over een half uurtje want dan moet ik weer wegquote:
Mijn rapportage,quote:
wat is er dan veranderd?quote:Op maandag 15 mei 2006 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn rapportage,
2,5 dag mee bezig geweest, klopte helemaal,
en nu moet het toch weer terug naar de 'foute' toestand
Jemig.. het ziet er niet goed uit..(volgens het duitse journaal.).. hoe lang zou dat op deze manier kunnen blijven spugen, voordat de echte uitbarsting volgt? Enge bedoening!!..quote:Op maandag 15 mei 2006 14:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Whehe.. ik zit op 't werk, ik heb al wat filmpjes gekeken zonet. Erg mooi gezicht![]()
en oh:
Gaswolken denderen de Merapi-vulkaan af
Ik had de absolute waardes van alles genomen, om de werklast aan te geven, en dat was dus weer niet goed, want het steeg ineens allemaal te hard.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat is er dan veranderd?
of heb je gewoon iets verkeerd gedaan
Iemand riep mij?quote:
Leer zequote:Op maandag 15 mei 2006 15:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
Maargoed, ik ga leren
Succes jongen.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
Maargoed, ik ga leren
Nichten tochquote:
Dat hangt er vanaf wat je er mee doetquote:
Lerenquote:Op maandag 15 mei 2006 16:12 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand nog spannende plannen voor vanavond?
Waarom was je dan nog zo laat op gister?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leren
Iemand bellen![]()
Slapen, en dus niet rond 3 uur fok!ken
Kon niet slapen, lag echt al ruim 1 1\/2 uur naar het plafond te staren,quote:Op maandag 15 mei 2006 16:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom was je dan nog zo laat op gister?
Je even mengen onder je vrienden.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kon niet slapen, lag echt al ruim 1 1\/2 uur naar het plafond te staren,
dus dacht dat ik dan beter kon gaan fok!ken
Ik ga zo maar eens slapen.quote:
Zal ik het nog lekker even stiller makenquote:Op maandag 15 mei 2006 16:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een stilte hier rond deze tijddat ben ik niet gewent hoor
vergaderingen zijn altijd kutquote:Op maandag 15 mei 2006 17:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, uit vergadering en thuis.. wat een gekut weer
dan zou ik je telefoon toch maar uitzetten ivm hoge rekeningenquote:Op maandag 15 mei 2006 17:39 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, inderdaad. Zeker als het 'even' duurt en vervolgens zit je er 2.5 uur terwijl ik werk aan het overdragen was.. En bedankt..Nou ja, wat niet overgedragen is op 1 juli, komt men simpelweg niet meer te weten
![]()
Nee hoor, zodra ik daar ben neem ik een lokaal nummer. Emailen kunnen ze, maar zonder financiele vergoeding ga ik daarop niet antwoorden. (Lang verhaal eigenlijk, maar daar komt het op neer. De baas wilde pertinent geen werk outsourcen.... nog wat gebla-bla er bij en zo.)quote:Op maandag 15 mei 2006 17:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan zou ik je telefoon toch maar uitzetten ivm hoge rekeningen
Ik ook, al de hele dag zelfsquote:
quote:Op maandag 15 mei 2006 18:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook, al de hele dag zelfs.
Ordinaire TVP.
Nee, nooit op maandagquote:
Hoeveel bezoekers zijn dat?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:40 schreef indahnesia.com het volgende:
hmm. gisteren 3.0 GB datatraffic er doorheen.. Dat zal vandaag wel niet minder zijn
Wowquote:Op maandag 15 mei 2006 20:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ruim 9.000 gisteren, een record, vandaag zit ik daar alweer overheen, op naar de 10.000![]()
tuurlijk, maar daar haal ik in deze tijden niet extreem veel geld meer mee binnen hoor, het zijn nu echt de kijkers die komen, minder de klikkers.. maar goed, iedere dollar is meegenomen natuurlijk.quote:
geen flauw idee waar, maar kwam in mijn onderzoek iemand tegen die daar geboren was en nu in NL woont, dus er zal vast meer familie wonenquote:Op maandag 15 mei 2006 20:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
serieus ja? Op de vulkaan toch niet he?![]()
geen flauw idee waar, maar kwam in mijn onderzoek iemand tegen die daar geboren was en nu in NL woont, dus er zal vast meer familie wonenquote:Op maandag 15 mei 2006 20:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
serieus ja? Op de vulkaan toch niet he?![]()
Jezusquote:
Nietusquote:Op maandag 15 mei 2006 21:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij kiest de verkeerde vrouwen uit dan
haha.. ja dat zal dan vast wel, welke periode ongeveer? Heb je jaartallen?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geen flauw idee waar, maar kwam in mijn onderzoek iemand tegen die daar geboren was en nu in NL woont, dus er zal vast meer familie wonen
vrouwen, eindigend op i is vrijwel altijd vrouwelijk. Soeharto is mannelijk..quote:Op maandag 15 mei 2006 21:04 schreef D.Rose het volgende:
Indah, is Soeharti een voor- of achternaam?
Pardon?quote:
Dat komt door mannen, die halen het slechtste in ons bovenquote:
Ergens tussen 2.356 BC en 1991 ADquote:Op maandag 15 mei 2006 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. ja dat zal dan vast wel, welke periode ongeveer? Heb je jaartallen?
Ook weer zoiets, altijd de schuld afschuivenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat komt door mannen, die halen het slechtste in ons boven.
Emma Heiligers is geboren op 17-06-1953 in Soerabaja, Indonesië, dochter van Willem Ivan Heiligers en Soehartiquote:Op maandag 15 mei 2006 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. ja dat zal dan vast wel, welke periode ongeveer? Heb je jaartallen?
We leren van de meestersquote:Op maandag 15 mei 2006 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook weer zoiets, altijd de schuld afschuiven
En het nog over bier gaan hebben ookquote:Op maandag 15 mei 2006 21:12 schreef es70 het volgende:
[..]
We leren van de meesters.
'Nee, schat... ik wilde het echt niet. Het kwam door het BIER'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |