iemand begraven?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:55 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga nog eens wat in de tuin doen.
VMquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, eerder een dolle hond
sorry, erg flauw
Eindelijk!!!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:27 schreef indahnesia.com het volgende:
hey VM.. als je NU op mijn website kijkt, dan zie je de oranje balk
Hoe is het ermee?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Chris![]()
![]()
Goed zo, leidt de boel maar even af van mijn flauwe grapje!
Wat was er dan?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het gaat... Maar het gaat de goede kant weer op!
Ik had er nu best bij willen zijn, waar ik zou zitten is nu geen enkele dreiging. Dat zal wellicht ook zo blijven.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Eindelijk!!!
Blij dat je veilig hier zit?? Of had je er toch dichterbij willen zijn??
Pa ligt in het ziekenhuis, dus ja, ben een beetje moe van de spanning en zo...quote:
Oei! Wat had ie dan?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Pa ligt in het ziekenhuis, dus ja, ben een beetje moe van de spanning en zo...
De operatie is geslaagd dus met hem gaat het nu goed, dus mag het met mij niet meer slecht gaan
Dan kan ik me best voorstellen dat je er had willen blijven, het is maar de vraag of je het ooit weer eens mag meemaken. En dan zo zonder bedreiging bedoel ik dan..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik had er nu best bij willen zijn, waar ik zou zitten is nu geen enkele dreiging. Dat zal wellicht ook zo blijven.
Mooi te horen dat het goed gaat. Nu jij nog op adem komenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Pa ligt in het ziekenhuis, dus ja, ben een beetje moe van de spanning en zo...
De operatie is geslaagd dus met hem gaat het nu goed, dus mag het met mij niet meer slecht gaan
Het is één van de meest actieve vulkanen in de wereld, dus wellicht maak ik het nog eens mee...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan kan ik me best voorstellen dat je er had willen blijven, het is maar de vraag of je het ooit weer eens mag meemaken. En dan zo zonder bedreiging bedoel ik dan..
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Chris, ik geef je vanavond even antwoord, krijg net een seintje dat mams me komt halen om richting ziekenhuis te gaan..
Dag Chris en Indah![]()
Smakelijkquote:
Daar zit ik nu bijquote:
Vrouwenhockeyquote:
zekers.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's al beter ja, om naar te kijken natuurlijk.
Wil je haar uitlachen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Zou Hirshi Ali trouwens uitgezet worden vanaf Eindhoven Airport?
Ik wilde fraudeur Taida ook uitzwaaien, da's niet gelukt. Hoewel Hirsi Ali best wel wat sympathie bij mij heeft, kan ze natuurlijk onmogelijk in Nederland blijven als ze heeft gelogen, dat lijkt me duidelijk.quote:
Ja enquote:
Dus omdat jij hem niet kent doe ik niet normaal?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:02 schreef dolle_hond het volgende:
chirs: ik ken geen film genaamd snow boat
hirsi ali moet idd gewoon trug naar somalilandquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik wilde fraudeur Taida ook uitzwaaien, da's niet gelukt. Hoewel Hirsi Ali best wel wat sympathie bij mij heeft, kan ze natuurlijk onmogelijk in Nederland blijven als ze heeft gelogen, dat lijkt me duidelijk.
Soms wel ja, maar soms ookquote:
En dat zal nou net de reden zijn dat ze niet uitgezet wordtquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hirsi ali moet idd gewoon trug naar somaliland
en daar zal ze haar verdiende loon wel ontvangen
ik vrees van ook iddquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat zal nou net de reden zijn dat ze niet uitgezet wordt
ze zal eerst maar een baan moeten zoeken voor ze loon ontvangt hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hirsi ali moet idd gewoon trug naar somaliland
en daar zal ze haar verdiende loon wel ontvangen
ze had nog wat tegoed, begreep ikquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
ze zal eerst maar een baan moeten zoeken voor ze loon ontvangt hoor
Doeiquote:
Tegoedquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:07 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ze had nog wat tegoed, begreep ik
Veel plezier daarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |