Nietusquote:
Smorgensquote:
Dat zijn details hoorquote:
En dat dan ook dusquote:
Smorgensquote:
23.09 hier. Straks formule 1.quote:
Solly, zit ik er een uurtje naastquote:
Ja.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Solly, zit ik er een uurtje naast
over 45 minuten toch formule 1?
Mooi, kan ik nog even snel wat Engels doenquote:
Vertalingen nodig?quote:Op zondag 14 mei 2006 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi, kan ik nog even snel wat Engels doen
Ik moet nu dezelfde tekst 2 keer vertalen, 1 keer in het Brits-Engels en 1 keer in het Amerikaans-Engels, echt leukquote:
Wat heeft dat voor zin?quote:Op zondag 14 mei 2006 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet nu dezelfde tekst 2 keer vertalen, 1 keer in het Brits-Engels en 1 keer in het Amerikaans-Engels, echt leuk
Ze willen dat je in staat bent een brief in beide te kunnen schrijven, dat staat netterquote:
Ik heb beide gehad, Engels = engels.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze willen dat je in staat bent een brief in beide te kunnen schrijven, dat staat netter
Ga je ook een hele huisraad per boot verhuizen? Wat vinden je ouders er eigenlijk van?quote:Op zondag 14 mei 2006 13:31 schreef indahnesia.com het volgende:
pfft.. weer wat opgeruimd op mijn kamer.. Als ik zo door ga, ben ik niet op 4 juli klaar..Binnenkort nog maar eens wat verhuisdozen halen.
Anders gooi je toch alles weg,quote:Op zondag 14 mei 2006 13:31 schreef indahnesia.com het volgende:
pfft.. weer wat opgeruimd op mijn kamer.. Als ik zo door ga, ben ik niet op 4 juli klaar..Binnenkort nog maar eens wat verhuisdozen halen.
Ja, is ook wel standaard zo, maar goedquote:Op zondag 14 mei 2006 13:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb beide gehad, Engels = engels.
Huisraad heb ik niet, ik woon thuis he.. dus alleen het bed, kast gaan eruit, mijn luxe-zelfgemaakte computermeubel gaat helaas opgestookt worden.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ga je ook een hele huisraad per boot verhuizen? Wat vinden je ouders er eigenlijk van?
Nah, ik krijg alles wel in 4 verhuisdozen. In November nemen me ouders wat mee, en in December komt mijn zusje. in Januari kom ik nog eens.. dan moeten er toch wel 2 dozen minder overblijven.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anders gooi je toch alles weg,
merk je meteen wat je echt mist
Lag dat aan jouw engels?quote:Op zondag 14 mei 2006 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, is ook wel standaard zo, maar goed
zelfs mijn baas zat raar te kijken en kwam er gedeeltelijk niet uit. En die is Engelsman
Alleen je bed en kast gaan mee?quote:Op zondag 14 mei 2006 13:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Huisraad heb ik niet, ik woon thuis he.. dus alleen het bed, kast gaan eruit, mijn luxe-zelfgemaakte computermeubel gaat helaas opgestookt worden.![]()
nee, da's het enige wat hier opgestookt wordt, meer heb ik niet, op een buro,tv na.. maar die ga ik echt niet meezeulen. ik heb in Indonesiė pas een nieuwe Samsung gekocht, met Home theather shit.quote:
Dus je neemt in principe alleen kleding mee?quote:Op zondag 14 mei 2006 13:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, da's het enige wat hier opgestookt wordt, meer heb ik niet, op een buro,tv na.. maar die ga ik echt niet meezeulen. ik heb in Indonesiė pas een nieuwe Samsung gekocht, met Home theather shit.
Lekkere Japanse dames zo te zienquote:Op zondag 14 mei 2006 13:45 schreef Jaguarized het volgende:
Foto's van de Japanees en Duitser: [Lange Termijn Reisverslag] Nieuw-Zeeland
dit maal gaat eers mijn PC mee, daarbij wat shirts, en handige afritsbroeken (die heb ik daar nog niet gezien). De komende tijd komen er wat foto's over, alsmede boeken die ik gebruik voor naslag op mijn website. De rest koop ik daar voor een paar euro, en heb ik ook eens wat nieuws..quote:Op zondag 14 mei 2006 13:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dus je neemt in principe alleen kleding mee?
Mwah, meer aan de opdrachtquote:
Ziet er goed uit zo hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 13:45 schreef Jaguarized het volgende:
Foto's van de Japanees en Duitser: [Lange Termijn Reisverslag] Nieuw-Zeeland
Hoiquote:
hey VMquote:
Hai Indahquote:Op zondag 14 mei 2006 14:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey VM
Ik ga ook eens broodjes kruidenboter maken, die zal nu wel zacht geworden zijn.
zie mijn website voor de oranje balkHet is zover!
QU, lekker beest van me!quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 14:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
QU, lekker beest van me!
Goed hoor, het gaat goed met pa. Gelukkig! Alleen belde m'n moeder net om te vertellen dat ie het nu steeds zo benauwd heeft. We hopen dus maar dat ie nu geen longembolieėn heeft. Vanmiddag zullen we weer even zien..quote:Op zondag 14 mei 2006 14:21 schreef indahnesia.com het volgende:
hoe was het gisteren in 't ziekenhuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |