google sitemaps installeren, krijg je alle zoekresultaten en scores te zienquote:Op maandag 15 mei 2006 22:30 schreef indahnesia.com het volgende:
hmm.. als je in Google zoekt op Merapi, dan kom je in de top 10 vast enkele hits van mijn websites tegen.. niet slecht
Avondquote:
jah, ik blijf Google dingen installerenquote:Op maandag 15 mei 2006 22:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
google sitemaps installeren, krijg je alle zoekresultaten en scores te zien
Rare mensen die Volendammersquote:Op maandag 15 mei 2006 22:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Een jas. Mensen van buiten Volendam waren vroeger te herkennen aan het feit dat ze een jas droegen (de Volendammer dracht was kennelijk warm genoeg om zonder jas over de dijk te gaan), vandaar dat de import dus 'jassen' genoemd worden.
Nu Bengeltje er weer is ben jij er ook heeeeeeeeel toevalligquote:
Gezellige mensen zorgen voor gezellig mensen.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nu Bengeltje er weer is ben jij er ook heeeeeeeeel toevallig![]()
ik kom ook nog even langswaaienquote:Op maandag 15 mei 2006 22:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gezellige mensen zorgen voor gezellig mensen.
jij denkt dat het opzet is?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nu Bengeltje er weer is ben jij er ook heeeeeeeeel toevallig![]()
Laat het langswaaien maar en blijf even.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kom ook nog even langswaaien
goed vasthouden danquote:Op maandag 15 mei 2006 22:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik kom ook nog even langswaaien
jah, zoveel weeg ik niet idd..quote:
nah, ik waaide weer door, ik moest eens naar bed, ben alweer lang wakker vandaagquote:Op maandag 15 mei 2006 22:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laat het langswaaien maar en blijf even.![]()
Tja....quote:
erg hequote:Op maandag 15 mei 2006 22:53 schreef indahnesia.com het volgende:
nah, ik waaide weer door, ik moest eens naar bed, ben alweer lang wakker vandaagSteeds komt er weer een foto of een nieuwsbericht tussendoor en zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |