Kan dat kloppen?quote:Het spijt ons, maar dit goed is reeds verhuurd of verkocht, of is nooit ingevoerd in onze database.
THXquote:Op maandag 15 mei 2006 12:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
9403 is die van mij hoor![]()
Dat was toch de bedoeling eh?![]()
http://www.post.be/site/nl/postal_codes.html![]()
Ik heb nog geen huisquote:
Graag gedaanquote:Op maandag 15 mei 2006 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
THX
Nee, ging niet om de jouwe
We zochten hier op het werk een postcode in belgie, maar konden het niet vinden
Ah op die manier.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb nog geen huis![]()
Nee, die mensen hebben de advertentie weggenomen van Immoweb omdat we een mondeling akkoord hebben.
Mondeling is het dus verkocht.
Goed zo immoweb![]()
Nog zo'n term waar ik lang mee bezig ben geweest,quote:Op maandag 15 mei 2006 12:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee, die mensen hebben de advertentie weggenomen van Immoweb omdat we een mondeling akkoord hebben.
Goed zo immoweb![]()
Vooruit dan maarquote:Op maandag 15 mei 2006 12:27 schreef D.Rose het volgende:
excuses voor de overlast
kreeg eerst een error, daarna een andere foutmelding
5 dezelfde posts was dus NIET de bedoeling
immoweb..quote:Op maandag 15 mei 2006 12:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Goed zo immoweb![]()
Nope geen last van,quote:Op maandag 15 mei 2006 12:28 schreef D.Rose het volgende:
Doet fok bij jullie ook vreemd?
hij geeft aan dat topics nog open zijn, maar als ik ze open zijn ze dicht
Makelaars, wat hier funda is zeg maarquote:
jaquote:Op maandag 15 mei 2006 12:28 schreef D.Rose het volgende:
Doet fok bij jullie ook vreemd?
hij geeft aan dat topics nog open zijn, maar als ik ze open zijn ze dicht
gelukkigquote:Op maandag 15 mei 2006 12:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ja.. maar ik heb echt wel vaker last van.. wordt er ook vaak gewoon uitgemioeterd en moet dan min. of 5-7 wachten en dan kan ik weer..
![]()
Das belgisch voor makelaar.quote:
ah.. ok ..bedankt..quote:Op maandag 15 mei 2006 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Makelaars, wat hier funda is zeg maar
Werk ze dan hequote:Op maandag 15 mei 2006 12:32 schreef Steve-O het volgende:
Ik ga me maar is klaar maken voor mijn werk
Succes met je THEE hequote:Op maandag 15 mei 2006 12:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ah.. ok ..bedankt..
ik ga weer wat doen.. ben er toch ook niet helemaal bij.. bléh.. eerst maar een dubbele.![]()
ja.. bedankt.quote:
whisky in een kopjequote:Op maandag 15 mei 2006 12:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ah.. ok ..bedankt..
ik ga weer wat doen.. ben er toch ook niet helemaal bij.. bléh.. eerst maar een dubbele.![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:27 schreef D.Rose het volgende:
excuses voor de overlast
Maar je kunt dus nog multi-postenquote:Op maandag 15 mei 2006 12:27 schreef D.Rose het volgende:
excuses voor de overlast
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
edit: eeh. waarom krijg ik er dan ook 2?![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
omdat je een spemmer bentquote:Op maandag 15 mei 2006 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
Het is allemaal de schuld van de NCRV!quote:Op maandag 15 mei 2006 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
Het is eigenlijk gewoon een website waar zowel makelaars als particulieren een advertentie kunnen plaatsen om een onroerend goed te verkopen.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Makelaars, wat hier funda is zeg maar
Doen het vast heel goed als koekblikquote:
Een makelaar heet toch ook iets met immo daar?quote:Op maandag 15 mei 2006 12:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon een website waar zowel makelaars als particulieren een advertentie kunnen plaatsen om een onroerend goed te verkopen.
Niet echt een makelaar dus![]()
hier kun je als particulier ook je huis op funda zetten.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon een website waar zowel makelaars als particulieren een advertentie kunnen plaatsen om een onroerend goed te verkopen.
Niet echt een makelaar dus![]()
Immobilënkantoorquote:Op maandag 15 mei 2006 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een makelaar heet toch ook iets met immo daar?
er liggen koekjes in jaquote:Op maandag 15 mei 2006 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doen het vast heel goed als koekblik
Oud te worden, goed sluiten zal dat blik wel nietquote:
En werken dat soort thee dignen dan ook echt?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:04 schreef _Cara_ het volgende:
[quote]Op maandag 15 mei 2006 12:34 schreef D.Rose het volgende:
whisky in een kopje
[quote]Op maandag 15 mei 2006 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Succes met je THEE he
Thee dus..Minty Green van Pickwick...goed tegen hoofdpijn..en zo...hoop ik
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 13:09 schreef indahnesia.com het volgende:
@ Christiaan, ik ga weer een stukje vertalen voor je als je het wil hebben.. hete aswolken en vluchtende mensen.
Ik heb alleen geen foto, maar zoek maar een leuke uit.quote:
Is goedquote:Op maandag 15 mei 2006 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen foto, maar zoek maar een leuke uit.De laatste twee in mijn fotoboek zijn niet van mij, daar staat de bron in het fotootje..
quote:Op maandag 15 mei 2006 13:18 schreef liefie_ het volgende:
sow klaar met school
"Opnieuw dank aan onze vaste Indonesië-correspondent"quote:Op maandag 15 mei 2006 13:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Indah. FP.
quote:Op maandag 15 mei 2006 13:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"Opnieuw dank aan onze vaste Indonesië-correspondent"
![]()
Ja cool. Misschien kunnen we wat regelen dat jij één bericht per week over Indonesië doet en dan toch Nieuwsposter mag zijn als je wilquote:Op maandag 15 mei 2006 13:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hij's goed bedacht idd.. Over 50 dagen ga ik wel echt journalistje spelen..![]()
Want?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:45 schreef qu63 het volgende:
http://www.nu.nl/news/732(...)rdam_moet_dicht.html
jammer
Ja, zoiets had ik in gedachten, ik moet dan echter wel internet thuis hebben, dat is vooralsnog niet het geval. Tot die tijd zal ik weinig op internet te vinden zijn denk ik.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja cool. Misschien kunnen we wat regelen dat jij één bericht per week over Indonesië doet en dan toch Nieuwsposter mag zijn als je wil
Whehe.. ik zit op 't werk, ik heb al wat filmpjes gekeken zonet. Erg mooi gezichtquote:Op maandag 15 mei 2006 13:59 schreef liefie_ het volgende:
om 2 uur komt t nieuws weer indah en dan is t weer ven de vulkaan op nl 2
ik dacht misschien vind je t mooi om te zien of zo...
owja werk...quote:Op maandag 15 mei 2006 14:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Whehe.. ik zit op 't werk, ik heb al wat filmpjes gekeken zonet. Erg mooi gezicht![]()
en oh:
Gaswolken denderen de Merapi-vulkaan af
over een half uurtje want dan moet ik weer wegquote:
Mijn rapportage,quote:
wat is er dan veranderd?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn rapportage,
2,5 dag mee bezig geweest, klopte helemaal,
en nu moet het toch weer terug naar de 'foute' toestand
Jemig.. het ziet er niet goed uit..(volgens het duitse journaal.).. hoe lang zou dat op deze manier kunnen blijven spugen, voordat de echte uitbarsting volgt? Enge bedoening!!..quote:Op maandag 15 mei 2006 14:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Whehe.. ik zit op 't werk, ik heb al wat filmpjes gekeken zonet. Erg mooi gezicht![]()
en oh:
Gaswolken denderen de Merapi-vulkaan af
Ik had de absolute waardes van alles genomen, om de werklast aan te geven, en dat was dus weer niet goed, want het steeg ineens allemaal te hard.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat is er dan veranderd?
of heb je gewoon iets verkeerd gedaan
Iemand riep mij?quote:
Leer zequote:Op maandag 15 mei 2006 15:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
Maargoed, ik ga leren
Succes jongen.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
Maargoed, ik ga leren
Nichten tochquote:
Dat hangt er vanaf wat je er mee doetquote:
Lerenquote:Op maandag 15 mei 2006 16:12 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand nog spannende plannen voor vanavond?
Waarom was je dan nog zo laat op gister?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leren
Iemand bellen![]()
Slapen, en dus niet rond 3 uur fok!ken
Kon niet slapen, lag echt al ruim 1 1\/2 uur naar het plafond te staren,quote:Op maandag 15 mei 2006 16:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom was je dan nog zo laat op gister?
Je even mengen onder je vrienden.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kon niet slapen, lag echt al ruim 1 1\/2 uur naar het plafond te staren,
dus dacht dat ik dan beter kon gaan fok!ken
Ik ga zo maar eens slapen.quote:
Zal ik het nog lekker even stiller makenquote:Op maandag 15 mei 2006 16:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een stilte hier rond deze tijddat ben ik niet gewent hoor
vergaderingen zijn altijd kutquote:Op maandag 15 mei 2006 17:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, uit vergadering en thuis.. wat een gekut weer
dan zou ik je telefoon toch maar uitzetten ivm hoge rekeningenquote:Op maandag 15 mei 2006 17:39 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, inderdaad. Zeker als het 'even' duurt en vervolgens zit je er 2.5 uur terwijl ik werk aan het overdragen was.. En bedankt..Nou ja, wat niet overgedragen is op 1 juli, komt men simpelweg niet meer te weten
![]()
Nee hoor, zodra ik daar ben neem ik een lokaal nummer. Emailen kunnen ze, maar zonder financiele vergoeding ga ik daarop niet antwoorden. (Lang verhaal eigenlijk, maar daar komt het op neer. De baas wilde pertinent geen werk outsourcen.... nog wat gebla-bla er bij en zo.)quote:Op maandag 15 mei 2006 17:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan zou ik je telefoon toch maar uitzetten ivm hoge rekeningen
Ik ook, al de hele dag zelfsquote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 18:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook, al de hele dag zelfs.
Ordinaire TVP.
Nee, nooit op maandagquote:
Hoeveel bezoekers zijn dat?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:40 schreef indahnesia.com het volgende:
hmm. gisteren 3.0 GB datatraffic er doorheen.. Dat zal vandaag wel niet minder zijn
Wowquote:Op maandag 15 mei 2006 20:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ruim 9.000 gisteren, een record, vandaag zit ik daar alweer overheen, op naar de 10.000![]()
tuurlijk, maar daar haal ik in deze tijden niet extreem veel geld meer mee binnen hoor, het zijn nu echt de kijkers die komen, minder de klikkers.. maar goed, iedere dollar is meegenomen natuurlijk.quote:
geen flauw idee waar, maar kwam in mijn onderzoek iemand tegen die daar geboren was en nu in NL woont, dus er zal vast meer familie wonenquote:Op maandag 15 mei 2006 20:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
serieus ja? Op de vulkaan toch niet he?![]()
geen flauw idee waar, maar kwam in mijn onderzoek iemand tegen die daar geboren was en nu in NL woont, dus er zal vast meer familie wonenquote:Op maandag 15 mei 2006 20:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
serieus ja? Op de vulkaan toch niet he?![]()
Jezusquote:
Nietusquote:Op maandag 15 mei 2006 21:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij kiest de verkeerde vrouwen uit dan
haha.. ja dat zal dan vast wel, welke periode ongeveer? Heb je jaartallen?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geen flauw idee waar, maar kwam in mijn onderzoek iemand tegen die daar geboren was en nu in NL woont, dus er zal vast meer familie wonen
vrouwen, eindigend op i is vrijwel altijd vrouwelijk. Soeharto is mannelijk..quote:Op maandag 15 mei 2006 21:04 schreef D.Rose het volgende:
Indah, is Soeharti een voor- of achternaam?
Pardon?quote:
Dat komt door mannen, die halen het slechtste in ons bovenquote:
Ergens tussen 2.356 BC en 1991 ADquote:Op maandag 15 mei 2006 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. ja dat zal dan vast wel, welke periode ongeveer? Heb je jaartallen?
Ook weer zoiets, altijd de schuld afschuivenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat komt door mannen, die halen het slechtste in ons boven.
Emma Heiligers is geboren op 17-06-1953 in Soerabaja, Indonesië, dochter van Willem Ivan Heiligers en Soehartiquote:Op maandag 15 mei 2006 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. ja dat zal dan vast wel, welke periode ongeveer? Heb je jaartallen?
We leren van de meestersquote:Op maandag 15 mei 2006 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook weer zoiets, altijd de schuld afschuiven
En het nog over bier gaan hebben ookquote:Op maandag 15 mei 2006 21:12 schreef es70 het volgende:
[..]
We leren van de meesters.
'Nee, schat... ik wilde het echt niet. Het kwam door het BIER'
misschien heeft ze nog leuke nichtjesquote:Op maandag 15 mei 2006 21:12 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh.. maar da's eigenlijk al NA de onafhankelijkheid. Da's best boeiend, want daar is toch nog best wel wat van de vinden, vooral in Nederland trouwens.
Hoeveel mensen wonen er in Indonesie? Ongeveer 200.000.000 toch?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ooh, dan moet ik wel iets kunnen vinden
Ik heb toestemmingquote:Op maandag 15 mei 2006 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En het nog over bier gaan hebben ook![]()
Hoe durf je![]()
iets van 230 miljoen. Zeker weten doen ze het niet, want de laatste volkstelling is van 2000..quote:Op maandag 15 mei 2006 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen wonen er in Indonesie? Ongeveer 200.000.000 toch?
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb toestemming. Ik mag ook een mannenburger van Pat, hij wil dichter bij zijn gevoelens komen
.
Die reclame.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Hij lijkt me niet eens lekker... (de mannenburger dusquote:Op maandag 15 mei 2006 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
of brengen ons zo in de war, dat we rarae sprongen maken..quote:Op maandag 15 mei 2006 21:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat komt door mannen, die halen het slechtste in ons boven.
Je smaak, wat doe jequote:Op maandag 15 mei 2006 21:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij lijkt me niet eens lekker... (de mannenburger dus).
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:19 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
of brengen ons zo in de war, dat we rarae sprongen maken..![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook weer zoiets, altijd de schuld afschuiven
Ik vind eigenlijk niks van de Mac écht lekkerquote:
hij smaakt goed hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 21:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij lijkt me niet eens lekker... (de mannenburger dus).
Vet ergquote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk niks van de Mac écht lekker.
Ken je ze al allemaalquote:Op maandag 15 mei 2006 21:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
iets van 230 miljoen. Zeker weten doen ze het niet, want de laatste volkstelling is van 2000..
Er is hier niet eens een Mac in de buurt, kan je nagaanquote:
beetje socialer worden danquote:Op maandag 15 mei 2006 21:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat zit er niet in, ik ken nog niet eens 1 miljoenste![]()
Dan heb je nog wat te doen als je daar bentquote:Op maandag 15 mei 2006 21:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat zit er niet in, ik ken nog niet eens 1 miljoenste![]()
Wat voor uithoek woon jij zegquote:Op maandag 15 mei 2006 21:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Er is hier niet eens een Mac in de buurt, kan je nagaan.
Palingstein, dat wist je toch welquote:
Hoiquote:
Palingsteinquote:Op maandag 15 mei 2006 21:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Palingstein, dat wist je toch wel. Purmerend is de dichtsbijzijnde Mac, en aangezien we geen auto hebben....
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Palingstein
Ik had er tot een minuut terug zelfs nog nooit van gehoord
Oehquote:
Dat is Frieslandquote:
Arme jijquote:Op maandag 15 mei 2006 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Okay dan... Ik ben Esther, en ik woon vlak bij Jan Smit... Duidelijker
.
Dat deel toch dat we zelfstandig verder laten gaan?quote:
Och, moet er toch nog zeker 5 minuten voor lopen, 't is niet mijn buurmanquote:
Kan je je daar wel tegen laten inenten?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Och, moet er toch nog zeker 5 minuten voor lopen, 't is niet mijn buurman.
Voor mezelf ben ik niet zo bang, ik ben en blijf een 'jas'... Maar mijn kinderen...quote:Op maandag 15 mei 2006 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je je daar wel tegen laten inenten?
Kloptquote:
Daarom ben ik nooit in de macquote:Op maandag 15 mei 2006 21:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's teveel moeite
ik 1,5 (is 1 lange weg)
Hier is het 12 minuten in de auto (wordt dat ding ook nog eens gebruiktquote:Op maandag 15 mei 2006 21:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's teveel moeite
ik 1,5 (is 1 lange weg)
Een jas? En je kinderen moet je ver weg houden daar hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 21:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor mezelf ben ik niet zo bang, ik ben en blijf een 'jas'... Maar mijn kinderen...![]()
Je weet wel medelijden op te wekkenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]Okay dan... Ik ben Esther, en ik woon vlak bij Jan Smit... Duidelijker
.
tis ook nooit goed.. woon je in limburg..niet goed.. woon je bij Jan Smit.. niet goed..quote:
inderdaad, of Indonesië natuurlijkquote:Op maandag 15 mei 2006 21:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tis ook nooit goed.. woon je in limburg..niet goed.. woon je bij Jan Smit.. niet goed..
waar moeten we dan wonen.. laat me raden Eindhoven..![]()
moah.. gelukkig is een deel al weg, in tegenstelling tot de tsunami, die niemand zag aankomenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:56 schreef _Cara_ het volgende:
Die arme mensen daar.....ocherm.. dat wordt weer een ravage..
hey indahquote:Op maandag 15 mei 2006 21:56 schreef indahnesia.com het volgende:
hey liefie
Wie zegt dat limboland niet goed isquote:Op maandag 15 mei 2006 21:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tis ook nooit goed.. woon je in limburg..niet goed.. woon je bij Jan Smit.. niet goed..
waar moeten we dan wonen.. laat me raden Eindhoven..![]()
*jaloursquote:Op maandag 15 mei 2006 22:17 schreef liefie_ het volgende:
regen
hier af en toe een druppelquote:Op maandag 15 mei 2006 22:17 schreef liefie_ het volgende:
regen
nou, langer als 50 dagen kan ik niet wachten hoor.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kun je lang wachtenwij zijn nu eindelijk eens aan de beurt
Pardon?? jij hebt echt geen 50 dagen GEEN regen gehad??quote:Op maandag 15 mei 2006 22:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou, langer als 50 dagen kan ik niet wachten hoor.
Nee, over 50 dagen zit in in't vliegtuig ergens boven India denk ik.. weg uit Nederlandquote:Op maandag 15 mei 2006 22:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Pardon?? jij hebt echt geen 50 dagen GEEN regen gehad??kan niet
jij hebt echt wel een bui over je heen gehad hoor
Mooi zo, dan zou NL gelijk weer een stuk veiliger wordenquote:Op maandag 15 mei 2006 22:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, over 50 dagen zit in in't vliegtuig ergens boven India denk ik.. weg uit Nederland![]()
Een jasquote:Op maandag 15 mei 2006 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een jas? En je kinderen moet je ver weg houden daar hoor
google sitemaps installeren, krijg je alle zoekresultaten en scores te zienquote:Op maandag 15 mei 2006 22:30 schreef indahnesia.com het volgende:
hmm.. als je in Google zoekt op Merapi, dan kom je in de top 10 vast enkele hits van mijn websites tegen.. niet slecht
Avondquote:
jah, ik blijf Google dingen installerenquote:Op maandag 15 mei 2006 22:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
google sitemaps installeren, krijg je alle zoekresultaten en scores te zien
Rare mensen die Volendammersquote:Op maandag 15 mei 2006 22:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Een jas. Mensen van buiten Volendam waren vroeger te herkennen aan het feit dat ze een jas droegen (de Volendammer dracht was kennelijk warm genoeg om zonder jas over de dijk te gaan), vandaar dat de import dus 'jassen' genoemd worden.
Nu Bengeltje er weer is ben jij er ook heeeeeeeeel toevalligquote:
Gezellige mensen zorgen voor gezellig mensen.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nu Bengeltje er weer is ben jij er ook heeeeeeeeel toevallig![]()
ik kom ook nog even langswaaienquote:Op maandag 15 mei 2006 22:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gezellige mensen zorgen voor gezellig mensen.
jij denkt dat het opzet is?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nu Bengeltje er weer is ben jij er ook heeeeeeeeel toevallig![]()
Laat het langswaaien maar en blijf even.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kom ook nog even langswaaien
goed vasthouden danquote:Op maandag 15 mei 2006 22:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kom ook nog even langswaaien
jah, zoveel weeg ik niet idd..quote:
nah, ik waaide weer door, ik moest eens naar bed, ben alweer lang wakker vandaagquote:Op maandag 15 mei 2006 22:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laat het langswaaien maar en blijf even.![]()
Tja....quote:
erg hequote:Op maandag 15 mei 2006 22:53 schreef indahnesia.com het volgende:
nah, ik waaide weer door, ik moest eens naar bed, ben alweer lang wakker vandaagSteeds komt er weer een foto of een nieuwsbericht tussendoor en zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |