geen flauw idee waar, maar kwam in mijn onderzoek iemand tegen die daar geboren was en nu in NL woont, dus er zal vast meer familie wonenquote:Op maandag 15 mei 2006 20:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
serieus ja? Op de vulkaan toch niet he?![]()
geen flauw idee waar, maar kwam in mijn onderzoek iemand tegen die daar geboren was en nu in NL woont, dus er zal vast meer familie wonenquote:Op maandag 15 mei 2006 20:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
serieus ja? Op de vulkaan toch niet he?![]()
Jezusquote:
Echt welquote:
Nietusquote:Op maandag 15 mei 2006 21:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij kiest de verkeerde vrouwen uit dan
Hoiquote:
haha.. ja dat zal dan vast wel, welke periode ongeveer? Heb je jaartallen?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geen flauw idee waar, maar kwam in mijn onderzoek iemand tegen die daar geboren was en nu in NL woont, dus er zal vast meer familie wonen
vrouwen, eindigend op i is vrijwel altijd vrouwelijk. Soeharto is mannelijk..quote:Op maandag 15 mei 2006 21:04 schreef D.Rose het volgende:
Indah, is Soeharti een voor- of achternaam?
Pardon?quote:
Dat komt door mannen, die halen het slechtste in ons bovenquote:
Ergens tussen 2.356 BC en 1991 ADquote:Op maandag 15 mei 2006 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. ja dat zal dan vast wel, welke periode ongeveer? Heb je jaartallen?
Ook weer zoiets, altijd de schuld afschuivenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat komt door mannen, die halen het slechtste in ons boven.
Emma Heiligers is geboren op 17-06-1953 in Soerabaja, Indonesië, dochter van Willem Ivan Heiligers en Soehartiquote:Op maandag 15 mei 2006 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. ja dat zal dan vast wel, welke periode ongeveer? Heb je jaartallen?
We leren van de meestersquote:Op maandag 15 mei 2006 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook weer zoiets, altijd de schuld afschuiven
Maar hij zat er wel tussenquote:
En het nog over bier gaan hebben ookquote:Op maandag 15 mei 2006 21:12 schreef es70 het volgende:
[..]
We leren van de meesters.
'Nee, schat... ik wilde het echt niet. Het kwam door het BIER'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |