Mooi gezegd, is geen speld tussen te krijgen, vroeg of laat valt zo'n iemand door de mand, ik ben blij dat ze weg gaat, ze brengt niks dan ellende, en het zielige "ik ben besneden dus geloof mij maar"-verhaal, daar hoeft ze in de VS niet mee aan te komen, daar hebben ze Tom Cruise al.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:49 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Je kan de situatie voor jezelf mooier maken, romantiseren en verdraaien, maar feit blijft dat haar leugens haar houdbaarheidsdatum in Nederland exponenteel hebben doen dalen. Nu kan je je zelf wel wijs maken dat dit een doortrapte stunt van die illegale lijperd is, omdat je het niet wil accepteren dat je Afrikaanse talisman je mooi langs de kant heeft gezet door als een lafbek te vluchten, maar de realiteit is toch dat ze haar vroegere meesters bij de VVD niet meer onder ogen kan zien.
Precies. We gaan nog veel van haar horen. En zien natuurlijk.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:52 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
De realiteit is . dat ze groter gaat worden dan ooit..
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 17:52 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Ze is niet te stoppen![]()
Ondanks de moslim extremisten
![]()
Heb de laatste keer Ayaan mogen stemmen. Het zal nu ook voor mij Rita worden.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:52 schreef Gia het volgende:
Maakt voor mij de keuze volgend jaar een stuk eenvoudiger. Ik twijfelde of ik op Rita of Ayaan zou stemmen. Wordt dus zeker Rita nu.
bronquote:Trouw spreekt van een journalistieke doodzonde van Zembla, maar vlakt ook de rol van het NOS-journaal niet uit. "Het Journaal, dat ruime aandacht en gratis publiciteit aan de aflevering schonk, heeft in deze list een merkwaardige rol gespeeld. Meer dan ooit is er in Nederland behoefte aan een onafhankelijke en ongebonden publieksomroep."
Tja, voor Verdonk komt dit alles goed uit, een onderzoek naar de Ayaans verblijf hier is nu niet relevant meer.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:52 schreef Gia het volgende:
Maakt voor mij de keuze volgend jaar een stuk eenvoudiger. Ik twijfelde of ik op Rita of Ayaan zou stemmen. Wordt dus zeker Rita nu.
aangezien 80 procent van de asielzoekers liegt tijdens de procedure.. wou je die honderdduizenden mensen nu allemaal weer terugsturen.?quote:Op maandag 15 mei 2006 17:56 schreef OldJeller het volgende:
Gaat nu onze belasting omlaag, omdat we haar security, appartement en aanwezigheid in de politiek niet meer hoeven te bekostigen?
Dat is een economische leugenachtige parasiet minder.
Ik had nog taart in m'n koelkast staan, even kijken of er ook nog ergens kaarsjes liggen.
Wel als andere partijen willen dat dit onderzoek wordt voortgezet om eventueel, indien mogelijk, de VVD in kwaad daglicht te stellen wegens AHM in hun partij.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:58 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Tja, voor Verdonk komt dit alles goed uit, een onderzoek naar de Ayaans verblijf hier is nu niet relevant meer.
Het was pure riooljournalistiek, had niets te melden en had uitsluitend een politiek doel. En dus bleek weer eens dat de VARA zeker niet onafhankelijk is, terwijl ze wel de pretentie hebben dat te zijn.quote:
Ook als het een biertje met varkensvlees is?quote:Op maandag 15 mei 2006 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben best bereid haar nog 10 euro te geven om iets lekkers onderweg te kopen.²
Hirsi Ali heeft de autochtoon zo ver zelfs gekregen dat hij van mening is dat 80 % van de asielzoekers notoire leugenaars zijn.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:59 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
aangezien 80 procent van de asielzoekers liegt tijdens de procedure.. wou je die honderdduizenden mensen nu allemaal weer terugsturen.?
shame on you![]()
Dan niet, maar dat eet ze niet, ze zegt zelf Moslim te zijn.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ook als het een biertje met varkensvlees is?
nou mooi toch dat ze het nederlandse gedachtengoed kan verspreidenquote:Op maandag 15 mei 2006 18:04 schreef pberends het volgende:
Hirsi Ali gaat naar een superconservatieve denktank, de hofleverancier van President Bush. En dat zat bij de VVD die erg voor euthanasie, homohuwelijk en abortus is.
kuch, ow jahaaa ???quote:Op maandag 15 mei 2006 18:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan niet, maar dat eet ze niet, ze zegt zelf Moslim te zijn.²
Bedoel je dit soort kaarsjes?quote:Op maandag 15 mei 2006 18:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wel als andere partijen willen dat dit onderzoek wordt voortgezet om eventueel, indien mogelijk, de VVD in kwaad daglicht te stellen wegens AHM in hun partij.![]()
Heb jij overigens nog kaarsjes voor mijn taart?
quote:Op maandag 15 mei 2006 18:04 schreef pberends het volgende:
Hirsi Ali gaat naar een superconservatieve denktank, de hofleverancier van President Bush. En dat zat bij de VVD die erg voor euthanasie, homohuwelijk en abortus is.
Al aan je maat Michiel S. verteld? Cijfers? Bron?quote:Op maandag 15 mei 2006 17:59 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
aangezien 80 procent van de asielzoekers liegt tijdens de procedure.. wou je die honderdduizenden mensen nu allemaal weer terugsturen.?
shame on you![]()
Is dit een duistere dag voor jou, die je nog vele jaren zal herinneren en telkens 1 minuut stilte in acht voor gaat nemen?quote:Op maandag 15 mei 2006 18:08 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Bedoel je dit soort kaarsjes?
[afbeelding]
Nee, die heb ik niet, Maar vraag het aan Bansheeboy, mischien heb je bij hem meer succes.
Wat ben je toch grappigquote:Op maandag 15 mei 2006 18:10 schreef OldJeller het volgende:
[..]
[afbeelding] Al aan je maat Michiel S. verteld?![]()
![]()
![]()
Inderdaad een goeie!!!
Aankomende donderdag is er een herhaling. Speciaal voor de mensen die het gemist hebben.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:03 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
trouw heeft het zoals gewoonlijk weer bij het juiste eind:
Dat belasting centen gebruikt worden voor die Zembla rommel, schandalig![]()
Nee, ik had voor dit nieuws bekend werd al gepost dat ze maar beter kon vertrekken. "genoeg is genoeg". En ik denk dat ze hier verstandig aan doet.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:12 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Is dit een duistere dag voor jou, die je nog vele jaren zal herinneren en telkens 1 minuut stilte in acht voor gaat nemen?
treinkaartje?quote:Op maandag 15 mei 2006 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben best bereid haar nog 10 euro te geven om iets lekkers onderweg te kopen.²
Voelde me ook niet aangesproken hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 17:52 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Bepaalde woorden letterlijk nemen, ze uit de context halen om vervolgens daarmee iemand
aan te vallen, komt vaker voor.
(daarmee bedoel ik niet Slayage).![]()
NOVA hele uitzending.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:20 schreef Slayage het volgende:
Zometeen op 2 Vandaag hier over.
Ayaan Hirsi Ali lijkt me...quote:Op maandag 15 mei 2006 18:24 schreef Chadi het volgende:
hoe gaat ze in de vs heten??
Toch wel. Want neemt Hirsi de Amerikaanse nationaliteit aan? Zo nee, dan speelt nog steeds de onterechte verkrijging van de nederlandse nationaliteit. Bovendien kan er nog een smeuïig schandaal volgen m.b.t. de wijze waarop AHM in de Kamer terecht is gekomen. Als de VVd wist, dat ze gelogen had en dus op onterechte gronden een paspoort heeft gekregen, zijn ze medeplichtig aan verkiezingsfraudequote:Op maandag 15 mei 2006 17:58 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Tja, voor Verdonk komt dit alles goed uit, een onderzoek naar de Ayaans verblijf hier is nu niet relevant meer.
Feest gaat verderquote:
bronquote:Amerika-commentator Willem Post spreekt van een "ruk naar rechts" voor Hirsi Ali. "Het AEI vindt zichzelf middenin het politieke spectrum staan, in werkelijkheid is het toch behoorlijk conservatief." Het is hem ook onduidelijk wat de politica bij het instituut moet gaan doen. "Dit instituut is goed in buitenlandse en veiligheidspolitiek. Ik vraag me af wat zij daaraan kan bijdragen."
Het is volgens Post nog maar de vraag of Hirsi Ali vindt wat ze zoekt in de VS. "Misschien droomt ze van een soort 'melting pot', maar die bestaat eigenlijk niet. Amerikaan zijn is belangrijk, maar je eigen afkomst ook."
Post denkt dat Hirsi Ali te maken gaat krijgen met een discussie die lang niet zo onder druk staat als in Nederland. "Zo is het in Amerika bijvoorbeeld helemaal geen probleem als iemand een hoofddoek draagt, dat moet je namelijk zelf weten."
Je vergeet te vertellen dat die slappe winters van de laatste tijd ook de schuld van links zijn. En het slijten van je autobanden. Oh ja, en dat regen nat is. Ook allemaal de schuld van links.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:33 schreef lionsguy18 het volgende:
De verkiezingsstrijd is begonnen.
Alle middelen worden ingezet om rechtse politici in een kwaad daglicht te stellen.
Natuurlijk volgen een paar maanden voor de verkiezingen sensationele onthullingen over Wilders.
Wat een benepen links landje is Nederland toch.
Maar illegalen moeten blijven. Lekker inkonsekwent.
Maar ook daarbij heiligt het doel alle middelen, de karaktermoord op Verdionk.
Nederland heeft behoefte aan een objectieve pers en niet aan linkse rioolratten.
Ik wacht op de eerste aflevering van Zembla over Duyvendak of andere criminele politici uit linkse hoek.
Maar die komen er natuurlijk niet volgens het linkse korrekte denken.
Het was inderdaad een zeer dubieus media een tweetje.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:02 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Het was pure riooljournalistiek, had niets te melden en had uitsluitend een politiek doel. En dus bleek weer eens dat de VARA zeker niet onafhankelijk is, terwijl ze wel de pretentie hebben dat te zijn.
Een verblijfsvergunning voor de VS zal nu geen probleem zijn voor haar, netzomin als haar naturalisatie tot Amerikaan. Mischien is dat ook een reden voor haar keuze voor de AEI.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Toch wel. Want neemt Hirsi de Amerikaanse nationaliteit aan? Zo nee, dan speelt nog steeds de onterechte verkrijging van de nederlandse nationaliteit. Bovendien kan er nog een smeuïig schandaal volgen m.b.t. de wijze waarop AHM in de Kamer terecht is gekomen. Als de VVd wist, dat ze gelogen had en dus op onterechte gronden een paspoort heeft gekregen, zijn ze medeplichtig aan verkiezingsfraude
Zegt iemand met 13988 post op FOK.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je vergeet te vertellen dat die slappe winters van de laatste tijd ook de schuld van links zijn. En het slijten van je autobanden. Oh ja, en dat regen nat is. Ook allemaal de schuld van links.
Get a life, zeg.
Ze zit straks onder de christen extremisten waar ze het bestaan van homo's moet gaan verdedigen. Vast een groot succesquote:Op maandag 15 mei 2006 17:52 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Ze is niet te stoppen![]()
Ondanks de moslim extremisten
![]()
dat klopt, ze gaat ook een film maken over de onderdrukking van de homo's in naam van de islamquote:Op maandag 15 mei 2006 18:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze zit straks onder de christen extremisten waar ze het bestaan van homo's moet gaan verdedigen. Vast een groot succes.
Dat had je inderdaad een paar keer eerder gezegd.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:19 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Nee, ik had voor dit nieuws bekend werd al gepost dat ze maar beter kon vertrekken. "genoeg is genoeg". En ik denk dat ze hier verstandig aan doet.
Achja, sommige mensen doen alles voor het geld. Zo zie je maar weer, ze deed het alleen voor het geld. Een profiteur, een parasiet, een economische vluchteling die tevens pathologisch leugenaar is.quote:Wat ik wél een blunder vind van haar is dat ze de American Enterprise Institute prefereert boven de John Hopkins University, onbegrijpelijk, zeker voor een studiebol. Maar de AEI betaald blijkbaar beter, een waardeloos argument, maar goed, das haar pakkie an.
Ik ben ook benieuwd hoe dit gaat uitpakken, na de moord op Fortuyn en Van Gogh nu dit weer. Ik hoop in ieder geval dat de beveiliging van Verdonk goed in orde is. Het schept in ieder geval een nieuw precedent, een nieuw dieptepunt. Waartoe men wel niet bereid is om iemand de mond te snoeren is griezelig.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:41 schreef doesss het volgende:
[..]
Het was inderdaad een zeer dubieus media een tweetje.
Los van het onderwerp in deze, zijn AHA en wat je daar van vind, denk ik dat we zeer ongelukking moeten zijn met dit soort ontwikkelingen.
Men claimt onafhankelijke nieuwsgaring te brengen en ondertussen probeert men het volk te manipuleren.
Je kunt gerust stellen dat het niveau van bijvoorbeeld het NOS journaal, twee vandaag en nova
verdacht veel richting Story en Prive gaat.![]()
Ja maar ze zit daar straks onder christenen die net zo over homo's en euthenasie denken als de strengste ayatholla'squote:Op maandag 15 mei 2006 18:54 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
dat klopt, ze gaat ook een film maken over de onderdrukking van de homo's in naam van de islam
het script is al klaar
wat een onzinquote:Op maandag 15 mei 2006 18:56 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat had je inderdaad een paar keer eerder gezegd.
[..]
Achja, sommige mensen doen alles voor het geld. Zo zie je maar weer, ze deed het alleen voor het geld. Een profiteur, een parasiet, een economische vluchteling die tevens pathologisch leugenaar is.
Wat heeft zij in haar vuistje kunnen lachen..
Als economisch vluchteling hier komen, leuk verhaaltje vertellen, bij een rechtse partij komen die moeilijker is omtrent asielzoekers, een appartement op kosten van 'de zaak' (Nederlanders) krijgen..
Wat een grap!
En nu heeft ze helaas haar kaarten in Nederland verspeeld dus gaat ze verder, op zoek naar een andere staat te exploiteren.
Haar broer heeft gewoon met zijn volle verstand geroepen wat zembla heeft laten zien. Wat kan mij het schelen dat hij het later terug neemt. Feit is namelijk ook dat haar broer letterlijk in de docu roept dat de uizending niet tegen haar gebruikt mag worden. Dus vrij begrijpelijk dat hij zijn verhaal later terug neemt.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hoe kan je zo klakkeloos een zeer zwakke documentaire geloven waarin notabene anonieme getuigen werden gehoord en waar ook al uit blijkt dat het verhaal over haar huwlijk nogal discutabel is, zelfs haar broer heeft dit al weer terug genomen.
Dat was inderdaad die club die behoorlijk naief dacht over de kansen van een democratisch Midden-Oosten.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:11 schreef Godslasteraar het volgende:
Trouwens, dat American Enterprise Institute, dat waren toch de mensen die dachten het MO te kunnen moderniseren door het invoeren van democratie?
Vooral dat laatste is absoluut waar. De islam loopt op zijn laatste benen. Het enige wat nog vereist is om het af te maken, is een beul en een halsmisdaad om het vonnis te voltrekken. Over ongeveer 40 jaar bestaat de Islam alleen nog maar in de geschiedenisboeken.quote:Dan lijkt het erop dat ze met het aannemen van Ayaan een koerswijziging maken. Blijkbaar zijn ze na het debacle van Irak (eindelijk) tot de conclusie gekomen dat de islam en democratie niet samengaan, en dat de islam óf drastisch hervormd moet worden, óf ten onder moet gaan.
Wie btte??? Leg eens uit??quote:Op maandag 15 mei 2006 14:10 schreef Godslasteraar het volgende:
Ah, verstandig, ''nicht is es dein loos Fliegenwedel zu sein''.![]()
Zal jij even bedrogen uitkomenquote:Op maandag 15 mei 2006 19:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De islam loopt op zijn laatste benen. Het enige wat nog vereist is om het af te maken, is een beul en een halsmisdaad om het vonnis te voltrekken. Over ongeveer 40 jaar bestaat de Islam alleen nog maar in de geschiedenisboeken.
Ik snap het niet...maar ik wil het graag begrijpenquote:Op maandag 15 mei 2006 14:14 schreef Godslasteraar het volgende:
Ongetwijfeld wordt nu in de linkse kerk, en door Hans Dijkstal, het Horst Wessel lied aangeheven. .
Helemaal met je eens.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:57 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoe dit gaat uitpakken, na de moord op Fortuyn en Van Gogh nu dit weer. Ik hoop in ieder geval dat de beveiliging van Verdonk goed in orde is. Het schept in ieder geval een nieuw precedent, een nieuw dieptepunt. Waartoe men wel niet bereid is om iemand de mond te snoeren is griezelig.
Ik ben echt een tegenstander van de neocons, dag en nacht met niets anders bezig, maar dit kan op geen enkele manier door de beugel. Hebben jullie/wij geen opzichter hier op FOK!, of zoiets?quote:Op maandag 15 mei 2006 14:16 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
[afbeelding]
. Blij dat die neoconhoer hier uitgespeeld is.
Ik denk van niet hoor. Het geweld vanaf de jaren '70 tot heden is slechts de laatste oprisping van een geloof wat zich niet kon hervormen en uiteindelijk voor de confrontatie met een militair superieure vijand koos. Maar goed, niet iedereen heeft de gave om buiten de verstikkende politiek correcte waan van de dag te denken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |