tja, hoe roze is jouw roze?quote:Op zondag 14 mei 2006 17:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar ik heb lief roze
van dat babykamer roze
daar past toch geen groen bij
ik ben nu bij mn mama (kamer: mint groen met wit en zilverquote:Op zondag 14 mei 2006 17:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
tja, hoe roze is jouw roze?
heb je een foto van je kamer?
ik ben echtt wauzig wat kleuren betreft hoor... ik vind mooie kleuren loop je tegen aan en haal je niet van een staaltje van de schilder...quote:Op zondag 14 mei 2006 18:02 schreef indahnesia.com het volgende:
hmm.. tja, ik ben niet goed in kleuren, ik heb in mijn huis 'bijna wit' tegen de muur gesmeerd.. de plafonds zijn 'wit' en de deuren en ramen worden binnenkort nog gedaan. Wat dat moet worden ben ik ook nog niet uit.
Waarom neem je dan geen paars? Dat is een wat hardere (minder zoete) kleur.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:59 schreef liefie_ het volgende:
maar ik heb al groen bij mn muti
dus dan heb ik 2 groene kamers dat is ook niet zo leuk
en bij mn papa heb ik oranje met rood en goud dus dat hoeft van mij ook niet meer
ik dacht lavendel!
maja dan krijg je wel echt de look van de kamer van een 6 jarige
naja tijd zat om na te denken
Ja, staaltjes zijn aardig voor de orientatie, maar ik kom ook liever kleuren tegen. Ik heb voor mijn huis het idee om in de woonkamer, keuken en slaapkamers in grote letters in een redelijk opvallende kleur teksten op de muur te schrijven. (Verticaal, bij deuren en zo). Maar ik moet dat eerst eens testen voordat ik alles weer opnieuw kan gaan sauzen.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben echtt wauzig wat kleuren betreft hoor... ik vind mooie kleuren loop je tegen aan en haal je niet van een staaltje van de schilder...
mn roze heb ik na laten maken van een flyer die ik jaaaren geleden kreeg en altijd bewaard heb zo van dit is de perfecte kleur roze...
ga wel ff tijdschriften bladeren of zo van de week...
ik wil ook nog eens een mooie tekst op de muur schrijven maar dan gewone letters... maja eerst de ideale tekst vindenquote:Op zondag 14 mei 2006 18:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, staaltjes zijn aardig voor de orientatie, maar ik kom ook liever kleuren tegen. Ik heb voor mijn huis het idee om in de woonkamer, keuken en slaapkamers in grote letters in een redelijk opvallende kleur teksten op de muur te schrijven. (Verticaal, bij deuren en zo). Maar ik moet dat eerst eens testen voordat ik alles weer opnieuw kan gaan sauzen.![]()
Hoiquote:Op zondag 14 mei 2006 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi AllemaalBen weer terug van familiebezoekje
Ik weet ook nog niet ķf ik het wel wil, ik heb nu echter een vrij kaal huis, dus een beetje opfleuren mag wel natuurlijk. Ook de veranda wil ik nog e.e.a. mee doen.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wil ook nog eens een mooie tekst op de muur schrijven maar dan gewone letters... maja eerst de ideale tekst vinden
en paars is misscihen wel een idee ja!
hier ookquote:
mais is heerlijk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |