Ach, ze had er schijnbaar een redelijk rijke familie..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hirsi ali moet idd gewoon trug naar somaliland
en daar zal ze haar verdiende loon wel ontvangen
Dat maakt niet echt uit hoor,quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach, ze had er schijnbaar een redelijk rijke familie..
Vast wel ja.. maar dan kan ze hier altijd nog asiel aanvragen. Zolang ze haar echte naam maar invult op 't formuliertje.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat maakt niet echt uit hoor,
bloed-/eerwraak kennen ze daar vast ook wel
Echt niet he, eruit is eruitquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vast wel ja.. maar dan kan ze hier altijd nog asiel aanvragen. Zolang ze haar echte naam maar invult op 't formuliertje.![]()
Is haar toch al verteld?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, ga jij dat mevrouw Taida ook vertellen?
Naar Eindhoven?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:12 schreef liefie_ het volgende:
nou volgens mij ga ik nu echt verhuizen!
neej tuurlijk niet!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Naar Eindhoven?
![]()
Maar vertel eens dan... gooi het eruit.
Da's lief van jequote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neej tuurlijk niet!
ik blijf braaf in tilburg
weet ik je ik ga ff een rondje bellen dingen regelen en als ik dan ja heb gezegd tegen de nieuwe huisbaas en het zeker is kom ik hier ff terug en vertellen!
We wachten allemaal op de foto'squote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:37 schreef leonieke het volgende:
* leonieke heeft voor de eerste keer in haar leven een rok gekocht vandaag![]()
Nu moet ik hem ooit nog dragen![]()
we hebben geen haast hoor..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:38 schreef leonieke het volgende:
En nee ik kan er geen foto van nemen aangezien camera hier niet ligt
whehequote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:39 schreef leonieke het volgende:
Mijn ma haar reactie: "zijt ge daar wel schoon mee?? *blik vol ongeloof richting mij en phille stuurt*
Ik: "nee ik heb hem gekocht om in mijn kast te hangen"
Ik kon er niet zo mee lachen aangezien ze me al heel mijn leven te dik vindt en dus daarom die reactie hadquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
we hebben geen haast hoor..
[..]
whehe![]()
Omdat ik iets leuks wil doen maar niet alleen en ik hier niemand heb om iets leuks mee te doen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:31 schreef indahnesia.com het volgende:
hoezo niet?
woon je net als braun in noord?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neej tuurlijk niet!
ik blijf braaf in tilburg
weet ik je ik ga ff een rondje bellen dingen regelen en als ik dan ja heb gezegd tegen de nieuwe huisbaas en het zeker is kom ik hier ff terug en vertellen!
Naar Utrecht.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Aah, gezellig naar Brabant dus
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's ook al aardig in de goede richting
Aha.. jij snapt het alquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:42 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]maar zal wel regelmatig maar Brabant gaan naar PSV ofzo
Hoiquote:
hij mot uitkeikequote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:00 schreef indahnesia.com het volgende:
Kunnen we weer aan een nieuwe deur.![]()
Waarom heb jij die gesloopt danquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:00 schreef indahnesia.com het volgende:
Kunnen we weer aan een nieuwe deur.![]()
Hey Indahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |