Zo van: 'Dat heb je zelluf gedaan hoor!' ?quote:Op zondag 14 mei 2006 20:20 schreef Steve-O het volgende:
Hierna ben ik terug gegaan en ze wilde me nieteensch geloven ook
quote:Op zondag 14 mei 2006 20:23 schreef Conflict het volgende:
Zwerver!
Die tomaat heb je gewoon verkocht en van de opbrengst heb je drugs gekocht.
Als ik zo naar het gewicht van de gemiddelde nederlander kijk denk ik zo'n 75%quote:Op zondag 14 mei 2006 20:21 schreef Q. het volgende:
Welke pauper gaat er dan ook bij de Mc eten?
Dat schijnt in Nederland ook zo te zijn, alleen moet de klant er zelf om vragen.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:23 schreef Razor21 het volgende:
Huh lol![]()
Trouwens de Mac hier Nederland vind ik zo ie zo wel om te huilen![]()
Ik bestel altijd iets waarvan ik zie dat al klaar ligt....ga dus echt niet wachten op mijn eten..
"we komen het zo wel brengen " vervolgens kun je 10 min. wachten.
Als ik in Amerika ben bij de Mac Donalds gaat er een klok meetikken van 60 sec. zodra jij je bestelling plaatst. Heb je hem niet binnen die tijd krijg je een coupon voor een gratis hamburger / ijsje enz.
Ja, dan weet je tenminste zeker dat je friet slap is en dat je hamburger lauwwarm is.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:23 schreef Razor21 het volgende:
Huh lol![]()
Ik bestel altijd iets waarvan ik zie dat al klaar ligt....ga dus echt niet wachten op mijn eten..
quote:Op zondag 14 mei 2006 20:23 schreef Conflict het volgende:
Zwerver!
Die tomaat heb je gewoon verkocht en van de opbrengst heb je drugs gekocht.
Gelukkig zijn we hier in Nederland nog níet zo onnatuurlijk gehaastquote:Op zondag 14 mei 2006 20:23 schreef Razor21 het volgende:
Als ik in Amerika ben bij de Mac Donalds gaat er een klok meetikken van 60 sec. zodra jij je bestelling plaatst. Heb je hem niet binnen die tijd krijg je een coupon voor een gratis hamburger / ijsje enz.
Leugenaar!quote:Op zondag 14 mei 2006 20:25 schreef Steve-O het volgende:
[..]ik heb het idd met je moeder geruild voor drugs
Offtopic
Mijn moeder is altijd clean op moederdag.quote:Op zondag 14 mei 2006 20:25 schreef Steve-O het volgende:
[..]ik heb het idd met je moeder geruild voor drugs
Offtopic
Waarom echt?quote:Op zondag 14 mei 2006 20:27 schreef PsyCha het volgende:
Whehehe, meestal bestel ik zo 1. Een Mcplain-geval.
Die had ik alquote:Op zondag 14 mei 2006 20:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zou een gratis happymeal speeltje eisen!
Maar dan hebben we nog de Burgerking!quote:Op zondag 14 mei 2006 20:30 schreef Dirktator het volgende:
Tip #1: eet relatief veel McDonald's producten één maand lang. Dan komt 't je zo de nek uit dat je 5 jaar lang niet meer naar die teaukeau hoeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |