quote:
Of juist gewend hequote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh minder.. om eerlijk te zijn voelde het al een beejte oud aan![]()
Doeiquote:
Dat scheelt dan weer iets hequote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
misschien is het dat wel, het is geen onprettig gevoel hoor.
Nee, dan ben ik al gegaatquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
Ik gaat ook nog wel, maar zou zomaar half 7 kunnen worden ofzo
Doeiquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik gaat eens even naar de stad.. tot zometeen
Hoiquote:
Gaat zequote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik gaat eens even naar de stad.. tot zometeen
Hoiquote:
URL?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:30 schreef Steve-O het volgende:
Omg
Kom net een kennis tegen op een don en ad site
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:31 schreef Steve-O het volgende:
Iets met tieners voor geld enzo
Ergens op de eerste pagina
Meer ga ik je niet zeggen
Dat doet er niet toequote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]. OMFG.
Wat deed jij op een Tieners-voor-geld site.
Whehe. Speelde die knaap in zo'n filmpje of wat?quote:
ik kom net weer binnenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:34 schreef liefie_ het volgende:
en waarom zijn jullie nog niet buiten?
Omdat het geen lekker weer is.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:34 schreef liefie_ het volgende:
Moet dat danquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:34 schreef liefie_ het volgende:
nee ik ben toch ook niet buitenquote:
Gelukkig maarquote:
Tis een meidquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Whehe. Speelde die knaap in zo'n filmpje of wat?
Omdat ik in mijn onderbroek achter mijn pc zit (gaat zo wegquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:34 schreef liefie_ het volgende:
te kijken naar tieners voor geld?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:38 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Omdat ik in mijn onderbroek achter mijn pc zit (gaat zo weg)
Ik heb idd geen vriendin .quote:
Oeh, dan is het wel cheyl.quote:
Nou dat niet eens je gaat iemand heel anders zienquote:
Ja precies, ga je het tegen haar zeggen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:42 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Nou dat niet eens je gaat iemand heel anders zien![]()
alcohol/of gewoon simpelquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:43 schreef liefie_ het volgende:
mannen he....
gister me schaamteloos proberen te versieren
en nu opeens weer super koel
ik zal ze nooit snappen
Of ze in geldnood zit ?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja precies, ga je het tegen haar zeggen?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:46 schreef Steve-O het volgende:
Sorry heb mijn sarcastische pet weer even opquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Jij bent helemaal niet zo lief als ik dacht![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:52 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Sorry heb mijn sarcastische pet weer even op
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:36 schreef Steve-O het volgende:
Omdat belgen gewoon stom zijn
Jij bent dan ook geen belgquote:
quote:
hey liefiequote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:43 schreef liefie_ het volgende:
mannen he....
gister me schaamteloos proberen te versieren
en nu opeens weer super koel
ik zal ze nooit snappen
Ik ben het alletwee hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:54 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen belg
Jij bent leonieke
En wat voor gevolgen heeft dat voor jou?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:55 schreef indahnesia.com het volgende:
@Nieke :
Merapi-vulkaan spuwt pyroclastische wolken
Nee, nog niet.. maar ik denk dat het wel mee zal vallen. De wolken komen vermoedelijk tot 10 km uit de krater, mijn huis staat op 22. ongeveer.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
En wat voor gevolgen heeft dat voor jou?
ouch wat een leuke quote om aan te halen om mij te begroetenquote:
ik zoek altijd de leukste voor je uitquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ouch wat een leuke quote om aan te halen om mij te begroeten
nee grapje hoor
hoi hoi
da's stoer, denkt menquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Waarom krijg ik bij aankoop van een 1GB CF kaartje zo'n waardeloos stop-hier-je-CF-kaartje-in-sleutelhanger-zakje?
iig mijn Excusesquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben het alletwee hoor![]()
En ik spreek een leuke taal en heb een schattig accent![]()
![]()
Vriendin van mijn zusjequote:
die krijg ik nou nooitquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Waarom krijg ik bij aankoop van een 1GB CF kaartje zo'n waardeloos stop-hier-je-CF-kaartje-in-sleutelhanger-zakje?
Wil je 't hebben? Ik stuur 't wel op danquote:
OKquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:11 schreef liefie_ het volgende:
owkej vanaf nu ben ik overtuigd lesbisch
mannen zijn stom en vreemd
Ik nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:11 schreef liefie_ het volgende:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:11 schreef liefie_ het volgende:
jij bent dan ook nog geen man dat scheeltquote:
vrouwen ook, dus da's geen goede redenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:11 schreef liefie_ het volgende:
okquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:11 schreef liefie_ het volgende:
maar vrouwen zijn dat niet tegen mijquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vrouwen ook, dus da's geen goede reden
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jij bent dan ook nog geen man dat scheelt
[..]
het ligt niet toevallig aan jou?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar vrouwen zijn dat niet tegen mij
naja iig nu even niet![]()
[..]
was dat een retorische vraag?quote:
een vrouw die liever voor vrouwen kiest is niet perfect, tenminste, niet in de ogen van de meeste mannen. Tenzij ze toe mogen kijkenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
was dat een retorische vraag?
tuurlijk ligt het niet aan mij ik ben perfect
Mensen zijn stom en vreemd... Wat is het alternatiefquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:11 schreef liefie_ het volgende:
ik doe dit niet vrijwillig!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een vrouw die liever voor vrouwen kiest is niet perfect, tenminste, niet in de ogen van de meeste mannen. Tenzij ze toe mogen kijken
handwerk.. maar ja, dan houdt het snel op met de mens.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Mensen zijn stom en vreemd... Wat is het alternatief. Dieren (
) of aliens
.
ja zegquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik doe dit niet vrijwillig!
ik word gedwongen door het gedrag van de mannen op deze wereld
Ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:28 schreef es70 het volgende:
[..]
) of aliens
.
eigenlijk zou je jezelf moeten klonen... die snap je tenminste (naja meestal)quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:28 schreef es70 het volgende:
[..]
) of aliens
.
twee liefies dus?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
eigenlijk zou je jezelf moeten klonen... die snap je tenminste (naja meestal)
ja zodat je daarna mn hartje kan brekenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja zegik blijf je niet uitnodigen hoor
Wát.quote:
... je denkt gewoon het slechtstequote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja zodat je daarna mn hartje kan breken![]()
pedofilie is nog steeds verboden geloof ik hoorquote:
Handwerkquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
handwerk.. maar ja, dan houdt het snel op met de mens.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pedofilie is nog steeds verboden geloof ik hoor
geen idee. ik kan me het niet voorstellenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Handwerk. Zou het zo'n gemis zijn als de mens er niet meer is
.
Halloquote:
doe esquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:50 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga even nieuws posten.
Nee, er staat niks leuks in de submit.quote:
Ik kan er wel wat ingooien, dan mag je dat afkeurenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, er staat niks leuks in de submit.
Cool.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik kan er wel wat ingooien, dan mag je dat afkeuren
Suharto?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:53 schreef indahnesia.com het volgende:
ik moet het nog even vertalen.. Suharto is niet helemaal gezond meer
Oja, wel eens gehad bij geschiedenisquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:57 schreef indahnesia.com het volgende:
Ex-president, 2e president van Indonesië, 32 jaar aan de macht geweest, tot 21 mei 1998 9:00 lokale tijd.
Ga je geschiedenis boeken eens in jijquote:
SUBMIT, als het nieuwswaardig isquote:
Gelukkig.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Oja, wel eens gehad bij geschiedenis.
nee, die stond er vanochtend al. nu waren er alleen beelden bij.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
SUBMIT, als het nieuwswaardig is.
Je mag 'm ook wegpleuren hoor. ik vertaal het voornamelijk voor mijn eigen site, en dump het ook hier. Volgens mij valt het wel op dat mijn berichten redelijk vaak geplaatst worden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Indah ik ga er ff mee bezig.
Nee, zitten wel veel fouten in, ben ik nu mee bezigquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je mag 'm ook wegpleuren hoor. ik vertaal het voornamelijk voor mijn eigen site, en dump het ook hier. Volgens mij valt het wel op dat mijn berichten redelijk vaak geplaatst worden.Of maakt dat niet zoveel uit?
Ik lees m nog wel door, post ik hier zometeen ook de goede versie.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, zitten wel veel fouten in, ben ik nu mee bezig
Had al een eigen versie gemaaktquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik lees m nog wel door, post ik hier zometeen ook de goede versie.
Van Wikipedia geript.quote:
Hoi.quote:
*fietspomp geeft*quote:
Tof.quote:
Cool. De VPRO is dan ook wel tof.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
eeh.. zonet op de VPRO zag ik in een flits de FP voorbij komen.Het is in een programma over media.
Waarom dat? Je bent er toch zo wegquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:55 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga nog eens wat in de tuin doen.
iemand begraven?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:55 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga nog eens wat in de tuin doen.
VMquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, eerder een dolle hond
sorry, erg flauw
Eindelijk!!!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:27 schreef indahnesia.com het volgende:
hey VM.. als je NU op mijn website kijkt, dan zie je de oranje balk
Hoe is het ermee?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Chris![]()
![]()
Goed zo, leidt de boel maar even af van mijn flauwe grapje!
Wat was er dan?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het gaat... Maar het gaat de goede kant weer op!
Ik had er nu best bij willen zijn, waar ik zou zitten is nu geen enkele dreiging. Dat zal wellicht ook zo blijven.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Eindelijk!!!
Blij dat je veilig hier zit?? Of had je er toch dichterbij willen zijn??
Pa ligt in het ziekenhuis, dus ja, ben een beetje moe van de spanning en zo...quote:
Oei! Wat had ie dan?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Pa ligt in het ziekenhuis, dus ja, ben een beetje moe van de spanning en zo...
De operatie is geslaagd dus met hem gaat het nu goed, dus mag het met mij niet meer slecht gaan
Dan kan ik me best voorstellen dat je er had willen blijven, het is maar de vraag of je het ooit weer eens mag meemaken. En dan zo zonder bedreiging bedoel ik dan..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik had er nu best bij willen zijn, waar ik zou zitten is nu geen enkele dreiging. Dat zal wellicht ook zo blijven.
Mooi te horen dat het goed gaat. Nu jij nog op adem komenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Pa ligt in het ziekenhuis, dus ja, ben een beetje moe van de spanning en zo...
De operatie is geslaagd dus met hem gaat het nu goed, dus mag het met mij niet meer slecht gaan
Het is één van de meest actieve vulkanen in de wereld, dus wellicht maak ik het nog eens mee...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan kan ik me best voorstellen dat je er had willen blijven, het is maar de vraag of je het ooit weer eens mag meemaken. En dan zo zonder bedreiging bedoel ik dan..
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Chris, ik geef je vanavond even antwoord, krijg net een seintje dat mams me komt halen om richting ziekenhuis te gaan..
Dag Chris en Indah![]()
Smakelijkquote:
Daar zit ik nu bijquote:
Vrouwenhockeyquote:
zekers.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's al beter ja, om naar te kijken natuurlijk.
Wil je haar uitlachen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Zou Hirshi Ali trouwens uitgezet worden vanaf Eindhoven Airport?
Ik wilde fraudeur Taida ook uitzwaaien, da's niet gelukt. Hoewel Hirsi Ali best wel wat sympathie bij mij heeft, kan ze natuurlijk onmogelijk in Nederland blijven als ze heeft gelogen, dat lijkt me duidelijk.quote:
Ja enquote:
Dus omdat jij hem niet kent doe ik niet normaal?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:02 schreef dolle_hond het volgende:
chirs: ik ken geen film genaamd snow boat
hirsi ali moet idd gewoon trug naar somalilandquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik wilde fraudeur Taida ook uitzwaaien, da's niet gelukt. Hoewel Hirsi Ali best wel wat sympathie bij mij heeft, kan ze natuurlijk onmogelijk in Nederland blijven als ze heeft gelogen, dat lijkt me duidelijk.
Soms wel ja, maar soms ookquote:
En dat zal nou net de reden zijn dat ze niet uitgezet wordtquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hirsi ali moet idd gewoon trug naar somaliland
en daar zal ze haar verdiende loon wel ontvangen
ik vrees van ook iddquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat zal nou net de reden zijn dat ze niet uitgezet wordt
ze zal eerst maar een baan moeten zoeken voor ze loon ontvangt hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ze had nog wat tegoed, begreep ikquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
ze zal eerst maar een baan moeten zoeken voor ze loon ontvangt hoor
Doeiquote:
Tegoedquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:07 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ze had nog wat tegoed, begreep ik
Veel plezier daarquote:
Ach, ze had er schijnbaar een redelijk rijke familie..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
Dat maakt niet echt uit hoor,quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach, ze had er schijnbaar een redelijk rijke familie..
Vast wel ja.. maar dan kan ze hier altijd nog asiel aanvragen. Zolang ze haar echte naam maar invult op 't formuliertje.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat maakt niet echt uit hoor,
bloed-/eerwraak kennen ze daar vast ook wel
Echt niet he, eruit is eruitquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vast wel ja.. maar dan kan ze hier altijd nog asiel aanvragen. Zolang ze haar echte naam maar invult op 't formuliertje.![]()
Is haar toch al verteld?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, ga jij dat mevrouw Taida ook vertellen?
Naar Eindhoven?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:12 schreef liefie_ het volgende:
nou volgens mij ga ik nu echt verhuizen!
neej tuurlijk niet!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Naar Eindhoven?
![]()
Maar vertel eens dan... gooi het eruit.
Da's lief van jequote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neej tuurlijk niet!
ik blijf braaf in tilburg
weet ik je ik ga ff een rondje bellen dingen regelen en als ik dan ja heb gezegd tegen de nieuwe huisbaas en het zeker is kom ik hier ff terug en vertellen!
We wachten allemaal op de foto'squote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:37 schreef leonieke het volgende:
* leonieke heeft voor de eerste keer in haar leven een rok gekocht vandaag![]()
Nu moet ik hem ooit nog dragen![]()
we hebben geen haast hoor..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:38 schreef leonieke het volgende:
En nee ik kan er geen foto van nemen aangezien camera hier niet ligt
whehequote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:39 schreef leonieke het volgende:
Mijn ma haar reactie: "zijt ge daar wel schoon mee?? *blik vol ongeloof richting mij en phille stuurt*
Ik: "nee ik heb hem gekocht om in mijn kast te hangen"
Ik kon er niet zo mee lachen aangezien ze me al heel mijn leven te dik vindt en dus daarom die reactie hadquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
we hebben geen haast hoor..
[..]
whehe![]()
Omdat ik iets leuks wil doen maar niet alleen en ik hier niemand heb om iets leuks mee te doen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:31 schreef indahnesia.com het volgende:
hoezo niet?
woon je net als braun in noord?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neej tuurlijk niet!
ik blijf braaf in tilburg
weet ik je ik ga ff een rondje bellen dingen regelen en als ik dan ja heb gezegd tegen de nieuwe huisbaas en het zeker is kom ik hier ff terug en vertellen!
Naar Utrecht.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Aah, gezellig naar Brabant dus
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's ook al aardig in de goede richting
Aha.. jij snapt het alquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:42 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]maar zal wel regelmatig maar Brabant gaan naar PSV ofzo
Hoiquote:
hij mot uitkeikequote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:00 schreef indahnesia.com het volgende:
Kunnen we weer aan een nieuwe deur.![]()
Waarom heb jij die gesloopt danquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:00 schreef indahnesia.com het volgende:
Kunnen we weer aan een nieuwe deur.![]()
Hey Indahquote:
Da's een leuk programma.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Cool, Air Crash Investigation over een Silkair crash in Indonesië.
Tijdje terug al dan die crash ?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Cool, Air Crash Investigation over een Silkair crash in Indonesië.
Maakt de film wel minder spannend hequote:
quote:
Misschien gaat er wel een vulkaan overheen dan? Lees net al (quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Deze crash is echter nooit opgehelderd. Op de zwarte doos stopte het geluid gewoon, 5 minuten later had de co-piloot nog normaal contact met Jakarta, en 1 minuut later lag ie in een rivier. Iedereen dood.
http://aviation-safety.net/database/record.php?id=19971219-0
welke 'sporten' vind je wel spannend dan?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is het echt nog nooit geweest
Saai, slaapverwekkend, stom etc zijn dingen die het wel is....
Er moet minimaal iets actiefs gebeurenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
welke 'sporten' vind je wel spannend dan?
Ik zit de hele dag al te kijken idd.. veel bezoekers op m'n sites.. ramptoeristen ookquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien gaat er wel een vulkaan overheen dan? Lees net al (ja loop achter) dat ze code rood hebben afgegeven daar
namen wil ik horenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er moet minimaal iets actiefs gebeuren
er wordt toch bier gedronken bij het darten?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er moet minimaal iets actiefs gebeuren
Ik dacht dat we dan een speciale band op jouw site gingen zien?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zit de hele dag al te kijken idd.. veel bezoekers op m'n sites.. ramptoeristen ookHopelijk krijg ik nog foto's, maar het is een nationale feestdag daar en nu staat het gebied onder verplichte evacuatie.
door het publiek wel jaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
er wordt toch bier gedronken bij het darten?
die staat er ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik dacht dat we dan een speciale band op jouw site gingen zien?
Hockey, IJshockey, tennis, voetbal, basketball, wielrennen (soms), formule 1 etcquote:
Da's toch geen rood?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die staat er ook.knal-oranje: indahnesia.com
Niet rood inderdaad, het is die geel/oranje balk bovenaan (staat nu automatisch op iedere pagina van de gehele website )quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Da's toch geen rood?
http://news.indahnesia.co(...)pi_to_erupt_soon.php hier dan?
Ja oke, maar als dat je grootste prestatie is is het tijd om na te denken over je levenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
er wordt toch bier gedronken bij het darten?
nou, dan kijken samen alleen Formule 1quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hockey, IJshockey, tennis, voetbal, basketball, wielrennen (soms), formule 1 etc
niet darten (is geen sport), biljarten, dammen, schaken, turnen, gymnastiek, ballet, etc
goed puntquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja oke, maar als dat je grootste prestatie is is het tijd om na te denken over je leven
Mag ik dan ook aanschuiven?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, dan kijken samen alleen Formule 1
Heb je vanmiddag de cupfinal gezien?quote:
Bier.quote:
ik mag je steed meer!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sorry, er wordt niet geschonken aan minderjarigen
code rood staat ook bij indahquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.nu.nl/news/731(...)ten_%28video%29.html
Hier staat dus wel code rood
oh, op die manier.. mijn pagina heeft geen rood, alleen een oranje balk.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.nu.nl/news/731(...)ten_%28video%29.html
Hier staat dus wel code rood
Dan pak ik het zelf wel.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Een sneeuwwitje voor hem dan maarquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |