Wat voor uithoek woon jij zegquote:Op maandag 15 mei 2006 21:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Er is hier niet eens een Mac in de buurt, kan je nagaan.
Palingstein, dat wist je toch welquote:
Hoiquote:
Palingsteinquote:Op maandag 15 mei 2006 21:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Palingstein, dat wist je toch wel. Purmerend is de dichtsbijzijnde Mac, en aangezien we geen auto hebben....
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Palingstein
Ik had er tot een minuut terug zelfs nog nooit van gehoord
Oehquote:
Dat is Frieslandquote:
Arme jijquote:Op maandag 15 mei 2006 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Okay dan... Ik ben Esther, en ik woon vlak bij Jan Smit... Duidelijker
.
Dat deel toch dat we zelfstandig verder laten gaan?quote:
Och, moet er toch nog zeker 5 minuten voor lopen, 't is niet mijn buurmanquote:
Kan je je daar wel tegen laten inenten?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Och, moet er toch nog zeker 5 minuten voor lopen, 't is niet mijn buurman.
Voor mezelf ben ik niet zo bang, ik ben en blijf een 'jas'... Maar mijn kinderen...quote:Op maandag 15 mei 2006 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je je daar wel tegen laten inenten?
Kloptquote:
Daarom ben ik nooit in de macquote:Op maandag 15 mei 2006 21:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's teveel moeite
ik 1,5 (is 1 lange weg)
Hier is het 12 minuten in de auto (wordt dat ding ook nog eens gebruiktquote:Op maandag 15 mei 2006 21:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's teveel moeite
ik 1,5 (is 1 lange weg)
Een jas? En je kinderen moet je ver weg houden daar hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 21:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor mezelf ben ik niet zo bang, ik ben en blijf een 'jas'... Maar mijn kinderen...![]()
Je weet wel medelijden op te wekkenquote:Op maandag 15 mei 2006 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]Okay dan... Ik ben Esther, en ik woon vlak bij Jan Smit... Duidelijker
.
tis ook nooit goed.. woon je in limburg..niet goed.. woon je bij Jan Smit.. niet goed..quote:
inderdaad, of Indonesië natuurlijkquote:Op maandag 15 mei 2006 21:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tis ook nooit goed.. woon je in limburg..niet goed.. woon je bij Jan Smit.. niet goed..
waar moeten we dan wonen.. laat me raden Eindhoven..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |