Nee, nooit op maandagquote:
quote:
Iedere dag tochquote:
Hoeveel bezoekers zijn dat?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:40 schreef indahnesia.com het volgende:
hmm. gisteren 3.0 GB datatraffic er doorheen.. Dat zal vandaag wel niet minder zijn
Wowquote:Op maandag 15 mei 2006 20:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ruim 9.000 gisteren, een record, vandaag zit ik daar alweer overheen, op naar de 10.000![]()
tuurlijk, maar daar haal ik in deze tijden niet extreem veel geld meer mee binnen hoor, het zijn nu echt de kijkers die komen, minder de klikkers.. maar goed, iedere dollar is meegenomen natuurlijk.quote:
geen flauw idee waar, maar kwam in mijn onderzoek iemand tegen die daar geboren was en nu in NL woont, dus er zal vast meer familie wonenquote:Op maandag 15 mei 2006 20:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
serieus ja? Op de vulkaan toch niet he?![]()
geen flauw idee waar, maar kwam in mijn onderzoek iemand tegen die daar geboren was en nu in NL woont, dus er zal vast meer familie wonenquote:Op maandag 15 mei 2006 20:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
serieus ja? Op de vulkaan toch niet he?![]()
Jezusquote:
Echt welquote:
Nietusquote:Op maandag 15 mei 2006 21:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij kiest de verkeerde vrouwen uit dan
Hoiquote:
haha.. ja dat zal dan vast wel, welke periode ongeveer? Heb je jaartallen?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geen flauw idee waar, maar kwam in mijn onderzoek iemand tegen die daar geboren was en nu in NL woont, dus er zal vast meer familie wonen
vrouwen, eindigend op i is vrijwel altijd vrouwelijk. Soeharto is mannelijk..quote:Op maandag 15 mei 2006 21:04 schreef D.Rose het volgende:
Indah, is Soeharti een voor- of achternaam?
Pardon?quote:
Dat komt door mannen, die halen het slechtste in ons bovenquote:
Ergens tussen 2.356 BC en 1991 ADquote:Op maandag 15 mei 2006 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. ja dat zal dan vast wel, welke periode ongeveer? Heb je jaartallen?
Ook weer zoiets, altijd de schuld afschuivenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat komt door mannen, die halen het slechtste in ons boven.
Emma Heiligers is geboren op 17-06-1953 in Soerabaja, Indonesië, dochter van Willem Ivan Heiligers en Soehartiquote:Op maandag 15 mei 2006 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. ja dat zal dan vast wel, welke periode ongeveer? Heb je jaartallen?
We leren van de meestersquote:Op maandag 15 mei 2006 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook weer zoiets, altijd de schuld afschuiven
Maar hij zat er wel tussenquote:
En het nog over bier gaan hebben ookquote:Op maandag 15 mei 2006 21:12 schreef es70 het volgende:
[..]
We leren van de meesters.
'Nee, schat... ik wilde het echt niet. Het kwam door het BIER'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |