Trustequote:Op zondag 14 mei 2006 17:00 schreef Jaguarized het volgende:
Moby - Natural Blues, wat een vet nummer ook.
Slapen.
Die is nou echt net afgelopen hoorquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 14 mei 2006 17:12 schreef liefie_ het volgende:
hey ja ik zou gister eigenlijk nog terug komen om ff te vertellen over mn kamertje maar ik had haast want moest nog naar een bruiloft vandaar
maar ja ik ga dus verhuizen whoei!![]()
ik ga van een studentenhuis naar meer echt huis zeg maar... het is van een kennis van mn tante en die woont zelf in t buitenland en ik ga dat huis samen met 1 of 2 andere studenten bevolken...
ik heb dan heel de zolder voor mezelf
plus er is een open keuken (met vaatwasser) en leuke huiskamer en een tuin
![]()
hopelijk duurt het nog even voor die andere student(en) gevonden is/zijn zodat ik daar lekker een tijdje in mn eentje kan rondhangen
vrijdag sleutel halen en vanaf 1 juni woon ik officieel daar... naja dan 2 weekjes dubbele lasten maar dan moet ik mn ouders maar lief aan kijken
quote:Op zondag 14 mei 2006 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
En lekker joh, een groot huis
Ah nee, moet je echt winkelen,quote:Op zondag 14 mei 2006 17:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en lekker weer winkelen voor nieuwe spulletjes en opnieuw inrichten en zo
ik miste je al gisterenavondquote:Op zondag 14 mei 2006 17:12 schreef liefie_ het volgende:
hey ja ik zou gister eigenlijk nog terug komen om ff te vertellen over mn kamertje maar ik had haast want moest nog naar een bruiloft vandaar
ik ga van een studentenhuis naar meer echt huis zeg maar... het is van een kennis van mn tante en die woont zelf in t buitenland en ik ga dat huis samen met 1 of 2 andere studenten bevolken...
![]()
hopelijk duurt het nog even voor die andere student(en) gevonden is/zijn zodat ik daar lekker een tijdje in mn eentje kan rondhangen
vrijdag sleutel halen en vanaf 1 juni woon ik officieel daar... naja dan 2 weekjes dubbele lasten maar dan moet ik mn ouders maar lief aan kijken
Dat vind je vast érg vervelendquote:Op zondag 14 mei 2006 17:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en lekker weer winkelen voor nieuwe spulletjes en opnieuw inrichten en zo
feli!quote:Op zondag 14 mei 2006 17:12 schreef liefie_ het volgende:
![]()
neej geweldig!quote:
Roze kan best hoor.. als er maar een andere kleur overheen zitquote:Op zondag 14 mei 2006 17:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neej geweldig!
ik weet alleen niet zo goed wat te doen... ik heb nu alles roze met wit en zilver en ik hou heel veel van roze![]()
maja dit is wel de kans om het allemaal ff een nadere kleur te geven
maar ik ben ook wel heel heel blij met de perfecte roze kleur die ik nu heb
orgie!quote:Op zondag 14 mei 2006 17:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha... housewarming, zullen we dat huis eens écht inwijden![]()
haha ja dat is ook zoiets dat andere mensen zich zo ergeren aan mijn roze overkill altijdquote:Op zondag 14 mei 2006 17:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Roze kan best hoor.. als er maar een andere kleur overheen zitNee geintje... je moet gewoon doen wat je wil natuurlijk.
groenquote:Op zondag 14 mei 2006 17:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha ja dat is ook zoiets dat andere mensen zich zo ergeren aan mijn roze overkill altijd
ik heb ook 2 ruimtes nu dus zou er ook een roze kunnen doen en de andere niet...
wat zou leuk zijn bij roze?
behalve wit en zilver...
roze en groen????quote:
welquote:
Roze heeft een hoog schattigheidsgehalte.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha ja dat is ook zoiets dat andere mensen zich zo ergeren aan mijn roze overkill altijd
ik heb ook 2 ruimtes nu dus zou er ook een roze kunnen doen en de andere niet...
wat zou leuk zijn bij roze?
behalve wit en zilver...
cokezequote:Op zondag 14 mei 2006 17:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Roze heeft een hoog schattigheidsgehalte.
Leuk erbij passen? Diamanten en glitter.![]()
Ik ga eens koken.![]()
maar ik heb lief rozequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |