Goed te horen dat ie aan de beterende hand isquote:Op zondag 14 mei 2006 14:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goed hoor, het gaat goed met pa. Gelukkig! Alleen belde m'n moeder net om te vertellen dat ie het nu steeds zo benauwd heeft. We hopen dus maar dat ie nu geen longembolieën heeft. Vanmiddag zullen we weer even zien..
suc6 alvastquote:Op zondag 14 mei 2006 14:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goed hoor, het gaat goed met pa. Gelukkig! Alleen belde m'n moeder net om te vertellen dat ie het nu steeds zo benauwd heeft. We hopen dus maar dat ie nu geen longembolieën heeft. Vanmiddag zullen we weer even zien..
Mijn vader heeft een aneurysma in zijn knie, daar kwamen ze die week na Pasen achter omdat ie toen geholpen zou worden aan een opgezette speekselklier. Een aneurysma is een verwijding van een (slag)ader. Zit dit in je buik, dan kan dat knappen (heeft mijn vader voor 8 jaar terug gehad met zijn aorta) en in de knie wordt het alleen maar wijd en zorgt ervoor dat er afval in blijft hangen. Zo slibt die ader langzaam vol. De bloeddruk van het been was nog maar 30. Er moesten dus bloedverdunners in gespoten worden om die slagader weer open te krijgen. Daar heeft ie 4 dagen mee op de IC gelegen. Nu heeft ie een natuurlijke by-pass gekregen in zijn been. De arts heeft nog een goede ader gevonden die de functie nu van slagader heeft overgenomen.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
Oja, VM, je zou nog vertellen wat er nou precies met je vader was.
Ah, ik weer wat een aneurysma is, mijn vader is cardioloogquote:Op zondag 14 mei 2006 14:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een aneurysma in zijn knie, daar kwamen ze die week na Pasen achter omdat ie toen geholpen zou worden aan een opgezette speekselklier. Een aneurysma is een verwijding van een (slag)ader. Zit dit in je buik, dan kan dat knappen (heeft mijn vader voor 8 jaar terug gehad met zijn aorta) en in de knie wordt het alleen maar wijd en zorgt ervoor dat er afval in blijft hangen. Zo slibt die ader langzaam vol. De bloeddruk van het been was nog maar 30. Er moesten dus bloedverdunners in gespoten worden om die slagader weer open te krijgen. Daar heeft ie 4 dagen mee op de IC gelegen. Nu heeft ie een natuurlijke by-pass gekregen in zijn been. De arts heeft nog een goede ader gevonden die de functie nu van slagader heeft overgenomen.
Je naam staat eronderquote:Op zondag 14 mei 2006 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe..
http://nu.nl/news/731689/(...)ten_%28video%29.html
check die foto
Ja.. En hij heeft zijn been ook nog!quote:Op zondag 14 mei 2006 14:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ah, ik weer wat een aneurysma is, mijn vader is cardioloog. Maar het gaat nu weer goed met hem neem ik aan?
Ik heb de foto daar gisterenmiddag aangemeld, als andere media 'm opneemt (lijkt me niet waarschijnlijk), krijg ik er wat centjes voor. Maar mijn naam daar is ook al leukquote:Op zondag 14 mei 2006 14:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je naam staat eronder. Hebben ze het je gevraagd of hoe komen ze eraan?
Heb je van hun geen geld gekregen?quote:Op zondag 14 mei 2006 14:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb de foto daar gisterenmiddag aangemeld, als andere media 'm opneemt (lijkt me niet waarschijnlijk), krijg ik er wat centjes voor. Maar mijn naam daar is ook al leuk
je hebt toestemming gegeven?quote:Op zondag 14 mei 2006 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe..
http://nu.nl/news/731689/(...)ten_%28video%29.html
check die foto
Dat krijg je volgens mij ook niet, alleen bij doorverkoop geloof ik. Vroeger kreeg je iets van 50-60 euro, maar dat is niet meer.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Heb je van hun geen geld gekregen?
Vroeger ook al eens gedaan dan?quote:Op zondag 14 mei 2006 14:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat krijg je volgens mij ook niet, alleen bij doorverkoop geloof ik. Vroeger kreeg je iets van 50-60 euro, maar dat is niet meer.
had je niet beter je site er bij kunnen vermelden?quote:
stond erbij, maar daar trappen ze dus niet in.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
had je niet beter je site er bij kunnen vermelden?
Whehe, Pwnedquote:Op zondag 14 mei 2006 14:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, toen had ik eigenlijk geen foto's die geschikt waren voor nieuws.
jammerquote:Op zondag 14 mei 2006 14:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
stond erbij, maar daar trappen ze dus niet in.![]()
Hoiquote:
mijn mama is weg vandaagquote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 15:25 schreef indahnesia.com het volgende:
Hehe. ik krijg zonet foto's binnen van de viering van Waisak, een boeddhistisch feest. Geweldig dat ik die foto's al binnen 12 uur na het einde van de feestelijkheden in mijn mailbox heb. Normaal zijn ze in Indonesië niet zo snel.
Jupquote:
Ik zie alleen maar reclame voor indahnesia.com.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:11 schreef indahnesia.com het volgende:
haha.. de omschrijving die ik bij onderstaande foto ontving luidde als volgt: "Waiting in a queue to enter".
Uh uh.. zie jij een rij wachtenden?
[afbeelding]
Jaag je die ook nog weg?quote:Op zondag 14 mei 2006 15:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jup
en paps straks ook weg
dan alleen met mn zusje
misschien welquote:
ik zie wel wachtendenquote:Op zondag 14 mei 2006 16:11 schreef indahnesia.com het volgende:
haha.. de omschrijving die ik bij onderstaande foto ontving luidde als volgt: "Waiting in a queue to enter".
Uh uh.. zie jij een rij wachtenden?
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 mei 2006 16:18 schreef indahnesia.com het volgende:
oeps.. even aanpassen..![]()
Ik moet eens niet vergeten dat ik zelf het hotlinken heb geblokkeerd![]()
na de Q komt altijd een Uquote:
Lekker koesenquote:Op zondag 14 mei 2006 17:00 schreef Jaguarized het volgende:
Moby - Natural Blues, wat een vet nummer ook.
Slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |