Ho ff, organiseren?quote:Op maandag 15 mei 2006 10:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
hoi Cara
We gaan trouwenen hierboven vind je heel de discussie over de uitnodigingen en het vrijgezellenfeest dat jag acht maand na het huweiljk zal organiseren, samen met de housewarmingparty enzo
![]()
Smorgensquote:Op maandag 15 mei 2006 10:58 schreef _Cara_ het volgende:
(Goede) morgen iedereen.. en (Goedenavond)Jag...
Nog spannende dingen gebeurt hier? ik wil absoluut niet meer teruglezen..!maar ik kan het niet laten
Je kent mijn tarieven?quote:
Mijn internet (of FOK!>>?) deed weer raar...quote:Op maandag 15 mei 2006 10:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
hoi Cara
We gaan trouwenen hierboven vind je heel de discussie over de uitnodigingen en het vrijgezellenfeest dat jag acht maand na het huweiljk zal organiseren, samen met de housewarmingparty enzo
![]()
Nee, ik ging er trouwens vanuit dat het een vriendendienst was met als bedoeling eens iedereen samen te krijgenquote:
Ging Mutz dat niet doen dit jaar? Zweefvliegen enzo?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee, ik ging er trouwens vanuit dat het een vriendendienst was met als bedoeling eens iedereen samen te krijgen![]()
Of je kan het ook als trouwcadeau zien![]()
Ik vind het echthoor
![]()
Niet organiseren maar wel meefeesten?quote:
Thxquote:Op maandag 15 mei 2006 11:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Mijn internet (of FOK!>>?) deed weer raar...
Ik ben blij voor jullie...
Vervelende situatie met je moeder. Misschien dat je vader toch een acceptabele oplossing kan vinden? Hij wil het in elk geval proberen. (Ik ben zo bang dat je ma achteraf vreselijk spijt krijgt..het missen van haar dochters huwelijk..eigenlijk moet ze haar gevoel opzij zetten in deze...voor jo/jullie....Maar jah. naiemand weet natuurlijk hoe diep haar wrok zit)
hier niet..quote:Op maandag 15 mei 2006 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Smorgens
Mag je best laten hoor zoveel spannends staat er niet
Daarom denk ik ook dat ik geen vrijgezellenfeest ga krijgen. Ik ken niemand die dat zou organiserenquote:Op maandag 15 mei 2006 11:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Niet organiseren maar wel meefeesten?(dat lijkt me btw een behoorlijke klus hoor, zoiets organiseren..
)
En ik ken leo nog niet in het eggie maar dan kan ik haar wel exclusief meeten enzo voor de housewarming.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Niet organiseren maar wel meefeesten?(dat lijkt me btw een behoorlijke klus hoor, zoiets organiseren..
)
quote:Op maandag 15 mei 2006 11:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ik ken leo nog niet in het eggie maar dan kan ik haar wel exclusief meeten enzo voor de housewarming.![]()
![]()
![]()
Dat blijkt!... hélaas blijven dit soort dingen altijd aan je vreten en kostten enorm veel energie...Dat is zo jammer...en gaat ten kostte van jullie geluksgevoel..quote:Op maandag 15 mei 2006 11:16 schreef leonieke het volgende:
Ik weet gewoon dat phille nu van mening is: als zij er niet bij is en heel dit gebeuren niet opzij kan zetten voor één avond dan spreek ik er niet meer tegen en weet ik zelfs niet of ik ooit nog een voet in haar huis zet...
Hij heeft het er dus ook heel erg moeilijk mee...![]()
Heb jij het ff druk.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:23 schreef leonieke het volgende:
[..]Zou je toch denken dat iedereen van de Lounge er één zou organiseren eh
![]()
Daarom heb ik ook gereageerd op haar stelling: "ja maar als ik er bij ga zijn en ik ga beginnen wenen, verbrod ik heel de avond voor jullie"quote:Op maandag 15 mei 2006 11:23 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat blijkt!... hélaas blijven dit soort dingen altijd aan je vreten en kostten enorm veel energie...Dat is zo jammer...en gaat ten kostte van jullie geluksgevoel..
Sorry ik zie je graag blij.. maarre ..ik ben niet zo goed in het organiseren van feestjes.. geloof ik..quote:Op maandag 15 mei 2006 11:23 schreef leonieke het volgende:
[..]Zou je toch denken dat iedereen van de Lounge er één zou organiseren eh
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 11:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook gereageerd op haar stelling: "ja maar als ik er bij ga zijn en ik ga beginnen wenen, verbrod ik heel de avond voor jullie"
met...
"Dat heb je nu al gedaan hoor..."
Bummer, geen feestjes dus bij jou.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Sorry ik zie je graag blij.. maarre ..ik ben niet zo goed in het organiseren van feestjes.. geloof ik..![]()
Oeh vertel.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ik geef wel een feestje over een paar maanden
Ah ja?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
oh ja ?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
ik nodig mezelf alvast uitquote:Op maandag 15 mei 2006 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
leonieke, weet jij toevallig een online postcode gids van belgie?quote:
En hoeveel euro krijg je?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
domeinregistratie wellichtof in ieder geval iets in die richting.
![]()
9403 is die van mij hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
leonieke, weet jij toevallig een online postcode gids van belgie?
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:02 schreef Jaguarized het volgende:
Rellen met Leo in FB.Het is duidelijk dat je een vrije dag hebt.
je nieuwe vriendinquote:
Neej johquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |