Voor jou wel jaquote:
Sushi is niet echt lekker hoorquote:
Jij vindt het misschien niet lekker.quote:Op maandag 15 mei 2006 08:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sushi is niet echt lekker hoor
Verder, goedeavond![]()
Ik vond het vooral saai,quote:Op maandag 15 mei 2006 08:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij vindt het misschien niet lekker.![]()
Ik vind het erg lekker. En het is goedkoop. Net als noodles. Jammer dat het in Nederland nogal duur is.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vond het vooral saai,
t is ook niet iets wat ik snel nog een keer ga doen,
en dat terwijl ik vis heel lekker vind.
Omdat ouders dat nooit begrijpenquote:Op maandag 15 mei 2006 09:14 schreef liefie_ het volgende:
aargh waarom snapt mama nou niet dat maandag ochtend niet de tijd is om aan mn kop te zeuren!
bah nu ben ik sjaggo![]()
ik moet ook nog leren dat ik hier beter weg kan zijn op maandag ochtendquote:Op maandag 15 mei 2006 09:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Omdat ouders dat nooit begrijpen![]()
Hier is het elke dag hetzelfde liedje. Als ik kan sta ik gewoon pas op als iedereen vertrokken is![]()
Woon je nog thuis?quote:Op maandag 15 mei 2006 09:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Omdat ouders dat nooit begrijpen![]()
Hier is het elke dag hetzelfde liedje. Als ik kan sta ik gewoon pas op als iedereen vertrokken is![]()
Nog beter.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nog beter: ik woon bij mijn schoonouders![]()
Hoe bevalt dat eigenlijk op die maandagochtenden na?quote:
Ik trek me op aan de voordelenquote:Op maandag 15 mei 2006 09:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat eigenlijk op die maandagochtenden na?
We wachten nog steeds op nieuws van dat huis dat we willen kopen.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:34 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe staat het met het vinden van een nieuw huis? Is er al progressie of is het nog moeilijk?
Dat is goed nieuws om te horen.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op nieuws van dat huis dat we willen kopen.
Maar ja die verkopers gaan een ander huis kopen en die verkopers wachten dan weer op hun bouwvergunning. Als die bouwvergunning in orde komt, denk ik dat er een compromis zou getekend worden (en dan gaat het nog maaaaaaaaaanden duren voor we kunnen verhuizenmaar dan weten we wel waar we naartoe gaan... En dat huis lijkt me wel heel geschikt ja
)
En nu met hetin zicht is het eigenlijk niet zo erg dat we nu nog massa's veel geld kunnen sparen
![]()
Yups, rond Aalstquote:Op maandag 15 mei 2006 09:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws om te horen.Waar ga je ergens wonen? Oost-Vlaanderen?
Altijd.quote:
Een paar, maar als je er meer hebt, posten maarquote:Op maandag 15 mei 2006 09:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Altijd.Foto's van mijn appartement al gezien?
oeh, lekker binnenkomen hier zie ik welquote:Op maandag 15 mei 2006 08:28 schreef Jaguarized het volgende:
Sushi.Met extra wasabi.
Potdomme wat is dat spul lekker.
[afbeelding]
Had ik het adres niet weggedaan?quote:Op maandag 15 mei 2006 09:58 schreef Jaguarized het volgende:
Mooi leo!En groot ook!
Weten we toch waar we moeten zijn voor de afterparty.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |