Niet echt wakker zeg maar,quote:
ik hoop het met jequote:Op maandag 15 mei 2006 10:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Thx![]()
Nu maar hopen dat alles doorgaat natuurlijk![]()
Er staat geen adres hoor.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Had ik het adres niet weggedaan?![]()
Afterparty?Afterparty van wat?
Tussen alle tranen door jaquote:Op maandag 15 mei 2006 10:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet echt wakker zeg maar,
verder wel goed
En met jou? Aan het genieten van je vrije dag?
tjonge ... maar wel goed dat je het gezegd hebtquote:Op maandag 15 mei 2006 10:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Tussen alle tranen door ja![]()
(gisteren weer heuse ruzie gehad met mijn ma over ons huwelijkZe heeft nu al de mooiste dag van phille en mij helemaal verpest en dat heb ik haar ook maar gezegd
)
Als alles doorgaat, hopen we van rond april volgend jaar te kunnen verhuizen (maar dan moet echt alles vlot verlopen). Kunnen we gewoon tussen de twee huwelijken een housewarming gevenquote:Op maandag 15 mei 2006 10:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er staat geen adres hoor.Afterparty van de bruiloft.
![]()
Maar het heeft gewoon niets uitgehaaldquote:Op maandag 15 mei 2006 10:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tjonge ... maar wel goed dat je het gezegd hebtJIj bent de baas.
Mijn pa en ik waren vroeger niet voor niets twee handen op één buikquote:Op maandag 15 mei 2006 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou ja, zo te horen heeft je vader meer verstand, als ik dat mag zeggen dan
Ah ja dat schikt wel denk ik.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als alles doorgaat, hopen we van rond april volgend jaar te kunnen verhuizen (maar dan moet echt alles vlot verlopen). Kunnen we gewoon tussen de twee huwelijken een housewarming geven![]()
Dat verklaart het wel jaquote:Op maandag 15 mei 2006 10:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn pa en ik waren vroeger niet voor niets twee handen op één buik![]()
Ga je speciaal overvliegen?quote:Op maandag 15 mei 2006 10:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com noteert april vast in agenda![]()
Dan kom ik voor die tijd wel langs om kennis te makenquote:Op maandag 15 mei 2006 10:17 schreef leonieke het volgende:![]()
Ik denk dat ik een housewarming ga moeten geven zonder phille dan want die is geen voorstander van mensen uitnodigen die hij niet echt kentSoit, we zijn natuurlijk nog geen april
![]()
Dat noem ik nu eens Internet-vriendschapquote:Op maandag 15 mei 2006 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waarom niet? Voor Nieke doe ik dat wel hoor.. kom ik ook nog eens in Belgie
Je hebt nog een 11 maanden om hem voor die avond weg te krijgen.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:17 schreef leonieke het volgende:![]()
Ik denk dat ik een housewarming ga moeten geven zonder phille dan want die is geen voorstander van mensen uitnodigen die hij niet echt kentSoit, we zijn natuurlijk nog geen april
![]()
En je woont nu ook al zo ver van Belgie af.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waarom niet? Voor Nieke doe ik dat wel hoor.. kom ik ook nog eens in Belgie
Ja maarquote:Op maandag 15 mei 2006 10:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat noem ik nu eens Internet-vriendschap![]()
Voor Nieke...![]()
jah, ik weet het.. ik zie het bijna liggen...quote:Op maandag 15 mei 2006 10:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En je woont nu ook al zo ver van Belgie af.
Als we al acht maand getrouwd zijn? Waarom niet eigenlijk? Misschien kunnen jullie hem organiserenquote:Op maandag 15 mei 2006 10:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je hebt nog een 11 maanden om hem voor die avond weg te krijgen.Kan hij geen vrijgezellenavond krijgen ofzo dan?
Verdomme hey ik ben er weer niet helemaal bij.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als we al acht maand getrouwd zijn? Waarom niet eigenlijk? Misschien kunnen jullie hem organiseren![]()
Ze zegt dat het niet is dat ze niet wil hoor, maar ze kan het niet.. Ze kan het emotioneel niet aan om een avond aan dezelfde tafel van mijn pa te zitten (en ja, zo weinig volk dat er maar één tafel zal zijn).quote:Op maandag 15 mei 2006 10:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja maar![]()
Jammer wel dat je moeder nog steeds niet wil hoor. Snap het echt niet dat ze niet ziet dat het niet om haar gaat maar om jullie
Hoe? je bent er niet helemaal bij?quote:Op maandag 15 mei 2006 10:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Verdomme hey ik ben er weer niet helemaal bij.![]()
Das jammer.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ze zegt dat het niet is dat ze niet wil hoor, maar ze kan het niet.. Ze kan het emotioneel niet aan om een avond aan dezelfde tafel van mijn pa te zitten (en ja, zo weinig volk dat er maar één tafel zal zijn).
Ik denk niet dat het nog goedkomt. Phille zegt dat de kans er nog in zit, maar ik vrees er echt voor dat ze zal bijdraaien. En als ze zal bijdraaien wordt het ook heel ambetant want dan moeten we constant opletten dat we niet te veel tegen mijn pa praten of dat we zeker en vast niets verkeerd zeggen...
Doe maarquote:Op maandag 15 mei 2006 10:41 schreef dolle_hond het volgende:
weet je wat
ik roep ff goedemorgen en ben dan weer pleite
En het is ook helemaal uit onze macht hoor. Mijn ma is uitgenodigd, mijn pa ook... Zij moeten het nu maar oplossen.quote:
Vrijgezellenfeest na de trouwerij.quote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 10:41 schreef dolle_hond het volgende:
weet je wat
Hoiquote:Op maandag 15 mei 2006 10:41 schreef dolle_hond het volgende:
weet je wat
Ze wil dus gewoon niet. Ik hoop echt voor jullie dat ze voor die tijd bijdraaid hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 10:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ze zegt dat het niet is dat ze niet wil hoor, maar ze kan het niet.. Ze kan het emotioneel niet aan om een avond aan dezelfde tafel van mijn pa te zitten (en ja, zo weinig volk dat er maar één tafel zal zijn).
Ik denk niet dat het nog goedkomt. Phille zegt dat de kans er nog in zit, maar ik vrees er echt voor dat ze zal bijdraaien. En als ze zal bijdraaien wordt het ook heel ambetant want dan moeten we constant opletten dat we niet te veel tegen mijn pa praten of dat we zeker en vast niets verkeerd zeggen...
Mits bier maakt het toch niet uit wanneer het isquote:
whehe.. da's wel sterk jaquote:Op maandag 15 mei 2006 10:50 schreef leonieke het volgende:
Ow en er moet natuurlijk ook nog iets grappigs bijkomen bij heel het huwelijk
Mijn nicht is blijkbaar 5 jaar geleden op dezelfde dag getrouwd![]()
![]()
Langs mijn ma haar kant gaan er dus nog maar twee getrouwde (klein)kinderen zijn: mijn nicht en ik...![]()
True.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mits bier maakt het toch niet uit wanneer het is
Ik wist wel dat ze ergens begin augustus getrouwd was, maar het moet toch echt lukken dat het net op dezelfde dag is.quote:
Thxquote:Op maandag 15 mei 2006 10:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze wil dus gewoon niet. Ik hoop echt voor jullie dat ze voor die tijd bijdraaid hoor
hoi Caraquote:Op maandag 15 mei 2006 10:58 schreef _Cara_ het volgende:
(Goede) morgen iedereen.. en (Goedenavond)Jag...
Nog spannende dingen gebeurt hier? ik wil absoluut niet meer teruglezen..!maar ik kan het niet laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |