Die zijn ook heel lekker, bij voorkeur gebakken welquote:
Daar heb je wel een goed punt.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn ook heel lekker, bij voorkeur gebakken wel
met kruidenboter is wel jummiequote:
dat is toch helemaal niet zo raar?quote:Op zondag 14 mei 2006 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
gekookte mais? Lekker?
da's een beetje hetzelfde als
De tieten van Pamela Anderson? Vierkant?
Ja, maar daar ging het tohc niet overquote:
Het is lekker.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mais is heerlijk!
en het lijkt me nog redelijk gezond ook
maar moet eerlijk zeggen dat ik er geen verstand van heb
zie je welquote:
Vierkant?quote:Op zondag 14 mei 2006 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
gekookte mais? Lekker?
je maakt het nog viezer dan het eigenlijk al is zķnder die kruidenboterquote:Op zondag 14 mei 2006 19:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
met kruidenboter is wel jummie
maar nee dat is niet goed voor mn kont
gewoon gekookt!
ik vind dat echt kei lekker haha
vierkant jaquote:Op zondag 14 mei 2006 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
gekookte mais? Lekker?
quote:
ik maak het gezonder dan met kruidenboterquote:Op zondag 14 mei 2006 19:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je maakt het nog viezer dan het eigenlijk al is zķnder die kruidenboter![]()
Nee jij danquote:Op zondag 14 mei 2006 19:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker niet.![]()
trek je niets van die rare kliek aan.
gezond of niet, daar lig ik niet wakker van verder.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik maak het gezonder dan met kruidenboter
Maar het klinkt zo leukquote:Op zondag 14 mei 2006 19:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gezond of niet, daar lig ik niet wakker van verder.
ik normaal ook niet maar ik heb me zo ongeveer 2 uur geleden weer eens voorgenomen gezonder te gaan levenquote:Op zondag 14 mei 2006 19:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ah, onze borsten-deskundige is precies op tijd vandaagquote:Op zondag 14 mei 2006 19:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vierkant?Eerder van "echt? '
![]()
En mais is lekker, uhm wacht gekookt is ietsje minder lekker.
Oh jah, solly, das waar,quote:
Eerst even koken dan insmeren met suiker en wat boter daarna lichtjes bakken.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen deskundige voor te zijn?quote:Op zondag 14 mei 2006 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, onze borsten-deskundige is precies op tijd vandaagBengelske
Kijk, jij weet het.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh jah, solly, das waar,
iedereen is raar behalve jij
gatver, alleen die geur die er vanaf komt al.. nee, da's aan mij niet besteed hoor...quote:Op zondag 14 mei 2006 19:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eerst even koken dan insmeren met suiker en wat boter daarna lichtjes bakken.
Verwend kind.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gatver, alleen die geur die er vanaf komt al.. nee, da's aan mij niet besteed hoor...![]()
zelfs niet als popcorn?quote:Op zondag 14 mei 2006 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
Mais hoort gewoon bij een bbq en verder niet
lekkelquote:Op zondag 14 mei 2006 19:32 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga me wel een stuk chocolade nemen, nog beter dan mais.
Gewoon, ik heb het idee dat jij er wel kijk op hebtquote:Op zondag 14 mei 2006 19:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen deskundige voor te zijn?normaal/groot/normaal dat zegt genoeg toch?
Hoi flash.
als ze naar beneden kijkt bedoel jequote:Op zondag 14 mei 2006 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, ik heb het idee dat jij er wel kijk op hebt
ik kijk vaak niet naar de vaagheid.. Over het algemeen vind ik ze trouwens wel bij 't lichaam passen (in die flits van een secondequote:Op zondag 14 mei 2006 19:56 schreef liefie_ het volgende:
weet je borsten zijn zoooo vaag
aan iemands lichaam is echt nauwlijks te voorspellen welke cup er op hoort...
echt zielig dat sommige mensen maar een mini cupje krijgen en andere zo veel dat het lastig is
naja
Nog nooit van gehoord!quote:Op zondag 14 mei 2006 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
Mais hoort gewoon bij een bbq en verder niet
kijk jij nooit langerquote:Op zondag 14 mei 2006 19:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kijk vaak niet naar de vaagheid.. Over het algemeen vind ik ze trouwens wel bij 't lichaam passen (in die flits van een seconde)
Borsten zijn gewoon lekker om mee te spelenquote:Op zondag 14 mei 2006 19:56 schreef liefie_ het volgende:
echt zielig dat sommige mensen maar een mini cupje krijgen en andere zo veel dat het lastig is
naja
bij de meeste vrouwen/meisjes die ik ken klopt het wel aardig hoor..quote:Op zondag 14 mei 2006 19:56 schreef liefie_ het volgende:
naja
laatst op IRC had iemand het over "jammertiet"quote:Op zondag 14 mei 2006 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Borsten zijn gewoon lekker om mee te spelenoe groot of klein ook, je kunt er altijd wel IETS mee
ik heb gisteren nog 20 x geklikt, maar nog niks gezienquote:Op zondag 14 mei 2006 19:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
QU
Ik zag dat het over borsten ging, dus dacht ik meld me maar even
Niet?? Vast een bugje danquote:Op zondag 14 mei 2006 20:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb gisteren nog 20 x geklikt, maar nog niks gezien
Ja van die extreme ballonnen, dat is gewoon smerigquote:Op zondag 14 mei 2006 20:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
laatst op IRC had iemand het over "jammertiet"![]()
dan is het net te veel voor je hand zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |