Da's een leuk programma.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Cool, Air Crash Investigation over een Silkair crash in Indonesië.
Tijdje terug al dan die crash ?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Cool, Air Crash Investigation over een Silkair crash in Indonesië.
Maakt de film wel minder spannend hequote:
quote:
Misschien gaat er wel een vulkaan overheen dan? Lees net al (quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Deze crash is echter nooit opgehelderd. Op de zwarte doos stopte het geluid gewoon, 5 minuten later had de co-piloot nog normaal contact met Jakarta, en 1 minuut later lag ie in een rivier. Iedereen dood.
http://aviation-safety.net/database/record.php?id=19971219-0
welke 'sporten' vind je wel spannend dan?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is het echt nog nooit geweest
Saai, slaapverwekkend, stom etc zijn dingen die het wel is....
Er moet minimaal iets actiefs gebeurenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
welke 'sporten' vind je wel spannend dan?
Ik zit de hele dag al te kijken idd.. veel bezoekers op m'n sites.. ramptoeristen ookquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien gaat er wel een vulkaan overheen dan? Lees net al (ja loop achter) dat ze code rood hebben afgegeven daar
namen wil ik horenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er moet minimaal iets actiefs gebeuren
er wordt toch bier gedronken bij het darten?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er moet minimaal iets actiefs gebeuren
Ik dacht dat we dan een speciale band op jouw site gingen zien?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zit de hele dag al te kijken idd.. veel bezoekers op m'n sites.. ramptoeristen ookHopelijk krijg ik nog foto's, maar het is een nationale feestdag daar en nu staat het gebied onder verplichte evacuatie.
door het publiek wel jaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
er wordt toch bier gedronken bij het darten?
die staat er ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik dacht dat we dan een speciale band op jouw site gingen zien?
Hockey, IJshockey, tennis, voetbal, basketball, wielrennen (soms), formule 1 etcquote:
Da's toch geen rood?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die staat er ook.knal-oranje: indahnesia.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |