Het is allemaal de schuld van de NCRV!quote:Op maandag 15 mei 2006 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
edit: eeh. waarom krijg ik er dan ook 2?![]()
Het is eigenlijk gewoon een website waar zowel makelaars als particulieren een advertentie kunnen plaatsen om een onroerend goed te verkopen.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Makelaars, wat hier funda is zeg maar
Doen het vast heel goed als koekblikquote:
Een makelaar heet toch ook iets met immo daar?quote:Op maandag 15 mei 2006 12:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon een website waar zowel makelaars als particulieren een advertentie kunnen plaatsen om een onroerend goed te verkopen.
Niet echt een makelaar dus![]()
hier kun je als particulier ook je huis op funda zetten.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon een website waar zowel makelaars als particulieren een advertentie kunnen plaatsen om een onroerend goed te verkopen.
Niet echt een makelaar dus![]()
Immobilënkantoorquote:Op maandag 15 mei 2006 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een makelaar heet toch ook iets met immo daar?
er liggen koekjes in jaquote:Op maandag 15 mei 2006 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doen het vast heel goed als koekblik
Oud te worden, goed sluiten zal dat blik wel nietquote:
En werken dat soort thee dignen dan ook echt?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:04 schreef _Cara_ het volgende:
[quote]Op maandag 15 mei 2006 12:34 schreef D.Rose het volgende:
whisky in een kopje
[quote]Op maandag 15 mei 2006 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Succes met je THEE he
Thee dus..Minty Green van Pickwick...goed tegen hoofdpijn..en zo...hoop ik
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 13:09 schreef indahnesia.com het volgende:
@ Christiaan, ik ga weer een stukje vertalen voor je als je het wil hebben.. hete aswolken en vluchtende mensen.
Ik heb alleen geen foto, maar zoek maar een leuke uit.quote:
Is goedquote:Op maandag 15 mei 2006 13:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen foto, maar zoek maar een leuke uit.De laatste twee in mijn fotoboek zijn niet van mij, daar staat de bron in het fotootje..
quote:Op maandag 15 mei 2006 13:18 schreef liefie_ het volgende:
sow klaar met school
"Opnieuw dank aan onze vaste Indonesië-correspondent"quote:Op maandag 15 mei 2006 13:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Indah. FP.
quote:Op maandag 15 mei 2006 13:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"Opnieuw dank aan onze vaste Indonesië-correspondent"
![]()
Ja cool. Misschien kunnen we wat regelen dat jij één bericht per week over Indonesië doet en dan toch Nieuwsposter mag zijn als je wilquote:Op maandag 15 mei 2006 13:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hij's goed bedacht idd.. Over 50 dagen ga ik wel echt journalistje spelen..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |