Twee handjes vol is toch genoeg?? Of geldt dat niet voor één borst??quote:Op zondag 14 mei 2006 20:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
laatst op IRC had iemand het over "jammertiet"![]()
dan is het net te veel voor je hand zeg maar
nee, das net iets te veelquote:Op zondag 14 mei 2006 20:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Twee handjes vol is toch genoeg?? Of geldt dat niet voor één borst??
nee, je moetkunnen simultaanknedenquote:Op zondag 14 mei 2006 20:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Twee handjes vol is toch genoeg?? Of geldt dat niet voor één borst??
kan je die foto niet gewoon sturen dan?quote:Op zondag 14 mei 2006 20:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die hoort dan te voorschijn te komen!
Je moest eens weten hoe je mijn borsten kan kneden!!quote:Op zondag 14 mei 2006 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, je moetkunnen simultaankneden
zoals op jouw avatar, dat gaat prima zo
precies ja!quote:Op zondag 14 mei 2006 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, je moetkunnen simultaankneden
zoals op jouw avatar, dat gaat prima zo
laat maar zienquote:Op zondag 14 mei 2006 20:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe je mijn borsten kan kneden!!![]()
eerst zien, dan gelovenquote:Op zondag 14 mei 2006 20:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geloof dat je me nu te kennen geeft geen belang meer in mijn foto te hebben
Proberen?quote:Op zondag 14 mei 2006 20:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe je mijn borsten kan kneden!!![]()
ik kan het hebbenquote:Op zondag 14 mei 2006 20:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Neuh, het is en wordt je dan toch teveel!
blufquote:Op zondag 14 mei 2006 20:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jukkie.. van die grote nepperds..quote:Op zondag 14 mei 2006 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja van die extreme ballonnen, dat is gewoon smerigmaar we hebben het hier over ECHTE borsten
Heel inspirerend
uh uh..quote:Op zondag 14 mei 2006 20:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 mei 2006 20:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik ga even met mijn borsten spelen eten!!
pas op dat je je niet aan je tepel priktquote:Op zondag 14 mei 2006 20:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ah, da's goed, dan speel ik wel ff met je borstenquote:Op zondag 14 mei 2006 20:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
smakelijkquote:Op zondag 14 mei 2006 20:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
was dat nou die ene met will smith die elke week wel ergens op tv komt?quote:Op zondag 14 mei 2006 20:32 schreef Steve-O het volgende:
Public Ememy
Emm niet dat ik weet DJ Jazzy jeff was de sitekick van Big Willquote:Op zondag 14 mei 2006 20:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
was dat nou die ene met will smith die elke week wel ergens op tv komt?
o ik dacht de filmquote:Op zondag 14 mei 2006 20:36 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Emm niet dat ik weet DJ Jazzy jeff was de sitekick van Big Will
Vikingsmeisje geloof ikquote:
Eerst zien dan gelovenquote:
Ik weet genoegquote:Op zondag 14 mei 2006 20:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat zeiden er al meer hier, toen ging ze ineens eten![]()
Jij heb me een mensenkennisquote:Op zondag 14 mei 2006 20:43 schreef liefie_ het volgende:
echt er heerst een ziekelijke facinatie voor tieten op fok
ik bedoel ik hou ook wel van een leuk paar maar wat heb je aan tieten op je beeldscherm waarvan je toch nooit zult weten of t echt die persoons tieten zijn of gewoon van google gehaald zijn...
naja boys will be boys denk ikhaha
nah, er zijn wel mooie op internet hoor, maar ik geef toch de voorkeur aan echte..quote:Op zondag 14 mei 2006 20:43 schreef liefie_ het volgende:
ik bedoel ik hou ook wel van een leuk paar maar wat heb je aan tieten op je beeldscherm waarvan je toch nooit zult weten of t echt die persoons tieten zijn of gewoon van google gehaald zijn...
ja dat bedoel ikquote:Op zondag 14 mei 2006 20:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nah, er zijn wel mooie op internet hoor, maar ik geef toch de voorkeur aan echte..
Als vrouw mag je er gewoon gedachtenloos op los concluderen hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 20:43 schreef liefie_ het volgende:
ja, dat jij nou bij de gewenste cupmaat stopt met lezen...quote:
Gewenste cupmaat ook nog.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, dat jij nou bij de gewenste cupmaat stopt met lezen...
er staat echt "Lounge" achter hoor
laatst gingen ze proberen om van een stationwagen een cabrio te makenquote:
Is wel een leuke film nu, al is die al even bezigquote:Op zondag 14 mei 2006 21:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh.. na Peking Express wat rondzappen denk ik.
Die Vette is best vet!quote:
wat voor film? want ik verveel mequote:Op zondag 14 mei 2006 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is wel een leuke film nu, al is die al even bezig
Die op RTL 5quote:Op zondag 14 mei 2006 21:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat voor film? want ik verveel me
mn besluit bij mn ouders te blijven vanaaf helpt natuurlijk ook niet echt![]()
Maar goed om de tijd door te komen,quote:Op zondag 14 mei 2006 21:08 schreef liefie_ het volgende:
Van Wilder!
te flauw
tara reid is dan wel weer leuk en die knul ook
hier staat boer zoekt vrouw opquote:Op zondag 14 mei 2006 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar goed om de tijd door te komen,
anders is er nog altijd top gun
Zo super vind ik haar niet eigenlijk, maar goedquote:Op zondag 14 mei 2006 21:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Tara Reid heeft trouwens ook geen grote borsten.. maar ze is prima om naar te kijken... op het schermpje inderdaad liefie
Ah nee, dat meen je niet...quote:Op zondag 14 mei 2006 21:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hier staat boer zoekt vrouw op
bartje is trouwens verkocht
ik vind haar de laatste tijd enorm goedkoop majaquote:Op zondag 14 mei 2006 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo super vind ik haar niet eigenlijk, maar goed
jewel maar er is me beloofd dat ie niet op gegeten wordquote:
En weer wegquote:Op zondag 14 mei 2006 21:12 schreef indahnesia.com het volgende:
bartje?
Das weer rot controleren dan jaquote:Op zondag 14 mei 2006 21:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jewel maar er is me beloofd dat ie niet op gegeten word
maja
rammen eindigen altijd bij de slacht eigenlijkquote:
super niet nee, maar het kan er wel mee door..quote:Op zondag 14 mei 2006 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo super vind ik haar niet eigenlijk, maar goed
De fietssiliconenpomp erop?quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 21:21 schreef liefie_ het volgende:
ow god mn ouders willen me kwijt aan een boer
"is dat niks voor jou? schrijf toch een brief!"
schrijf een brif namens je moeder!quote:Op zondag 14 mei 2006 21:21 schreef liefie_ het volgende:
ow god mn ouders willen me kwijt aan een boer
"is dat niks voor jou? schrijf toch een brief!"
mamie heeft al een hobbyboerquote:
Meer iets wat er in de film gebeurdquote:
Was niet echt ies om blij van te worden hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 21:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zag het ja..
en net ook tietenmaar geen DD
nee, maar ik bleef een beetje in de trant van het topicquote:Op zondag 14 mei 2006 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was niet echt ies om blij van te worden hoor
Een broodje met poedersuiker en hondensperma, eet smakelijkquote:
Ah oke, was dat hetquote:Op zondag 14 mei 2006 21:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, maar ik bleef een beetje in de trant van het topic
jij kijkt dezelfde filmquote:Op zondag 14 mei 2006 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een broodje met poedersuiker en hondensperma, eet smakelijk
Iemand was sneller dan de editquote:
Geen ideequote:
ooh.. gemistquote:Op zondag 14 mei 2006 21:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Iemand was sneller dan de edit. Maar die was ook zo aardig om het weg te halen
.
Bombrieven bedoel je?![]()
Hoi qutiequote:
En dan, vakantiequote:
Ik gok op een week of 4/5, en dan ben je alweer terugquote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 21:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik gok op een week of 4/5, en dan ben je alweer terug.
quote:
Waarom niet, moet toch ook te doen zijn?quote:
1. Geen geldquote:Op zondag 14 mei 2006 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet, moet toch ook te doen zijn?
Niet samen vakantie, doe dat eens regelen dan, is toch wle een minimum hequote:Op zondag 14 mei 2006 21:58 schreef es70 het volgende:
[..]
1. Geen geld
2. Wél een vouwwagen, geen auto
3. Niet samen vakantie
Kan niet geregeld, en aangezien we toch niet weg kunnen is het ook niet zo erg. Ik werk toch maar een paar uur per dag, en op deze manier is 2/3 van de vakantie van de kinderen iig geregeld qua opvang...quote:Op zondag 14 mei 2006 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet samen vakantie, doe dat eens regelen dan, is toch wle een minimum he
Das ook weer zo jaquote:Op zondag 14 mei 2006 22:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Kan niet geregeld, en aangezien we toch niet weg kunnen is het ook niet zo erg. Ik werk toch maar een paar uur per dag, en op deze manier is 2/3 van de vakantie van de kinderen iig geregeld qua opvang...
Fijne dromen Flessiequote:
twee prachtige memmen!quote:
hoiquote:Op zondag 14 mei 2006 22:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Saaie bende!
Dat klinkt niet goed hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 22:54 schreef sitting_elfling het volgende:
Istun taikka kävelen, perä antaa sävelen
Voor jou wel jaquote:
Sushi is niet echt lekker hoorquote:
Jij vindt het misschien niet lekker.quote:Op maandag 15 mei 2006 08:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sushi is niet echt lekker hoor
Verder, goedeavond![]()
Ik vond het vooral saai,quote:Op maandag 15 mei 2006 08:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij vindt het misschien niet lekker.![]()
Ik vind het erg lekker. En het is goedkoop. Net als noodles. Jammer dat het in Nederland nogal duur is.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vond het vooral saai,
t is ook niet iets wat ik snel nog een keer ga doen,
en dat terwijl ik vis heel lekker vind.
Omdat ouders dat nooit begrijpenquote:Op maandag 15 mei 2006 09:14 schreef liefie_ het volgende:
aargh waarom snapt mama nou niet dat maandag ochtend niet de tijd is om aan mn kop te zeuren!
bah nu ben ik sjaggo![]()
ik moet ook nog leren dat ik hier beter weg kan zijn op maandag ochtendquote:Op maandag 15 mei 2006 09:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Omdat ouders dat nooit begrijpen![]()
Hier is het elke dag hetzelfde liedje. Als ik kan sta ik gewoon pas op als iedereen vertrokken is![]()
Woon je nog thuis?quote:Op maandag 15 mei 2006 09:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Omdat ouders dat nooit begrijpen![]()
Hier is het elke dag hetzelfde liedje. Als ik kan sta ik gewoon pas op als iedereen vertrokken is![]()
Nog beter.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nog beter: ik woon bij mijn schoonouders![]()
Hoe bevalt dat eigenlijk op die maandagochtenden na?quote:
Ik trek me op aan de voordelenquote:Op maandag 15 mei 2006 09:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat eigenlijk op die maandagochtenden na?
We wachten nog steeds op nieuws van dat huis dat we willen kopen.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:34 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe staat het met het vinden van een nieuw huis? Is er al progressie of is het nog moeilijk?
Dat is goed nieuws om te horen.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op nieuws van dat huis dat we willen kopen.
Maar ja die verkopers gaan een ander huis kopen en die verkopers wachten dan weer op hun bouwvergunning. Als die bouwvergunning in orde komt, denk ik dat er een compromis zou getekend worden (en dan gaat het nog maaaaaaaaaanden duren voor we kunnen verhuizenmaar dan weten we wel waar we naartoe gaan... En dat huis lijkt me wel heel geschikt ja
)
En nu met hetin zicht is het eigenlijk niet zo erg dat we nu nog massa's veel geld kunnen sparen
![]()
Yups, rond Aalstquote:Op maandag 15 mei 2006 09:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws om te horen.Waar ga je ergens wonen? Oost-Vlaanderen?
Altijd.quote:
Een paar, maar als je er meer hebt, posten maarquote:Op maandag 15 mei 2006 09:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Altijd.Foto's van mijn appartement al gezien?
oeh, lekker binnenkomen hier zie ik welquote:Op maandag 15 mei 2006 08:28 schreef Jaguarized het volgende:
Sushi.Met extra wasabi.
Potdomme wat is dat spul lekker.
[afbeelding]
Had ik het adres niet weggedaan?quote:Op maandag 15 mei 2006 09:58 schreef Jaguarized het volgende:
Mooi leo!En groot ook!
Weten we toch waar we moeten zijn voor de afterparty.
Niet echt wakker zeg maar,quote:
ik hoop het met jequote:Op maandag 15 mei 2006 10:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Thx![]()
Nu maar hopen dat alles doorgaat natuurlijk![]()
Er staat geen adres hoor.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Had ik het adres niet weggedaan?![]()
Afterparty?Afterparty van wat?
Tussen alle tranen door jaquote:Op maandag 15 mei 2006 10:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet echt wakker zeg maar,
verder wel goed
En met jou? Aan het genieten van je vrije dag?
tjonge ... maar wel goed dat je het gezegd hebtquote:Op maandag 15 mei 2006 10:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Tussen alle tranen door ja![]()
(gisteren weer heuse ruzie gehad met mijn ma over ons huwelijkZe heeft nu al de mooiste dag van phille en mij helemaal verpest en dat heb ik haar ook maar gezegd
)
Als alles doorgaat, hopen we van rond april volgend jaar te kunnen verhuizen (maar dan moet echt alles vlot verlopen). Kunnen we gewoon tussen de twee huwelijken een housewarming gevenquote:Op maandag 15 mei 2006 10:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er staat geen adres hoor.Afterparty van de bruiloft.
![]()
Maar het heeft gewoon niets uitgehaaldquote:Op maandag 15 mei 2006 10:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tjonge ... maar wel goed dat je het gezegd hebtJIj bent de baas.
Mijn pa en ik waren vroeger niet voor niets twee handen op één buikquote:Op maandag 15 mei 2006 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou ja, zo te horen heeft je vader meer verstand, als ik dat mag zeggen dan
Ah ja dat schikt wel denk ik.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als alles doorgaat, hopen we van rond april volgend jaar te kunnen verhuizen (maar dan moet echt alles vlot verlopen). Kunnen we gewoon tussen de twee huwelijken een housewarming geven![]()
Dat verklaart het wel jaquote:Op maandag 15 mei 2006 10:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn pa en ik waren vroeger niet voor niets twee handen op één buik![]()
Ga je speciaal overvliegen?quote:Op maandag 15 mei 2006 10:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com noteert april vast in agenda![]()
Dan kom ik voor die tijd wel langs om kennis te makenquote:Op maandag 15 mei 2006 10:17 schreef leonieke het volgende:![]()
Ik denk dat ik een housewarming ga moeten geven zonder phille dan want die is geen voorstander van mensen uitnodigen die hij niet echt kentSoit, we zijn natuurlijk nog geen april
![]()
Dat noem ik nu eens Internet-vriendschapquote:Op maandag 15 mei 2006 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waarom niet? Voor Nieke doe ik dat wel hoor.. kom ik ook nog eens in Belgie
Je hebt nog een 11 maanden om hem voor die avond weg te krijgen.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:17 schreef leonieke het volgende:![]()
Ik denk dat ik een housewarming ga moeten geven zonder phille dan want die is geen voorstander van mensen uitnodigen die hij niet echt kentSoit, we zijn natuurlijk nog geen april
![]()
En je woont nu ook al zo ver van Belgie af.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waarom niet? Voor Nieke doe ik dat wel hoor.. kom ik ook nog eens in Belgie
Ja maarquote:Op maandag 15 mei 2006 10:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat noem ik nu eens Internet-vriendschap![]()
Voor Nieke...![]()
jah, ik weet het.. ik zie het bijna liggen...quote:Op maandag 15 mei 2006 10:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En je woont nu ook al zo ver van Belgie af.
Als we al acht maand getrouwd zijn? Waarom niet eigenlijk? Misschien kunnen jullie hem organiserenquote:Op maandag 15 mei 2006 10:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je hebt nog een 11 maanden om hem voor die avond weg te krijgen.Kan hij geen vrijgezellenavond krijgen ofzo dan?
Verdomme hey ik ben er weer niet helemaal bij.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als we al acht maand getrouwd zijn? Waarom niet eigenlijk? Misschien kunnen jullie hem organiseren![]()
Ze zegt dat het niet is dat ze niet wil hoor, maar ze kan het niet.. Ze kan het emotioneel niet aan om een avond aan dezelfde tafel van mijn pa te zitten (en ja, zo weinig volk dat er maar één tafel zal zijn).quote:Op maandag 15 mei 2006 10:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja maar![]()
Jammer wel dat je moeder nog steeds niet wil hoor. Snap het echt niet dat ze niet ziet dat het niet om haar gaat maar om jullie
Hoe? je bent er niet helemaal bij?quote:Op maandag 15 mei 2006 10:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Verdomme hey ik ben er weer niet helemaal bij.![]()
Das jammer.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ze zegt dat het niet is dat ze niet wil hoor, maar ze kan het niet.. Ze kan het emotioneel niet aan om een avond aan dezelfde tafel van mijn pa te zitten (en ja, zo weinig volk dat er maar één tafel zal zijn).
Ik denk niet dat het nog goedkomt. Phille zegt dat de kans er nog in zit, maar ik vrees er echt voor dat ze zal bijdraaien. En als ze zal bijdraaien wordt het ook heel ambetant want dan moeten we constant opletten dat we niet te veel tegen mijn pa praten of dat we zeker en vast niets verkeerd zeggen...
Doe maarquote:Op maandag 15 mei 2006 10:41 schreef dolle_hond het volgende:
weet je wat
ik roep ff goedemorgen en ben dan weer pleite
En het is ook helemaal uit onze macht hoor. Mijn ma is uitgenodigd, mijn pa ook... Zij moeten het nu maar oplossen.quote:
Vrijgezellenfeest na de trouwerij.quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 10:41 schreef dolle_hond het volgende:
weet je wat
Hoiquote:Op maandag 15 mei 2006 10:41 schreef dolle_hond het volgende:
weet je wat
Ze wil dus gewoon niet. Ik hoop echt voor jullie dat ze voor die tijd bijdraaid hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 10:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ze zegt dat het niet is dat ze niet wil hoor, maar ze kan het niet.. Ze kan het emotioneel niet aan om een avond aan dezelfde tafel van mijn pa te zitten (en ja, zo weinig volk dat er maar één tafel zal zijn).
Ik denk niet dat het nog goedkomt. Phille zegt dat de kans er nog in zit, maar ik vrees er echt voor dat ze zal bijdraaien. En als ze zal bijdraaien wordt het ook heel ambetant want dan moeten we constant opletten dat we niet te veel tegen mijn pa praten of dat we zeker en vast niets verkeerd zeggen...
Mits bier maakt het toch niet uit wanneer het isquote:
whehe.. da's wel sterk jaquote:Op maandag 15 mei 2006 10:50 schreef leonieke het volgende:
Ow en er moet natuurlijk ook nog iets grappigs bijkomen bij heel het huwelijk
Mijn nicht is blijkbaar 5 jaar geleden op dezelfde dag getrouwd![]()
![]()
Langs mijn ma haar kant gaan er dus nog maar twee getrouwde (klein)kinderen zijn: mijn nicht en ik...![]()
True.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mits bier maakt het toch niet uit wanneer het is
Ik wist wel dat ze ergens begin augustus getrouwd was, maar het moet toch echt lukken dat het net op dezelfde dag is.quote:
Thxquote:Op maandag 15 mei 2006 10:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze wil dus gewoon niet. Ik hoop echt voor jullie dat ze voor die tijd bijdraaid hoor
hoi Caraquote:Op maandag 15 mei 2006 10:58 schreef _Cara_ het volgende:
(Goede) morgen iedereen.. en (Goedenavond)Jag...
Nog spannende dingen gebeurt hier? ik wil absoluut niet meer teruglezen..!maar ik kan het niet laten
Ho ff, organiseren?quote:Op maandag 15 mei 2006 10:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
hoi Cara
We gaan trouwenen hierboven vind je heel de discussie over de uitnodigingen en het vrijgezellenfeest dat jag acht maand na het huweiljk zal organiseren, samen met de housewarmingparty enzo
![]()
Smorgensquote:Op maandag 15 mei 2006 10:58 schreef _Cara_ het volgende:
(Goede) morgen iedereen.. en (Goedenavond)Jag...
Nog spannende dingen gebeurt hier? ik wil absoluut niet meer teruglezen..!maar ik kan het niet laten
Je kent mijn tarieven?quote:
Mijn internet (of FOK!>>?) deed weer raar...quote:Op maandag 15 mei 2006 10:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
hoi Cara
We gaan trouwenen hierboven vind je heel de discussie over de uitnodigingen en het vrijgezellenfeest dat jag acht maand na het huweiljk zal organiseren, samen met de housewarmingparty enzo
![]()
Nee, ik ging er trouwens vanuit dat het een vriendendienst was met als bedoeling eens iedereen samen te krijgenquote:
Ging Mutz dat niet doen dit jaar? Zweefvliegen enzo?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee, ik ging er trouwens vanuit dat het een vriendendienst was met als bedoeling eens iedereen samen te krijgen![]()
Of je kan het ook als trouwcadeau zien![]()
Ik vind het echthoor
![]()
Niet organiseren maar wel meefeesten?quote:
Thxquote:Op maandag 15 mei 2006 11:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Mijn internet (of FOK!>>?) deed weer raar...
Ik ben blij voor jullie...
Vervelende situatie met je moeder. Misschien dat je vader toch een acceptabele oplossing kan vinden? Hij wil het in elk geval proberen. (Ik ben zo bang dat je ma achteraf vreselijk spijt krijgt..het missen van haar dochters huwelijk..eigenlijk moet ze haar gevoel opzij zetten in deze...voor jo/jullie....Maar jah. naiemand weet natuurlijk hoe diep haar wrok zit)
hier niet..quote:Op maandag 15 mei 2006 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Smorgens
Mag je best laten hoor zoveel spannends staat er niet
Daarom denk ik ook dat ik geen vrijgezellenfeest ga krijgen. Ik ken niemand die dat zou organiserenquote:Op maandag 15 mei 2006 11:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Niet organiseren maar wel meefeesten?(dat lijkt me btw een behoorlijke klus hoor, zoiets organiseren..
)
En ik ken leo nog niet in het eggie maar dan kan ik haar wel exclusief meeten enzo voor de housewarming.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Niet organiseren maar wel meefeesten?(dat lijkt me btw een behoorlijke klus hoor, zoiets organiseren..
)
quote:Op maandag 15 mei 2006 11:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ik ken leo nog niet in het eggie maar dan kan ik haar wel exclusief meeten enzo voor de housewarming.![]()
![]()
![]()
Dat blijkt!... hélaas blijven dit soort dingen altijd aan je vreten en kostten enorm veel energie...Dat is zo jammer...en gaat ten kostte van jullie geluksgevoel..quote:Op maandag 15 mei 2006 11:16 schreef leonieke het volgende:
Ik weet gewoon dat phille nu van mening is: als zij er niet bij is en heel dit gebeuren niet opzij kan zetten voor één avond dan spreek ik er niet meer tegen en weet ik zelfs niet of ik ooit nog een voet in haar huis zet...
Hij heeft het er dus ook heel erg moeilijk mee...![]()
Heb jij het ff druk.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:23 schreef leonieke het volgende:
[..]Zou je toch denken dat iedereen van de Lounge er één zou organiseren eh
![]()
Daarom heb ik ook gereageerd op haar stelling: "ja maar als ik er bij ga zijn en ik ga beginnen wenen, verbrod ik heel de avond voor jullie"quote:Op maandag 15 mei 2006 11:23 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat blijkt!... hélaas blijven dit soort dingen altijd aan je vreten en kostten enorm veel energie...Dat is zo jammer...en gaat ten kostte van jullie geluksgevoel..
Sorry ik zie je graag blij.. maarre ..ik ben niet zo goed in het organiseren van feestjes.. geloof ik..quote:Op maandag 15 mei 2006 11:23 schreef leonieke het volgende:
[..]Zou je toch denken dat iedereen van de Lounge er één zou organiseren eh
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 11:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook gereageerd op haar stelling: "ja maar als ik er bij ga zijn en ik ga beginnen wenen, verbrod ik heel de avond voor jullie"
met...
"Dat heb je nu al gedaan hoor..."
Bummer, geen feestjes dus bij jou.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Sorry ik zie je graag blij.. maarre ..ik ben niet zo goed in het organiseren van feestjes.. geloof ik..![]()
Oeh vertel.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ik geef wel een feestje over een paar maanden
Ah ja?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
oh ja ?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
ik nodig mezelf alvast uitquote:Op maandag 15 mei 2006 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
leonieke, weet jij toevallig een online postcode gids van belgie?quote:
En hoeveel euro krijg je?quote:Op maandag 15 mei 2006 11:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
domeinregistratie wellichtof in ieder geval iets in die richting.
![]()
9403 is die van mij hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
leonieke, weet jij toevallig een online postcode gids van belgie?
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:02 schreef Jaguarized het volgende:
Rellen met Leo in FB.Het is duidelijk dat je een vrije dag hebt.
je nieuwe vriendinquote:
Neej johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |