die krijg ik nou nooitquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Waarom krijg ik bij aankoop van een 1GB CF kaartje zo'n waardeloos stop-hier-je-CF-kaartje-in-sleutelhanger-zakje?
Wil je 't hebben? Ik stuur 't wel op danquote:
OKquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:11 schreef liefie_ het volgende:
owkej vanaf nu ben ik overtuigd lesbisch
mannen zijn stom en vreemd
Ik nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:11 schreef liefie_ het volgende:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:11 schreef liefie_ het volgende:
jij bent dan ook nog geen man dat scheeltquote:
vrouwen ook, dus da's geen goede redenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:11 schreef liefie_ het volgende:
okquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:11 schreef liefie_ het volgende:
maar vrouwen zijn dat niet tegen mijquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vrouwen ook, dus da's geen goede reden
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jij bent dan ook nog geen man dat scheelt
[..]
het ligt niet toevallig aan jou?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar vrouwen zijn dat niet tegen mij
naja iig nu even niet![]()
[..]
was dat een retorische vraag?quote:
een vrouw die liever voor vrouwen kiest is niet perfect, tenminste, niet in de ogen van de meeste mannen. Tenzij ze toe mogen kijkenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
was dat een retorische vraag?
tuurlijk ligt het niet aan mij ik ben perfect
Mensen zijn stom en vreemd... Wat is het alternatiefquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:11 schreef liefie_ het volgende:
ik doe dit niet vrijwillig!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een vrouw die liever voor vrouwen kiest is niet perfect, tenminste, niet in de ogen van de meeste mannen. Tenzij ze toe mogen kijken
handwerk.. maar ja, dan houdt het snel op met de mens.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Mensen zijn stom en vreemd... Wat is het alternatief. Dieren (
) of aliens
.
ja zegquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik doe dit niet vrijwillig!
ik word gedwongen door het gedrag van de mannen op deze wereld
Ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:28 schreef es70 het volgende:
[..]
) of aliens
.
eigenlijk zou je jezelf moeten klonen... die snap je tenminste (naja meestal)quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:28 schreef es70 het volgende:
[..]
) of aliens
.
twee liefies dus?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
eigenlijk zou je jezelf moeten klonen... die snap je tenminste (naja meestal)
ja zodat je daarna mn hartje kan brekenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja zegik blijf je niet uitnodigen hoor
Wát.quote:
... je denkt gewoon het slechtstequote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja zodat je daarna mn hartje kan breken![]()
pedofilie is nog steeds verboden geloof ik hoorquote:
Handwerkquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
handwerk.. maar ja, dan houdt het snel op met de mens.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pedofilie is nog steeds verboden geloof ik hoor
geen idee. ik kan me het niet voorstellenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Handwerk. Zou het zo'n gemis zijn als de mens er niet meer is
.
Halloquote:
doe esquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:50 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga even nieuws posten.
Nee, er staat niks leuks in de submit.quote:
Ik kan er wel wat ingooien, dan mag je dat afkeurenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, er staat niks leuks in de submit.
Cool.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik kan er wel wat ingooien, dan mag je dat afkeuren
Suharto?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:53 schreef indahnesia.com het volgende:
ik moet het nog even vertalen.. Suharto is niet helemaal gezond meer
Oja, wel eens gehad bij geschiedenisquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:57 schreef indahnesia.com het volgende:
Ex-president, 2e president van Indonesië, 32 jaar aan de macht geweest, tot 21 mei 1998 9:00 lokale tijd.
Ga je geschiedenis boeken eens in jijquote:
SUBMIT, als het nieuwswaardig isquote:
Gelukkig.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Oja, wel eens gehad bij geschiedenis.
nee, die stond er vanochtend al. nu waren er alleen beelden bij.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
SUBMIT, als het nieuwswaardig is.
Je mag 'm ook wegpleuren hoor. ik vertaal het voornamelijk voor mijn eigen site, en dump het ook hier. Volgens mij valt het wel op dat mijn berichten redelijk vaak geplaatst worden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Indah ik ga er ff mee bezig.
Nee, zitten wel veel fouten in, ben ik nu mee bezigquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je mag 'm ook wegpleuren hoor. ik vertaal het voornamelijk voor mijn eigen site, en dump het ook hier. Volgens mij valt het wel op dat mijn berichten redelijk vaak geplaatst worden.Of maakt dat niet zoveel uit?
Ik lees m nog wel door, post ik hier zometeen ook de goede versie.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, zitten wel veel fouten in, ben ik nu mee bezig
Had al een eigen versie gemaaktquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik lees m nog wel door, post ik hier zometeen ook de goede versie.
Van Wikipedia geript.quote:
Hoi.quote:
*fietspomp geeft*quote:
Tof.quote:
Cool. De VPRO is dan ook wel tof.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
eeh.. zonet op de VPRO zag ik in een flits de FP voorbij komen.Het is in een programma over media.
Waarom dat? Je bent er toch zo wegquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:55 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, ik ga nog eens wat in de tuin doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |