Gelukkig.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Oja, wel eens gehad bij geschiedenis.
nee, die stond er vanochtend al. nu waren er alleen beelden bij.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
SUBMIT, als het nieuwswaardig is.
Je mag 'm ook wegpleuren hoor. ik vertaal het voornamelijk voor mijn eigen site, en dump het ook hier. Volgens mij valt het wel op dat mijn berichten redelijk vaak geplaatst worden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Indah ik ga er ff mee bezig.
Nee, zitten wel veel fouten in, ben ik nu mee bezigquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je mag 'm ook wegpleuren hoor. ik vertaal het voornamelijk voor mijn eigen site, en dump het ook hier. Volgens mij valt het wel op dat mijn berichten redelijk vaak geplaatst worden.Of maakt dat niet zoveel uit?
Ik lees m nog wel door, post ik hier zometeen ook de goede versie.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, zitten wel veel fouten in, ben ik nu mee bezig
Had al een eigen versie gemaaktquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik lees m nog wel door, post ik hier zometeen ook de goede versie.
Van Wikipedia geript.quote:
Hoi.quote:
*fietspomp geeft*quote:
Tof.quote:
Cool. De VPRO is dan ook wel tof.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
eeh.. zonet op de VPRO zag ik in een flits de FP voorbij komen.Het is in een programma over media.
Waarom dat? Je bent er toch zo wegquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:55 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga nog eens wat in de tuin doen.
iemand begraven?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:55 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga nog eens wat in de tuin doen.
VMquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, eerder een dolle hond
sorry, erg flauw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |