Twee handjes vol is toch genoeg?? Of geldt dat niet voor één borst??quote:Op zondag 14 mei 2006 20:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
laatst op IRC had iemand het over "jammertiet"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dan is het net te veel voor je hand zeg maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee, das net iets te veelquote:Op zondag 14 mei 2006 20:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Twee handjes vol is toch genoeg?? Of geldt dat niet voor één borst??
nee, je moetkunnen simultaanknedenquote:Op zondag 14 mei 2006 20:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Twee handjes vol is toch genoeg?? Of geldt dat niet voor één borst??
kan je die foto niet gewoon sturen dan?quote:Op zondag 14 mei 2006 20:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die hoort dan te voorschijn te komen!
Je moest eens weten hoe je mijn borsten kan kneden!!quote:Op zondag 14 mei 2006 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, je moetkunnen simultaanknedenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zoals op jouw avatar, dat gaat prima zoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
precies ja!quote:Op zondag 14 mei 2006 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, je moetkunnen simultaanknedenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zoals op jouw avatar, dat gaat prima zoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
laat maar zienquote:Op zondag 14 mei 2006 20:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe je mijn borsten kan kneden!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geloof dat je me nu te kennen geeft geen belang meer in mijn foto te hebbenquote:Op zondag 14 mei 2006 20:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
precies ja!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neuh, het is en wordt je dan toch teveel!quote:Op zondag 14 mei 2006 20:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
laat maar zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
eerst zien, dan gelovenquote:Op zondag 14 mei 2006 20:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geloof dat je me nu te kennen geeft geen belang meer in mijn foto te hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Proberen?quote:Op zondag 14 mei 2006 20:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe je mijn borsten kan kneden!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik kan het hebbenquote:Op zondag 14 mei 2006 20:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Neuh, het is en wordt je dan toch teveel!
blufquote:Op zondag 14 mei 2006 20:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jukkie.. van die grote nepperds..quote:Op zondag 14 mei 2006 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja van die extreme ballonnen, dat is gewoon smerigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maar we hebben het hier over ECHTE borstenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Heel inspirerendJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
uh uh..quote:Op zondag 14 mei 2006 20:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 mei 2006 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
w00t die TTom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoiquote:Op zondag 14 mei 2006 20:13 schreef dolle_hond het volgende:
hoiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 14 mei 2006 20:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik ga even met mijn borsten spelen eten!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
pas op dat je je niet aan je tepel priktquote:Op zondag 14 mei 2006 20:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik ga even met mijn borsten spelen eten!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ah, da's goed, dan speel ik wel ff met je borstenquote:Op zondag 14 mei 2006 20:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik accepteer de cookies.
correctquote:Op zondag 14 mei 2006 20:17 schreef dolle_hond het volgende:
zometeen PEom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
smakelijkquote:Op zondag 14 mei 2006 20:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik accepteer de cookies.
en dat is?quote:Op zondag 14 mei 2006 20:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
correctom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
was dat nou die ene met will smith die elke week wel ergens op tv komt?quote:Op zondag 14 mei 2006 20:32 schreef Steve-O het volgende:
Public Ememy
jupquote:Op zondag 14 mei 2006 20:32 schreef Steve-O het volgende:
Dubbel Dom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Emm niet dat ik weet DJ Jazzy jeff was de sitekick van Big Willquote:Op zondag 14 mei 2006 20:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
was dat nou die ene met will smith die elke week wel ergens op tv komt?
Waar ?quote:Op zondag 14 mei 2006 20:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
jupom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
o ik dacht de filmquote:Op zondag 14 mei 2006 20:36 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Emm niet dat ik weet DJ Jazzy jeff was de sitekick van Big Will
Vikingsmeisje geloof ikquote:
Eerst zien dan gelovenquote:Op zondag 14 mei 2006 20:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
Vikingsmeisje geloof ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 14 mei 2006 20:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
Vikingsmeisje geloof ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat zeiden er al meer hier, toen ging ze ineens etenquote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik eerstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet genoegquote:Op zondag 14 mei 2006 20:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat zeiden er al meer hier, toen ging ze ineens etenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij heb me een mensenkennisquote:Op zondag 14 mei 2006 20:43 schreef liefie_ het volgende:
echt er heerst een ziekelijke facinatie voor tieten op fok
ik bedoel ik hou ook wel van een leuk paar maar wat heb je aan tieten op je beeldscherm waarvan je toch nooit zult weten of t echt die persoons tieten zijn of gewoon van google gehaald zijn...
naja boys will be boys denk ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.hahaJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nah, er zijn wel mooie op internet hoor, maar ik geef toch de voorkeur aan echte..quote:Op zondag 14 mei 2006 20:43 schreef liefie_ het volgende:
ik bedoel ik hou ook wel van een leuk paar maar wat heb je aan tieten op je beeldscherm waarvan je toch nooit zult weten of t echt die persoons tieten zijn of gewoon van google gehaald zijn...
naja boys will be boys denk ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.hahaJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja dat bedoel ikquote:Op zondag 14 mei 2006 20:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nah, er zijn wel mooie op internet hoor, maar ik geef toch de voorkeur aan echte..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als vrouw mag je er gewoon gedachtenloos op los concluderen hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 20:43 schreef liefie_ het volgende:
ik accepteer de cookies.
maar ja, bij gebrek aan echte op dit momentquote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 20:47 schreef Bengeltje het volgende:
[SC] DDom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het moet niet gekker worden.
ja, dat jij nou bij de gewenste cupmaat stopt met lezen...quote:Op zondag 14 mei 2006 20:47 schreef Bengeltje het volgende:
[SC] DDom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het moet niet gekker worden.
Gewenste cupmaat ook nog.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, dat jij nou bij de gewenste cupmaat stopt met lezen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
er staat echt "Lounge" achter hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
have funquote:Op zondag 14 mei 2006 20:51 schreef Steve-O het volgende:
Ik ben Top gear kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
laatst gingen ze proberen om van een stationwagen een cabrio te makenquote:Op zondag 14 mei 2006 20:53 schreef Steve-O het volgende:
Op de BBC nieuwe episodesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
neuh.. na Peking Express wat rondzappen denk ik.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:02 schreef marcb1974 het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iemand nog iets leuks toevallig?
Is wel een leuke film nu, al is die al even bezigquote:Op zondag 14 mei 2006 21:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh.. na Peking Express wat rondzappen denk ik.
Die Vette is best vet!quote:Op zondag 14 mei 2006 20:53 schreef Steve-O het volgende:
Op de BBC nieuwe episodesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat voor film? want ik verveel mequote:Op zondag 14 mei 2006 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is wel een leuke film nu, al is die al even bezig
Die op RTL 5quote:Op zondag 14 mei 2006 21:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat voor film? want ik verveel me
mn besluit bij mn ouders te blijven vanaaf helpt natuurlijk ook niet echtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
aah..quote:Op zondag 14 mei 2006 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die op RTL 5om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
@indah, ja die dus
Lekker simpel vooralquote:Op zondag 14 mei 2006 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja, maar dat mag welquote:Op zondag 14 mei 2006 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker simpel vooralom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar goed om de tijd door te komen,quote:Op zondag 14 mei 2006 21:08 schreef liefie_ het volgende:
Van Wilder!
te flauwom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tara reid is dan wel weer leuk en die knul ook
hier staat boer zoekt vrouw opquote:Op zondag 14 mei 2006 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar goed om de tijd door te komen,
anders is er nog altijd top gunom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo super vind ik haar niet eigenlijk, maar goedquote:Op zondag 14 mei 2006 21:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Tara Reid heeft trouwens ook geen grote borsten.. maar ze is prima om naar te kijken... op het schermpje inderdaad liefieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah nee, dat meen je niet...quote:Op zondag 14 mei 2006 21:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hier staat boer zoekt vrouw opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
bartje is trouwens verkochtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik vind haar de laatste tijd enorm goedkoop majaquote:Op zondag 14 mei 2006 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo super vind ik haar niet eigenlijk, maar goed
jewel maar er is me beloofd dat ie niet op gegeten wordquote:
En weer wegquote:Op zondag 14 mei 2006 21:12 schreef indahnesia.com het volgende:
bartje?
Das weer rot controleren dan jaquote:Op zondag 14 mei 2006 21:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jewel maar er is me beloofd dat ie niet op gegeten word
maja
rammen eindigen altijd bij de slacht eigenlijkquote:
super niet nee, maar het kan er wel mee door..quote:Op zondag 14 mei 2006 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo super vind ik haar niet eigenlijk, maar goed
De fietssiliconenpomp erop?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
riesaajzenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 21:16 schreef es70 het volgende:
[SC] DD Lounge #170
Mag ik nog meedoen danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
túúrlijk.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:16 schreef es70 het volgende:
[SC] DD Lounge #170
Mag ik nog meedoen danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 14 mei 2006 21:21 schreef liefie_ het volgende:
ow god mn ouders willen me kwijt aan een boer
"is dat niks voor jou? schrijf toch een brief!"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
schrijf een brif namens je moeder!quote:Op zondag 14 mei 2006 21:21 schreef liefie_ het volgende:
ow god mn ouders willen me kwijt aan een boer
"is dat niks voor jou? schrijf toch een brief!"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
whehequote:Op zondag 14 mei 2006 21:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
schrijf een brif namens je moeder!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mamie heeft al een hobbyboerquote:Op zondag 14 mei 2006 21:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
schrijf een brif namens je moeder!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
iets verkeerds gegeten?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
*Even kotsen isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Meer iets wat er in de film gebeurdquote:
vertelquote:
Ken je Van Wilder?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
vertelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik zag het ja..quote:
Was niet echt ies om blij van te worden hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 21:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zag het ja..
en net ook tietenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maar geen DDJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee, maar ik bleef een beetje in de trant van het topicquote:Op zondag 14 mei 2006 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was niet echt ies om blij van te worden hoor
Nopequote:
Een broodje met poedersuiker en hondensperma, eet smakelijkquote:Op zondag 14 mei 2006 21:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nopeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah oke, was dat hetquote:Op zondag 14 mei 2006 21:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, maar ik bleef een beetje in de trant van het topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja, die zakjes siliconen zijn niet daverend idd...quote:Op zondag 14 mei 2006 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah oke, was dat hetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jij kijkt dezelfde filmquote:Op zondag 14 mei 2006 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een broodje met poedersuiker en hondensperma, eet smakelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wisten we dat niet al?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij kijkt dezelfde filmom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
o jaquote:
wat?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:35 schreef es70 het volgende:
Beter maar nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar is de ptt toch voor?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:35 schreef es70 het volgende:
Hier stond wat anderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iemand was sneller dan de editquote:
Truste dan zoquote:Op zondag 14 mei 2006 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zo maar ees pittenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wiequote:Op zondag 14 mei 2006 21:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Iemand was sneller dan de editom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geen ideequote:Op zondag 14 mei 2006 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ooh.. gemistquote:Op zondag 14 mei 2006 21:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Iemand was sneller dan de editom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Maar die was ook zo aardig om het weg te halenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bombrieven bedoel je?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Taai zequote:Op zondag 14 mei 2006 21:39 schreef indahnesia.com het volgende:
ik taai 'm ook voor vandaagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoi qutiequote:Op zondag 14 mei 2006 21:41 schreef qu63 het volgende:
Esje!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en danquote:Op zondag 14 mei 2006 21:48 schreef marcb1974 het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog 2 wekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dan, vakantiequote:Op zondag 14 mei 2006 21:48 schreef marcb1974 het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog 2 wekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 14 mei 2006 21:48 schreef es70 het volgende:
[..]
En dan, vakantieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ok danquote:Op zondag 14 mei 2006 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan ben ik er al zelfsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik gok op een week of 4/5, en dan ben je alweer terugquote:Op zondag 14 mei 2006 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan ben ik er al zelfsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 14 mei 2006 21:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik gok op een week of 4/5, en dan ben je alweer terugom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 14 mei 2006 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Over 3 weken ben ik al weer terugom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom niet, moet toch ook te doen zijn?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:54 schreef es70 het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik ga helemaal niet wegJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1. Geen geldquote:Op zondag 14 mei 2006 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet, moet toch ook te doen zijn?
Niet samen vakantie, doe dat eens regelen dan, is toch wle een minimum hequote:Op zondag 14 mei 2006 21:58 schreef es70 het volgende:
[..]
1. Geen geld
2. Wél een vouwwagen, geen auto
3. Niet samen vakantie
Kan niet geregeld, en aangezien we toch niet weg kunnen is het ook niet zo erg. Ik werk toch maar een paar uur per dag, en op deze manier is 2/3 van de vakantie van de kinderen iig geregeld qua opvang...quote:Op zondag 14 mei 2006 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet samen vakantie, doe dat eens regelen dan, is toch wle een minimum he
Das ook weer zo jaquote:Op zondag 14 mei 2006 22:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Kan niet geregeld, en aangezien we toch niet weg kunnen is het ook niet zo erg. Ik werk toch maar een paar uur per dag, en op deze manier is 2/3 van de vakantie van de kinderen iig geregeld qua opvang...
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Slaaaaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.puhhhhJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fijne dromen Flessiequote:Op zondag 14 mei 2006 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Slaaaaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.puhhhhJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dag Esjequote:Op zondag 14 mei 2006 22:34 schreef es70 het volgende:
Ook wegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
twee prachtige memmen!quote:Op zondag 14 mei 2006 22:52 schreef dolle_hond het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tpmom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoiquote:Op zondag 14 mei 2006 22:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Saaie bende!
Dat klinkt niet goed hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 22:54 schreef sitting_elfling het volgende:
Istun taikka kävelen, perä antaa sävelen
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:55 schreef liefie_ het volgende:
wat is een tpm?
Dat dusquote:Op zondag 14 mei 2006 22:58 schreef D.Rose het volgende:
dubbel naamtopicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe was het bij de vissenquote:Op zondag 14 mei 2006 22:58 schreef D.Rose het volgende:
dubbel naamtopicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het is niet tegengevallenquote:Op zondag 14 mei 2006 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe was het bij de vissenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En het dolfinarium was ook leukquote:Op zondag 14 mei 2006 23:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het is niet tegengevallenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat was ook wel te doen jaquote:Op zondag 14 mei 2006 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En het dolfinarium was ook leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Valt al weer mee danquote:Op zondag 14 mei 2006 23:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat was ook wel te doen jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat doe ik morgen weerquote:Op zondag 14 mei 2006 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
*douchen en scheren isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat doe ik morgen weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
slapen nuom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trustequote:Op zondag 14 mei 2006 23:45 schreef SpeedyGJ het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ookJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor jou wel jaquote:Op maandag 15 mei 2006 02:50 schreef Jaguarized het volgende:
Middagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sushi is niet echt lekker hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 08:36 schreef Jaguarized het volgende:
Marcom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij vindt het misschien niet lekker.quote:Op maandag 15 mei 2006 08:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sushi is niet echt lekker hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Verder, goedeavondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vond het vooral saai,quote:Op maandag 15 mei 2006 08:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij vindt het misschien niet lekker.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind het erg lekker. En het is goedkoop. Net als noodles. Jammer dat het in Nederland nogal duur is.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vond het vooral saai,
t is ook niet iets wat ik snel nog een keer ga doen,
en dat terwijl ik vis heel lekker vind.
Omdat ouders dat nooit begrijpenquote:Op maandag 15 mei 2006 09:14 schreef liefie_ het volgende:
aargh waarom snapt mama nou niet dat maandag ochtend niet de tijd is om aan mn kop te zeuren!
bah nu ben ik sjaggoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik moet ook nog leren dat ik hier beter weg kan zijn op maandag ochtendquote:Op maandag 15 mei 2006 09:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Omdat ouders dat nooit begrijpenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier is het elke dag hetzelfde liedje. Als ik kan sta ik gewoon pas op als iedereen vertrokken isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Woon je nog thuis?quote:Op maandag 15 mei 2006 09:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Omdat ouders dat nooit begrijpenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier is het elke dag hetzelfde liedje. Als ik kan sta ik gewoon pas op als iedereen vertrokken isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog beter: ik woon bij mijn schoonoudersquote:Op maandag 15 mei 2006 09:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Woon je nog thuis?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog beter.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nog beter: ik woon bij mijn schoonoudersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Om het lachwekkend te makenquote:Op maandag 15 mei 2006 09:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nog beter.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe bevalt dat eigenlijk op die maandagochtenden na?quote:Op maandag 15 mei 2006 09:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Om het lachwekkend te makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik trek me op aan de voordelenquote:Op maandag 15 mei 2006 09:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat eigenlijk op die maandagochtenden na?
We wachten nog steeds op nieuws van dat huis dat we willen kopen.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:34 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe staat het met het vinden van een nieuw huis? Is er al progressie of is het nog moeilijk?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is goed nieuws om te horen.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op nieuws van dat huis dat we willen kopen.
Maar ja die verkopers gaan een ander huis kopen en die verkopers wachten dan weer op hun bouwvergunning. Als die bouwvergunning in orde komt, denk ik dat er een compromis zou getekend worden (en dan gaat het nog maaaaaaaaaanden duren voor we kunnen verhuizenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maar dan weten we wel waar we naartoe gaan... En dat huis lijkt me wel heel geschikt jaJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En nu met hetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.in zicht is het eigenlijk niet zo erg dat we nu nog massa's veel geld kunnen sparenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yups, rond Aalstquote:Op maandag 15 mei 2006 09:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws om te horen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Waar ga je ergens wonen? Oost-Vlaanderen?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dag Marcquote:Op maandag 15 mei 2006 09:43 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi leonieke en liefie_om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Altijd.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Yups, rond Aalstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Paar foto's zien?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een paar, maar als je er meer hebt, posten maarquote:Op maandag 15 mei 2006 09:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Altijd.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Foto's van mijn appartement al gezien?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oeh, lekker binnenkomen hier zie ik welquote:Op maandag 15 mei 2006 08:28 schreef Jaguarized het volgende:
Sushi.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Met extra wasabi.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Potdomme wat is dat spul lekker.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Had ik het adres niet weggedaan?quote:Op maandag 15 mei 2006 09:58 schreef Jaguarized het volgende:
Mooi leo!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En groot ook!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Weten we toch waar we moeten zijn voor de afterparty.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Thxquote:Op maandag 15 mei 2006 09:59 schreef indahnesia.com het volgende:
hey Nieke, net huisje hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet echt wakker zeg maar,quote:Op maandag 15 mei 2006 09:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dag Marcom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alles goed?
ik hoop het met jequote:Op maandag 15 mei 2006 10:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Thxom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu maar hopen dat alles doorgaat natuurlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er staat geen adres hoor.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Had ik het adres niet weggedaan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Afterparty?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Afterparty van wat?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tussen alle tranen door jaquote:Op maandag 15 mei 2006 10:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet echt wakker zeg maar,
verder wel goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En met jou? Aan het genieten van je vrije dag?
Het zou anders wel een mooi huweiljkscadeau zijn van de verkopersquote:Op maandag 15 mei 2006 10:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik hoop het met jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tjonge ... maar wel goed dat je het gezegd hebtquote:Op maandag 15 mei 2006 10:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Tussen alle tranen door jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(gisteren weer heuse ruzie gehad met mijn ma over ons huwelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ze heeft nu al de mooiste dag van phille en mij helemaal verpest en dat heb ik haar ook maar gezegdJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als alles doorgaat, hopen we van rond april volgend jaar te kunnen verhuizen (maar dan moet echt alles vlot verlopen). Kunnen we gewoon tussen de twee huwelijken een housewarming gevenquote:Op maandag 15 mei 2006 10:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er staat geen adres hoor.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Afterparty van de bruiloft.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar het heeft gewoon niets uitgehaaldquote:Op maandag 15 mei 2006 10:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tjonge ... maar wel goed dat je het gezegd hebtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.JIj bent de baas.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn pa en ik waren vroeger niet voor niets twee handen op één buikquote:Op maandag 15 mei 2006 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou ja, zo te horen heeft je vader meer verstand, als ik dat mag zeggen danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah ja dat schikt wel denk ik.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als alles doorgaat, hopen we van rond april volgend jaar te kunnen verhuizen (maar dan moet echt alles vlot verlopen). Kunnen we gewoon tussen de twee huwelijken een housewarming gevenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat verklaart het wel jaquote:Op maandag 15 mei 2006 10:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn pa en ik waren vroeger niet voor niets twee handen op één buikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* indahnesia.com noteert april vast in agendaquote:Op maandag 15 mei 2006 10:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah ja dat schikt wel denk ik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga je speciaal overvliegen?quote:Op maandag 15 mei 2006 10:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com noteert april vast in agendaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is toch lief van hem?quote:Op maandag 15 mei 2006 10:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ga je speciaal overvliegen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom niet? Voor Nieke doe ik dat wel hoor.. kom ik ook nog eens in Belgiequote:Op maandag 15 mei 2006 10:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ga je speciaal overvliegen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan kom ik voor die tijd wel langs om kennis te makenquote:Op maandag 15 mei 2006 10:17 schreef leonieke het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk dat ik een housewarming ga moeten geven zonder phille dan want die is geen voorstander van mensen uitnodigen die hij niet echt kentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Soit, we zijn natuurlijk nog geen aprilJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat noem ik nu eens Internet-vriendschapquote:Op maandag 15 mei 2006 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waarom niet? Voor Nieke doe ik dat wel hoor.. kom ik ook nog eens in Belgie
Je hebt nog een 11 maanden om hem voor die avond weg te krijgen.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:17 schreef leonieke het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk dat ik een housewarming ga moeten geven zonder phille dan want die is geen voorstander van mensen uitnodigen die hij niet echt kentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Soit, we zijn natuurlijk nog geen aprilJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Op zich wel.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is toch lief van hem?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En je woont nu ook al zo ver van Belgie af.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waarom niet? Voor Nieke doe ik dat wel hoor.. kom ik ook nog eens in Belgie
Ja maarquote:Op maandag 15 mei 2006 10:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat noem ik nu eens Internet-vriendschapom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor Nieke...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jah, ik weet het.. ik zie het bijna liggen...quote:Op maandag 15 mei 2006 10:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En je woont nu ook al zo ver van Belgie af.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als we al acht maand getrouwd zijn? Waarom niet eigenlijk? Misschien kunnen jullie hem organiserenquote:Op maandag 15 mei 2006 10:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je hebt nog een 11 maanden om hem voor die avond weg te krijgen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Kan hij geen vrijgezellenavond krijgen ofzo dan?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Verdomme hey ik ben er weer niet helemaal bij.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als we al acht maand getrouwd zijn? Waarom niet eigenlijk? Misschien kunnen jullie hem organiserenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze zegt dat het niet is dat ze niet wil hoor, maar ze kan het niet.. Ze kan het emotioneel niet aan om een avond aan dezelfde tafel van mijn pa te zitten (en ja, zo weinig volk dat er maar één tafel zal zijn).quote:Op maandag 15 mei 2006 10:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jammer wel dat je moeder nog steeds niet wil hoor. Snap het echt niet dat ze niet ziet dat het niet om haar gaat maar om jullie
Hoe? je bent er niet helemaal bij?quote:Op maandag 15 mei 2006 10:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Verdomme hey ik ben er weer niet helemaal bij.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Das jammer.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ze zegt dat het niet is dat ze niet wil hoor, maar ze kan het niet.. Ze kan het emotioneel niet aan om een avond aan dezelfde tafel van mijn pa te zitten (en ja, zo weinig volk dat er maar één tafel zal zijn).
Ik denk niet dat het nog goedkomt. Phille zegt dat de kans er nog in zit, maar ik vrees er echt voor dat ze zal bijdraaien. En als ze zal bijdraaien wordt het ook heel ambetant want dan moeten we constant opletten dat we niet te veel tegen mijn pa praten of dat we zeker en vast niets verkeerd zeggen...
Doe maarquote:Op maandag 15 mei 2006 10:41 schreef dolle_hond het volgende:
weet je wat
ik roep ff goedemorgen en ben dan weer pleiteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En het is ook helemaal uit onze macht hoor. Mijn ma is uitgenodigd, mijn pa ook... Zij moeten het nu maar oplossen.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Das jammer.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vrijgezellenfeest na de trouwerij.quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 10:41 schreef dolle_hond het volgende:
weet je wat
ik roep ff goedemorgen en ben dan weer pleiteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We staan voor heel veel open hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 10:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vrijgezellenfeest na de trouwerij.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
da's modern..quote:Op maandag 15 mei 2006 10:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vrijgezellenfeest na de trouwerij.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoiquote:Op maandag 15 mei 2006 10:41 schreef dolle_hond het volgende:
weet je wat
ik accepteer de cookies.
En wie kan nu zeggen dat ze dat ooit nog gehad hebben?quote:
Ze wil dus gewoon niet. Ik hoop echt voor jullie dat ze voor die tijd bijdraaid hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 10:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ze zegt dat het niet is dat ze niet wil hoor, maar ze kan het niet.. Ze kan het emotioneel niet aan om een avond aan dezelfde tafel van mijn pa te zitten (en ja, zo weinig volk dat er maar één tafel zal zijn).
Ik denk niet dat het nog goedkomt. Phille zegt dat de kans er nog in zit, maar ik vrees er echt voor dat ze zal bijdraaien. En als ze zal bijdraaien wordt het ook heel ambetant want dan moeten we constant opletten dat we niet te veel tegen mijn pa praten of dat we zeker en vast niets verkeerd zeggen...
Ah open-minded?quote:Op maandag 15 mei 2006 10:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
We staan voor heel veel open hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mits bier maakt het toch niet uit wanneer het isquote:Op maandag 15 mei 2006 10:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
whehe.. da's wel sterk jaquote:Op maandag 15 mei 2006 10:50 schreef leonieke het volgende:
Ow en er moet natuurlijk ook nog iets grappigs bijkomen bij heel het huwelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn nicht is blijkbaar 5 jaar geleden op dezelfde dag getrouwdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Langs mijn ma haar kant gaan er dus nog maar twee getrouwde (klein)kinderen zijn: mijn nicht en ik...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
True.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mits bier maakt het toch niet uit wanneer het isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wist wel dat ze ergens begin augustus getrouwd was, maar het moet toch echt lukken dat het net op dezelfde dag is.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. da's wel sterk jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Thxquote:Op maandag 15 mei 2006 10:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze wil dus gewoon niet. Ik hoop echt voor jullie dat ze voor die tijd bijdraaid hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoi Caraquote:Op maandag 15 mei 2006 10:58 schreef _Cara_ het volgende:
(Goede) morgen iedereen.. en (Goedenavond)Jag...
Nog spannende dingen gebeurt hier? ik wil absoluut niet meer teruglezen..!maar ik kan het niet laten
Ja ehquote:Op maandag 15 mei 2006 11:04 schreef qu63 het volgende:
leuk huis Belgje!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ho ff, organiseren?quote:Op maandag 15 mei 2006 10:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
hoi Cara
We gaan trouwenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en hierboven vind je heel de discussie over de uitnodigingen en het vrijgezellenfeest dat jag acht maand na het huweiljk zal organiseren, samen met de housewarmingparty enzoJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja zo had ik het toch begrepen hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 11:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ho ff, organiseren?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Smorgensquote:Op maandag 15 mei 2006 10:58 schreef _Cara_ het volgende:
(Goede) morgen iedereen.. en (Goedenavond)Jag...
Nog spannende dingen gebeurt hier? ik wil absoluut niet meer teruglezen..!maar ik kan het niet laten
Je kent mijn tarieven?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja zo had ik het toch begrepen hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn internet (of FOK!>>?) deed weer raar...quote:Op maandag 15 mei 2006 10:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
hoi Cara
We gaan trouwenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en hierboven vind je heel de discussie over de uitnodigingen en het vrijgezellenfeest dat jag acht maand na het huweiljk zal organiseren, samen met de housewarmingparty enzoJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, ik ging er trouwens vanuit dat het een vriendendienst was met als bedoeling eens iedereen samen te krijgenquote:Op maandag 15 mei 2006 11:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je kent mijn tarieven?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ging Mutz dat niet doen dit jaar? Zweefvliegen enzo?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee, ik ging er trouwens vanuit dat het een vriendendienst was met als bedoeling eens iedereen samen te krijgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of je kan het ook als trouwcadeau zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind het echtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.hoorJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet organiseren maar wel meefeesten?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ho ff, organiseren?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Thxquote:Op maandag 15 mei 2006 11:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Mijn internet (of FOK!>>?) deed weer raar...
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik ben blij voor jullie...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vervelende situatie met je moeder. Misschien dat je vader toch een acceptabele oplossing kan vinden? Hij wil het in elk geval proberen. (Ik ben zo bang dat je ma achteraf vreselijk spijt krijgt..het missen van haar dochters huwelijk..eigenlijk moet ze haar gevoel opzij zetten in deze...voor jo/jullie....Maar jah. naiemand weet natuurlijk hoe diep haar wrok zit)
hier niet..quote:Op maandag 15 mei 2006 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Smorgensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mag je best laten hoor zoveel spannends staat er nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daarom denk ik ook dat ik geen vrijgezellenfeest ga krijgen. Ik ken niemand die dat zou organiserenquote:Op maandag 15 mei 2006 11:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Niet organiseren maar wel meefeesten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(dat lijkt me btw een behoorlijke klus hoor, zoiets organiseren..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik ken leo nog niet in het eggie maar dan kan ik haar wel exclusief meeten enzo voor de housewarming.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Niet organiseren maar wel meefeesten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(dat lijkt me btw een behoorlijke klus hoor, zoiets organiseren..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 15 mei 2006 11:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ik ken leo nog niet in het eggie maar dan kan ik haar wel exclusief meeten enzo voor de housewarming.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat blijkt!... hélaas blijven dit soort dingen altijd aan je vreten en kostten enorm veel energie...Dat is zo jammer...en gaat ten kostte van jullie geluksgevoel..quote:Op maandag 15 mei 2006 11:16 schreef leonieke het volgende:
Ik weet gewoon dat phille nu van mening is: als zij er niet bij is en heel dit gebeuren niet opzij kan zetten voor één avond dan spreek ik er niet meer tegen en weet ik zelfs niet of ik ooit nog een voet in haar huis zet...
Hij heeft het er dus ook heel erg moeilijk mee...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb jij het ff druk.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:23 schreef leonieke het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zou je toch denken dat iedereen van de Lounge er één zou organiseren ehJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daarom heb ik ook gereageerd op haar stelling: "ja maar als ik er bij ga zijn en ik ga beginnen wenen, verbrod ik heel de avond voor jullie"quote:Op maandag 15 mei 2006 11:23 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat blijkt!... hélaas blijven dit soort dingen altijd aan je vreten en kostten enorm veel energie...Dat is zo jammer...en gaat ten kostte van jullie geluksgevoel..
Yupsquote:Op maandag 15 mei 2006 11:25 schreef Jaguarized het volgende:
verbrod = verknal?
Sorry ik zie je graag blij.. maarre ..ik ben niet zo goed in het organiseren van feestjes.. geloof ik..quote:Op maandag 15 mei 2006 11:23 schreef leonieke het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zou je toch denken dat iedereen van de Lounge er één zou organiseren ehJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ergens wel weerquote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 11:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook gereageerd op haar stelling: "ja maar als ik er bij ga zijn en ik ga beginnen wenen, verbrod ik heel de avond voor jullie"
met...
"Dat heb je nu al gedaan hoor...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies."Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Thxquote:Op maandag 15 mei 2006 11:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.* Cara geeft je een dikke knufJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bummer, geen feestjes dus bij jou.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Sorry ik zie je graag blij.. maarre ..ik ben niet zo goed in het organiseren van feestjes.. geloof ik..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oeh vertel.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ik geef wel een feestje over een paar maandenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah ja?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ik geef wel een feestje over een paar maandenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oh ja ?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik nodig mezelf alvast uitquote:Op maandag 15 mei 2006 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
ik accepteer de cookies.
domeinregistratie wellichtquote:Op maandag 15 mei 2006 11:55 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe komen ze aan je gegevens?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
leonieke, weet jij toevallig een online postcode gids van belgie?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah ja?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En hoeveel euro krijg je?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
domeinregistratie wellichtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.of in ieder geval iets in die richting.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
9403 is die van mij hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
leonieke, weet jij toevallig een online postcode gids van belgie?
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:02 schreef Jaguarized het volgende:
Rellen met Leo in FB.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Het is duidelijk dat je een vrije dag hebt.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rellen.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:03 schreef Steve-O het volgende:
Rellenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je nieuwe vriendinquote:Op maandag 15 mei 2006 12:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In FBquote:Op maandag 15 mei 2006 12:06 schreef Steve-O het volgende:
Waar ?
Neej johquote:Op maandag 15 mei 2006 12:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
je nieuwe vriendinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop