abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 mei 2006 @ 20:20:41 #1
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_37824548
Godverdomme wat een beroerde Mc is dat zeg Mc dondalds beverwijk
Dat we 25 minuten wachten op hamburgers tot daar toe dan de verkeerde brengen ok kan ik ook begrijpen , Maar als je een hamburger brengt breng er dan wel 1 waar iets op zit

Deze Mcempty zou gewoonlijk door het leven moeten gaan als een McFeast
Op dit mooie stuk vlees+brood-saus-groente moest ik dus 20 minuten wachten , Hierna ben ik terug gegaan en ze wilde me nieteensch geloven ook

McBeverwijk !
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 14 mei 2006 @ 20:21:13 #2
141482 Q.
JurassiQ
pi_37824567
Welke pauper gaat er dan ook bij de Mc eten?
For great justice!
pi_37824590
quote:
Op zondag 14 mei 2006 20:20 schreef Steve-O het volgende:
Hierna ben ik terug gegaan en ze wilde me nieteensch geloven ook
Zo van: 'Dat heb je zelluf gedaan hoor!' ?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_37824625
Ja, je had natuurlijk zelf de saus er eerst afgelikt en toen wilde je gewoon nieuwe!
Ja, die met de ballen in de bek.
  zondag 14 mei 2006 @ 20:23:08 #5
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_37824627
Huh lol

Trouwens de Mac hier Nederland vind ik zo ie zo wel om te huilen

Ik bestel altijd iets waarvan ik zie dat al klaar ligt....ga dus echt niet wachten op mijn eten..

"we komen het zo wel brengen " vervolgens kun je 10 min. wachten.

Als ik in Amerika ben bij de Mac Donalds gaat er een klok meetikken van 60 sec. zodra jij je bestelling plaatst. Heb je hem niet binnen die tijd krijg je een coupon voor een gratis hamburger / ijsje enz.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_37824637
Zwerver!

Die tomaat heb je gewoon verkocht en van de opbrengst heb je drugs gekocht.
pi_37824667
quote:
Op zondag 14 mei 2006 20:23 schreef Conflict het volgende:
Zwerver!

zondag 14 mei 2006 @ 20:24:37 #8
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_37824677
quote:
Op zondag 14 mei 2006 20:21 schreef Q. het volgende:
Welke pauper gaat er dan ook bij de Mc eten?
Als ik zo naar het gewicht van de gemiddelde nederlander kijk denk ik zo'n 75%
  zondag 14 mei 2006 @ 20:24:39 #9
142113 UncleJB
Screw you guys
pi_37824678
quote:
Op zondag 14 mei 2006 20:23 schreef Razor21 het volgende:
Huh lol

Trouwens de Mac hier Nederland vind ik zo ie zo wel om te huilen

Ik bestel altijd iets waarvan ik zie dat al klaar ligt....ga dus echt niet wachten op mijn eten..

"we komen het zo wel brengen " vervolgens kun je 10 min. wachten.

Als ik in Amerika ben bij de Mac Donalds gaat er een klok meetikken van 60 sec. zodra jij je bestelling plaatst. Heb je hem niet binnen die tijd krijg je een coupon voor een gratis hamburger / ijsje enz.
Dat schijnt in Nederland ook zo te zijn, alleen moet de klant er zelf om vragen. Wat een klantvriendelijkheid
Geef me es een hint... Nee, geen stille...
Lid van de bond tegen jongeren
HOEREN!
pi_37824689
quote:
Huh lol

Ja, dan weet je tenminste zeker dat je friet slap is en dat je hamburger lauwwarm is.
  zondag 14 mei 2006 @ 20:25:50 #11
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_37824721
quote:
Zwerver!

ik heb het idd met je moeder geruild voor drugs

Offtopic
  zondag 14 mei 2006 @ 20:26:00 #12
17864 Ablaze
Is niet meer te houwe!
pi_37824726
quote:
Gelukkig zijn we hier in Nederland nog níet zo onnatuurlijk gehaast
Ga doorrrrrr!
pi_37824734
quote:
Op zondag 14 mei 2006 20:25 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Offtopic
Leugenaar!
Z'n moeder lust helemaal geen tomaten.
pi_37824750
quote:
Op zondag 14 mei 2006 20:25 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Offtopic
Mijn moeder is altijd clean op moederdag.
pi_37824760
en ze lust geen tomaten!
  zondag 14 mei 2006 @ 20:27:31 #16
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_37824761
Whehehe, meestal bestel ik zo 1. Een Mcplain-geval.
  Donald Duck held zondag 14 mei 2006 @ 20:28:04 #17
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_37824771
Ik zou een gratis happymeal speeltje eisen!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_37824772
Cheeseburgers zonder kaas!
pi_37824776
quote:
Op zondag 14 mei 2006 20:27 schreef PsyCha het volgende:
Whehehe, meestal bestel ik zo 1. Een Mcplain-geval.
Waarom echt?
pi_37824796
Binnenkort krijgen ze bitterballen bij de mcdonalds!
  zondag 14 mei 2006 @ 20:29:10 #21
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_37824801
quote:
Op zondag 14 mei 2006 20:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zou een gratis happymeal speeltje eisen!
Die had ik al
Hij deed het alleen niet meer nadat ik hem in de BBQsaus liet vallen
  zondag 14 mei 2006 @ 20:30:16 #22
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_37824828
Tip #1: eet relatief veel McDonald's producten één maand lang. Dan komt 't je zo de nek uit dat je 5 jaar lang niet meer naar die teaukeau hoeft.
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
  zondag 14 mei 2006 @ 20:30:47 #23
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_37824847
quote:
Op zondag 14 mei 2006 20:28 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Waarom echt?
Lust geen sla en tomaat en dat soort troep. Broodje en vlees, wat wil je nog meer?
pi_37824848
quote:
Op zondag 14 mei 2006 20:30 schreef Dirktator het volgende:
Tip #1: eet relatief veel McDonald's producten één maand lang. Dan komt 't je zo de nek uit dat je 5 jaar lang niet meer naar die teaukeau hoeft.
Maar dan hebben we nog de Burgerking!
pi_37824850
Geef die maar aan mij !
Ich bin der Führer.
pi_37824852
quote:
Op zondag 14 mei 2006 20:30 schreef PsyCha het volgende:

[..]

Lust geen sla en tomaat en dat soort troep. Broodje en vlees, wat wil je nog meer?
Iiiieeeeuuuwww gezond eten!
  zondag 14 mei 2006 @ 20:32:48 #27
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_37824901
quote:
Op zondag 14 mei 2006 20:31 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Iiiieeeeuuuwww gezond eten!
Junkfood en gezond gaan gewoon niet samen.
  zondag 14 mei 2006 @ 20:33:10 #28
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_37824919
quote:
Op zondag 14 mei 2006 20:30 schreef Dirktator het volgende:
Dat is wel een idee maar dan moet ik dat ook bij De BK ,KFC en de Febo doen
  zondag 14 mei 2006 @ 20:34:24 #29
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_37824961
we moeten daar idd eens gewoon mee stoppen, bij die baggertent eten
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_37824964
quote:
Op zondag 14 mei 2006 20:30 schreef PsyCha het volgende:

[..]

Nou is de mac sowieso al niet bepaald lekker maar op jouw manier hou je alleen nog maar rubber voer over. Koop dan gewoon wat bolletjes en wiet diepvrieshamburgers. Stukken goedkopen en daarnaast echt veel lekkerder.
  zondag 14 mei 2006 @ 20:40:51 #31
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_37825139
quote:
Op zondag 14 mei 2006 20:34 schreef LostFormat het volgende:

[..]

blabla en daarnaast echt veel lekkerder.
Niet!
  zondag 14 mei 2006 @ 20:41:45 #32
42673 AjaxAmsterdam
.. Peace #..
pi_37825172
Mijn voedsel was goed bij de Mac.

Euroknaller McFlurry
  zondag 14 mei 2006 @ 20:42:20 #33
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_37825193
quote:
Op zondag 14 mei 2006 20:41 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
Mijn voedsel was goed bij de Mac.

Euroknaller McFlurry
Vandaag in McZaandam geweest en daar was helemaal niks mis mee
  zondag 14 mei 2006 @ 20:46:51 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37825328
[triviamode] Wisten jullie dat het percentage vet in McDonaldsproducten per filiaal (wereldwijd) nogal kan verschillen? [/triviamode]
Niet meer actief op Fok!
  zondag 14 mei 2006 @ 20:47:00 #35
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_37825338
constante kwaliteit voor een constante prijs hmm

de zoveelste mekkie dD's die zijn boekje te buiten gaat.

Lat me raden: hij was ook niet warm meer?
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  zondag 14 mei 2006 @ 21:06:32 #36
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_37825930
De Mac, das pas troep. Technisch gesproken valt dat nog niet eens onder de noemer 'eten' het is alleen iets wat je kunt eten, maar oorspronkelijk was het daar niet voor bedoeld. orspronkelijk was het slachtafval van genetisch gemanipuleerde bergchiwawa's afkomst uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa afkomtstig uit een klein Russlish plaatsje genaamd Prosjtov vlakbij Tjernobile waar net een fabriek waar chemische wapens werden gefarbiceerd was ontploft doordat een werknemer besmet met een dodelijk, onbekend bacteriologisch zeer snel verspreidend virus stierf tijdens de fabricage omdat hij die ziekte had opgelopen van een genetische gemanipuleerde bergchiwawa.

Wow, Deja vu!
I mean no harm
  zondag 14 mei 2006 @ 21:09:12 #37
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_37826037
quote:
Op zondag 14 mei 2006 21:06 schreef pomtiedom het volgende:
Wow, Deja vu!
Alleen jammer van de spelfouten.
  zondag 14 mei 2006 @ 21:10:03 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_37826068
quote:
1) wow, heb je dat allemaal zelf getypt?
2) er zit een toets op je toetsenbord, die heet 'enter'. Druk daar maar een keer op
Niet meer actief op Fok!
pi_37826312
quote:
Op zondag 14 mei 2006 21:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

1) wow, heb je dat allemaal zelf getypt?
2) er zit een toets op je toetsenbord, die heet 'enter'. Druk daar maar een keer op
Kijk eens goed, alleen de eerste paar regels zijn ''normaal'' de rest is een rare herhaling.
  zondag 14 mei 2006 @ 21:32:10 #40
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_37826827
Ow ja, ik heb een veranderde versie die wel correct is gespeld. Alleen kan ik het niet aanpassen omdat de Fok! database dat niet kan verwerken vanwege de hoeveelheid tekst.

[ Bericht 1% gewijzigd door pomtiedom op 14-05-2006 21:32:49 (Doh!) ]
I mean no harm
  zondag 14 mei 2006 @ 21:46:59 #41
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_37827378
20 min LOL ROFL!!! NEDERLAND *rolt over de grond*
Free people own guns! Slaves do not!
pi_37827878
Koop dan ook een broodje shoarma bij de bazaar volgende keer
Ik was er vanmiddag ook
pi_37827959
Ik was vrijdag nog bij de mcDonals in Zwolle Zuid.. puike mcdonalds, met een dakterras!
  zondag 14 mei 2006 @ 22:07:20 #44
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_37828162
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:00 schreef cyberterrorist het volgende:
Ik was er vanmiddag ook
Ja tof die pakt een pizza uit uit de koeling en gooit hem 30 seconden in een magnetron
Heerlijk man
  zondag 14 mei 2006 @ 22:18:39 #45
131561 Nega
AFC AJAX
pi_37828686
quote:
bla bla Wow, Deja vu!
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_37828722
Binnenkort krijgen ze bitterballen bij de McDonalds!
  zondag 14 mei 2006 @ 22:23:16 #47
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_37828887
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:19 schreef Biancavia het volgende:
Binnenkort krijgen ze bitterballen bij de McDonalds!
For real
pi_37828907
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:23 schreef Steve-O het volgende:

[..]

For real
Ja! Per 3.
Bij de euroknallers.
pi_37829185
quote:
-Lap tekst verwijderd-
pi_37829539
Koop gewoon een McFLurry. Die is tenminste altijd goed. Vooral de Rolo variant
pi_37829645
Dat heet gewoon een MCFeast Plain.
JOHNNY HEITINGA
  zondag 14 mei 2006 @ 22:40:23 #52
90400 longinus
Hollander
pi_37829727
quote:
De Mac, das pas troep. Technisch gesproken ....
-knip-
Wow, Deja vu!
De frietjes zijn wel te eten

[ Bericht 48% gewijzigd door Tha_T op 14-05-2006 22:45:16 ]
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  zondag 14 mei 2006 @ 22:42:14 #53
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_37829818
Macrofls pwnt ! mits je een macchicken of big mac koopt

Een quarter pounder is ook heerlijk
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zondag 14 mei 2006 @ 22:45:07 #54
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_37829948
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:00 schreef cyberterrorist het volgende:
Ik was er vanmiddag ook
en vervolgens voedselvergiftiging oplopen
  zondag 14 mei 2006 @ 23:26:51 #55
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_37831727
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:45 schreef PsyCha het volgende:

[..]

en vervolgens voedselvergiftiging oplopen
Idd broodje salmonella
pi_37836511
Ik bestel ook altijd iets dat al klaar ligt, anders vergeten ze het in 50% van de gevallen
pi_37836932
quote:
Op zondag 14 mei 2006 22:36 schreef Tha_T het volgende:
Koop gewoon een McFLurry. Die is tenminste altijd goed. Vooral de Rolo variant
Met smarties!
pi_37837110
Of je zingt gewoon dat liedje in de tussentijd: De pizzahut de pizzahut kentucky fried chicken en de pizzahut, Mac donaaaaalds mac donaaalds, blabla
pi_37854313
Was dat de Mac tegenover de Zwarte Markt? Ik ging een half jaar geleden eens solliciteren in Beverwijk en na afloop had ik vreselijke honger. Dus naar die Mac. Vond wat ik moest afrekenen al veel en zei er wat van. Nee hoor, het klopte. Prima denk ik dan, dan vergis ik me.

Terwijl ik zat te eten (McMenu en kipnuggets) narekenen en toch voor 2,5 euro genaaid. Na veel gedoe en de manager erbij toch mijn geld teruggekregen. Is me bij andere Mac's niet/nooit overkomen.
Take on the situation, but not the torment ...
pi_37857415

Sundae ijsjes van de Mac.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
  maandag 15 mei 2006 @ 21:29:01 #61
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_37857765
Koop je zooi dan ook bij de Burger King, hmhmhmhm Whopper kwijlerdekwijl.
  maandag 15 mei 2006 @ 21:36:44 #62
65918 IBAZ
broeinest
pi_37858192
Bij McDonalds eten is goed voor je hersenen.
  maandag 15 mei 2006 @ 21:39:45 #63
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_37858325
mc donalds hoogeveen
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  dinsdag 16 mei 2006 @ 08:17:19 #64
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_37868629
quote:
Op maandag 15 mei 2006 21:29 schreef wolferl het volgende:
Koop je zooi dan ook bij de Burger King, hmhmhmhm Whopper kwijlerdekwijl.
Die hebben ze niet in Beverwijk
pi_37871903
quote:
Zwerver!

"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')