Ik werd gedwongenquote:
Of Shandyquote:
Is dat niet zo goed als hetzelfde ?quote:
Doeiquote:
Toen wel hoorquote:
Volgens mij is Shandy minder zoet als een Sneeuwitje...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat niet zo goed als hetzelfde ?
Nu zuip ik zelf wel nietquote:
Redelijk hetzelfde dusquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij is Shandy minder zoet als een Sneeuwitje...
sneeuwwitje was alleen schuimquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij is Shandy minder zoet als een Sneeuwitje...
Bier met 7Up tochquote:
7up, met bierschuim, tenminste, zo herinner ik het mijquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Bier met 7Up toch. Klinkt gewoon al vies, drink dan geen bier als je iets zoets wilt
.
gewoon bier is het hierquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
7up, met bierschuim, tenminste, zo herinner ik het mij
En bedanktquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:04 schreef indahnesia.com het volgende:
barst maar ook.. kwartetje!
Neuh..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:18 schreef D.Rose het volgende:
Barney heeft gewonnen
niet dat het iemand zal intresseren
Molentjesquote:
om een leuke foto mee te maken.quote:
Mooie molen wel jaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
om een leuke foto mee te maken.
Iemand bracht me op het idee, en vind het resultaat erg mooi
[afbeelding]
ja, asociaal hequote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooie molen wel ja
alleen die auto ervoor
Zijn vast betere plaatsen om die te parkeren hoorquote:
Keukenhof?quote:
op een parkeerplaats, bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn vast betere plaatsen om die te parkeren hoor
Garage, tulpenveld, sloop, kies maar hoorquote:
Ja en?quote:
Er mag wel meer niet hequote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en daar mag je ook vast niet met de auto naar binnen
Als je echt wil kan hetquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
klopt, maar het zal ook niet echt mogelijk zijn dan
ik zoek wel een tulpenveld hier in de buurtquote:
het kan altijd ergerquote:wat is fok! weer gezellig vandaag zeg![]()
altijd de makkelijke uitweg zoeken hequote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zoek wel een tulpenveld hier in de buurt
Ga maar eens in de FOT sc lezenquote:het kan altijd erger
Hij 's gewoon dichtquote:
Laat maar nuquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
even, om puin te ruimen
wou je gaan posten dan?
Ach, voorlopig is het hier wel zo goedquote:
bijna moederdagquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, voorlopig is het hier wel zo goed
Hoiquote:
Ja, enquote:
quote:
Ik vond er bijzonder weinig aan voor dat wat je ervoor betalen moet, dus kan geen kwaad neequote:Op zondag 14 mei 2006 00:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dank je
gelukkig hebben we nog een moeder, dus een excuus om weer snel weg te zijn
ik vind vis wel lekker, maar verder heb ik er ook weinig zin inquote:Op zondag 14 mei 2006 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vond er bijzonder weinig aan voor dat wat je ervoor betalen moet, dus kan geen kwaad nee
Vis is ook heel lekkerquote:Op zondag 14 mei 2006 00:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik vind vis wel lekker, maar verder heb ik er ook weinig zin in
we zien welquote:Op zondag 14 mei 2006 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vis is ook heel lekker
T is vooral hopen dat het weer goed is he
Trustequote:
da's een goed idee Gquote:Op zondag 14 mei 2006 10:35 schreef Glacier het volgende:
Mogguh!
Ben tijdje hier niet geweest, heb het weer wat drukker momenteel...
Ik zal proberen het slowchatten niet meer zo te laten versloffen
Waren = zijnquote:Op zondag 14 mei 2006 10:42 schreef leonieke het volgende:
En wat waren al die drukke bezigheden Glacier? En hoe ist met MutZ?
Wat heb je voor moederdag gekocht?quote:
Nietusquote:
Smorgensquote:
Dat zijn details hoorquote:
En dat dan ook dusquote:
Smorgensquote:
23.09 hier. Straks formule 1.quote:
Solly, zit ik er een uurtje naastquote:
Ja.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Solly, zit ik er een uurtje naast
over 45 minuten toch formule 1?
Mooi, kan ik nog even snel wat Engels doenquote:
Vertalingen nodig?quote:Op zondag 14 mei 2006 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi, kan ik nog even snel wat Engels doen
Ik moet nu dezelfde tekst 2 keer vertalen, 1 keer in het Brits-Engels en 1 keer in het Amerikaans-Engels, echt leukquote:
Wat heeft dat voor zin?quote:Op zondag 14 mei 2006 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet nu dezelfde tekst 2 keer vertalen, 1 keer in het Brits-Engels en 1 keer in het Amerikaans-Engels, echt leuk
Ze willen dat je in staat bent een brief in beide te kunnen schrijven, dat staat netterquote:
Ik heb beide gehad, Engels = engels.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze willen dat je in staat bent een brief in beide te kunnen schrijven, dat staat netter
Ga je ook een hele huisraad per boot verhuizen? Wat vinden je ouders er eigenlijk van?quote:Op zondag 14 mei 2006 13:31 schreef indahnesia.com het volgende:
pfft.. weer wat opgeruimd op mijn kamer.. Als ik zo door ga, ben ik niet op 4 juli klaar..Binnenkort nog maar eens wat verhuisdozen halen.
Anders gooi je toch alles weg,quote:Op zondag 14 mei 2006 13:31 schreef indahnesia.com het volgende:
pfft.. weer wat opgeruimd op mijn kamer.. Als ik zo door ga, ben ik niet op 4 juli klaar..Binnenkort nog maar eens wat verhuisdozen halen.
Ja, is ook wel standaard zo, maar goedquote:Op zondag 14 mei 2006 13:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb beide gehad, Engels = engels.
Huisraad heb ik niet, ik woon thuis he.. dus alleen het bed, kast gaan eruit, mijn luxe-zelfgemaakte computermeubel gaat helaas opgestookt worden.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ga je ook een hele huisraad per boot verhuizen? Wat vinden je ouders er eigenlijk van?
Nah, ik krijg alles wel in 4 verhuisdozen. In November nemen me ouders wat mee, en in December komt mijn zusje. in Januari kom ik nog eens.. dan moeten er toch wel 2 dozen minder overblijven.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anders gooi je toch alles weg,
merk je meteen wat je echt mist
Lag dat aan jouw engels?quote:Op zondag 14 mei 2006 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, is ook wel standaard zo, maar goed
zelfs mijn baas zat raar te kijken en kwam er gedeeltelijk niet uit. En die is Engelsman
Alleen je bed en kast gaan mee?quote:Op zondag 14 mei 2006 13:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Huisraad heb ik niet, ik woon thuis he.. dus alleen het bed, kast gaan eruit, mijn luxe-zelfgemaakte computermeubel gaat helaas opgestookt worden.![]()
nee, da's het enige wat hier opgestookt wordt, meer heb ik niet, op een buro,tv na.. maar die ga ik echt niet meezeulen. ik heb in Indonesië pas een nieuwe Samsung gekocht, met Home theather shit.quote:
Dus je neemt in principe alleen kleding mee?quote:Op zondag 14 mei 2006 13:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, da's het enige wat hier opgestookt wordt, meer heb ik niet, op een buro,tv na.. maar die ga ik echt niet meezeulen. ik heb in Indonesië pas een nieuwe Samsung gekocht, met Home theather shit.
Lekkere Japanse dames zo te zienquote:Op zondag 14 mei 2006 13:45 schreef Jaguarized het volgende:
Foto's van de Japanees en Duitser: [Lange Termijn Reisverslag] Nieuw-Zeeland
dit maal gaat eers mijn PC mee, daarbij wat shirts, en handige afritsbroeken (die heb ik daar nog niet gezien). De komende tijd komen er wat foto's over, alsmede boeken die ik gebruik voor naslag op mijn website. De rest koop ik daar voor een paar euro, en heb ik ook eens wat nieuws..quote:Op zondag 14 mei 2006 13:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dus je neemt in principe alleen kleding mee?
Mwah, meer aan de opdrachtquote:
Ziet er goed uit zo hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 13:45 schreef Jaguarized het volgende:
Foto's van de Japanees en Duitser: [Lange Termijn Reisverslag] Nieuw-Zeeland
Hoiquote:
hey VMquote:
Hai Indahquote:Op zondag 14 mei 2006 14:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey VM
Ik ga ook eens broodjes kruidenboter maken, die zal nu wel zacht geworden zijn.
zie mijn website voor de oranje balkHet is zover!
QU, lekker beest van me!quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 14:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
QU, lekker beest van me!
Goed hoor, het gaat goed met pa. Gelukkig! Alleen belde m'n moeder net om te vertellen dat ie het nu steeds zo benauwd heeft. We hopen dus maar dat ie nu geen longembolieën heeft. Vanmiddag zullen we weer even zien..quote:Op zondag 14 mei 2006 14:21 schreef indahnesia.com het volgende:
hoe was het gisteren in 't ziekenhuis?
Goed te horen dat ie aan de beterende hand isquote:Op zondag 14 mei 2006 14:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goed hoor, het gaat goed met pa. Gelukkig! Alleen belde m'n moeder net om te vertellen dat ie het nu steeds zo benauwd heeft. We hopen dus maar dat ie nu geen longembolieën heeft. Vanmiddag zullen we weer even zien..
suc6 alvastquote:Op zondag 14 mei 2006 14:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goed hoor, het gaat goed met pa. Gelukkig! Alleen belde m'n moeder net om te vertellen dat ie het nu steeds zo benauwd heeft. We hopen dus maar dat ie nu geen longembolieën heeft. Vanmiddag zullen we weer even zien..
Mijn vader heeft een aneurysma in zijn knie, daar kwamen ze die week na Pasen achter omdat ie toen geholpen zou worden aan een opgezette speekselklier. Een aneurysma is een verwijding van een (slag)ader. Zit dit in je buik, dan kan dat knappen (heeft mijn vader voor 8 jaar terug gehad met zijn aorta) en in de knie wordt het alleen maar wijd en zorgt ervoor dat er afval in blijft hangen. Zo slibt die ader langzaam vol. De bloeddruk van het been was nog maar 30. Er moesten dus bloedverdunners in gespoten worden om die slagader weer open te krijgen. Daar heeft ie 4 dagen mee op de IC gelegen. Nu heeft ie een natuurlijke by-pass gekregen in zijn been. De arts heeft nog een goede ader gevonden die de functie nu van slagader heeft overgenomen.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
Oja, VM, je zou nog vertellen wat er nou precies met je vader was.
Ah, ik weer wat een aneurysma is, mijn vader is cardioloogquote:Op zondag 14 mei 2006 14:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een aneurysma in zijn knie, daar kwamen ze die week na Pasen achter omdat ie toen geholpen zou worden aan een opgezette speekselklier. Een aneurysma is een verwijding van een (slag)ader. Zit dit in je buik, dan kan dat knappen (heeft mijn vader voor 8 jaar terug gehad met zijn aorta) en in de knie wordt het alleen maar wijd en zorgt ervoor dat er afval in blijft hangen. Zo slibt die ader langzaam vol. De bloeddruk van het been was nog maar 30. Er moesten dus bloedverdunners in gespoten worden om die slagader weer open te krijgen. Daar heeft ie 4 dagen mee op de IC gelegen. Nu heeft ie een natuurlijke by-pass gekregen in zijn been. De arts heeft nog een goede ader gevonden die de functie nu van slagader heeft overgenomen.
Je naam staat eronderquote:Op zondag 14 mei 2006 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe..
http://nu.nl/news/731689/(...)ten_%28video%29.html
check die foto
Ja.. En hij heeft zijn been ook nog!quote:Op zondag 14 mei 2006 14:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ah, ik weer wat een aneurysma is, mijn vader is cardioloog. Maar het gaat nu weer goed met hem neem ik aan?
Ik heb de foto daar gisterenmiddag aangemeld, als andere media 'm opneemt (lijkt me niet waarschijnlijk), krijg ik er wat centjes voor. Maar mijn naam daar is ook al leukquote:Op zondag 14 mei 2006 14:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je naam staat eronder. Hebben ze het je gevraagd of hoe komen ze eraan?
Heb je van hun geen geld gekregen?quote:Op zondag 14 mei 2006 14:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb de foto daar gisterenmiddag aangemeld, als andere media 'm opneemt (lijkt me niet waarschijnlijk), krijg ik er wat centjes voor. Maar mijn naam daar is ook al leuk
je hebt toestemming gegeven?quote:Op zondag 14 mei 2006 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe..
http://nu.nl/news/731689/(...)ten_%28video%29.html
check die foto
Dat krijg je volgens mij ook niet, alleen bij doorverkoop geloof ik. Vroeger kreeg je iets van 50-60 euro, maar dat is niet meer.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Heb je van hun geen geld gekregen?
Vroeger ook al eens gedaan dan?quote:Op zondag 14 mei 2006 14:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat krijg je volgens mij ook niet, alleen bij doorverkoop geloof ik. Vroeger kreeg je iets van 50-60 euro, maar dat is niet meer.
had je niet beter je site er bij kunnen vermelden?quote:
stond erbij, maar daar trappen ze dus niet in.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
had je niet beter je site er bij kunnen vermelden?
Whehe, Pwnedquote:Op zondag 14 mei 2006 14:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, toen had ik eigenlijk geen foto's die geschikt waren voor nieuws.
jammerquote:Op zondag 14 mei 2006 14:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
stond erbij, maar daar trappen ze dus niet in.![]()
Hoiquote:
mijn mama is weg vandaagquote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 15:25 schreef indahnesia.com het volgende:
Hehe. ik krijg zonet foto's binnen van de viering van Waisak, een boeddhistisch feest. Geweldig dat ik die foto's al binnen 12 uur na het einde van de feestelijkheden in mijn mailbox heb. Normaal zijn ze in Indonesië niet zo snel.
Jupquote:
Ik zie alleen maar reclame voor indahnesia.com.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:11 schreef indahnesia.com het volgende:
haha.. de omschrijving die ik bij onderstaande foto ontving luidde als volgt: "Waiting in a queue to enter".
Uh uh.. zie jij een rij wachtenden?
[afbeelding]
Jaag je die ook nog weg?quote:Op zondag 14 mei 2006 15:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jup
en paps straks ook weg
dan alleen met mn zusje
misschien welquote:
ik zie wel wachtendenquote:Op zondag 14 mei 2006 16:11 schreef indahnesia.com het volgende:
haha.. de omschrijving die ik bij onderstaande foto ontving luidde als volgt: "Waiting in a queue to enter".
Uh uh.. zie jij een rij wachtenden?
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 mei 2006 16:18 schreef indahnesia.com het volgende:
oeps.. even aanpassen..![]()
Ik moet eens niet vergeten dat ik zelf het hotlinken heb geblokkeerd![]()
na de Q komt altijd een Uquote:
Lekker koesenquote:Op zondag 14 mei 2006 17:00 schreef Jaguarized het volgende:
Moby - Natural Blues, wat een vet nummer ook.
Slapen.
Trustequote:Op zondag 14 mei 2006 17:00 schreef Jaguarized het volgende:
Moby - Natural Blues, wat een vet nummer ook.
Slapen.
Die is nou echt net afgelopen hoorquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 14 mei 2006 17:12 schreef liefie_ het volgende:
hey ja ik zou gister eigenlijk nog terug komen om ff te vertellen over mn kamertje maar ik had haast want moest nog naar een bruiloft vandaar
maar ja ik ga dus verhuizen whoei!![]()
ik ga van een studentenhuis naar meer echt huis zeg maar... het is van een kennis van mn tante en die woont zelf in t buitenland en ik ga dat huis samen met 1 of 2 andere studenten bevolken...
ik heb dan heel de zolder voor mezelf
plus er is een open keuken (met vaatwasser) en leuke huiskamer en een tuin
![]()
hopelijk duurt het nog even voor die andere student(en) gevonden is/zijn zodat ik daar lekker een tijdje in mn eentje kan rondhangen
vrijdag sleutel halen en vanaf 1 juni woon ik officieel daar... naja dan 2 weekjes dubbele lasten maar dan moet ik mn ouders maar lief aan kijken
quote:Op zondag 14 mei 2006 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
En lekker joh, een groot huis
Ah nee, moet je echt winkelen,quote:Op zondag 14 mei 2006 17:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en lekker weer winkelen voor nieuwe spulletjes en opnieuw inrichten en zo
ik miste je al gisterenavondquote:Op zondag 14 mei 2006 17:12 schreef liefie_ het volgende:
hey ja ik zou gister eigenlijk nog terug komen om ff te vertellen over mn kamertje maar ik had haast want moest nog naar een bruiloft vandaar
ik ga van een studentenhuis naar meer echt huis zeg maar... het is van een kennis van mn tante en die woont zelf in t buitenland en ik ga dat huis samen met 1 of 2 andere studenten bevolken...
![]()
hopelijk duurt het nog even voor die andere student(en) gevonden is/zijn zodat ik daar lekker een tijdje in mn eentje kan rondhangen
vrijdag sleutel halen en vanaf 1 juni woon ik officieel daar... naja dan 2 weekjes dubbele lasten maar dan moet ik mn ouders maar lief aan kijken
Dat vind je vast érg vervelendquote:Op zondag 14 mei 2006 17:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en lekker weer winkelen voor nieuwe spulletjes en opnieuw inrichten en zo
feli!quote:Op zondag 14 mei 2006 17:12 schreef liefie_ het volgende:
![]()
neej geweldig!quote:
Roze kan best hoor.. als er maar een andere kleur overheen zitquote:Op zondag 14 mei 2006 17:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neej geweldig!
ik weet alleen niet zo goed wat te doen... ik heb nu alles roze met wit en zilver en ik hou heel veel van roze![]()
maja dit is wel de kans om het allemaal ff een nadere kleur te geven
maar ik ben ook wel heel heel blij met de perfecte roze kleur die ik nu heb
orgie!quote:Op zondag 14 mei 2006 17:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha... housewarming, zullen we dat huis eens écht inwijden![]()
haha ja dat is ook zoiets dat andere mensen zich zo ergeren aan mijn roze overkill altijdquote:Op zondag 14 mei 2006 17:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Roze kan best hoor.. als er maar een andere kleur overheen zitNee geintje... je moet gewoon doen wat je wil natuurlijk.
groenquote:Op zondag 14 mei 2006 17:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha ja dat is ook zoiets dat andere mensen zich zo ergeren aan mijn roze overkill altijd
ik heb ook 2 ruimtes nu dus zou er ook een roze kunnen doen en de andere niet...
wat zou leuk zijn bij roze?
behalve wit en zilver...
roze en groen????quote:
welquote:
Roze heeft een hoog schattigheidsgehalte.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha ja dat is ook zoiets dat andere mensen zich zo ergeren aan mijn roze overkill altijd
ik heb ook 2 ruimtes nu dus zou er ook een roze kunnen doen en de andere niet...
wat zou leuk zijn bij roze?
behalve wit en zilver...
cokezequote:Op zondag 14 mei 2006 17:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Roze heeft een hoog schattigheidsgehalte.
Leuk erbij passen? Diamanten en glitter.![]()
Ik ga eens koken.![]()
maar ik heb lief rozequote:
tja, hoe roze is jouw roze?quote:Op zondag 14 mei 2006 17:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar ik heb lief roze
van dat babykamer roze
daar past toch geen groen bij
ik ben nu bij mn mama (kamer: mint groen met wit en zilverquote:Op zondag 14 mei 2006 17:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
tja, hoe roze is jouw roze?
heb je een foto van je kamer?
ik ben echtt wauzig wat kleuren betreft hoor... ik vind mooie kleuren loop je tegen aan en haal je niet van een staaltje van de schilder...quote:Op zondag 14 mei 2006 18:02 schreef indahnesia.com het volgende:
hmm.. tja, ik ben niet goed in kleuren, ik heb in mijn huis 'bijna wit' tegen de muur gesmeerd.. de plafonds zijn 'wit' en de deuren en ramen worden binnenkort nog gedaan. Wat dat moet worden ben ik ook nog niet uit.
Waarom neem je dan geen paars? Dat is een wat hardere (minder zoete) kleur.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:59 schreef liefie_ het volgende:
maar ik heb al groen bij mn muti
dus dan heb ik 2 groene kamers dat is ook niet zo leuk
en bij mn papa heb ik oranje met rood en goud dus dat hoeft van mij ook niet meer
ik dacht lavendel!
maja dan krijg je wel echt de look van de kamer van een 6 jarige
naja tijd zat om na te denken
Ja, staaltjes zijn aardig voor de orientatie, maar ik kom ook liever kleuren tegen. Ik heb voor mijn huis het idee om in de woonkamer, keuken en slaapkamers in grote letters in een redelijk opvallende kleur teksten op de muur te schrijven. (Verticaal, bij deuren en zo). Maar ik moet dat eerst eens testen voordat ik alles weer opnieuw kan gaan sauzen.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben echtt wauzig wat kleuren betreft hoor... ik vind mooie kleuren loop je tegen aan en haal je niet van een staaltje van de schilder...
mn roze heb ik na laten maken van een flyer die ik jaaaren geleden kreeg en altijd bewaard heb zo van dit is de perfecte kleur roze...
ga wel ff tijdschriften bladeren of zo van de week...
ik wil ook nog eens een mooie tekst op de muur schrijven maar dan gewone letters... maja eerst de ideale tekst vindenquote:Op zondag 14 mei 2006 18:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, staaltjes zijn aardig voor de orientatie, maar ik kom ook liever kleuren tegen. Ik heb voor mijn huis het idee om in de woonkamer, keuken en slaapkamers in grote letters in een redelijk opvallende kleur teksten op de muur te schrijven. (Verticaal, bij deuren en zo). Maar ik moet dat eerst eens testen voordat ik alles weer opnieuw kan gaan sauzen.![]()
Hoiquote:Op zondag 14 mei 2006 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi AllemaalBen weer terug van familiebezoekje
Ik weet ook nog niet ķf ik het wel wil, ik heb nu echter een vrij kaal huis, dus een beetje opfleuren mag wel natuurlijk. Ook de veranda wil ik nog e.e.a. mee doen.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wil ook nog eens een mooie tekst op de muur schrijven maar dan gewone letters... maja eerst de ideale tekst vinden
en paars is misscihen wel een idee ja!
hier ookquote:
mais is heerlijk!quote:
Die zijn ook heel lekker, bij voorkeur gebakken welquote:
Daar heb je wel een goed punt.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn ook heel lekker, bij voorkeur gebakken wel
met kruidenboter is wel jummiequote:
dat is toch helemaal niet zo raar?quote:Op zondag 14 mei 2006 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
gekookte mais? Lekker?
da's een beetje hetzelfde als
De tieten van Pamela Anderson? Vierkant?
Ja, maar daar ging het tohc niet overquote:
Het is lekker.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mais is heerlijk!
en het lijkt me nog redelijk gezond ook
maar moet eerlijk zeggen dat ik er geen verstand van heb
zie je welquote:
Vierkant?quote:Op zondag 14 mei 2006 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
gekookte mais? Lekker?
je maakt het nog viezer dan het eigenlijk al is zķnder die kruidenboterquote:Op zondag 14 mei 2006 19:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
met kruidenboter is wel jummie
maar nee dat is niet goed voor mn kont
gewoon gekookt!
ik vind dat echt kei lekker haha
vierkant jaquote:Op zondag 14 mei 2006 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
gekookte mais? Lekker?
quote:
ik maak het gezonder dan met kruidenboterquote:Op zondag 14 mei 2006 19:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je maakt het nog viezer dan het eigenlijk al is zķnder die kruidenboter![]()
Nee jij danquote:Op zondag 14 mei 2006 19:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker niet.![]()
trek je niets van die rare kliek aan.
gezond of niet, daar lig ik niet wakker van verder.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik maak het gezonder dan met kruidenboter
Maar het klinkt zo leukquote:Op zondag 14 mei 2006 19:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gezond of niet, daar lig ik niet wakker van verder.
ik normaal ook niet maar ik heb me zo ongeveer 2 uur geleden weer eens voorgenomen gezonder te gaan levenquote:Op zondag 14 mei 2006 19:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ah, onze borsten-deskundige is precies op tijd vandaagquote:Op zondag 14 mei 2006 19:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vierkant?Eerder van "echt? '
![]()
En mais is lekker, uhm wacht gekookt is ietsje minder lekker.
Oh jah, solly, das waar,quote:
Eerst even koken dan insmeren met suiker en wat boter daarna lichtjes bakken.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen deskundige voor te zijn?quote:Op zondag 14 mei 2006 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, onze borsten-deskundige is precies op tijd vandaagBengelske
Kijk, jij weet het.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh jah, solly, das waar,
iedereen is raar behalve jij
gatver, alleen die geur die er vanaf komt al.. nee, da's aan mij niet besteed hoor...quote:Op zondag 14 mei 2006 19:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eerst even koken dan insmeren met suiker en wat boter daarna lichtjes bakken.
Verwend kind.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gatver, alleen die geur die er vanaf komt al.. nee, da's aan mij niet besteed hoor...![]()
zelfs niet als popcorn?quote:Op zondag 14 mei 2006 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
Mais hoort gewoon bij een bbq en verder niet
lekkelquote:Op zondag 14 mei 2006 19:32 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga me wel een stuk chocolade nemen, nog beter dan mais.
Gewoon, ik heb het idee dat jij er wel kijk op hebtquote:Op zondag 14 mei 2006 19:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen deskundige voor te zijn?normaal/groot/normaal dat zegt genoeg toch?
Hoi flash.
als ze naar beneden kijkt bedoel jequote:Op zondag 14 mei 2006 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, ik heb het idee dat jij er wel kijk op hebt
ik kijk vaak niet naar de vaagheid.. Over het algemeen vind ik ze trouwens wel bij 't lichaam passen (in die flits van een secondequote:Op zondag 14 mei 2006 19:56 schreef liefie_ het volgende:
weet je borsten zijn zoooo vaag
aan iemands lichaam is echt nauwlijks te voorspellen welke cup er op hoort...
echt zielig dat sommige mensen maar een mini cupje krijgen en andere zo veel dat het lastig is
naja
Nog nooit van gehoord!quote:Op zondag 14 mei 2006 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
Mais hoort gewoon bij een bbq en verder niet
kijk jij nooit langerquote:Op zondag 14 mei 2006 19:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kijk vaak niet naar de vaagheid.. Over het algemeen vind ik ze trouwens wel bij 't lichaam passen (in die flits van een seconde)
Borsten zijn gewoon lekker om mee te spelenquote:Op zondag 14 mei 2006 19:56 schreef liefie_ het volgende:
echt zielig dat sommige mensen maar een mini cupje krijgen en andere zo veel dat het lastig is
naja
bij de meeste vrouwen/meisjes die ik ken klopt het wel aardig hoor..quote:Op zondag 14 mei 2006 19:56 schreef liefie_ het volgende:
naja
laatst op IRC had iemand het over "jammertiet"quote:Op zondag 14 mei 2006 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Borsten zijn gewoon lekker om mee te spelenoe groot of klein ook, je kunt er altijd wel IETS mee
ik heb gisteren nog 20 x geklikt, maar nog niks gezienquote:Op zondag 14 mei 2006 19:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
QU
Ik zag dat het over borsten ging, dus dacht ik meld me maar even
Niet?? Vast een bugje danquote:Op zondag 14 mei 2006 20:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb gisteren nog 20 x geklikt, maar nog niks gezien
Ja van die extreme ballonnen, dat is gewoon smerigquote:Op zondag 14 mei 2006 20:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
laatst op IRC had iemand het over "jammertiet"![]()
dan is het net te veel voor je hand zeg maar
kan je geen foto maken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |