.

Volgens ingewijden uiteraard...
pi_37847103
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:52 schreef Alulu het volgende:

[..]

Zou ik niet van uitgaan.
Google eens op die naam van de denktank, oer-conservatieven, close met Bush administration en pro Likud.
Daarnaast zullen de amerikaanse evangelische missionarissen ook wel klaar staan om een ex moslim op te vangen, interviewtjes enzo en uitnodigingen in tv shows, ze kan der ei daar dus wel kwijt, der wat wat Islam en Moslim betreft dan natuurlijk.
Ze vertrekt naar een land wat absoluut gezien meer moslims heeft dan Nederland. Als ze vertrekt "omdat ze bedreigd wordt" heeft ze het verkeerde land uitgekozen om naar te vertrekken lijkt me.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37847195
In Amerika schijnen nogal veel mensen over een wapen te bezitten ivm de enorme vrijheid voor het bezit van wapens.

Stelt ze zich nu niet juist meer kwetsbaar op? Want stel je voor dat ze daar wat mensen diep beledigt? Hier komt ze er nog redelijk goed mee weg.

In ieder geval 1 user zal wel zeer blij zijn met haar in Amerika. Onze eigen moslimhater in Amerika, StefanP.
pi_37847198
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ze vertrekt naar een land wat absoluut gezien meer moslims heeft dan Nederland. Als ze vertrekt "omdat ze bedreigd wordt" heeft ze het verkeerde land uitgekozen om naar te vertrekken lijkt me.
Ze kan in de VS een stuk vrijer bewegen dan in Nederland. Ze gaat ook relatief vaak naar de VS.
  maandag 15 mei 2006 @ 15:57:56 #123
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_37847201
Ja ja, AYM heeft NL gewoon gebruikt als opstapje naar wat beters.
Float like a butterfly, sting like a bee
pi_37847203
quote:

[..]

Dus je geeft toe dat een land waar moslims zijn bedreigend is.

Ik weet genoeg DAG!

Laatste post voor vandaag meer hoef ik niet te weten.
www.jihadwatch.org
pi_37847204
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:52 schreef Sidekick het volgende:

[..]

In het beginartikel van dit topic staat dat het vertrek uit haar appartement het proces heeft versneld, maar dat ze al van plan was om medio 2007 te gaan.

Volgens ingewijden uiteraard...
Ik doelde eigenlijk op haar beslissing om toch naar de VS te gaan omdat ze niet meer wil verkassen (dat proces over haar appartement liep al een tijdje) .
pi_37847244
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:58 schreef typtypo het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel frappant
  maandag 15 mei 2006 @ 15:59:38 #127
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_37847264
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:32 schreef SCH het volgende:
Ik wens haar veel geluk, wel jammer dat ze juist voor die club kiest - snap niet waarom ze zo in de conservatieve hoek duikt eigenlijk.
Ze is daar waarschijnlijk meer dan welkom als token nigger. 'Kijk ons eens verlicht zijn'

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 15 mei 2006 @ 16:00:11 #128
19840 Libris
Live from Singapore
pi_37847287
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:38 schreef du_ke het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid, Singapore is geen dictatuur, en zeker geen islamitische (zo'n 15% moslims, tegenwoordig vergelijkbaar met Nederland)

Maleisie en Indonesie zijn wel moslimlanden daarentegen.
pi_37847295
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Vooral over lange tenen blijven praten, om je mening te verdoezelen.

Wat moslimvrouwen in blijf van mijn lijf huizen te maken hebben met wat ik zei is ook een raadsel. Maar het is nu "plots een "grap"".
Op mijn vraag of er een voorbeeld gegeven kon worden gaf jij deze reactie:

quote:
Als ik dan in de context van dit topic aan de islamitische vrouwen in de blijf van mijn
lijf huizen moet denken vindt jij dat vreemd.?
Dat dat mij een wrange glimlach ontlokt hoef je niet vreemd te vinden omdat uitgerekend
iemand als jij dat zegt.
Zwarte humor. Hiermee bevestig je alleen maar het vooroordeel dat moslim-mannen
weinig tot geen humor hebben. (dan zwijg ik maar over lange teentjes, ok?)
pi_37847325
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:57 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
In Amerika schijnen nogal veel mensen over een wapen te bezitten ivm de enorme vrijheid voor het bezit van wapens.

Stelt ze zich nu niet juist meer kwetsbaar op? Want stel je voor dat ze daar wat mensen diep beledigt? Hier komt ze er nog redelijk goed mee weg.
Hoezo, vertrouw je moslims met een wapen niet dan?
pi_37847381
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:58 schreef typtypo het volgende:

[..]

Ik weet genoeg DAG!

Laatste post voor vandaag meer hoef ik niet te weten.
Volgens mij staan er duidelijk aanhaalingstekens
Allah Al Watan Al Malik
pi_37847392
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:59 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ze is daar waarschijnlijk meer dan welkom als token nigger. 'Kijk ons eens verlicht zijn'
Omerkelijk dat vooral users van linkse signatuur zo denken over allochtonen op bepaalde posities.
pi_37847393
quote:

[..]

Ja als je het zo bekijkt wel, maar aan de andere kant heb je in Amerika een grote (sterk) conservatieve lobby die niet veel van Moslims moeten hebben en de Christelijke lobby, vooral Evangelisch, vandaar dus mijn opmerking over missionaris bewegingen (waarvan op Internet ook genoeg websites zijn te vinden) die graaag ex moslims ontvangen.

Daarnaast staan de (dacht 5 miljoen) Moslims procentueel in het niet bij de totale bevolking, zal ze vooral in Chicago, Detroit en nog paar grote steden tegenkomen.

En denk ik niet dat ze het perse doet om te vluchten of Islam zwart te maken, maar carriere kansen ziet en een stapje hoger, zoals ze al vanaf het begin plande toen ze ook 'van plan was' met die Somalische man uit Canada te trouwen, uitgekookte vrouw is ze, dat wel. Typische uit de klei getrokken golddigger als je het mij vraagt, erg clever in dat soort zaken.

goed dat ze hier weg is, beter vandaag dan morgen in ieder geval
X
pi_37847445
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:41 schreef deedeetee het volgende:
Jammer, een fatsoenlijke voor zich zelf denkende moslim minder hier en wij blijven met de minder ruimdenkende * rest * zitten.

Ze is geen Moslim remember?
-Rabia Al-Basri
pi_37847481
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:00 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Op mijn vraag of er een voorbeeld gegeven kon worden gaf jij deze reactie:

[..]

[quote]
Als ik dan in de context van dit topic aan de islamitische vrouwen in de blijf van mijn
lijf huizen moet denken vindt jij dat vreemd.?
Dat dat mij een wrange glimlach ontlokt hoef je niet vreemd te vinden omdat uitgerekend
iemand als jij dat zegt.
Zwarte humor. Hiermee bevestig je alleen maar het vooroordeel dat moslim-mannen
weinig tot geen humor hebben. (dan zwijg ik maar over lange teentjes, ok?)
Je had het over moslimvrouwen in het algemeen, oftewel je zat fout en je bevestigd door die fout alleen maar je manier van denken over moslims in het algemeen. Je ziet moslimvrouwen gewoon als onderdrukte vrouwen die besneden zijn en elke dag een pak slaag krijgen. Admit it, dat siert je in plaats van rare "humor" te plaatsen waarbij niet eens blijkt of het om "humor" gaat of niet (gezien het feit dat er geen PI bij stond). Door later plotseling te gaan praten over moslimvrouwen in blijf van mijn lijf huizen, veranderd er niets hoor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37847520
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:44 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Vooruit dan maar.
-Rabia Al-Basri
  maandag 15 mei 2006 @ 16:06:49 #137
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37847559
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:02 schreef nikk het volgende:

[..]

Omerkelijk dat vooral users van linkse signatuur zo denken over allochtonen op bepaalde posities.
Ik zou een conservatieve denktank niet links willen noemen.
pi_37847597
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:06 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik zou een conservatieve denktank niet links willen noemen.
Ik doelde meer op de opmerking van Verbal.
  maandag 15 mei 2006 @ 16:08:13 #139
78780 deedeetee
pi_37847614
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ken de konten die je likt. Ze heeft zelf aangegeven géén moslim te zijn. Waarom wil jij haar steevast deze stempel geven?
Kijk jij bent nu het proto type van de niet zelfdenkende moslim waar ik het over had. Je uitspraken bewijzen het
Er komt niks origineels uit bij jou.
Vuilbekken schijnt een hobby van je te zijn........ Normale taal is misschien nét even te moeilijk voor je ? Daar moet over nágedacht worden ? * opgehoerd * * konten likken *

Ach, waar het hart van vol is loopt de mond van over nietwaar ? En jij bent dus wel een échte moslim zei je ? Dat hoort er dan zeker bij.

Juist OMDAT ze zelf heeft aangegeven géén moslim te zijn is ze in mijn ogen een van de weinige fatsoenlijke moslims. Maar om deze uitspraak van mij te begrijpen moet je eerst dat voorgeprogrammeerde blok uit je hoofd halen, en dat zie ik jou niet doen. Daar is intelligentie en het vermogen de dingen op meerdere manieren te bekijken voor nodig.
pi_37847657
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je had het over moslimvrouwen in het algemeen, oftewel je zat fout en je bevestigd door die fout alleen maar je manier van denken over moslims in het algemeen. Je ziet moslimvrouwen gewoon als onderdrukte vrouwen die besneden zijn en elke dag een pak slaag krijgen. Admit it, dat siert je in plaats van rare "humor" te plaatsen waarbij niet eens blijkt of het om "humor" gaat of niet (gezien het feit dat er geen PI bij stond).
Je hebt gelijk. Ik ben zwaar geindoctrineerd door de uitspraken van AHA.

Het besnijden van vrouwen, mishandeling en gedwongen uithuwelijking van
vrouwen komt niet voor. De islam is een voorbeeld voor iedereen hoe een vrouw te
behandelen.

Mijn sarcasme was misschien moeilijk voor je. Het zij zo.
pi_37847688
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:08 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Kijk jij bent nu het proto type van de niet zelfdenkende moslim waar ik het over had. Je uitspraken bewijzen het
Er komt niks origineels uit bij jou.
Vuilbekken schijnt een hobby van je te zijn........ Normale taal is misschien nét even te moeilijk voor je ? Daar moet over nágedacht worden ? * opgehoerd * * konten likken *

Ach, waar het hart van vol is loopt de mond van over nietwaar ? En jij bent dus wel een échte moslim zei je ? Dat hoort er dan zeker bij.

Juist OMDAT ze zelf heeft aangegeven géén moslim te zijn is ze in mijn ogen een van de weinige fatsoenlijke moslims. Maar om deze uitspraak van mij te begrijpen moet je eerst dat voorgeprogrammeerde blok uit je hoofd halen, en dat zie ik jou niet doen. Daar is intelligentie en het vermogen de dingen op meerdere manieren te bekijken voor nodig.
De manier waarop je het voedsel verpakt, laat niet zien hoe het gaat smaken. En dan doel ik vooral op je laatste alinea waarbij je zegt dat moslims per definitie niet fatsoenlijk zijn, tenzij het ex-moslims zijn. Ik denk dat Kirmizi je uitspraak dus niet eens zou WILLEN begrijpen, puur en alleen om het feit dat deze verwerpelijk is voor elk rationeel denkend mens.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 15 mei 2006 @ 16:11:26 #142
136 V.
pi_37847721
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:07 schreef nikk het volgende:

[..]

Ik doelde meer op de opmerking van Verbal.
Die gaat toch echt over hoe ik de denktank inschat. En over Hirsi Ali's vermoedelijke naïviteit in deze.

Ik vind het wonderbaarlijk hoe mensen van rechtse signatuur menen dit soort stupide jijbakken van de grond te krijgen en er een visie op 'de allochtone medemens' aan te hangen. Ik had het over AHA en de denktank. Niet over 'een allochtoon' op een hoge positie.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37847735
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:01 schreef basilisk het volgende:

[..]

Hoezo, vertrouw je moslims met een wapen niet dan?
-Rabia Al-Basri
pi_37847765
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:09 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik ben zwaar geindoctrineerd door de uitspraken van AHA.

Het besnijden van vrouwen, mishandeling en gedwongen uithuwelijking van
vrouwen komt niet voor. De islam is een voorbeeld voor iedereen hoe een vrouw te
behandelen.

Mijn sarcasme was misschien moeilijk voor je. Het zij zo.
Nee vrouwenbesnijdenis, mishandeling en gedwongen uithuwelijkingen zijn allen producten van de Islam. Het komt dan ook in 99% van de gevallen voor. Ayaan Hirsi Ali is een voorbeeld van zo'n vrouw die puur en oprecht strijd voor de rechten van deze vrouwen.

Allah Al Watan Al Malik
pi_37847804
quote:

Juist OMDAT ze zelf heeft aangegeven géén moslim te zijn is ze in mijn ogen een van de weinige fatsoenlijke moslims.
Dat tekent islamofoben en moslimhaters altijd. De enige goede moslim is een dode moslim en de enige fatsoenlijke moslim is geen moslim. Rrrriiiight.
pi_37847807
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik denk dat Kirmizi je uitspraak dus niet eens zou WILLEN begrijpen, puur en alleen om het feit dat deze verwerpelijk is voor elk rationeel denkend mens.
Nee hoor. Maar ja maakt met die opmerking exact duidelijk wat DDT bedoelt.
pi_37847831
quote:

Juist OMDAT ze zelf heeft aangegeven géén moslim te zijn is ze in mijn ogen een van de weinige fatsoenlijke moslims.
Wat insinueer je hiermee? Dat de enige fatsoenlijke Moslims, Moslims die afvallig zijn en ervoor uitkomen?
-Rabia Al-Basri
pi_37847847
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:13 schreef nikk het volgende:

[..]

Ow nee o intelligente nikk. Beschrijf jij maar wat hij zegt en wat zijn mening is. Want hij faalt bij mij nu.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37847917
Ik vind het een dappere vrouw met een belangrijke boodschap. Die immigratie fraude doet daar weinig aan af.
pi_37847934
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee vrouwenbesnijdenis, mishandeling en gedwongen uithuwelijkingen zijn allen producten van de Islam. Het komt dan ook in 99% van de gevallen voor. Ayaan Hirsi Ali is een voorbeeld van zo'n vrouw die puur en oprecht strijd voor de rechten van deze vrouwen.

99% van de gevallen??? Dan was AHA nogal mild tegenover islam.
pi_37847957
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:17 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

99% van de gevallen??? Dan was AHA nogal mild tegenover islam.
Zeker, eigenlijk te mild. Ze faalt dus op alle fronten.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 15 mei 2006 @ 16:18:27 #152
13462 BansheeBoy
pi_37847966
quote:
Op maandag 15 mei 2006 14:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het gat dat ze achterlaat zal wel weer opgevuld worden hoor.
Het doet me echt een grote deugd dat ze uiteindelijk heeft opgegeven. Het moedige “ ik ga door” wat ze destijds verkondigde is dus niet meer dan lucht. Nederland zal nu weer een tolerant land worden, ook Verdonk zal haar conclusies moeten trekken, Geertje Wilders was al lachwekkend en dus niet serieus te nemen. Al maakt ze 100 films, ik lach haar gewoon fijntjes uit, ik ga denk ik een donatie doen van 100 euro op de rekening van Zembla.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  maandag 15 mei 2006 @ 16:18:40 #153
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_37847970
Ja joh AHM wsa veel te lief. Heel jammer dat ze nu ook weggaat. Ze wil zelf natuurlijk niet weg maar er is geen andere optie.
  maandag 15 mei 2006 @ 16:19:36 #154
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_37848002
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het doet me echt een grote deugd dat ze uiteindelijk heeft opgegeven. Het moedige “ ik ga door” wat ze destijds verkondigde is dus niet meer dan lucht. Nederland zal nu weer een tolerant land worden, ook Verdonk zal haar conclusies moeten trekken, Geertje Wilders was al lachwekkend en dus niet serieus te nemen. Al maakt ze 100 films, ik lach haar gewoon fijntjes uit, ik ga denk ik een donatie doen van 100 euro op de rekening van Zembla.

²
Je zou idd zembla moeten bedanken hiervoor
pi_37848003
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:11 schreef Verbal het volgende:

[..]

Die gaat toch echt over hoe ik de denktank inschat. En over Hirsi Ali's vermoedelijke naïviteit in deze.

Ik vind het wonderbaarlijk hoe mensen van rechtse signatuur menen dit soort stupide jijbakken van de grond te krijgen en er een visie op 'de allochtone medemens' aan te hangen. Ik had het over AHA en de denktank. Niet over 'een allochtoon' op een hoge positie.
Ik vond het weer eens opvallend. Maar geeft niks hoor, allochtonen zijn zielig en worden per definitie misbruikt door de witte man.
pi_37848054
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zeker, eigenlijk te mild. Ze faalt dus op alle fronten.
Goed dat ze in de USA een herkansing krijgt.
Ik blij dat haar platform voor haar goede boodschap groter wordt en jij blij dat ze uit
Nederland en de politiek is.

Zie je wel, overal zit iets positiefs voor iedereen in.
pi_37848056
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:19 schreef nikk het volgende:
Maar geeft niks hoor, allochtonen zijn zielig en worden per definitie misbruikt door de witte man.
Dat jij die gedachtegang op anderen wil projecteren is minstens zo opvallend.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 15 mei 2006 @ 16:21:53 #158
78780 deedeetee
pi_37848079
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Dat tekent islamofoben en moslimhaters altijd. De enige goede moslim is een dode moslim en de enige fatsoenlijke moslim is geen moslim. Rrrriiiight.
Je bent tamelijk voorspelbaar in je uitspraken

en zoals ik al zei heb je natuurlijk niet begrepen wat ik bedoelde,'t voorgeprogrammeerde blok zit in de weg
pi_37848092
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:13 schreef nikk het volgende:

[..]

Je zou eens buiten je eigen blikveld moeten kijken. Iets niet willen begrijpen zoals jij dat aan 'normale rationele' mensen toeschrijft is simpelweg achterlijk.
pi_37848107
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:21 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Ik blij dat haar platform voor haar goede boodschap groter wordt en jij blij dat ze uit

Idd, het platform is namelijk beperkt tot Amerika. Een goeie zaak dat de rest van de wereld er niet mee te maken krijgt
Allah Al Watan Al Malik
pi_37848117
quote:

[..]

²
kritisch staat niet gelijk aan intolerantie, oh arm slachtoffer.
pi_37848135
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:22 schreef nikk het volgende:

[..]

Je zou eens buiten je eigen blikveld moeten kijken. Iets niet willen begrijpen zoals jij dat aan 'normale rationele' mensen toeschrijft is simpelweg achterlijk.
Ga je het nou nog uitleggen?
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 15 mei 2006 @ 16:23:44 #163
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37848141
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Idd, het platform is namelijk beperkt tot Amerika. Een goeie zaak dat de rest van de wereld er niet mee te maken krijgt
Daar kun je wel eens goed naast zitten.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 15 mei 2006 @ 16:24:25 #164
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37848161
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:16 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik vind het een dappere vrouw met een belangrijke boodschap. Die immigratie fraude doet daar weinig aan af.
O, nee ze haalt uit naar illigalen en zo en ze is zelf hier ook onder valse voorwenselen gekomen. Dus ik vind die immigratie fraude wel van belang en zeker omdat ze in de politiek zit
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 15 mei 2006 @ 16:24:41 #165
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_37848172
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:21 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Open een topic in WOW
pi_37848192
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:21 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat jij die gedachtegang op anderen wil projecteren is minstens zo opvallend.
Je verwart een constatering met projectie. Geeft niks hoor.

Verbal noemt haar in de post waarop hij dat beeld wilde ontkrachten nota bene nog een naiveling tussen een enge club.
  maandag 15 mei 2006 @ 16:25:10 #167
13462 BansheeBoy
pi_37848193
quote:
Dit is een zeer onlogische beredenering, tenzij je achterlijk bent moet je het met me eens zijn.
quote:
Maar om deze uitspraak van mij te begrijpen moet je eerst dat voorgeprogrammeerde blok uit je hoofd halen, en dat zie ik jou niet doen. Daar is intelligentie en het vermogen de dingen op meerdere manieren te bekijken voor nodig.
Je kraamt onzin uit man, niemand hier begrijpt wat je bedoelt, je speelt op de man maar zegt niks inhoudelijks. Maar goed, je kunt praten tot je een ons weegt, Hirsi Magan gaat lekker weg, en al huil je 1000 liters tranen, mijn vreugde en geluk om en nabij de lever zal er niet minder om worden.

²
pi_37848222
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:23 schreef popolon het volgende:

[..]

Daar kun je wel eens goed naast zitten.
Kan ja, kan ook niet. De meeste zaken die binnen Amerika gebeuren, krijgen wij hier niet te horen, in China ook niet en in de rest van Europa ook niet. Nu zal ze totaal niet opvallen tussen de neocons die haar opvatting delen. Hier viel ze buiten de boot, en viel daarom op. Daar zal ze niet buiten de boot vallen, en aangezien Amerikanen al de uitspraken van de neocons gewend zijn...
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 15 mei 2006 @ 16:26:29 #169
136 V.
pi_37848228
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:19 schreef nikk het volgende:

[..]

Ik vond het weer eens opvallend. Maar geeft niks hoor, allochtonen zijn zielig en worden per definitie misbruikt door de witte man.
Nee hoor, ze neemt zelf die beslissing. Die haar overigens volgens mij zwaar zal gaan tegenvallen, met types als Gingrich Of denk je dat ze daar toleranter zullen omspringen met haar activistengedrag? Dan ben jij in mijn ogen ook naïef.

Magoed, ik vind het ook opvallend, hoe dweepziek 'rechts' (als je dat per se in de discussie wilt hebben) omgaat met asielzoekers, zolang ze maar tegen de islam zijn

Knuffelze

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37848254
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:21 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Je bent tamelijk voorspelbaar in je uitspraken

en zoals ik al zei heb je natuurlijk niet begrepen wat ik bedoelde,'t voorgeprogrammeerde blok zit in de weg
Zeggen dat hij het niet begrijpt, en ondertussen niet uitleggen wat je nou eigenlijk werkelijk bedoeld zegt al genoeg. Of je hebt nu per ongeluk door dat je alinea toch een beetje verkeerd geschreven is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37848321
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ga je het nou nog uitleggen?
Aan mensen die iets niet willen begrijpen? Ik kijk wel uit.
  maandag 15 mei 2006 @ 16:29:55 #172
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37848322
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kan ja, kan ook niet. De meeste zaken die binnen Amerika gebeuren, krijgen wij hier niet te horen, in China ook niet en in de rest van Europa ook niet. Nu zal ze totaal niet opvallen tussen de neocons die haar opvatting delen. Hier viel ze buiten de boot, en viel daarom op. Daar zal ze niet buiten de boot vallen, en aangezien Amerikanen al de uitspraken van de neocons gewend zijn...
Haar missie is niet de Amerikanen te overtuigen, de meeste zijn dat al dus haar focus zal toch echt op de wereld / Europa liggen.
pi_37848325
quote:

[..]

²
Gezien de korte tijd die er tussen de uitzending van Zembla en dit nieuws zit denk ik niet dat deze uitzending bij heeft gedragen aan haar vertrek. Wellicht zou je haar bijna voormalige buren kunnen steunen, die waren namelijk bang voor een waardevermindering van hun huis.
pi_37848425
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:29 schreef nikk het volgende:

[..]

Oftewel: You failed.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37848443
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:24 schreef muhammad_ali het volgende:

[..]

Open een topic in WOW
Heb te veel gelurkt in WOW.

Maar............................het helpt dus echt.
pi_37848504
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:29 schreef popolon het volgende:

[..]

Haar missie is niet de Amerikanen te overtuigen, de meeste zijn dat al dus haar focus zal toch echt op de wereld / Europa liggen.
Nou de meeste Amerikanen zijn lang niet overtuigd. Zelfs van de conservatieve kant zijn alleen de die-hard neocons het vast eens met AHA. Maar zoals ik al zei zal ze in zo'n groepje totaal niet opvallen, gaat het ook nog eens om een Amerikaanse denktank. Amerika heeft in de wereld ingeboet qua geloofwaardigheid dus helaas voor haar.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 15 mei 2006 @ 16:37:58 #177
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37848590
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nou de meeste Amerikanen zijn lang niet overtuigd. Zelfs van de conservatieve kant zijn alleen de die-hard neocons het vast eens met AHA. Maar zoals ik al zei zal ze in zo'n groepje totaal niet opvallen, gaat het ook nog eens om een Amerikaanse denktank. Amerika heeft in de wereld ingeboet qua geloofwaardigheid dus helaas voor haar.
De vele moslims in de VS hoeft ze niet te overtuigen idd, die zijn veelal veel moderner en met de tijd meegegaan dan sommige Europese moslims.

Althans, dat idee heb ik.
pi_37848599
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:26 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nee hoor, ze neemt zelf die beslissing. Die haar overigens volgens mij zwaar zal gaan tegenvallen, met types als Gingrich Of denk je dat ze daar toleranter zullen omspringen met haar activistengedrag? Dan ben jij in mijn ogen ook naïef.
1 van de verschillen tussen con's en neo-cons is juist dat neo-cons bijhoorlijk revolutionair zijn.
pi_37848613
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarmee de betekenis van het aloude gezegde, "je hoofd boven het maaiveld uitsteken", weer
eens in de negatieve zin bevestigd wordt.
pi_37848644
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:37 schreef popolon het volgende:

[..]

De vele moslims in de VS hoeft ze niet te overtuigen idd, die zijn veelal veel moderner en met de tijd meegegaan dan sommige Europese moslims.

Althans, dat idee heb ik.
De moslims in de VS doen het beter dan de gemiddelde Amerikaan, en dat zonder dat ze er een relnicht voor nodig hebben als AHA. Afgezien daarvan zullen de democraten haar natuurlijk ook uitpoepen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37848652
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:30 schreef Chewie het volgende:

[..]

Gezien de korte tijd die er tussen de uitzending van Zembla en dit nieuws zit denk ik niet dat deze uitzending bij heeft gedragen aan haar vertrek. Wellicht zou je haar bijna voormalige buren kunnen steunen, die waren namelijk bang voor een waardevermindering van hun huis.
Die NIMBIES hebben het wellicht versneld, maar AHA was kennelijk toch al van plan te vertrekken. Medewerker bij een denktank lijkt me ook meer op haar lijf geschreven dan politicus. Ze heeft zich de afgelopen jaren mooi in de kijker kunnen spelen, en kan nu op de achtergrond gaan 'oogsten' met columnpjes, filmpjes en wellicht her en der wat adviesjes.

Of deze denktank haar zo op het lijf geschreven is, is nog wel de vraag. Maar misschien is ze toch conservatiever dan tot dusver werd aangenomen.
quote:
'Hirsi Ali niet op haar plek bij AEI'

DEN HAAG - Onderzoeker Peter van Ham van Instituut Clingendael verwacht dat Ayaan Hirsi Ali niet op haar plek zal zijn in het American Enterprise Institute (AEI). „Je zou Geert Wilders daar eerder verwachten dan Hirsi Ali”, zei de onderzoeker maandag naar aanleiding van het aanstaande vertrek van de politica naar Verenigde Staten.

Volgens Van Ham is het AEI een zeer conservatief instituut, dat floreert sinds president George Bush aan het hoofd van de Verenigde Staten staat. „Het is bepaald geen liberaal bolwerk”, concludeert Van Ham. Hij verwacht dat Hirsi Ali daar niet aan hoeft te komen met onderwerpen als euthanasie, homoseksualiteit en abortus.

Van Ham: „De mensen die er werken hebben veelal een zeer gekleurd religieus wereldbeeld. Ik denk dat Hirsi Ali daar volstrekt claustrofobisch wordt.” Toch begrijpt hij wel dat de politica naar Amerika vertrekt. „Ze is hier een hele grote vis in een erg kleine vijver. Daar is ze een kleine vis in een zeer grote vijver. Je moet daar heel wat doen om zoveel kritiek te krijgen als hier in Nederland”, aldus Van Ham. „Ze zal het wel zat zijn om constant het pispaaltje te zijn.”

http://www.telegraaf.nl/b(...)r_plek_bij_AEI_.html
pi_37848655
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oftewel: You failed.
Ehm, duh.. Als je iets niet wil begrijpen is dat onvermijdelijk het geval.
  maandag 15 mei 2006 @ 16:39:56 #183
126836 Super7fighter
pi_37848662
Ook ik vind dat Zembla-mensen zeer puik werk geleverd heeft. Ze hebben zelfs een burgeroorlog die Hirsi Ali Magan voor in de nabije toekomst had gepland, voorkomen. Alle lof aan Zembla.
pi_37848688
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:38 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Waarmee de betekenis van het aloude gezegde, "je hoofd boven het maaiveld uitsteken", weer
Pardon? Jij geeft er je eigen negatieve twist aan. Buiten de boot vallen kan juist heel positief zijn, neem nou bijvoorbeeld de media-aandacht. De mensen hier denken gewoon anders dan dat zijn denkt, en dan valt ze op. De een ziet dat als negatief, de ander als positief.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 15 mei 2006 @ 16:41:11 #185
33189 RM-rf
1/998001
pi_37848695
Misschien kan ze in amerika wél beweren voor haar 'vlucht' continue in een oorlogsgebied gewoont te hebben, vervolgd te zijn geweest en voor haar leven te moeten vrezen..

De Dame laat natuurlijk wel overal waar ze een tijdje verbleef puinhopen achter ....
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 15 mei 2006 @ 16:41:15 #186
78780 deedeetee
pi_37848697
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De manier waarop je het voedsel verpakt, laat niet zien hoe het gaat smaken. En dan doel ik vooral op je laatste alinea waarbij je zegt dat moslims per definitie niet fatsoenlijk zijn, tenzij het ex-moslims zijn. Ik denk dat Kirmizi je uitspraak dus niet eens zou WILLEN begrijpen, puur en alleen om het feit dat deze verwerpelijk is voor elk rationeel denkend mens.
O, dus als er iets gezegd word op en manier die je niet bevalt heb je een excuus om er niet verder over na te hoeven denken ?
Daar kan ik wel iets generaliserends over zeggen
Net zo als je stelt te weten wat verwerpelijk is voor elk rationeel denkend mens. Dáár( rationeel denken enzo ) kan ik ook wel ff wat leuks over zeggen ivm met de islam b.v. RRRRRRRR gaan nu de hersenen en * bing de conclusie is al getrokken * bing daar valt de munt.

Kortom : probeer me niet woorden in de mond te leggen, die van mij zijn vaak op meer manieren uit te leggen.
De manier waarop jij en anderen hun conclusies trekken laat zien dat er niet écht over nagedacht wordt. Men heeft zijn mening over mij al gevormd en dus denkt men te weten wat ik zeg.
  maandag 15 mei 2006 @ 16:41:32 #187
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37848705
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De moslims in de VS doen het beter dan de gemiddelde Amerikaan, en dat zonder dat ze er een relnicht voor nodig hebben als AHA.
Dat geloof ik meteen.
quote:
Afgezien daarvan zullen de democraten haar natuurlijk ook uitpoepen.
Dat laatste geloof ik niet trouwens.
pi_37848781
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:41 schreef deedeetee het volgende:

[..]

O, dus als er iets gezegd word op en manier die je niet bevalt heb je een excuus om er niet verder over na te hoeven denken ?
Daar kan ik wel iets generaliserends over zeggen
Net zo als je stelt te weten wat verwerpelijk is voor elk rationeel denkend mens. Dáár( rationeel denken enzo ) kan ik ook wel ff wat leuks over zeggen ivm met de islam b.v. RRRRRRRR gaan nu de hersenen en * bing de conclusie is al getrokken * bing daar valt de munt.

Kortom : probeer me niet woorden in de mond te leggen, die van mij zijn vaak op meer manieren uit te leggen.
De manier waarop jij en anderen hun conclusies trekken laat zien dat er niet écht over nagedacht wordt. Men heeft zijn mening over mij al gevormd en dus denkt men te weten wat ik zeg.
Kan je nagaan, zoveel gelul en dan nog niet uitleggen wat je nu werkelijk bedoeld. Een dergelijke mening is verwerpelijk (menselijk gezien). Maar, wat blijkt, je hebt die mening niet, immers ik zou het fout hebben. En toch voel je je aangesproken. Sterker nog, je geeft zelfs TOE dat je woorden op meer manieren zijn uit te leggen. En TOCH licht jij die rare zinsconstructie van je niet toe.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37848786
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:41 schreef RM-rf het volgende:
Misschien kan ze in amerika wél beweren voor haar 'vlucht' continue in een oorlogsgebied gewoont te hebben, vervolgd te zijn geweest en voor haar leven te moeten vrezen..

De Dame laat natuurlijk wel overal waar ze een tijdje verbleef puinhopen achter ....
Welke puinhopen trouwens?
pi_37848842
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:43 schreef nikk het volgende:

[..]

Welke puinhopen trouwens?
De puinhopen van verdeelde landen.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 15 mei 2006 @ 16:45:34 #191
78780 deedeetee
pi_37848844
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:29 schreef nikk het volgende:

[..]

LOL
pi_37848888
quote:

quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:14 schreef Slayage het volgende:

Wat insinueer je hiermee? Dat de enige fatsoenlijke Moslims, Moslims die afvallig zijn en ervoor uitkomen?
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:41 schreef deedeetee het volgende:

Verklaar je zelf dan nader. Ik vraag het netjes, maar je geeft geen antwoord.
-Rabia Al-Basri
pi_37848889
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:39 schreef Kozzmic het volgende:

Of deze denktank haar zo op het lijf geschreven is, is nog wel de vraag. Maar misschien is ze toch conservatiever dan tot dusver werd aangenomen.
[..]
Bij echte conservatieven zou ze ook niet passen denk ik maar mischien dat ze bij neo-cons wel past.
pi_37848903
Maar goed, ik moet zo werken. Ik hoop dat deedeetee er morgen uit is met wat ie met de laatste alinea bedoelde. Ondertussen ga ik genieten van mijn dag, die weer helemaal goed is.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 15 mei 2006 @ 16:49:17 #195
136 V.
pi_37848954
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:38 schreef Chewie het volgende:

[..]

1 van de verschillen tussen con's en neo-cons is juist dat neo-cons bijhoorlijk revolutionair zijn.
We zullen het zien. Mij zou het niet erg verbazen als het haar zwaar gaat tegenvallen. Maar wie weet zijn de Amerikanen in een jubelstemming en wordt het één grote Hosanna-party. Ik hoop het voor haar. Ik snap de overstap alleen niet heel erg. But that's just me

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37848985
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Pardon? Jij geeft er je eigen negatieve twist aan. Buiten de boot vallen kan juist heel positief zijn, neem nou bijvoorbeeld de media-aandacht. De mensen hier denken gewoon anders dan dat zijn denkt, en dan valt ze op. De een ziet dat als negatief, de ander als positief.
Het ging mij sec over de betekenis van het gezegde en niet specifiek over AHA.
Ik vind het een vervelende Nederlandse eigenschap, hoewel je het overal
tegen kunt komen.

Maar zoals je aangeeft geef ik er een eigen "negatieve twist" aan.
Vanuit mijn optiek is het inderdaad negatief toepasbaar.
pi_37848999
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:47 schreef Mutant01 het volgende:
Maar goed, ik moet zo werken. Ik hoop dat deedeetee er morgen uit is met wat ie met de laatste alinea bedoelde. Ondertussen ga ik genieten van mijn dag, die weer helemaal goed is.
Was je zo bang voor Hirsi Ali dan?
pi_37849000
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:47 schreef Chewie het volgende:

[..]

Bij echte conservatieven zou ze ook niet passen denk ik maar mischien dat ze bij neo-cons wel past.
Ze past overal. En zeker daar past ze goed tussen. Een pathologische leugenaar tussen de leugenaars.
pi_37849019
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:47 schreef Mutant01 het volgende:
Dat kan van korte duur zijn. Ik vrees voor je dat AHA nog veel meer aandacht zal krijgen dan tot nu toe het geval was. Vanaf 1 september dus alleen een stuk internationaler. En met Bush als president van de VS ook een stukje meer invloed dan in de TK van Nederland.
  maandag 15 mei 2006 @ 16:51:42 #200
78780 deedeetee
pi_37849031
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kan je nagaan, zoveel gelul en dan nog niet uitleggen wat je nu werkelijk bedoeld. Een dergelijke mening is verwerpelijk (menselijk gezien). Maar, wat blijkt, je hebt die mening niet, immers ik zou het fout hebben. En toch voel je je aangesproken. Sterker nog, je geeft zelfs TOE dat je woorden op meer manieren zijn uit te leggen. En TOCH licht jij die rare zinsconstructie van je niet toe.
Woorden zijn bijna altijd op meerdere manieren uit te leggen, de manier waarop een persoon ze uitlegt geeft de mening en manier van denken van die persoon weer. Dus lang niet altijd die van degene die de woorden oorspronkelijk gebruikt heeft.
En daar kun je 't mee doen want ik ga lekker eten koken, spercieboontjes en argentijnse worstjes
pi_37849053
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:50 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Ze past overal. En zeker daar past ze goed tussen. Een pathologische leugenaar tussen de leugenaars.
pi_37849104
quote:
Nederland te klein voor Ayaan Hirsi Ali

DEN HAAG - Dat Ayaan Hirsi Ali binnen afzienbare termijn de Nederlandse politiek zou verruilen voor een baan in de Verenigde Staten, was voor het Kamerlid allang een uitgemaakte zaak. Eigenlijk was ze van plan te vertrekken in mei volgend jaar, ruim vier jaar na haar beëdiging in de Tweede Kamer.

Dat het afscheid nu sneller komt, heeft alles te maken met haar woonsituatie: op 27 augustus moet zij op last van de rechter haar huis verlaten. Het Kamerlid heeft geen zin om daarna weer in kazernes te gaan wonen. In Amerika verwacht zij meer ontspannen te kunnen leven. ‘Daar zijn maar twee bewakers nodig in plaats van zes’, zei ze twee maanden geleden tegen de Volkskrant.

Hirsi Ali’s afscheid komt voor Haagse insiders niet onverwacht. Al vanaf haar aantreden in de politiek is duidelijk dat haar strijd tegen de radicale islam Nederland overstijgt. Sinds haar film Submission en de daaropvolgende moord op regisseur Theo van Gogh, weten ook de lezers van The New York Times, The Washington Post en Time wie zij is. Ze wordt overal ter wereld in één adem genoemd met de bedreigde schrijver Salman Rushdie. ‘Voelt u zich een moslima, Somalische of Nederlandse?’, werd haar ooit gevraagd in een Belgische krant. ‘Ik voel me een autonoom individu en een wereldburger’, was Hirsi Ali's antwoord.

De politiek is voor haar steeds een middel geweest om haar doel te bereiken, geen doel op zichzelf. Dat maakte ze al duidelijk in 2002, toen ze zonder gewetensbezwaren overstapte van de PvdA (waar ze werkte bij het wetenschappelijk bureau) naar de VVD, omdat de liberalen wél bereid waren haar hoog op de lijst voor de Kamer te zetten. Die kans op een podium greep ze met beide handen aan: ze stormde met 30 duizend voorkeurstemmen de Tweede Kamer in en groeide binnen de kortste keren uit tot Nederlands meest spraakmakende politica. Bejubeld en omstreden, hartstochtelijk geliefd én gehaat. Geen dag uit het nieuws, ook al omdat ze haar leven al snel niet meer zeker was. Ze is al vier jaar niet meer zonder lijfwachten gesignaleerd. Die bewaking maakte haar functioneren als Kamerlid steeds moeilijker. Ze kan geen werkbezoeken afleggen of deelnemen aan publieke debatten.

Maar terwijl haar internationale carrière een hoge vlucht nam, werd evenzeer duidelijk dat ze niet voor de Nederlandse consensuspolitiek in de wieg is gelegd. Ze loopt aan tegen de vele vergaderingen waar schimmige compromissen gesloten moeten worden. Dan is er de pikorde in de fractie en de strikte portefeuilleverdelingen: Hirsi Ali vindt het allemaal om gek van te worden: ‘Tachtig procent van mijn energie gaat op aan dat eeuwige vergaderen, toestemming vragen, afspraken maken. En intussen gebeurt er weinig.’

Op hun beurt worden haar collega's gek van haar. Bij vrijwel elk concreet voorstel dat het Kamerlid de afgelopen jaren deed (verbod op islamitische scholen, hardere aanpak van meisjesbesnijdenis) moest zij eerst opboksen tegen weerstand in haar eigen partij. Keer op keer werden er ten behoeve van de lieve vrede afspraken gemaakt, die Hirsi Ali vervolgens aan haar laars lapte. Fractievoorzitter Van Aartsen - intussen zelf afgetreden - bleef altijd achter haar staan, maar veel van haar fractiegenoten vinden haar een prima donna en spreken smalend van ‘de prinses’.

Het verzet kwam twee maanden geleden tot een uitbarsting in de fractie. De VVD verloor de gemeenteraadsverkiezingen en moest toekijken hoe de PvdA van Wouter Bos bijna alle allochtone kiezers naar zich toe trok. Een meerderheid van de fractie gaf Hirsi Ali de schuld. ‘We moeten de moslims niet wegjagen’, kreeg ze te horen. Hirsi Ali begon te twijfelen aan haar eigen effectiviteit als politica. ‘Bij de gewone burgers komt mijn boodschap vervormd over’, zei ze na de gemeenteraadsverkiezingen tegen de Volkskrant.

In Amerika onderhandelde Hirsi Ali de afgelopen maanden met enkele denktanks. De Johns Hopkins University kon haar niet betalen en bij de progressieve Brookings Institution voelde ze zich niet thuis. Ze koos voor het American Enterprise Institute (AEI), een conservatieve denktank die wordt gezien als een van de belangrijkste adviseurs van de regering-Bush. Het biedt haar de kans haar boek Shortcut to Enlightenment af te maken en misschien te promoveren.

Vorige week tekende ze het contract met het AEI en werd ook haar bewaking gegarandeerd door het ministerie van Buitenlandse Zaken van de VS. Ze had haar vertrek eind juni bekend willen maken, maar ziet zich door de ophef over haar naturalisatie gedwongen het nu al aan te kondigen.

http://www.volkskrant.nl/(...)komt_niet_onverwacht
pi_37849155
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:49 schreef Verbal het volgende:

Maar wie weet zijn de Amerikanen in een jubelstemming en wordt het één grote Hosanna-party. Ik hoop het voor haar.

V.
Wat is een Hosanna-party?

S.
-Rabia Al-Basri
pi_37849166
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:51 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Woorden zijn bijna altijd op meerdere manieren uit te leggen, de manier waarop een persoon ze uitlegt geeft de mening en manier van denken van die persoon weer. Dus lang niet altijd die van degene die de woorden oorspronkelijk gebruikt heeft.
En daar kun je 't mee doen want ik ga lekker eten koken, spercieboontjes en argentijnse worstjes
Als je toegeeft dat je manier van posten voor meerdere interpretaties vatbaar zijn (en de achtergrond van je postgedrag bekend is bij het gross van Fok!) en vervolgens die post zelf niet toelicht, is dat een teken van zwakte. Wat er staat, staat er. Ik heb tot nu toe geen enkele andere uitleg gezien van hetgeen wat jij hebt gepost. Eet smakelijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_37849186
Wat een geweldige move van haar zeg.

Iedereen wou haar de mond snoeren.. en wat doet ze?

Ze gaat naar de VS om een nog groter publiek te bedienen.

Haar wraak is zoet… tof
pi_37849206
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:38 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Lekker makkelijk om dat er weer bij te halen. Als je kritiek krijgt dan roep je gewoon dat mensen jaloers zijn.

En vaak werkt dat misschien zo maar in dit geval zeker niet. Mevrouw Ali heeft het er zelf naar gemaakt. Als je leugen op leugen stapelt en daar je hele carriere op bouwt dan moet je niet raar staan te kijken als je op een gegeven moment aangepakt wordt.

Ik vind het zelfs nog verbazingwekkend om te zien hoe ze hier nog mee wegkomt ook. Kijk alleen in dit topic hoeveel mensen haar blijven verdedigen. Iedere andere politicus die zo zou hebben gelogen zou door de achterdeur naar buiten zijn gegaan. Neem een gevalletje Singh varma of mevrouw bijlhout.
pi_37849293
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:57 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Lekker makkelijk om dat er weer bij te halen. Als je kritiek krijgt dan roep je gewoon dat mensen jaloers zijn.

En vaak werkt dat misschien zo maar in dit geval zeker niet. Mevrouw Ali heeft het er zelf naar gemaakt. Als je leugen op leugen stapelt en daar je hele carriere op bouwt dan moet je niet raar staan te kijken als je op een gegeven moment aangepakt wordt.

Ik vind het zelfs nog verbazingwekkend om te zien hoe ze hier nog mee wegkomt ook. Kijk alleen in dit topic hoeveel mensen haar blijven verdedigen. Iedere andere politicus die zo zou hebben gelogen zou door de achterdeur naar buiten zijn gegaan. Neem een gevalletje Singh varma of mevrouw bijlhout.
onzin.. ze is er altijd open en eerlijk over geweest dat ze net als 80 procent van de asielzoekers gelogen heeft tijdens de procedure.. is al jaren bekend

maandag 15 mei 2006 @ 17:01:11 #208
136 V.
pi_37849352
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:55 schreef Slayage het volgende:

[..]

Wat is een Hosanna-party?

S.
Denk aan Jezus en Jeruzalem, dwepen, bewieroken. Reidans, reidans. Hosanna in de hoge, etcetera.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37849449
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:59 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

onzin.. ze is er altijd open en eerlijk over geweest dat ze net als 80 procent van de asielzoekers gelogen heeft tijdens de procedure.. is al jaren bekend

Blijft me ook weer verbazen. Hebben jullie de bewuste docu van zembla uberhaupt wel gezien? Het gaat niet slechts om het feit dat ze gelogen heeft tegen een IND mannetje. Ze heeft werkelijk over haar hele leven gelogen en dat tot op de dag van vandaag. Van haar zogenaamde uithuwlijking tot haar zogenaamde slechte jeugd door diverse oorlogen.
pi_37849466
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:57 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

quote:
Het ging mij sec over de betekenis van het gezegde
Misschien heb je de post waar dit in stond gemist, dus bij deze.
  maandag 15 mei 2006 @ 17:08:12 #211
126836 Super7fighter
pi_37849502
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:56 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Wat een geweldige move van haar zeg.

Iedereen wou haar de mond snoeren.. en wat doet ze?

Ze gaat naar de VS om een nog groter publiek te bedienen.

Haar wraak is zoet… tof
Wat nou wraak?

Ze is met de staart(?) tussen haar benen als een angsthaas gevlucht. (of plannen gemaakt om te ontsnappen).
Ze kent zeer slecht Nederlands en haar Engels is pijnlijk voor je oren om aan te horen.

Nee, de overwinnning is aan hen die vrede en tolerantie nastreven.

Heil Zembla!
  maandag 15 mei 2006 @ 17:08:50 #212
78780 deedeetee
pi_37849515
quote:
Op maandag 15 mei 2006 16:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als je toegeeft dat je manier van posten voor meerdere interpretaties vatbaar zijn (en de achtergrond van je postgedrag bekend is bij het gross van Fok!) en vervolgens die post zelf niet toelicht, is dat een teken van zwakte. Wat er staat, staat er. Ik heb tot nu toe geen enkele andere uitleg gezien van hetgeen wat jij hebt gepost. Eet smakelijk.
Daar issie dan weer * zwakte * Ik heb 't over zelf nadenken dus óók wat wat ik zou kunnen bedoelen enzo........... niet een voorgekauwd praatje volgen.
En ik mag hopen dat mijn postgedrag inmiddels bekend is op fok. Daar heb ik erg hard aan gewerkt maar ik ben wel benieuwd naar de achtergrond van dat gedrag, zou heel fok daar echt 't zelfde over denken?
Werk ze vanavond.
pi_37849521
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:01 schreef Verbal het volgende:

[..]

Denk aan Jezus en Jeruzalem, dwepen, bewieroken. Reidans, reidans. Hosanna in de hoge, etcetera.

V.
Nee zegt me echt niks.

S.
-Rabia Al-Basri
pi_37849531
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:04 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Blijft me ook weer verbazen. Hebben jullie de bewuste docu van zembla uberhaupt wel gezien? Het gaat niet slechts om het feit dat ze gelogen heeft tegen een IND mannetje. Ze heeft werkelijk over haar hele leven gelogen en dat tot op de dag van vandaag. Van haar zogenaamde uithuwlijking tot haar zogenaamde slechte jeugd door diverse oorlogen.
Dan heb jij het nieuws wat daarop volgde blijkbaar niet gevolgd en de reacties hier niet. Zelfs over haar jeugd en schooltijd was al bekend en over haar huwlijk is het hoogst twijfelachtig of Zembla wel de waarheid meldde.
pi_37849567
Trouwens, dat American Enterprise Institute, dat waren toch de mensen die dachten het MO te kunnen moderniseren door het invoeren van democratie?
Dan lijkt het erop dat ze met het aannemen van Ayaan een koerswijziging maken. Blijkbaar zijn ze na het debacle van Irak (eindelijk) tot de conclusie gekomen dat de islam en democratie niet samengaan, en dat de islam óf drastisch hervormd moet worden, óf ten onder moet gaan.

pi_37849594
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:08 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Daar issie dan weer * zwakte * Ik heb 't over zelf nadenken dus óók wat wat ik zou kunnen bedoelen enzo........... niet een voorgekauwd praatje volgen.
En ik mag hopen dat mijn postgedrag inmiddels bekend is op fok. Daar heb ik erg hard aan gewerkt maar ik ben wel benieuwd naar de achtergrond van dat gedrag, zou heel fok daar echt 't zelfde over denken?
Werk ze vanavond.
Waarom reageer je niet op mijn posts? Ben ik te min of sla ik de spijker op zijn kop?
-Rabia Al-Basri
pi_37849598
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:08 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Ze kent zeer slecht Nederlands
quote:
tolk/vertaalster Somalisch-Nederlands bij onder andere de I.N.D.
ga je schamen.
  maandag 15 mei 2006 @ 17:12:22 #218
126836 Super7fighter
pi_37849610
Wat hebben de Ayaan Hirsi Magan- darren over dit te zeggen?

Uit de Elsevier:
woensdag 2 november 2005

Ayaan Hirsi Ali: Ik blijf altijd in Nederland
'Ik blijf in Nederland, voor de rest van mijn leven.' Dat zei Tweede-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali (VVD) tijdens een bijeenkomst in de Rode Hoed in Amsterdam, georganiseerd in het kader van de herdenking van de moord op Theo van Gogh, vandaag een jaar geleden.

Hirsi Ali ontkende met klem dat ze van plan is om na haar kamerlidmaatschap naar de Verenigde Staten te emigreren. Of ze in de politiek blijft, weet het VVD-kamerlid nog niet. Ze zei in ieder geval wel vast te houden aan haar mandaat voor deze termijn, die loopt tot begin 2007.

pi_37849613
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:11 schreef Godslasteraar het volgende:
Trouwens, dat American Enterprise Institute, dat waren toch de mensen die dachten het MO te kunnen moderniseren door het invoeren van democratie?
Dan lijkt het erop dat ze met het aannemen van Ayaan een koerswijziging maken. Blijkbaar zijn ze na het debacle van Irak (eindelijk) tot de conclusie gekomen dat de islam en democratie niet samengaan, en dat de islam óf drastisch hervormd moet worden, óf ten onder moet gaan.
-Rabia Al-Basri
pi_37849728
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:09 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dan heb jij het nieuws wat daarop volgde blijkbaar niet gevolgd en de reacties hier niet. Zelfs over haar jeugd en schooltijd was al bekend en over haar huwlijk is het hoogst twijfelachtig of Zembla wel de waarheid meldde.
Het enige wat bekend was was dat ze gelogen had tegen de IND. De verhalen over haar jeugd zeker niet int ieder geval niet bij het grote publiek. Sterker nog bij zembla lieten ze nog even heel fijntjes alle interviews op tv van mevrouw Ali zien waarin ze duidelijk loog over haar verleden.

Sterker nog hier in dit dopic staan een aantal links naar amerikaanse websites waar de leugens nog even dunnetjes worden overgedaan over ons zielige asielzoekstertje wat het zo zwaar heeft gehad in diverse oorlogen

Echt hoe kan je het goed praten allemaal.
  maandag 15 mei 2006 @ 17:17:12 #221
136 V.
pi_37849735
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

Nee zegt me echt niks.

S.
Lekker algemeen ontwikkeld, dus

[Jip en Janneke modus]

Er bestáán geen Hosanna-party's. Die heb ik bedacht.

[/Jip en Janneke modus]

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 15 mei 2006 @ 17:17:22 #222
78780 deedeetee
pi_37849744
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:11 schreef Slayage het volgende:

[..]

Waarom reageer je niet op mijn posts? Ben ik te min of sla ik de spijker op zijn kop?
Ik heb je helemaal over 't hoofd gezien maar ik wel ff terug lezen als je daar weer vrolijk van wordt. Dacht dat je iemand anders aan 't afsoppen was.

hoop niet dat ik spijt ga krijgen van mijn royale aanbod....
  maandag 15 mei 2006 @ 17:19:26 #223
126836 Super7fighter
pi_37849799
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:11 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

[..]

ga je schamen.
O ja, laat me raden. Alleen de literatuurprijs ontbreekt in haar kastje.
pi_37849811
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:17 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik heb je helemaal over 't hoofd gezien maar ik wel ff terug lezen als je daar weer vrolijk van wordt. Dacht dat je iemand anders aan 't afsoppen was.

hoop niet dat ik spijt ga krijgen van mijn royale aanbod....
Twee keer maar liefst

Zal wel niet
-Rabia Al-Basri
pi_37849846
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:17 schreef Verbal het volgende:

[..]

Lekker algemeen ontwikkeld, dus

[Jip en Janneke modus]

Er bestáán geen Hosanna-party's. Die heb ik bedacht.

[/Jip en Janneke modus]

V.
Nou sorry hoor. Ik zal je niets meer vragen

S.
-Rabia Al-Basri
pi_37849857
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:08 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Wat nou wraak?

Ze is met de staart(?) tussen haar benen als een angsthaas gevlucht. (of plannen gemaakt om te ontsnappen).
Ze kent zeer slecht Nederlands en haar Engels is pijnlijk voor je oren om aan te horen.

Nee, de overwinnning is aan hen die vrede en tolerantie nastreven.

Heil Zembla!
Onzin, dit is een goede carrière move

Ze gaat nu naar het centrum van de macht in de wereld.. Washington

Nu zal ze wel weer stijgen op de lijst van machtigste vrouwen van de wereld.

Super… ik hou van haar… ze is een Superwoman..

Ze strijd tegen onrecht.. en het is die moslim extremisten nog steeds niet gelukt om haar de mond te snoeren.

Ha ha
pi_37849858
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

Twee keer maar liefst

Zal wel niet
Hebben je posts toch weinig indruk gemaakt.
  maandag 15 mei 2006 @ 17:22:19 #228
144250 doesss
Show me the money
pi_37849877
Nederland laat zich weer eens van z'n bekrompste kant zien.
Och gut o gut wat zijn we toch een tolerant, sociaal en vergevingsgezind volkje.
The streets will flood with the blood of the none believers!
Life is just a ride!
pi_37849893
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:21 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Hebben je posts toch weinig indruk gemaakt.
Wat een lol. Wat een lol. Hij heeft ze over het hoofd gezien, maar er komt een reactie
-Rabia Al-Basri
pi_37849959
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je je vermaakt maar m'n vraag blijft onbeantwoord. Laat ik het herformuleren:
Maakt de AEi een koerswijziging van een organisatie die het heil zoch in democratisering naar een organisatie die nu, na alle nieuw opgedane kennis en vooral ervaring, meent dat het probleem de islam zelf is. (al dan niet terecht).

Ik weet weinig van die denktanks af, maar ik heb de indruk dat Ayaan een aantal jaren geleden daar niet welkom was geweest.
pi_37849983
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:16 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Het enige wat bekend was was dat ze gelogen had tegen de IND. De verhalen over haar jeugd zeker niet int ieder geval niet bij het grote publiek. Sterker nog bij zembla lieten ze nog even heel fijntjes alle interviews op tv van mevrouw Ali zien waarin ze duidelijk loog over haar verleden.
Wie zegt dat Zembla alles liet zien? Overigens stond deze informatie in HP/deTijd
quote:
Sterker nog hier in dit dopic staan een aantal links naar amerikaanse websites waar de leugens nog even dunnetjes worden overgedaan over ons zielige asielzoekstertje wat het zo zwaar heeft gehad in diverse oorlogen
Dan zou ik die nog maar eens doorlezen want daar is namelijk ook al genoeg geschreven over haar schooltijd.
quote:
Echt hoe kan je het goed praten allemaal.
Hoe kan je zo klakkeloos een zeer zwakke documentaire geloven waarin notabene anonieme getuigen werden gehoord en waar ook al uit blijkt dat het verhaal over haar huwlijk nogal discutabel is, zelfs haar broer heeft dit al weer terug genomen.
  maandag 15 mei 2006 @ 17:26:24 #232
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37849990
quote:
Staatssecretaris Atzo Nicolaï van Europese Zaken zegt dat hij het partijgenote en VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi ‘van harte gunt als het inderdaad mogelijk is dat zij naar Amerika kan gaan’.

‘Het is mooi als een Kamerlid niet direct na de verkiezingen opstapt, maar aan het eind van een periode andere zaken kan gaan doen’, aldus Nicolaï maandag na afloop van overleg met zijn Europese collega's in Brussel.

Nicolaï stelde verder dat hij niet de indruk heeft dat ‘dit iets van de laatste weken is’. ‘Ik denk dat hier al langer over is nagedacht.’
pi_37850001
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

Wat een lol. Wat een lol. Hij heeft ze over het hoofd gezien, maar er komt een reactie
Wat een lol?!
Je hebt gelijk, positief blijven denken.
  maandag 15 mei 2006 @ 17:38:04 #234
78780 deedeetee
pi_37850268
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

Twee keer maar liefst
gevonden :
quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:08 schreef deedeetee het volgende:

quote:Op maandag 15 mei 2006 16:14 schreef Slayage het volgende:

quote:Op maandag 15 mei 2006 16:41 schreef deedeetee het volgende:

Verklaar je zelf dan nader. Ik vraag het netjes, maar je geeft geen antwoord.
en
quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 15:41 schreef deedeetee het volgende:

Ze is geen Moslim remember?
Het is eigenlijk meer van 't zelfde als ik had gekregen van Mutant........
Jij zit óók te wachten op uitspraken die je dan weer uit elkaar kunt trekken en waar je dan fijn vlijmscherpe conclusies uit kunt trekken in de hoop dat ik mezelf in de nesten werk door daar dan weer onbezonnen op in te gaan.
Ik weet dat de discussie hier belangrijk is maar wat meer en soepeler nadenken komt de discussie alleen maar ten goede toch ?
Maar ik ben de beroerste niet dus...

Neen.

en

Het is maar net hoe je het bekijkt, ik ga uit van waarin je geboren en opgegroeit bent.
pi_37850293
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:25 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je je vermaakt maar m'n vraag blijft onbeantwoord. Laat ik het herformuleren:
Maakt de AEi een koerswijziging van een organisatie die het heil zoch in democratisering naar een organisatie die nu, na alle nieuw opgedane kennis en vooral ervaring, meent dat het probleem de islam zelf is. (al dan niet terecht).

Ik weet weinig van die denktanks af, maar ik heb de indruk dat Ayaan een aantal jaren geleden daar niet welkom was geweest.
Oh sorry. Ik dacht dat het een retorische vraag was

Ik ken zelf die denktank ook niet echt, maar je hebt gelijk Bush, die dus overduidelijk geinspireerd is door conservatieve denktanks, zei dat hij het MO wilde democratiseren. Dit houdt dan in dat Islam en democratie verenigbaar zijn. Wat AHM keer op keer blijft herhalen, dat dit niet het geval is.

Haar benoeming voor deze nieuwe functie houdt in:

A AHM heeft daar niets te zoek, omdat ze niet in de verenigbaarheid van Islam en democratie gelooft, dus verkeerd geinformeerd is voor de functie.

of

B AHM zit precies op de juiste plaats, omdat die instituut de Islam zelf bestrijdt. Waar AHM dus als een vis in het water zal voelen, lijkt me.
-Rabia Al-Basri
  maandag 15 mei 2006 @ 17:40:23 #236
13462 BansheeBoy
pi_37850331
We kunnen het voor sommigen mooier laten lijken dan het is: Maar feit blijft dat Ayaan Magan water bij de wijn heeft gedaan en ze richting Amerika gaat en waar ze haar UITERAARD niet serieus zullen nemen. Ze gaat weg omdat ze gelogen heeft, simpel doch duidelijk.

Ik ben blij dat er dan toch een einde aan haar komt in Nederland, ze was al niet geloofwaardig, maar dat ze dan zo door de mand val is prachtig.

²
pi_37850350
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:26 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Wat een lol?!
Je hebt gelijk, positief blijven denken.
Echt wel!
-Rabia Al-Basri
pi_37850393
Morgen houdt mevrouw een heuse persconferentie.
pi_37850505
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:43 schreef SCH het volgende:
Morgen houdt mevrouw een heuse persconferentie.
Dit is nu voor het eerst dat ik uitkijk naar een persconferentie van "de prinses"
-Rabia Al-Basri
  maandag 15 mei 2006 @ 17:48:15 #240
13462 BansheeBoy
pi_37850535
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dit is nu voor het eerst dat ik uitkijk naar een persconferentie van "de prinses"
Laat haar maar prinses zijn in de VS.

²
  maandag 15 mei 2006 @ 17:49:57 #241
126836 Super7fighter
pi_37850581
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:21 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Onzin, dit is een goede carrière move

Ze gaat nu naar het centrum van de macht in de wereld.. Washington

Nu zal ze wel weer stijgen op de lijst van machtigste vrouwen van de wereld.

Super… ik hou van haar… ze is een Superwoman..

Ze strijd tegen onrecht.. en het is die moslim extremisten nog steeds niet gelukt om haar de mond te snoeren.

Ha ha
Je kan de situatie voor jezelf mooier maken, romantiseren en verdraaien, maar feit blijft dat haar leugens haar houdbaarheidsdatum in Nederland exponenteel hebben doen dalen. Nu kan je je zelf wel wijs maken dat dit een doortrapte stunt van die illegale lijperd is, omdat je het niet wil accepteren dat je Afrikaanse talisman je mooi langs de kant heeft gezet door als een lafbek te vluchten, maar de realiteit is toch dat ze haar vroegere meesters bij de VVD niet meer onder ogen kan zien.
pi_37850634
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:38 schreef deedeetee het volgende:

Jij zit óók te wachten op uitspraken die je dan weer uit elkaar kunt trekken en waar je dan fijn vlijmscherpe conclusies uit kunt trekken
Bepaalde woorden letterlijk nemen, ze uit de context halen om vervolgens daarmee iemand
aan te vallen, komt vaker voor.
(daarmee bedoel ik niet Slayage).
  maandag 15 mei 2006 @ 17:52:33 #243
3542 Gia
User under construction
pi_37850645
Maakt voor mij de keuze volgend jaar een stuk eenvoudiger. Ik twijfelde of ik op Rita of Ayaan zou stemmen. Wordt dus zeker Rita nu.
pi_37850648
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:49 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Je kan de situatie voor jezelf mooier maken, romantiseren en verdraaien, maar feit blijft dat haar leugens haar houdbaarheidsdatum in Nederland exponenteel hebben doen dalen. Nu kan je je zelf wel wijs maken dat dit een doortrapte stunt van die illegale lijperd is, omdat je het niet wil accepteren dat je Afrikaanse talisman je mooi langs de kant heeft gezet door als een lafbek te vluchten, maar de realiteit is toch dat ze haar vroegere meesters bij de VVD niet meer onder ogen kan zien.
De realiteit is . dat ze groter gaat worden dan ooit..

Ze is niet te stoppen

Ondanks de moslim extremisten

maandag 15 mei 2006 @ 17:53:40 #245
13462 BansheeBoy
pi_37850673
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:49 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Mooi gezegd, is geen speld tussen te krijgen, vroeg of laat valt zo'n iemand door de mand, ik ben blij dat ze weg gaat, ze brengt niks dan ellende, en het zielige "ik ben besneden dus geloof mij maar"-verhaal, daar hoeft ze in de VS niet mee aan te komen, daar hebben ze Tom Cruise al.

²
  maandag 15 mei 2006 @ 17:53:53 #246
3542 Gia
User under construction
pi_37850682
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:52 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Precies. We gaan nog veel van haar horen. En zien natuurlijk.
Submission 2, 3, 4 etc.... In de USA houden ze van films met veel vervolgen.
  maandag 15 mei 2006 @ 17:53:57 #247
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_37850684
quote:

[..]

Ze is niet te stoppen

maandag 15 mei 2006 @ 17:54:04 #248
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_37850688
moet ik helpen dr koffers op het vliegtuig zetten? weg met haar
pi_37850724
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:52 schreef Gia het volgende:
Maakt voor mij de keuze volgend jaar een stuk eenvoudiger. Ik twijfelde of ik op Rita of Ayaan zou stemmen. Wordt dus zeker Rita nu.
Heb de laatste keer Ayaan mogen stemmen. Het zal nu ook voor mij Rita worden.
  maandag 15 mei 2006 @ 17:56:21 #250
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_37850732
Aan de andere kant is het natuurlijk best vreemd dat ze nog steeds onveilig is in Nederland.

De tolerantie en nuchterheid van de Nederlander is er nog steeds hoor .... yeah right
pi_37850742
Gaat nu onze belasting omlaag, omdat we haar security, appartement en aanwezigheid in de politiek niet meer hoeven te bekostigen?
Dat is een economische leugenachtige parasiet minder.

Ik had nog taart in m'n koelkast staan, even kijken of er ook nog ergens kaarsjes liggen.
  maandag 15 mei 2006 @ 17:57:54 #252
16715 Mylene
*schatje*
pi_37850776
quote:
Trouw spreekt van een journalistieke doodzonde van Zembla, maar vlakt ook de rol van het NOS-journaal niet uit. "Het Journaal, dat ruime aandacht en gratis publiciteit aan de aflevering schonk, heeft in deze list een merkwaardige rol gespeeld. Meer dan ooit is er in Nederland behoefte aan een onafhankelijke en ongebonden publieksomroep."
bron

Overdrijven is ook een vak.
pi_37850781
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:52 schreef Gia het volgende:
Tja, voor Verdonk komt dit alles goed uit, een onderzoek naar de Ayaans verblijf hier is nu niet relevant meer.
pi_37850814
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:56 schreef OldJeller het volgende:
Gaat nu onze belasting omlaag, omdat we haar security, appartement en aanwezigheid in de politiek niet meer hoeven te bekostigen?
Dat is een economische leugenachtige parasiet minder.

Ik had nog taart in m'n koelkast staan, even kijken of er ook nog ergens kaarsjes liggen.
aangezien 80 procent van de asielzoekers liegt tijdens de procedure.. wou je die honderdduizenden mensen nu allemaal weer terugsturen.?

shame on you
pi_37850830
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:58 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Tja, voor Verdonk komt dit alles goed uit, een onderzoek naar de Ayaans verblijf hier is nu niet relevant meer.
Wel als andere partijen willen dat dit onderzoek wordt voortgezet om eventueel, indien mogelijk, de VVD in kwaad daglicht te stellen wegens AHM in hun partij.

Heb jij overigens nog kaarsjes voor mijn taart?
  maandag 15 mei 2006 @ 18:01:24 #256
13462 BansheeBoy
pi_37850853
Ik ben best bereid haar nog 10 euro te geven om iets lekkers onderweg te kopen.

²
pi_37850893
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:57 schreef schatje het volgende:

[..]

bron

Het was pure riooljournalistiek, had niets te melden en had uitsluitend een politiek doel. En dus bleek weer eens dat de VARA zeker niet onafhankelijk is, terwijl ze wel de pretentie hebben dat te zijn.
  maandag 15 mei 2006 @ 18:03:16 #258
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_37850903
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Ook als het een biertje met varkensvlees is?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 15 mei 2006 @ 18:03:17 #259
126836 Super7fighter
pi_37850904
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:59 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

aangezien 80 procent van de asielzoekers liegt tijdens de procedure.. wou je die honderdduizenden mensen nu allemaal weer terugsturen.?

shame on you
Hirsi Ali heeft de autochtoon zo ver zelfs gekregen dat hij van mening is dat 80 % van de asielzoekers notoire leugenaars zijn.
pi_37850911
trouw heeft het zoals gewoonlijk weer bij het juiste eind:

Dat belasting centen gebruikt worden voor die Zembla rommel, schandalig

link http://www.trouw.nl/dever(...)gelogen+ontdekking++
pi_37850933
Hirsi Ali gaat naar een superconservatieve denktank, de hofleverancier van President Bush. En dat zat bij de VVD die erg voor euthanasie, homohuwelijk en abortus is .
  maandag 15 mei 2006 @ 18:05:14 #262
13462 BansheeBoy
pi_37850948
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:03 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ook als het een biertje met varkensvlees is?
Dan niet, maar dat eet ze niet, ze zegt zelf Moslim te zijn.

²
pi_37850989
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:57 schreef schatje het volgende:

[..]

bron

Tja, dat is Sylvain Ephimenco, ook 1 van de vrienden van....
pi_37850991
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:04 schreef pberends het volgende:
Hirsi Ali gaat naar een superconservatieve denktank, de hofleverancier van President Bush. En dat zat bij de VVD die erg voor euthanasie, homohuwelijk en abortus is .
nou mooi toch dat ze het nederlandse gedachtengoed kan verspreiden

ik ben trots op haar

maandag 15 mei 2006 @ 18:06:26 #265
78780 deedeetee
pi_37850993
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dan niet, maar dat eet ze niet, ze zegt zelf Moslim te zijn.

²
kuch, ow jahaaa ???

[ Bericht 3% gewijzigd door deedeetee op 15-05-2006 18:14:56 ]
pi_37851030
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:00 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Wel als andere partijen willen dat dit onderzoek wordt voortgezet om eventueel, indien mogelijk, de VVD in kwaad daglicht te stellen wegens AHM in hun partij.

Heb jij overigens nog kaarsjes voor mijn taart?
Bedoel je dit soort kaarsjes?

Nee, die heb ik niet, Maar vraag het aan Bansheeboy, mischien heb je bij hem meer succes.
pi_37851066
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:04 schreef pberends het volgende:
Al aan je maat Michiel S. verteld? Inderdaad een goeie!!!
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:59 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

shame on you
Cijfers? Bron?

Als iemand liegt en eigenlijk geen (goede) reden heeft om zijn land te verlaten en deze veilig is, vind ik het inderdaad niet bepaald toepasselijk ze asiel te verlenen..
Voor mensen die vervolgd worden in hun eigen land, door hun politieke voorkeur of religie of gevaar lopen voor familieleden, die komen in aanmerking voor asiel, mijns inziens.
Daarvoor is het hele idee toch ook?
pi_37851098
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:08 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Bedoel je dit soort kaarsjes?

[afbeelding]

Nee, die heb ik niet, Maar vraag het aan Bansheeboy, mischien heb je bij hem meer succes.
Is dit een duistere dag voor jou, die je nog vele jaren zal herinneren en telkens 1 minuut stilte in acht voor gaat nemen?
pi_37851101
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:10 schreef OldJeller het volgende:

[..]

[afbeelding] Al aan je maat Michiel S. verteld? Inderdaad een goeie!!!
Wat ben je toch grappig .
  maandag 15 mei 2006 @ 18:16:01 #270
16715 Mylene
*schatje*
pi_37851188
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:03 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
trouw heeft het zoals gewoonlijk weer bij het juiste eind:

Dat belasting centen gebruikt worden voor die Zembla rommel, schandalig
Aankomende donderdag is er een herhaling. Speciaal voor de mensen die het gemist hebben.
pi_37851267
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:12 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Is dit een duistere dag voor jou, die je nog vele jaren zal herinneren en telkens 1 minuut stilte in acht voor gaat nemen?
Nee, ik had voor dit nieuws bekend werd al gepost dat ze maar beter kon vertrekken. "genoeg is genoeg". En ik denk dat ze hier verstandig aan doet.
Wat ik wél een blunder vind van haar is dat ze de American Enterprise Institute prefereert boven de John Hopkins University, onbegrijpelijk, zeker voor een studiebol. Maar de AEI betaald blijkbaar beter, een waardeloos argument, maar goed, das haar pakkie an.
pi_37851301
Zometeen op 2 Vandaag hier over.
-Rabia Al-Basri
pi_37851337
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:

²
treinkaartje?
pi_37851343
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:52 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Bepaalde woorden letterlijk nemen, ze uit de context halen om vervolgens daarmee iemand
aan te vallen, komt vaker voor.
(daarmee bedoel ik niet Slayage).
Voelde me ook niet aangesproken hoor
-Rabia Al-Basri
pi_37851381
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:20 schreef Slayage het volgende:
Zometeen op 2 Vandaag hier over.
NOVA hele uitzending.
pi_37851394
hoe gaat ze in de vs heten??
pi_37851452
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:24 schreef Chadi het volgende:
hoe gaat ze in de vs heten??
Ayaan Hirsi Ali lijkt me...
pi_37851472
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:24 schreef pberends het volgende:

[..]

NOVA hele uitzending.
Morgen en overmorgen waarschijnlijk ook nog
  maandag 15 mei 2006 @ 18:31:40 #279
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_37851647
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:58 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Toch wel. Want neemt Hirsi de Amerikaanse nationaliteit aan? Zo nee, dan speelt nog steeds de onterechte verkrijging van de nederlandse nationaliteit. Bovendien kan er nog een smeuïig schandaal volgen m.b.t. de wijze waarop AHM in de Kamer terecht is gekomen. Als de VVd wist, dat ze gelogen had en dus op onterechte gronden een paspoort heeft gekregen, zijn ze medeplichtig aan verkiezingsfraude
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 15 mei 2006 @ 18:33:37 #280
92222 lionsguy18
sportbeest
pi_37851709
De verkiezingsstrijd is begonnen.
Alle middelen worden ingezet om rechtse politici in een kwaad daglicht te stellen.
Natuurlijk volgen een paar maanden voor de verkiezingen sensationele onthullingen over Wilders.
Wat een benepen links landje is Nederland toch.
Maar illegalen moeten blijven. Lekker inkonsekwent.
Maar ook daarbij heiligt het doel alle middelen, de karaktermoord op Verdionk.
Nederland heeft behoefte aan een objectieve pers en niet aan linkse rioolratten.
Ik wacht op de eerste aflevering van Zembla over Duyvendak of andere criminele politici uit linkse hoek.
Maar die komen er natuurlijk niet volgens het linkse korrekte denken.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_37851741
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:24 schreef pberends het volgende:

[..]

NOVA hele uitzending.
Feest gaat verder
-Rabia Al-Basri
pi_37851861
Het is wel vreemd dat ze - daags na de ZEMBLA uitzending - nu al een nieuwe baan heeft gevonden.
quote:
Amerika-commentator Willem Post spreekt van een "ruk naar rechts" voor Hirsi Ali. "Het AEI vindt zichzelf middenin het politieke spectrum staan, in werkelijkheid is het toch behoorlijk conservatief." Het is hem ook onduidelijk wat de politica bij het instituut moet gaan doen. "Dit instituut is goed in buitenlandse en veiligheidspolitiek. Ik vraag me af wat zij daaraan kan bijdragen."

Het is volgens Post nog maar de vraag of Hirsi Ali vindt wat ze zoekt in de VS. "Misschien droomt ze van een soort 'melting pot', maar die bestaat eigenlijk niet. Amerikaan zijn is belangrijk, maar je eigen afkomst ook."

Post denkt dat Hirsi Ali te maken gaat krijgen met een discussie die lang niet zo onder druk staat als in Nederland. "Zo is het in Amerika bijvoorbeeld helemaal geen probleem als iemand een hoofddoek draagt, dat moet je namelijk zelf weten."
bron

Ik zal maar eens gaan onderzoeken wat die pa nou precies heeft gedaan, want Hirsi heeft blijkbaar geluk bij al haar ongeluk
- geen oorlogen meegemaakt - ze was al voor het uitbreken van de oorlog in Somalië weg
- in een huis in Nairobi wonen met beveiliging en een omheining in redelijke luxe -dmv geld van haar pa
- na 5 weken al een verblijfsstatus in Nederland (UITZONDERLIJK!) - en ze sprak in het AZC met de tv, sprak ze op die beelden Engels of Nederlands?
- een stormachtige carrière in de Nederlande politiek met als absolute hoogtepunt haar plaats bij de 100 meest invloedrijke mensen in de TIME-magazine lijst van 2005
- en dan nu als klapper een (hoge??) positie bij AEI (American Enterprise Institute (AEI), een conservatieve denktank in Washington)

Al met al blijkt het leven van deze dame interessant en imho zeker het onderzoeken waard.

Hopelijk kan ik wat meer vinden van haar pa..

To be continued!

Zoals al gezegd, is AHuM Europeaan van het jaar geworden..
bron

Ze wordt wel erg gehyped, terecht of onterecht. Er zit naar mijn mening wat meer achter het succesverhaal van Hirsi Ali, maar wat het is... moet ik nog vinden.. Het kan ook gewoon mijn fantasie zijn natuurlijk, maar goed..

De rol van Zembla zegt ook veel.. Had al mijn twijfels tijdens de uitzending en nu kan AHA met een goede reden vertrekken uit de Nederlandse politiek - een jaar voordat haar termijn feitelijk afloopt (toch?).. Er klopt echt weinig van.. en toch klopt het. Waarom is wat ik wil gaan onderzoeken..
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  maandag 15 mei 2006 @ 18:40:47 #283
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_37851934
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:33 schreef lionsguy18 het volgende:
De verkiezingsstrijd is begonnen.
Alle middelen worden ingezet om rechtse politici in een kwaad daglicht te stellen.
Natuurlijk volgen een paar maanden voor de verkiezingen sensationele onthullingen over Wilders.
Wat een benepen links landje is Nederland toch.
Maar illegalen moeten blijven. Lekker inkonsekwent.
Maar ook daarbij heiligt het doel alle middelen, de karaktermoord op Verdionk.
Nederland heeft behoefte aan een objectieve pers en niet aan linkse rioolratten.
Ik wacht op de eerste aflevering van Zembla over Duyvendak of andere criminele politici uit linkse hoek.
Maar die komen er natuurlijk niet volgens het linkse korrekte denken.
Je vergeet te vertellen dat die slappe winters van de laatste tijd ook de schuld van links zijn. En het slijten van je autobanden. Oh ja, en dat regen nat is. Ook allemaal de schuld van links.

Get a life, zeg.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 15 mei 2006 @ 18:41:35 #284
144250 doesss
Show me the money
pi_37851951
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:02 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Het was pure riooljournalistiek, had niets te melden en had uitsluitend een politiek doel. En dus bleek weer eens dat de VARA zeker niet onafhankelijk is, terwijl ze wel de pretentie hebben dat te zijn.
Het was inderdaad een zeer dubieus media een tweetje.

Los van het onderwerp in deze, zijn AHA en wat je daar van vind, denk ik dat we zeer ongelukking moeten zijn met dit soort ontwikkelingen.

Men claimt onafhankelijke nieuwsgaring te brengen en ondertussen probeert men het volk te manipuleren.
Je kunt gerust stellen dat het niveau van bijvoorbeeld het NOS journaal, twee vandaag en nova
verdacht veel richting Story en Prive gaat.
Life is just a ride!
pi_37852056
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Toch wel. Want neemt Hirsi de Amerikaanse nationaliteit aan? Zo nee, dan speelt nog steeds de onterechte verkrijging van de nederlandse nationaliteit. Bovendien kan er nog een smeuïig schandaal volgen m.b.t. de wijze waarop AHM in de Kamer terecht is gekomen. Als de VVd wist, dat ze gelogen had en dus op onterechte gronden een paspoort heeft gekregen, zijn ze medeplichtig aan verkiezingsfraude
Een verblijfsvergunning voor de VS zal nu geen probleem zijn voor haar, netzomin als haar naturalisatie tot Amerikaan. Mischien is dat ook een reden voor haar keuze voor de AEI.

En verkiezingsfraude, erg ver gezocht, en al zou dat het geval zijn, dit is Nederland, waar alle politieke bedrijfsongevalletjes met de mantel der leifde worden bedekt. Daarbij is de prijs die de PVDA voor deze affaire zal moeten betalen al hoog genoeg, Verdonk schijnt een uitstekend geheugen te hebben. Daarbij, hoe schoon is de lei van bv. de PVDA.
  maandag 15 mei 2006 @ 18:44:55 #286
144250 doesss
Show me the money
pi_37852063
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Je vergeet te vertellen dat die slappe winters van de laatste tijd ook de schuld van links zijn. En het slijten van je autobanden. Oh ja, en dat regen nat is. Ook allemaal de schuld van links.

Get a life, zeg.
Zegt iemand met 13988 post op FOK.
Life is just a ride!
pi_37852145
Toch klopt er niets helemaal met de carriére van Hirsi Ali. Net iets te voorspoedig allemaal. Een meesterzet van de CIA?

Aangenaam leesvoer:

Hoe een schoonmaakster de Somalische Jeanne d’Arc werd...
pi_37852267
quote:

[..]

Ze is niet te stoppen

Ze zit straks onder de christen extremisten waar ze het bestaan van homo's moet gaan verdedigen. Vast een groot succes .
pi_37852307
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:52 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ze zit straks onder de christen extremisten waar ze het bestaan van homo's moet gaan verdedigen. Vast een groot succes .
dat klopt, ze gaat ook een film maken over de onderdrukking van de homo's in naam van de islam

het script is al klaar
pi_37852390
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:19 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Nee, ik had voor dit nieuws bekend werd al gepost dat ze maar beter kon vertrekken. "genoeg is genoeg". En ik denk dat ze hier verstandig aan doet.
Dat had je inderdaad een paar keer eerder gezegd.
quote:
Wat ik wél een blunder vind van haar is dat ze de American Enterprise Institute prefereert boven de John Hopkins University, onbegrijpelijk, zeker voor een studiebol. Maar de AEI betaald blijkbaar beter, een waardeloos argument, maar goed, das haar pakkie an.
Achja, sommige mensen doen alles voor het geld. Zo zie je maar weer, ze deed het alleen voor het geld. Een profiteur, een parasiet, een economische vluchteling die tevens pathologisch leugenaar is.
Wat heeft zij in haar vuistje kunnen lachen..
Als economisch vluchteling hier komen, leuk verhaaltje vertellen, bij een rechtse partij komen die moeilijker is omtrent asielzoekers, een appartement op kosten van 'de zaak' (Nederlanders) krijgen..

Wat een grap!
En nu heeft ze helaas haar kaarten in Nederland verspeeld dus gaat ze verder, op zoek naar een andere staat te exploiteren.
pi_37852397
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:41 schreef doesss het volgende:

[..]

Het was inderdaad een zeer dubieus media een tweetje.

Los van het onderwerp in deze, zijn AHA en wat je daar van vind, denk ik dat we zeer ongelukking moeten zijn met dit soort ontwikkelingen.

Men claimt onafhankelijke nieuwsgaring te brengen en ondertussen probeert men het volk te manipuleren.
Je kunt gerust stellen dat het niveau van bijvoorbeeld het NOS journaal, twee vandaag en nova
verdacht veel richting Story en Prive gaat.
Ik ben ook benieuwd hoe dit gaat uitpakken, na de moord op Fortuyn en Van Gogh nu dit weer. Ik hoop in ieder geval dat de beveiliging van Verdonk goed in orde is. Het schept in ieder geval een nieuw precedent, een nieuw dieptepunt. Waartoe men wel niet bereid is om iemand de mond te snoeren is griezelig.
pi_37852417
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:54 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

dat klopt, ze gaat ook een film maken over de onderdrukking van de homo's in naam van de islam

het script is al klaar
Ja maar ze zit daar straks onder christenen die net zo over homo's en euthenasie denken als de strengste ayatholla's
pi_37852426
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:56 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Dat had je inderdaad een paar keer eerder gezegd.
[..]

Achja, sommige mensen doen alles voor het geld. Zo zie je maar weer, ze deed het alleen voor het geld. Een profiteur, een parasiet, een economische vluchteling die tevens pathologisch leugenaar is.
Wat heeft zij in haar vuistje kunnen lachen..
Als economisch vluchteling hier komen, leuk verhaaltje vertellen, bij een rechtse partij komen die moeilijker is omtrent asielzoekers, een appartement op kosten van 'de zaak' (Nederlanders) krijgen..

Wat een grap!
En nu heeft ze helaas haar kaarten in Nederland verspeeld dus gaat ze verder, op zoek naar een andere staat te exploiteren.
wat een onzin

als ze zich weer beschikbaar zou stellen voor de tweede kamer, zou ze zo weer gekozen worden

respect voor haar, respect
pi_37852443
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:26 schreef Chewie het volgende:

[..]

Hoe kan je zo klakkeloos een zeer zwakke documentaire geloven waarin notabene anonieme getuigen werden gehoord en waar ook al uit blijkt dat het verhaal over haar huwlijk nogal discutabel is, zelfs haar broer heeft dit al weer terug genomen.
Haar broer heeft gewoon met zijn volle verstand geroepen wat zembla heeft laten zien. Wat kan mij het schelen dat hij het later terug neemt. Feit is namelijk ook dat haar broer letterlijk in de docu roept dat de uizending niet tegen haar gebruikt mag worden. Dus vrij begrijpelijk dat hij zijn verhaal later terug neemt.

Ik snap niet dat je zomaar een docu als onzin neerzet terwijl je zelf de uitzending waarschijnlijk niet eens gezien hebt.
  maandag 15 mei 2006 @ 19:01:11 #295
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_37852524
quote:
Op maandag 15 mei 2006 17:11 schreef Godslasteraar het volgende:
Dat was inderdaad die club die behoorlijk naief dacht over de kansen van een democratisch Midden-Oosten.

http://www.whitehouse.gov/news/releases/2003/02/20030226-11.html
quote:
Vooral dat laatste is absoluut waar. De islam loopt op zijn laatste benen. Het enige wat nog vereist is om het af te maken, is een beul en een halsmisdaad om het vonnis te voltrekken. Over ongeveer 40 jaar bestaat de Islam alleen nog maar in de geschiedenisboeken.
  maandag 15 mei 2006 @ 19:01:26 #296
146018 mariatrepp
pi_37852532
quote:
Op maandag 15 mei 2006 14:10 schreef Godslasteraar het volgende:
Ah, verstandig, ''nicht is es dein loos Fliegenwedel zu sein''.
Wie btte??? Leg eens uit??
pi_37852571
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De islam loopt op zijn laatste benen. Het enige wat nog vereist is om het af te maken, is een beul en een halsmisdaad om het vonnis te voltrekken. Over ongeveer 40 jaar bestaat de Islam alleen nog maar in de geschiedenisboeken.
Zal jij even bedrogen uitkomen
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 15 mei 2006 @ 19:03:08 #298
146018 mariatrepp
pi_37852584
quote:
Op maandag 15 mei 2006 14:14 schreef Godslasteraar het volgende:
Ongetwijfeld wordt nu in de linkse kerk, en door Hans Dijkstal, het Horst Wessel lied aangeheven. .
Ik snap het niet...maar ik wil het graag begrijpen
  maandag 15 mei 2006 @ 19:04:50 #299
144250 doesss
Show me the money
pi_37852625
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:57 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd hoe dit gaat uitpakken, na de moord op Fortuyn en Van Gogh nu dit weer. Ik hoop in ieder geval dat de beveiliging van Verdonk goed in orde is. Het schept in ieder geval een nieuw precedent, een nieuw dieptepunt. Waartoe men wel niet bereid is om iemand de mond te snoeren is griezelig.
Helemaal met je eens.

Men beseft blijkbaar niet dat dit soort precedenten onze maatschappij op den duur compleet uitholt.

En inderdaad, ik hou m'n hart vast voor Verdonk en Bos in de komende verkiezingsstrijd.

PS: Even in herinnering roepende, de publiekelijke tuchtiging van Advocaat tijdens het EK.
Life is just a ride!
  maandag 15 mei 2006 @ 19:05:47 #300
146018 mariatrepp
pi_37852647
quote:
Op maandag 15 mei 2006 14:16 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

[afbeelding]

. Blij dat die neoconhoer hier uitgespeeld is.
Ik ben echt een tegenstander van de neocons, dag en nacht met niets anders bezig, maar dit kan op geen enkele manier door de beugel. Hebben jullie/wij geen opzichter hier op FOK!, of zoiets?
  maandag 15 mei 2006 @ 19:07:08 #301
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_37852691
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Zal jij even bedrogen uitkomen
Ik denk van niet hoor. Het geweld vanaf de jaren '70 tot heden is slechts de laatste oprisping van een geloof wat zich niet kon hervormen en uiteindelijk voor de confrontatie met een militair superieure vijand koos. Maar goed, niet iedereen heeft de gave om buiten de verstikkende politiek correcte waan van de dag te denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')